Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
TheRock4
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 120
Membre des de: dj. 19 des. 2013, 15:50

Re: Detectiu Conan al súper3: estrena reemisió d'episodis a partir del 187 el 22 de juny! Donem audiència!

dj. 15 juny 2017, 19:53

Tú creus que posarán 2 capítols diaris ?
Et veig molt animat jejejeje
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: Detectiu Conan al súper3: estrena reemisió d'episodis a partir del 187 el 22 de juny! Donem audiència!

dj. 15 juny 2017, 21:11

xagasa ha escrit:
Jo crec que apartir de l'estiu emetran 2 capitols cada dia. Si contem que comenceran a emetre desde el 201 i si en fan 2 cada dia per mitjans de Septembre ja poden haver arribat al capitol 514 i començar amb els capitols nous. ''Tot això son posiblitats encara no hi ha res confirmat''

Tampoc ens flipem, no hi ha temps material per a arribar al 514, a mes que dubto moltisim que hagin comprat del 187 al 514 (202 al 561) de cop, com a molt hauran comprat uns 100 o 200 capitols per a fer temps fins tenir els nous doblats, un cop emetin aquesta tanda veurem que fan... jo espero que facin un salt fins al 515, penso que es una perdua de temps i de diners comprar tandes de capitols ja emesos en lloc de gastarse aquestos mateixos diners amb nous capitols.. per molt que faci anys que no emetien aquestos primers capitols.

PD: El que si que pot passar es que a partir del dia 26 facin 2 capitols per la nit ja que el C33 començara a les 22h en lloc de les 21:30.
 
Avatar de l’usuari
adriamichi
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 174
Membre des de: dt. 13 set. 2011, 13:53

Re: Detectiu Conan al súper3: estrena reemisió d'episodis a partir del 187 el 22 de juny! Donem audiència!

dj. 15 juny 2017, 22:51

xagasa ha escrit:
Jo crec que apartir de l'estiu emetran 2 capitols cada dia. Si contem que comenceran a emetre desde el 201 i si en fan 2 cada dia per mitjans de Septembre ja poden haver arribat al capitol 514


He fet càlculs i a doble episodi de dilluns a divendres, l'11 de setembre s'emetria l'episodi 315 (293) La princesa de l'illa deshabitada i el castell del drac. La solució, amb ho qual encara quedarien 200 episodis per arribar al primer episodis nou. Això suposant que els festius realment emeten capítols i no pas les pelis.

I suposant que tenen tota la sèrie i la emeten a doble episodi sempre (molt suposar) els nous arribarien al gener.

fabrebatalla18 ha escrit:
dubto moltisim que hagin comprat del 187 al 514 (202 al 561) de cop, com a molt hauran comprat uns 100 o 200


Si fos així, 100 i escaig és el que dóna per emetre durant l'estiu.

fabrebatalla18 ha escrit:
jo espero que facin un salt fins al 515, penso que es una perdua de temps i de diners comprar tandes de capitols ja emesos


Com a antic seguidor de la sèrie, espero que facin un salt. Cal tenir en compte que també és una sèrie que fa 7 anys que no s'emet, amb el que pot haver agafat gent nova amb aquesta emissió i em semblaria una falta de respecte per aquesta gent. Tot i que ja han emès les pelis noves abans que les velles, amb la sèrie seria molt diferent, ja que tindrien un buit important de la narrativa.

Així que hi ha una tercera opció, que hagin comprat els 514 antics (la sèrie ha tingut bona acollida i ara l'emeten en dos horaris), que durant l'estiu facin una selecció entre el 202 i 514 i que al setembre facin tots els episodis a partir del 202 al migdia i els nous a la tarda (o els caps de setmana, els darrers els varen estrenar en aquest horari).
Tota la programació de l'antic 3xl a: http://p3xl.awardspace.info/
 
Avatar de l’usuari
victorpvadell
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 108
Membre des de: dt. 13 juny 2017, 15:09

Re: Detectiu Conan al súper3: estrena reemisió d'episodis a partir del 187 el 22 de juny! Donem audiència!

dj. 15 juny 2017, 23:13

Estic d'acord que posats a gastar-se els doblers, millor en capítols nous (si cada vegada que en doblin de nous han de tornar a emetre la sèrie de dalt a baix, vaja quin panorama!). De tota manera és això, potser amb tot aquest temps que feia que no s'emetia, ara captant audiència nova... a mi no em molesta perquè tot i que no he vist els episodis fins al 514 sé que els puc veure per Internet, però mantenc el que deia... per si realment els hauran d'emetre m'esperaré i així els don audiència (sempre ho mir pel 3 a la carta). Sinó, em faré una esprintada brutal intensiva i apocal·líptica per poder gaudir dels nous episodis al moment de l'estrena sense maleir haver-me perdut el que hi ha abans xD
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: Detectiu Conan al súper3: estrena reemisió d'episodis a partir del 187 el 22 de juny! Donem audiència!

dv. 16 juny 2017, 12:50

adriamichi ha escrit:
xagasa ha escrit:
Jo crec que apartir de l'estiu emetran 2 capitols cada dia. Si contem que comenceran a emetre desde el 201 i si en fan 2 cada dia per mitjans de Septembre ja poden haver arribat al capitol 514


He fet càlculs i a doble episodi de dilluns a divendres, l'11 de setembre s'emetria l'episodi 315 (293) La princesa de l'illa deshabitada i el castell del drac. La solució, amb ho qual encara quedarien 200 episodis per arribar al primer episodis nou. Això suposant que els festius realment emeten capítols i no pas les pelis.

Els calculs els has fet amb la numeracio internacional? Ja que es com realment s'emente aqui, vull dir, no s'emetrien del 187 al 514, s'emetrien del 202 al 561 en cas d'emetrels tots i per tant encara trigarien mes xD

Sobre la tanda que emetran jo crec que sera del 187 al 278 (202 al 300) ja que coincidiria amb una de les tandes que es van emetre fa anys quan van estrenar aquestos capitols per primer cop (tot i que en aquell moment va ser del 185 al 278, 2 de diferencia).
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Detectiu Conan al súper3: estrena reemisió d'episodis a partir del 187 el 22 de juny! Donem audiència!

dv. 16 juny 2017, 16:36

Jo estic mirant la versió que hi ha a aquesta web i ja vaig pel capitol ''243''. Els opening m'han agradat tots de moment. Però el que m'ha fet mes gracia es el opening 8.

Mostra video youtube:
https://www.youtube.com/watch?v=fTkWB2thA04
 
Noín
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2053
Membre des de: dg. 21 març 2004, 18:00
Contacta:

Re: Detectiu Conan al súper3: estrena reemisió d'episodis a partir del 187 el 22 de juny! Donem audiència!

dv. 16 juny 2017, 19:58

La cançó és bona tot i que em sembla tristíssim veure en Conan ballar.En Shinichi no ho faria
 
Avatar de l’usuari
pinya
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 117
Membre des de: ds. 21 gen. 2012, 23:43

Re: Detectiu Conan al súper3: estrena reemisió d'episodis a partir del 187 el 22 de juny! Donem audiència!

ds. 17 juny 2017, 15:20

Jo crec que tornaran a emetre tots els capítols fins el 514. Feia 7 anys que no estrenaven cap capítol nou, i això vol dir que amb aquesta reemissió hauran aconseguit molta audiència nova de nois i noies més joves que durant la primera emissió encara eren molt petits i no van seguir la sèrie.

D'altra banda, se sap alguna cosa nova sobre quan s'emetran les pel·lícules 11 i 12 o si ja les han doblat?

I una altra cosa que sé que s'ha posat ja mil cops per aquí, però no ho trobo, quins són els capítols que no disposen d'epíleg doblat? Espero que amb aquesta nova tanda d'episodis doblats no se'ls acudeixi saltar-se l'epíleg, hi ha molts capítols que sense l'epíleg no s'acaba d'entendre gaire el tancament del cas o que deixa coses obertes.
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: Detectiu Conan al súper3: estrena reemisió d'episodis a partir del 187 el 22 de juny! Donem audiència!

ds. 17 juny 2017, 16:02

pinya ha escrit:
D'altra banda, se sap alguna cosa nova sobre quan s'emetran les pel·lícules 11 i 12 o si ja les han doblat?

Estan ja doblades pero no es sap quan les emetran.

pinya ha escrit:
I una altra cosa que sé que s'ha posat ja mil cops per aquí, però no ho trobo, quins són els capítols que no disposen d'epíleg doblat? Espero que amb aquesta nova tanda d'episodis doblats no se'ls acudeixi saltar-se l'epíleg, hi ha molts capítols que sense l'epíleg no s'acaba d'entendre gaire el tancament del cas o que deixa coses obertes.

Els que falten son aproximadament del 186 al 327 (numeracio japonesa), i no crec que mai ho tinguem a no ser que a TV3 li doni per redoblarlos ja que diria que no existes doblatge dels epilegs que falten... Sobre els nous capitols que doblaran, espero que si que en tinguin ja que sembla que van apendre la lliço amb les queixes que hi va haber en aquella epoca i ja els altres capitols sempre van tenirlos doblats.
 
Avatar de l’usuari
roger_anime_cat
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 128
Membre des de: dv. 03 maig 2013, 17:29

Re: Detectiu Conan al súper3: estrena reemisió d'episodis a partir del 187 el 22 de juny! Donem audiència!

ds. 17 juny 2017, 18:07

TheRock4 ha escrit:
Tú creus que posarán 2 capítols diaris ?
Et veig molt animat jejejeje


Doncs ho ha encertat xD Dilluns dia 26 de juny:

Imatge
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: Detectiu Conan al súper3: estrena reemisió d'episodis a partir del 187 el 22 de juny! Donem audiència!

ds. 17 juny 2017, 22:28

He actualitzat el calendari que tenia fa temps per a fernos una idea de quan faran cada capitol (res oficial, es un simple suposit): http://tinyurl.com/CalendariDCSuper3
 
Avatar de l’usuari
adriamichi
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 174
Membre des de: dt. 13 set. 2011, 13:53

Re: Detectiu Conan al súper3: estrena reemisió d'episodis a partir del 187 el 22 de juny! Donem audiència!

dg. 18 juny 2017, 13:39

fabrebatalla18 ha escrit:
Els calculs els has fet amb la numeracio internacional? Ja que es com realment s'emente aqui, vull dir, no s'emetrien del 187 al 514, s'emetrien del 202 al 561 en cas d'emetrels tots i per tant encara trigarien mes xD


Si, amb la emissió internacional, però m'he confós amb el darrer episodi. En aquest cas, el 562 s'emetria el 2/3/18 (suposant capítol doble de dilluns a divendres tot l'any, sense interrupcions)
Tota la programació de l'antic 3xl a: http://p3xl.awardspace.info/
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: Detectiu Conan al súper3: estrena reemisió d'episodis a partir del 187 el 22 de juny! Donem audiència!

dg. 18 juny 2017, 13:53

adriamichi ha escrit:
Si, amb la emissió internacional, però m'he confós amb el darrer episodi. En aquest cas, el 562 s'emetria el 2/3/18 (suposant capítol doble de dilluns a divendres tot l'any, sense interrupcions)

Segons els antecedents nomes faran 2 capitols en vacances (estiu i hivern)
 
Avatar de l’usuari
Loco87
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 676
Membre des de: dg. 01 feb. 2015, 17:32

Re: Detectiu Conan al súper3: estrena reemisió d'episodis a partir del 187 el 22 de juny! Donem audiència!

dg. 18 juny 2017, 16:07

fabrebatalla18 ha escrit:
adriamichi ha escrit:
Si, amb la emissió internacional, però m'he confós amb el darrer episodi. En aquest cas, el 562 s'emetria el 2/3/18 (suposant capítol doble de dilluns a divendres tot l'any, sense interrupcions)

Segons els antecedents nomes faran 2 capitols en vacances (estiu i hivern)


Això era per culpa de La Riera al 33. Però la Riera s'acaba la setmana que ve (diumenge 25 capitol final). No sé si quan hi havia el cor de la ciutat també el posaven els vespres al 33. I tampoc és segur que facin el mateix amb la successora de La Riera.
 
Avatar de l’usuari
adriamichi
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 174
Membre des de: dt. 13 set. 2011, 13:53

Re: Detectiu Conan al súper3: estrena reemisió d'episodis a partir del 187 el 22 de juny! Donem audiència!

dg. 18 juny 2017, 18:19

fabrebatalla18 ha escrit:
Segons els antecedents nomes faran 2 capitols en vacances (estiu i hivern)


També poden passar aquesta emissió al migdia (que emeten 2 al dia) i al vespre fer altres episodis. De totes maneres, m'era més còmode continuar contant 2 per dies que no calcular quan acaba la programació d'estiu, quan comença la de Nadal i setmana santa, .... De totes maneres, aquests càlculs a tant llarg temps no solen coincidir, així que era una orientació ,és que una data real.

Loco87 ha escrit:
Això era per culpa de La Riera al 33. Però la Riera s'acaba la setmana que ve (diumenge 25 capitol final). No sé si quan hi havia el cor de la ciutat també el posaven els vespres al 33. I tampoc és segur que facin el mateix amb la successora de La Riera.


Totes les novel·les del migdia han tingut reemissió pel 33 (o pel canal pilot/300) al vespre o els caps de setmana. Suposo que amb la nova novel·la continuaran emetent pel 33, però potser decideixen que el 3alacarta ja fa aquesta funció i amplien el s3 (tot i que això és mes desig que realitat, ni el s3 ni el 33 tenen actualment contingut per ocupar aquesta franja).
Tota la programació de l'antic 3xl a: http://p3xl.awardspace.info/

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 12 visitants