Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: Detectiu Conan súper3: Nous episodis a partir del 16 de novembre! Estrena peli 23 el 8 de novembre en cinemes!

dl. 11 nov. 2019, 21:42

fadrellcs ha escrit:
mmm. panic en dona hara mateix la seguent peli.
Espere que la veu d'en conan no siga una altra....

Quina tonteria es aquesta? No entenc en base a que ho dius.
 
Avatar de l’usuari
fadrellcs
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 434
Membre des de: dt. 27 des. 2005, 13:02
Ubicació: Castelló de la plana, Zona Fadrell

Re: Detectiu Conan súper3: Nous episodis a partir del 16 de novembre! Estrena peli 23 el 8 de novembre en cinemes!

dl. 11 nov. 2019, 21:57

fabrebatalla18 ha escrit:
fadrellcs ha escrit:
mmm. panic en dona hara mateix la seguent peli.
Espere que la veu d'en conan no siga una altra....

Quina tonteria es aquesta? No entenc en base a que ho dius.


en el segon 26, despres de que parle hatori. La frase que diu es " Que dius!"
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: Detectiu Conan súper3: Nous episodis a partir del 16 de novembre! Estrena peli 23 el 8 de novembre en cinemes!

dl. 11 nov. 2019, 22:04

fadrellcs ha escrit:
fabrebatalla18 ha escrit:
fadrellcs ha escrit:
mmm. panic en dona hara mateix la seguent peli.
Espere que la veu d'en conan no siga una altra....

Quina tonteria es aquesta? No entenc en base a que ho dius.


en el segon 26, despres de que parle hatori. La frase que diu es " Que dius!"

Doncs la mateixa veu de sempre, la d'en Conan (Shinichi) quan parla amb en Heiji, el que passa es que esta accelerat i aguditzat.
fabrebatalla18 l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. 11 nov. 2019, 22:08, en total s’ha editat 1 vegada.
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Detectiu Conan súper3: Nous episodis a partir del 16 de novembre! Estrena peli 23 el 8 de novembre en cinemes!

dl. 11 nov. 2019, 22:05

Jo just ho anava a dir la veu sembla diferent.
Tambe es molt rapid i pot ser un efecte auditiu.
 
Avatar de l’usuari
Adrià
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3028
Membre des de: dt. 24 jul. 2012, 21:11

Re: Detectiu Conan súper3: Nous episodis a partir del 16 de novembre! Estrena peli 23 el 8 de novembre en cinemes!

dt. 12 nov. 2019, 12:38

xagasa ha escrit:
Jo just ho anava a dir la veu sembla diferent.
Tambe es molt rapid i pot ser un efecte auditiu.


No diguis tonteries. Fabre ho ha explicat just sobre teu. No és cap efecte, ni defecte, és a causa de la xapussa de TV3 transformant els fps de mala manera.
 
Avatar de l’usuari
condedooku
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 818
Membre des de: dj. 18 feb. 2010, 18:24

Re: Detectiu Conan súper3: Nous episodis a partir del 16 de novembre! Estrena peli 23 el 8 de novembre en cinemes!

dt. 12 nov. 2019, 12:46

Adrià ha escrit:
xagasa ha escrit:
Jo just ho anava a dir la veu sembla diferent.
Tambe es molt rapid i pot ser un efecte auditiu.


No diguis tonteries. Fabre ho ha explicat just sobre teu. No és cap efecte, ni defecte, és a causa de la xapussa de TV3 transformant els fps de mala manera.


Ep, que segur que és això però no cal faltar el respecte. Ja dic, jo no he notat res.
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Detectiu Conan súper3: Nous episodis a partir del 16 de novembre! Estrena peli 23 el 8 de novembre en cinemes!

dt. 12 nov. 2019, 14:40

Vam enviar quasi al mateix moment el SMS en Fabre i jo.
Per això no vaig veure la seva explicació.
 
 
Nallzeta
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 93
Membre des de: dg. 23 juny 2013, 19:43

Re: Detectiu Conan súper3: Nous episodis a partir del 16 de novembre! Estrena peli 23 el 8 de novembre en cinemes!

dc. 13 nov. 2019, 09:21

Fan el doblatge amb la versió original a 23.976fps, però després ho transformen a 25fps per poder-lo emetre per la TDT i sense corregir el pitch. Jo utilitzo un programa que es diu MeGUI (versió 2507 que em funciona més bé) i em deixa canviar els fps dels àudios de dues maneres: corregint el pitch o sense corregir-ho. Ja sé que els àudios no tenen FPS però els que es dediquen a fer sincronitzacions saben el que em refereixo. Si els de TV3 coneguessin aquest programa, haurien pogut escollir l'opció "Speed-up (23.976 to 25fps) with pitch correction" i solucionat (crec, ja que mai he utilitzat la correcció de pitch). O amb qualsevol programa professional que tinguin.

Imatge
 
conan_1989
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 654
Membre des de: dv. 11 abr. 2008, 08:33

Re: Detectiu Conan Súper3: Peli 23 encara als cinemes! Estrena nous episodis i pelis al Súper3 el 16 novembre!

dc. 13 nov. 2019, 21:06

Bones notícies. Alfa Pictures confirma que la peli 23 estarà una setmana més als cinemes, demà publicarà les llistes dels cinemes a les seves xarxes socials. Si algun fan encara no l'ha vist és l'oportunitat perfecte per donar suport a la distribuidora i veure en Conan a la gran pantalla. A mí la peli em va agradar molt, te més acció de l'habitual i una mica de tot.

D'altra banda, recordo que aquest dissabte 16 s'estrena la peli 14 al Súper 3 a les 15:30 de la tarda (o 45, no ho recordo) i també que a partir d'aquest cap de setmana faran dos nous episodis dissabte i dos nous diumenge per la nit a partir del capítol 791.

Quans capítols més creieu que tindran doblats? Passarem del 815 que es va confirmar? Perquè es va publicar una foto a les xarxes de que estaven doblant un episodi posterior i si fan 4 episodis per setmana acabaríem ràpid els 25 episodis aproximats que els faltàven per emetre.
 
Avatar de l’usuari
condedooku
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 818
Membre des de: dj. 18 feb. 2010, 18:24

Re: Detectiu Conan Súper3: Peli 23 encara als cinemes! Estrena nous episodis i pelis al Súper3 el 16 novembre!

dc. 13 nov. 2019, 22:56

Em sorprèn que ningú més hagi quedat decepcionat amb la película. I bé, amb ganes de reveure els episodis en català aquest dissabte. I veure per primer com els tv original que en vo no els miro mai, però així dono vistes.
 
Avatar de l’usuari
adriamichi
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 174
Membre des de: dt. 13 set. 2011, 13:53

Re: Detectiu Conan Súper3: Peli 23 encara als cinemes! Estrena nous episodis i pelis al Súper3 el 16 novembre!

dj. 14 nov. 2019, 23:40

taketokun ha escrit:
jo he vist pocs minuts, pero al heiji al principi no li reconeixia la veu.


A mi m'ha passat el mateix. Quina llàstima que no s'hagin adonat del tema de frames (potser fa el canvi automàticament el sistema d'ingesta/emissió?)

condedooku ha escrit:
Em sorprèn que ningú més hagi quedat decepcionat amb la película.


Jo he vist avui la 23 (sent dijous hi havia més gent de la que esperava) i m'ha agradat, mentre que la 13 que solen dir que es de les millors no em va agradar gens.

Spoiler: mostra
De fet, m'encanten les autoreferències que fa: Sonoko dient "va, digues la teva frase" a la intro, Conan dient "tant d'hora fa l'endevinalla?" o quan s'inventa el nom d'Arthur Hirai que la escena es calcada a la del episodi 1/2, a més que comenta que mai s'adona que és la mateixa persona.

A tot això, tampoc surt molt ben parada Singapur, em pensava que seria promocional del país i acaba sortint baralles al carrer, corruptela, trets en mig la ciutat, ...

Pel que dius del final, ja m'he acostumat a que es flipin molt amb els finals, sinó salten d'un edifici, la Ran està en perill de mort o alguna cosa explota ja no sembla una peli de Conan. El que jo no he entès és per que en Rishi Ramanathan porta els ulls tancats tota la peli fins la darrera escena. Algú sap si vol dir res?
Tota la programació de l'antic 3xl a: http://p3xl.awardspace.info/
 
Avatar de l’usuari
intervención
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 796
Membre des de: dc. 19 juny 2013, 21:30
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: Detectiu Conan Súper3: Peli 23 encara als cinemes! Estrena nous episodis i pelis al Súper3 el 16 novembre!

dv. 15 nov. 2019, 06:57

No porta els ulls tancats XD
Imatge
Lluna Plena no Fansub: Manga i Anime en Català!
Estem reclutant! Uneix-te clicant aquí!!
 
conan_1989
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 654
Membre des de: dv. 11 abr. 2008, 08:33

Re: Detectiu Conan Súper3: Peli 23 encara als cinemes! Estrena nous episodis i pelis al Súper3 el 16 novembre!

dv. 15 nov. 2019, 17:50

Us deixo amb la llista de cines on encara està la peli, si algú encara la vol veure que es doni pressa perquè la treuran en uns pocs dies:

https://twitter.com/alfapictures/status ... 34/photo/1
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Detectiu Conan Súper3: Peli 23 encara als cinemes! Estrena nous episodis i pelis al Súper3 el 16 novembre!

dg. 17 nov. 2019, 01:26

Acabo de mirar la peli 14 i m'ha agradat molt es molt entretinguda.
M'ha passat el temps volant.

-Veig que els capitols nous tambe els emeten nomès per tv.

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 24 visitants