Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: Detectiu Conan súper3: nous episodis a les 20h:45. Donem audiència i agraïm amb missatges al servei d'audiencia de t

dl. 18 juny 2018, 02:18

Mentre vam tenir dades vam veure que cada setmana era el mes vist del canal pel TDT, i fa poc hem vist que tambe es del mes vist a la web del Super3 (el segon mes vist, per a ser exactes), sempre contant nomes el contingut del Super3, per tant no entenc a que venen aquests missatges de que pot tenir poca audiencia...
 
Avatar de l’usuari
racer21
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 44
Membre des de: dl. 29 gen. 2018, 22:10

Re: Detectiu Conan súper3: nous episodis a les 20h:45. Donem audiència i agraïm amb missatges al servei d'audiencia de t

dl. 18 juny 2018, 13:30

Loco87 ha escrit:
racer21 ha escrit:
adriamichi ha escrit:

Clar, però em pregunta quants adults hi haurà mirant-ho i quants nens. L'horari és bo per que pels adults els hi va bé per després de treballar.


És probable que la gran majoría siguin adults, degut a que són aquests els que poden gaudir la història, i la gran majoría dels capítols que emeten ara són del manga, i és probable que la majoría dels nens no estiguin interessats en aquests capítols, ja que és probable que no entenguin de que va, i també avui dia els nens miren més YouTube que la TV sincerament.


Jo crec que si té tanta audiència deu ser en part perquè molts nens ho deuen mirar, i perquè queda demostrat que la nostàlgia puja audiència (com a estats units quan reviuen sèries de fa 20 anys).


Vaja, amb que almenys tingui audiència espero que sigui una bona excusa per donar continuitat als personatges secundaris i no fer servir cinquanta veus per cada personatge recurrent que no és dels principals.
 
Avatar de l’usuari
Loco87
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 676
Membre des de: dg. 01 feb. 2015, 17:32

Re: Detectiu Conan súper3: nous episodis a les 20h:45. Donem audiència i agraïm amb missatges al servei d'audiencia de t

dl. 18 juny 2018, 15:13

racer21 ha escrit:
Loco87 ha escrit:
racer21 ha escrit:

És probable que la gran majoría siguin adults, degut a que són aquests els que poden gaudir la història, i la gran majoría dels capítols que emeten ara són del manga, i és probable que la majoría dels nens no estiguin interessats en aquests capítols, ja que és probable que no entenguin de que va, i també avui dia els nens miren més YouTube que la TV sincerament.


Jo crec que si té tanta audiència deu ser en part perquè molts nens ho deuen mirar, i perquè queda demostrat que la nostàlgia puja audiència (com a estats units quan reviuen sèries de fa 20 anys).


Vaja, amb que almenys tingui audiència espero que sigui una bona excusa per donar continuitat als personatges secundaris i no fer servir cinquanta veus per cada personatge recurrent que no és dels principals.

Això sempre s'intenta...
 
Avatar de l’usuari
racer21
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 44
Membre des de: dl. 29 gen. 2018, 22:10

Re: Detectiu Conan súper3: nous episodis a les 20h:45. Donem audiència i agraïm amb missatges al servei d'audiencia de t

dl. 18 juny 2018, 17:10

Loco87 ha escrit:
racer21 ha escrit:
Loco87 ha escrit:

Jo crec que si té tanta audiència deu ser en part perquè molts nens ho deuen mirar, i perquè queda demostrat que la nostàlgia puja audiència (com a estats units quan reviuen sèries de fa 20 anys).


Vaja, amb que almenys tingui audiència espero que sigui una bona excusa per donar continuitat als personatges secundaris i no fer servir cinquanta veus per cada personatge recurrent que no és dels principals.

Això sempre s'intenta...


Doncs no amb gaire éxit la veritat... :(
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Detectiu Conan súper3: nous episodis a les 20h:45. Donem audiència i agraïm amb missatges al servei d'audiencia de t

dl. 18 juny 2018, 18:38

Doncs la meva opinio es que tv3 a posat una mica la pota posant repeticions apartir del proxim Dilluns.
No demano doble capitol. Amb 1 de sol per dia ni havia prou. Hi si en volien fer 2 sempre podien emetre el segon com a repeticio.
-De fet el nou boom va aconseguir-se un estiu durant la reemisio de la serie desprès de 7 anys.
-Esta be la repeticio però ara que tindria una audiencia 10 es dedicaran a repetir.
Si ho mirem aixi perdra audiencia. Començant per mi i la gran majoria.

-I no sera perque quedin pocs capitols , ja que si que ens apropem cada vegada mes als de Japo però ni ha com 300 de antelacio per emetre.
 
Avatar de l’usuari
Loco87
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 676
Membre des de: dg. 01 feb. 2015, 17:32

Re: Detectiu Conan súper3: nous episodis a les 20h:45. Donem audiència i agraïm amb missatges al servei d'audiencia de t

dl. 18 juny 2018, 19:05

xagasa ha escrit:
Si ho mirem aixi perdra audiencia. Començant per mi i la gran majoria.

Bé. L'audiència que compta igualment és la del 3alacarta,

xagasa ha escrit:
-I no sera perque quedin pocs capitols , ja que si que ens apropem cada vegada mes als de Japo però ni ha com 300 de antelacio per emetre.

Ho pots veure així, però en 6 mesos ja s'han emés quasi 200 nous episodis... o sigui que si la cosa no para, acabarem atrapant al Japó. El que podrien fer a l'estiu és estrenar alguna peli nova, però em sembla que l'assumpte de les pelis està una mica aturat ara.
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Detectiu Conan súper3: nous episodis a les 20h:45. Donem audiència i agraïm amb missatges al servei d'audiencia de t

dl. 18 juny 2018, 19:39

Loco87 ha escrit:
xagasa ha escrit:
Si ho mirem aixi perdra audiencia. Començant per mi i la gran majoria.

Bé. L'audiència que compta igualment és la del 3alacarta,.

Defet jo m'ho miro sempre de la versio hd 720p del 3alacarta.

-En tema pel'licules durant l'estiu no ho veig gaire clar.
 
Avatar de l’usuari
hvicente
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 71
Membre des de: dl. 08 des. 2008, 20:20

Re: Detectiu Conan súper3: nous episodis a les 20h:45. Donem audiència i agraïm amb missatges al servei d'audiencia de t

dl. 18 juny 2018, 21:31

Bé, doncs fins aquest episodi em arribat de moment. Sabent que en tenen uns quants més per emetre en qualsevol moment, segurament passat l'estiu.
S'ha quedat en un moment molt interessant i puc dir que la veu que li han posat a cert personatge, pel poc que l'he pogut sentir, no m'ha desagradat pas.
 
Avatar de l’usuari
Loco87
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 676
Membre des de: dg. 01 feb. 2015, 17:32

Re: Detectiu Conan súper3: nous episodis a les 20h:45. Donem audiència i agraïm amb missatges al servei d'audiencia de t

dl. 18 juny 2018, 21:36

hvicente ha escrit:
Bé, doncs fins aquest episodi em arribat de moment. Sabent que en tenen uns quants més per emetre en qualsevol moment, segurament passat l'estiu.
S'ha quedat en un moment molt interessant i puc dir que la veu que li han posat a cert personatge, pel poc que l'he pogut sentir, no m'ha desagradat pas.


I com que els següents ja estan doblats, no passarà allò que a l'avançament té una veu i després al capitol doblat més tard en té una altra (encara no he vist el d'avui, el tinc gravat, suposo que et refereixes a una veu de l'avançament, a aquella certa persona).
 
Avatar de l’usuari
adriamichi
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 174
Membre des de: dt. 13 set. 2011, 13:53

Re: Detectiu Conan súper3: nous episodis a les 20h:45. Donem audiència i agraïm amb missatges al servei d'audiencia de t

dl. 18 juny 2018, 22:38

Doncs precisament aquesta veu va sortir fa uns episodis endarrere i vaig pensar que li aniria prou bé al personatge que diu, m'alegro que l'hagin escollida.

Spoiler: mostra
La dobladora apareix al episodi 686 (JP635) Compte amb la dieta fent el paper de Kaoru Iiomari (la cuinera de l'episodi del ioga). Segons la llista d'en Cortexian05 la dobladora és la Clara Schwarze. L'únic que no m'agrada és que sembla que no tingui gaire experiència (o en aquell episodi tenia un mal dia, xD), però la veu li cau que ni clavada.

Loco87 ha escrit:
I com que els següents ja estan doblats, no passarà allò que a l'avançament té una veu i després al capitol doblat més tard en té una altra


Ho fotut és si la mantindran de cara a una nova tongada d'episodis, ja que per exemple amb la Yumi l'han tornada a canviar de veu dels episodis de setembre als d'ara (que ara ha tingut dos veus).


fabrebatalla18 ha escrit:
no entenc a que venen aquests missatges de que pot tenir poca audiencia...


Si, la meva por no és per la baixa audiència, sinó que el vulguin emetre sempre passades les 21 per el contingut dels episodis. Això limitaria molt de cara a remissions.
Tota la programació de l'antic 3xl a: http://p3xl.awardspace.info/
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: Detectiu Conan súper3: nous episodis a les 20h:45. Donem audiència i agraïm amb missatges al servei d'audiencia de t

dl. 18 juny 2018, 22:41

El canvi de veu de la Yumi era necesari, la veu anterior era horrible...
 
Avatar de l’usuari
magiblot
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 211
Membre des de: dg. 28 jul. 2013, 15:23
Contacta:

Re: Detectiu Conan súper3: nous episodis a les 20h:45. Donem audiència i agraïm amb missatges al servei d'audiencia de t

dl. 18 juny 2018, 22:55

Si des de TV3 tenen la voluntat de doblar nous episodis, ells són els primers interessats a tenir audiència i estic convençut que a hores d'ara ja saben com fer-ho i quanta en necessiten. Crec que no ens hem de preocupar tant per l'audiència.

Pel que fa a la repitició de les tandes, deuen tenir els seus motius. A mi se m'ocorre que o bé no tenen enllestits els nous episodis, o bé el ritme frenètic d'estrenes que porten fins ara no els és rentable a només 1 emissió per episodi doblat.
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Detectiu Conan súper3: nous episodis a les 20h:45. Donem audiència i agraïm amb missatges al servei d'audiencia de t

dl. 18 juny 2018, 23:05

Jo ara el mirare pel 3alacarta. Sempre el miro aquesta hora.
Aveure que tal la nova veu de la Yumi. (Si no m'equivoco l'antiga veu era l'actriu que feia de Remei al ''Cor de la ciutat'' Veu de la Pan a Bola de drac GT.

-Una curiositat i ja per segona vegada.
-Gener 2018 - Ultims capitols de detectiu conan del pack '' Uns dies abans dragon ball super va arribar al cap 67'' Osigui van acabar
capitols nous quasi per igual.
-Mes ajustat- 18 juny Detectiu conan i dragon ball super finalitzen capitols nous el mateix dia.
 
Avatar de l’usuari
Ramon10
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 241
Membre des de: dj. 05 feb. 2015, 11:21
Contacta:

Re: Detectiu Conan súper3: nous episodis a les 20h:45. Donem audiència i agraïm amb missatges al servei d'audiencia de t

dl. 18 juny 2018, 23:16

Hola! No us preocupeu pels capítols que falten per emetre perquè ús pus assegurar i confirmar que aquests capítols que queden del 646 al 668, ja estan doblats de fa setmanes. Això ho sé perquè tinc contacte amb un actor de doblatge i em va dir que la tanda del 591 al 668, ja està doblada. Així que no ens hem de preocupar.
 
Avatar de l’usuari
racer21
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 44
Membre des de: dl. 29 gen. 2018, 22:10

Re: Detectiu Conan súper3: nous episodis a les 20h:45. Donem audiència i agraïm amb missatges al servei d'audiencia de t

dt. 19 juny 2018, 11:42

Ramon10 ha escrit:
Hola! No us preocupeu pels capítols que falten per emetre perquè ús pus assegurar i confirmar que aquests capítols que queden del 646 al 668, ja estan doblats de fa setmanes. Això ho sé perquè tinc contacte amb un actor de doblatge i em va dir que la tanda del 591 al 668, ja està doblada. Així que no ens hem de preocupar.


Si això ja ho suposem xD El que sinceramente m'agradaria que per l'estiu algun dia emetessin algun dels capítols especials de la manera adecuada, res de partir els capítols en mil trossos (Una vegada de petit vaig veure el capítol 304, i si no recordo malament em sorprenia MOLT que tingués com 8 parts el capítol, pensant que tindria alguna cosa d'interessant, però és només important el fet de que la Sato oblida el record del seu antic amor (que realment no ho fa del tot), i decepciona força aquesta mena de coses. Aleshores estaria bé que acabessin de traduir aquests petits fragments que sempre es deixen pel tema de que és una versió internacional, però ja sabem com va amb el tema de la distribuidora. -.-

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 16 visitants