Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Detectiu Conan súper3: 8 gener 19 estrena nous episodis a la nit. Donem audiència! peli 22 en DVD el 6 de març

dj. 10 gen. 2019, 18:06

Imagino que un 50% els mirara pel 3alacarta i em refereixo a gent que els mirava directament desde la tv.
Ho dic per fans que vulguin escoltar els openings i endings i si dona el cas els avançaments que tallin.

Ahi que vaig arribar abans a casa i vaig posar tv i 3alacarta i just começar per tv ja es poden trovar els 2 capitols a la web.

En la meva opinio m'agrada mes el logo gris que posen a 3alacarta el logo de tv m'es mes pasat al ser groc i moures i de tan en tan veus com canvia de lloc.
 
Avatar de l’usuari
Loco87
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 676
Membre des de: dg. 01 feb. 2015, 17:32

Re: Detectiu Conan súper3: 8 gener 19 estrena nous episodis a la nit. Donem audiència! peli 22 en DVD el 6 de març

dj. 10 gen. 2019, 21:58

dcop ha escrit:
Quina il·lusió gaudir d'aquests nous episodis :excl: :excl: :excl: A veure'ls pel web del Super3 tots per donar bones dades d'audiència :excl:

ent18 ha escrit:
Hola,
Algú està fent el pastebin amb els enllaços d'aquests nous episodis des del 721, igual que s'ha fet amb els anteriors?
Enllaç del capitol en MQ, HQ, subtituls en .vtt i .xml
Gràcies,


Em sumo a la petició :profident: Mil gràcies :excl:

Jo tinc una llista, s'actualitzarà cada dia (de dilluns a dijous) automàticament a les 23:10 aprox (si tot el que he programat funciona, que ho he provat i sembla que sí): https://raw.githubusercontent.com/LC172 ... 0Conan.txt
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Detectiu Conan súper3: 8 gener 19 estrena nous episodis a la nit. Donem audiència! peli 22 en DVD el 6 de març

dj. 10 gen. 2019, 23:15

Nomès per preguntar:
Els capitols d'avui han tingut algun tipus de censura?
Ho pregunto perque veig que duren uns segons menys de lo que solen durar.
Em refereixò als del 3alacarta.
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: Detectiu Conan súper3: 8 gener 19 estrena nous episodis a la nit. Donem audiència! peli 22 en DVD el 6 de març

dv. 11 gen. 2019, 00:04

xagasa ha escrit:
Nomès per preguntar:
Els capitols d'avui han tingut algun tipus de censura?
Ho pregunto perque veig que duren uns segons menys de lo que solen durar.
Em refereixò als del 3alacarta.

Ho he comprovat amb el 673, el que ha passat es que han tallat una escena de despres de la cortineta on torna a dir "En Conan Edogawa, detectiu", per tant nomes han tallat una escena que es repeteix exactament igual i que es podra salvar. Amb el 674 passa igual, han tallat una escena que es repeteix i es identica.

Aquests talls segurament son cosa de TMS ja que son ells (o aixo tinc entes) els qui han tallat les cortinetes (el que coneixem per "la porta"), i al tallar la cortineta han tallat aquestes 2 escenes per a no repetir tant ja que sense cortineta no te sentit la repeticio.
 
dcop
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1142
Membre des de: dt. 09 feb. 2010, 13:21

Re: Detectiu Conan súper3: 8 gener 19 estrena nous episodis a la nit. Donem audiència! peli 22 en DVD el 6 de març

dv. 11 gen. 2019, 00:20

Loco87 ha escrit:
dcop ha escrit:
Quina il·lusió gaudir d'aquests nous episodis :excl: :excl: :excl: A veure'ls pel web del Super3 tots per donar bones dades d'audiència :excl:

ent18 ha escrit:
Hola,
Algú està fent el pastebin amb els enllaços d'aquests nous episodis des del 721, igual que s'ha fet amb els anteriors?
Enllaç del capitol en MQ, HQ, subtituls en .vtt i .xml
Gràcies,


Em sumo a la petició :profident: Mil gràcies :excl:

Jo tinc una llista, s'actualitzarà cada dia (de dilluns a dijous) automàticament a les 23:10 aprox (si tot el que he programat funciona, que ho he provat i sembla que sí): https://raw.githubusercontent.com/LC172 ... 0Conan.txt


Mil gràcies, Loco87 :excl: :) :yeah:
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Detectiu Conan súper3: 8 gener 19 estrena nous episodis a la nit. Donem audiència! peli 22 en DVD el 6 de març

dv. 11 gen. 2019, 00:32

fabrebatalla18 ha escrit:
Ho he comprovat amb el 673, el que ha passat es que han tallat una escena de despres de la cortineta on torna a dir "En Conan Edogawa, detectiu", per tant nomes han tallat una escena que es repeteix exactament igual i que es podra salvar. Amb el 674 passa igual, han tallat una escena que es repeteix i es identica.

Aquests talls segurament son cosa de TMS ja que son ells (o aixo tinc entes) els qui han tallat les cortinetes (el que coneixem per "la porta"), i al tallar la cortineta han tallat aquestes 2 escenes per a no repetir tant ja que sense cortineta no te sentit la repeticio.


Perfecte gràcies per comprovar-ho i informar.
En el tema cortinetes es lo que m'ha extranyat amb aquests capitols que tenen el master Japonès que les haguin eliminat.
Amb bola de drac quan van emetre el master en Japonès incluia les cortinetes.
 
Avatar de l’usuari
adriamichi
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 174
Membre des de: dt. 13 set. 2011, 13:53

Re: Detectiu Conan súper3: 8 gener 19 estrena nous episodis a la nit. Donem audiència! peli 22 en DVD el 6 de març

dv. 11 gen. 2019, 20:55

Es possible que el tall de les cortinetes vingui de part de TV3, doncs quasi sempre han eliminat els eyecatch (Bola de drac va ser la excepció per que el 3xl va intentar mantenir la majoria de coses).

Ja en el episodi INT289JP267 a TV3 varen tallar uns 2 segons de més després de la cortineta (a altres països s'ha emès sense problemes)
Tota la programació de l'antic 3xl a: http://p3xl.awardspace.info/
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Detectiu Conan súper3: 8 gener 19 estrena nous episodis a la nit. Donem audiència! peli 22 en DVD el 6 de març

dv. 11 gen. 2019, 23:36

Volia fer una consulta:
Algu te o es van fer subtitols per les censures del capitol?
11x441-L'última mossegada
(Es de la tanda de capitols antics estic arriban al 400 quasi i he recordat que l'ultima vegada que els vaig mirar i havia aquest i un altre que ara no recordo quin numero era que tenien censures)

Edit:
He trobat el subtitols i com que he fet el comentari per si algu li interesa le pujat a mega.
11x441-L'última mossegada ''Sub Forçats Català''
https://mega.nz/#!IR0HnYyB!3cyE3DbimS_9 ... 255-XMkFQs

Qui sen recordi em podria dir quin era l'altre capitol que va tenir censures dels capitols antics?
 
Avatar de l’usuari
intervención
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 796
Membre des de: dc. 19 juny 2013, 21:30
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: Detectiu Conan súper3: 8 gener 19 estrena nous episodis a la nit. Donem audiència! peli 22 en DVD el 6 de març

ds. 12 gen. 2019, 01:38

Loco87 ha escrit:
dcop ha escrit:
Quina il·lusió gaudir d'aquests nous episodis :excl: :excl: :excl: A veure'ls pel web del Super3 tots per donar bones dades d'audiència :excl:

ent18 ha escrit:
Hola,
Algú està fent el pastebin amb els enllaços d'aquests nous episodis des del 721, igual que s'ha fet amb els anteriors?
Enllaç del capitol en MQ, HQ, subtituls en .vtt i .xml
Gràcies,


Em sumo a la petició :profident: Mil gràcies :excl:

Jo tinc una llista, s'actualitzarà cada dia (de dilluns a dijous) automàticament a les 23:10 aprox (si tot el que he programat funciona, que ho he provat i sembla que sí): https://raw.githubusercontent.com/LC172 ... 0Conan.txt


Molt bona!!

PS: Gràcies per salvar-me els dos primers de Doremi <3
Imatge
Lluna Plena no Fansub: Manga i Anime en Català!
Estem reclutant! Uneix-te clicant aquí!!
 
dcop
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1142
Membre des de: dt. 09 feb. 2010, 13:21

Re: Detectiu Conan súper3: 8 gener 19 estrena nous episodis a la nit. Donem audiència! peli 22 en DVD el 6 de març

ds. 12 gen. 2019, 17:19

xagasa ha escrit:
Volia fer una consulta:
Algu te o es van fer subtitols per les censures del capitol?
11x441-L'última mossegada
(Es de la tanda de capitols antics estic arriban al 400 quasi i he recordat que l'ultima vegada que els vaig mirar i havia aquest i un altre que ara no recordo quin numero era que tenien censures)

Edit:
He trobat el subtitols i com que he fet el comentari per si algu li interesa le pujat a mega.
11x441-L'última mossegada ''Sub Forçats Català''
https://mega.nz/#!IR0HnYyB!3cyE3DbimS_9 ... 255-XMkFQs

Qui sen recordi em podria dir quin era l'altre capitol que va tenir censures dels capitols antics?


Crec que és el del cas de L'angle mort del karaoke (episodis 507 i 508)
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Detectiu Conan súper3: 8 gener 19 estrena nous episodis a la nit. Donem audiència! peli 22 en DVD el 6 de març

ds. 12 gen. 2019, 17:22

dcop ha escrit:

Crec que és el del cas de L'angle mort del karaoke (episodis 507 i 508)


Els 2 tenien censures?
 
dcop
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1142
Membre des de: dt. 09 feb. 2010, 13:21

Re: Detectiu Conan súper3: 8 gener 19 estrena nous episodis a la nit. Donem audiència! peli 22 en DVD el 6 de març

ds. 12 gen. 2019, 17:23

Espero i suposo que no, però no et sabria dir quin dels dos és...
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Detectiu Conan súper3: 8 gener 19 estrena nous episodis a la nit. Donem audiència! peli 22 en DVD el 6 de març

ds. 12 gen. 2019, 17:28

dcop ha escrit:
Espero i suposo que no, però no et sabria dir quin dels dos és...

Ok gràcies ho mirare.
Es per incloure els sub forçats.
 
Dinosaure Denver
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 28
Membre des de: dj. 01 feb. 2018, 15:15
Ubicació: boladedrac.cat

Re: Detectiu Conan súper3: 8 gener 19 estrena nous episodis a la nit. Donem audiència! peli 22 en DVD el 6 de març

dl. 14 gen. 2019, 14:49

Quan treuran una pelicula en la que els homes de negre capturin finalment a en Shipichi Kudo?
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Shinsengumi Fansub
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 107
Membre des de: dg. 21 maig 2017, 15:37
Contacta:

Re: Detectiu Conan súper3: 8 gener 19 estrena nous episodis a la nit. Donem audiència! peli 22 en DVD el 6 de març

dl. 14 gen. 2019, 15:20

Dinosaure Denver ha escrit:
Quan treuran una pelicula en la que els homes de negre capturin finalment a en Shipichi Kudo?


Imatge
Shinsengumi Fansub - Lyswh

Gintama en Català (+ extres) - http://forum.animelliure.net/viewtopic.php?f=11&t=21182
Digimon Frontier BDRip - http://forum.animelliure.net/viewtopic.php?f=11&t=21230

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 18 visitants