Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
OriolPuigt
Usuari
Usuari
Entrades: 6
Membre des de: dg. 23 abr. 2017, 14:14

Re: Detectiu Conan: peli 10 penjada a la web del súper 3, enllaç pág 78, donem audiència!

dt. 30 maig 2017, 20:23

Gracies per fer que tornin a emetre Detectiu Conan
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: Detectiu Conan: peli 10 penjada a la web del súper 3, enllaç pág 78, donem audiència!

dt. 30 maig 2017, 23:10

No se si ho habia dit pero al juliol començen a doblar els nous capitols, potser ho fan pensant estrenarlos al septembre (aixo es pura especulacio meva, no hi ha data oficial).
 
Noín
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2053
Membre des de: dg. 21 març 2004, 18:00
Contacta:

Re: Detectiu Conan: peli 10 penjada a la web del súper 3, enllaç pág 78, donem audiència!

dc. 31 maig 2017, 09:38

Seria el més lògic estrenar-los al setembre
 
Avatar de l’usuari
Loco87
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 676
Membre des de: dg. 01 feb. 2015, 17:32

Re: Detectiu Conan: peli 10 penjada a la web del súper 3, enllaç pág 78, donem audiència!

dj. 01 juny 2017, 19:57

fabrebatalla18 ha escrit:
No se si ho habia dit pero al juliol començen a doblar els nous capitols, potser ho fan pensant estrenarlos al septembre (aixo es pura especulacio meva, no hi ha data oficial).


Quina bona notícia! Jo penso com tu, que possiblement els estrenin al setembre. Per cert, la veu (catalana) habitual d'en Takagi tornarà al doblatge dels nous capítols o seguirà la nova veu de les pelis 9 i 10?
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: Detectiu Conan: peli 10 penjada a la web del súper 3, enllaç pág 78, donem audiència!

dj. 01 juny 2017, 20:00

Loco87 ha escrit:
fabrebatalla18 ha escrit:
No se si ho habia dit pero al juliol començen a doblar els nous capitols, potser ho fan pensant estrenarlos al septembre (aixo es pura especulacio meva, no hi ha data oficial).


Quina bona notícia! Jo penso com tu, que possiblement els estrenin al setembre. Per cert, la veu (catalana) habitual d'en Takagi tornarà al doblatge dels nous capítols o seguirà la nova veu de les pelis 9 i 10?

No es sap encara, el que si es sap es que per a les altres 2 pelis que queden per estrenar, en cas de sortir en Takagi, sera la "nova veu" (no se si surt el personatge ja que no les he vist mai i no vull ferme spoilers xD).

Tant de bo per a la serie torni la seva veu habitual, pero no se exactament de qui depen, potser de TV3? O del director de doblatge? O tambe de que l'actor no estigui ocupat amb altres temes... a saber.
 
Avatar de l’usuari
Loco87
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 676
Membre des de: dg. 01 feb. 2015, 17:32

Re: Detectiu Conan: peli 10 penjada a la web del súper 3, enllaç pág 78, donem audiència!

dj. 01 juny 2017, 20:05

fabrebatalla18 ha escrit:
Loco87 ha escrit:
fabrebatalla18 ha escrit:
No se si ho habia dit pero al juliol començen a doblar els nous capitols, potser ho fan pensant estrenarlos al septembre (aixo es pura especulacio meva, no hi ha data oficial).


Quina bona notícia! Jo penso com tu, que possiblement els estrenin al setembre. Per cert, la veu (catalana) habitual d'en Takagi tornarà al doblatge dels nous capítols o seguirà la nova veu de les pelis 9 i 10?

No es sap encara, el que si es sap es que per a les altres 2 pelis que queden per estrenar, en cas de sortir en Takagi, sera la "nova veu" (no se si surt el personatge ja que no les he vist mai i no vull ferme spoilers xD).


La 12 no l'he vista, però la 11 sí que l'he vista en japonés amb subs en catala i en Takagi surt només un momentet al principi i no n'estic segur de si torna a sortir, ja que fa mesos que vaig veure la peli i només la vaig veure un cop.
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Detectiu Conan: peli 10 penjada a la web del súper 3, enllaç pág 78, donem audiència!

dv. 02 juny 2017, 10:21

Ja era hora que compressin capítols nous.
A veure si amb sort per final d'estiu els comencen a emetre.
-Parlant de spoilers- Els que heu fet muntatge de les pelis imagino que les heu vist prèviament per TV. Ho comento més que res perquè un super mega spoiler es sincronitzar un àudio sense haver-la vist abans.
I parlant dels Conan. He començat a veure els que hi ha a aquesta web i ja vaig pel 152. Pel que he vist van canviar algun opening O modificar algunes intros ja que no em sonaven de res.
A veure si quan arribi al 514 en poc temps ja començen els nous.
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: Detectiu Conan: peli 10 penjada a la web del súper 3, enllaç pág 78, donem audiència!

dt. 13 juny 2017, 10:35

El dia 22 comença la programacio d'estiu i amb aixo s'emetra per fi mes enlla del 201, començaran amb el capitol 202 (187 numeracio japonesa)!

Imatge
 
Avatar de l’usuari
victorpvadell
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 108
Membre des de: dt. 13 juny 2017, 15:09

Re: Detectiu Conan: peli 10 penjada a la web del súper 3, enllaç pág 78, donem audiència!

dt. 13 juny 2017, 15:17

... abans que res saludar a tothom, sóc en Víctor i som de Mallorca! Duc seguint els fòrums des de fa un temps i avui ja m'he decidit a registrar-me! M'agrada sobretot perquè estau molt al dia de qüestions de doblatge, estrenes, etc. ^^

Contentíssim que a la fi superin els 200 capítols!! He tornat fan de Detectiu Conan darrerament, de més menut no vaig veure més que capítols aïllats i realment no sé què passa més enllà del 200... De fet, veient les estranyes programacions de TV3 ja començava a passar pena que s'atrevissin a estrenar els nous episodis sense emetre tots els que hi ha abans... sé que a Internet hi són tots penjats, però m'estimava més esperar per donar-los audiència i veig que a la fi s'hi han decidit! Quines ganes!

Ens veurem per aquí!
 
Avatar de l’usuari
AOCarallo
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 149
Membre des de: dj. 24 jul. 2014, 12:02

Re: Detectiu Conan: peli 10 penjada a la web del súper 3, enllaç pág 78, donem audiència!

dt. 13 juny 2017, 19:25

Benvingut @victorpvadell.

@fabrebatalla18, gràcies per la informació.
 
Noín
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2053
Membre des de: dg. 21 març 2004, 18:00
Contacta:

Re: Detectiu Conan: peli 10 penjada a la web del súper 3, enllaç pág 78, donem audiència!

dt. 13 juny 2017, 19:40

Bona notícia, no hauria estat capaç de seguir veient més reposicions
 
conan_1989
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 654
Membre des de: dv. 11 abr. 2008, 08:33

Re: Detectiu Conan al súper3: estrena reemisió d'episodis a partir del 187 el 22 de juny! Donem audiència!

dc. 14 juny 2017, 21:42

Bona noticia, hem pregunto si emetran els epílegs doblats al català que es saltaven fa anys, crec que era més o menys per aquests episodis o poc més avançats. Seria bona idea capturar els audios.

Ara hem de continuar mirant els episodis a la web del super3 i tv3 a la carta per donar audiència i que estrenin els nous el més aviat possible.
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: Detectiu Conan al súper3: estrena reemisió d'episodis a partir del 187 el 22 de juny! Donem audiència!

dc. 14 juny 2017, 22:07

conan_1989 ha escrit:
Bona noticia, hem pregunto si emetran els epílegs doblats al català que es saltaven fa anys, crec que era més o menys per aquests episodis o poc més avançats. Seria bona idea capturar els audios.

Ara hem de continuar mirant els episodis a la web del super3 i tv3 a la carta per donar audiència i que estrenin els nous el més aviat possible.

Dubto moltisim que emetin aixo perque sembla que no existeix el doblatge d'aquells epilegs i no semblen amb ganes de doblar-ho a aquestes alçades... Sigui com sigui jo els grabare, com he fet amb els 186 que han estat emetent aquestos mesos.
 
Avatar de l’usuari
Loco87
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 676
Membre des de: dg. 01 feb. 2015, 17:32

Re: Detectiu Conan al súper3: estrena reemisió d'episodis a partir del 187 el 22 de juny! Donem audiència!

dj. 15 juny 2017, 17:45

fabrebatalla18 ha escrit:
conan_1989 ha escrit:
Bona noticia, hem pregunto si emetran els epílegs doblats al català que es saltaven fa anys, crec que era més o menys per aquests episodis o poc més avançats. Seria bona idea capturar els audios.

Ara hem de continuar mirant els episodis a la web del super3 i tv3 a la carta per donar audiència i que estrenin els nous el més aviat possible.

Dubto moltisim que emetin aixo perque sembla que no existeix el doblatge d'aquells epilegs i no semblen amb ganes de doblar-ho a aquestes alçades... Sigui com sigui jo els grabare, com he fet amb els 186 que han estat emetent aquestos mesos.


Jo em pensava que faltaven epílegs (alguns de les T7-8 (numeració animelliure)) perquè emetien els capítols de 2 en 2 i aquells no els van posar mai al 3alacarta.

D'altra banda, si el 22 de juny comencen amb el 202(num. cat), al setembre on arribaran més o menys?

I una altra cosa, que facin reposicions noves (és a dir, que avancin del cap 201(num. cat)) és un gran indicador que potser emeten les pelis 11 i 12 durant l'estiu, cosa que aquí crec que assumim que serà així. Si no emeten la 11, és que és per... És una peli que passa en una illa (crec). El cas és que passa en una lloc de mar, platja i tal, que fa molt estiu!
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Detectiu Conan al súper3: estrena reemisió d'episodis a partir del 187 el 22 de juny! Donem audiència!

dj. 15 juny 2017, 19:37

Jo crec que apartir de l'estiu emetran 2 capitols cada dia. Si contem que comenceran a emetre desde el 201 i si en fan 2 cada dia per mitjans de Septembre ja poden haver arribat al capitol 514 i començar amb els capitols nous. ''Tot això son posiblitats encara no hi ha res confirmat''

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants