Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Detectiu Conan súper3: nous episodis a les 20h:45. Donem audiència i agraïm amb missatges al servei d'audiencia de t

dt. 01 maig 2018, 16:25

Interesant aquests arcs que comenteu. Els seguire amb interes i donant audiencia al 3alacarta.
Esperem que això no pari i continui.

-Per cert. ¿Es sap perqué tv3 fa 7 anys enrrera va deixar de emetre detectiu conan?
Potser algu dira que vaya pregunta. Però si no haguesin part ara potser estariem aproximadament pel 850.
No dic 900 perque es massa recent a Japo.
 
Avatar de l’usuari
Loco87
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 676
Membre des de: dg. 01 feb. 2015, 17:32

Re: Detectiu Conan súper3: nous episodis a les 20h:45. Donem audiència i agraïm amb missatges al servei d'audiencia de t

dt. 01 maig 2018, 18:36

xagasa ha escrit:
Interesant aquests arcs que comenteu. Els seguire amb interes i donant audiencia al 3alacarta.
Esperem que això no pari i continui.

-Per cert. ¿Es sap perqué tv3 fa 7 anys enrrera va deixar de emetre detectiu conan?
Potser algu dira que vaya pregunta. Però si no haguesin part ara potser estariem aproximadament pel 850.
No dic 900 perque es massa recent a Japo.


Bé. Quan el 18 d'Octubre del 2009(viquipedia ho sap tot) van passar del K3 al Super3, van canviar quasi tota la graella del canal, i moltes sèries les van deixar d'emetre. Segons la viquipèdia, l'última tanda de nous episodis en català de DC abans del "paron" de 7 anys va començar el 10 d'Octubre del 2009. Jo crec que debien tenir pensat deixar d'emetre la sèrie, però que per alguna raó tot just acabaven de començar una nova tanda (això podria ser si aquella tanda es va comprar i doblar abans que es decidís canviar el K3 pel S3 (no sé amb quanta antel.lació ideen les festes dels súpers)). Per tant, la meva teoria és que van emetre tot el material que encara tenien i ja.
 
Avatar de l’usuari
adriamichi
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 174
Membre des de: dt. 13 set. 2011, 13:53

Re: Detectiu Conan súper3: nous episodis a les 20h:45. Donem audiència i agraïm amb missatges al servei d'audiencia de t

dc. 02 maig 2018, 00:36

Loco87 ha escrit:
Bé. Quan el 18 d'Octubre del 2009(viquipedia ho sap tot) van passar del K3 al Super3, van canviar quasi tota la graella del canal, i moltes sèries les van deixar d'emetre. Segons la viquipèdia, l'última tanda de nous episodis en català de DC abans del "paron" de 7 anys va començar el 10 d'Octubre del 2009.


Si i no, per aquella època el 3xl.cat ja estava sentenciat de mort i només li quedaven 2 o 3 sèries d'èxit (crec que eren Conan, One Piece i poc més). Amb el canvi de K3 a Súper3 la majoria van continuar (tot i que si que es cert que a la tarda va entrar molta novetat). En el cas de Conan, no només hi havien els nous episodis els caps de setmana, sinó repeticions de la tercera tongada (i just la quarta al fer el canvi de canal) als migdies entre setmana i amb al super3 aquests episodis també es repetien als matins. Tot i que TVC va prometre que no hi hauria contingut per majors de 13 anys al súper 3, amb detectiu conan va fer la excepció per que s'havia que portava audiència (i finalment, li va baixar la qualificació d'edat de 13 a 10 i amb la nova emissió de 10 a 7).

I a partir d'aquí, hi han moltes possibilitats de per que no va continuar i poden ser entre totes o algunes: per començar els darrers episodis que Arait va portar llavors, es varen doblar al castellà però no els va aconseguir vendre a ningú (excepte TVC i, anys després, K30TV, una local d'Extremadura), així que potser Arait (i això es invenció meva) volia intentar recuperar aquest cost amb TVC, que practicamente (com ara) era l'única interessada en la sèrie (a tal punt que li porten els episodis sota demanda)

Per una altre banda, TVC va començar a retallar molt. Si recordeu, moltes queixes que se sentien es que sempre emetien les mateixes sèries en blocs de 2 o 3 episodis seguits (qui no recorda aquelles emissions d'una hora de Tom i Jerry). A tot això, els episodis d'estrena es va emetre sobre les 11 del matí, cosa que segurament va repercutir en les audiències. Sumat que el 31 de desembre de 2012 acabaven els drets d'emissió, que la sèrie no seguia el perfil del canal, que continuar-la suposava deixar diners (i més si eren episodis nous) i que no devia fer la mateixa audiència que abans varen ser els factors de la seva cancel·lació.

Loco87 ha escrit:
(això podria ser si aquella tanda es va comprar i doblar abans que es decidís canviar el K3 pel S3 (no sé amb quanta antel.lació ideen les festes dels súpers))


En una entrevista a la directora de TVC de llavors (Mònica Terribes) se li va escapar que farien el canvi del K3 al Súper 3, així que segurament quan varen comprar els episodis ja sabíen que potser anaven al super3 o al substitut juvenil (que per llavors es pensava que seria el programa Tags i no el canal 3xl)
Tota la programació de l'antic 3xl a: http://p3xl.awardspace.info/
 
Rajer2
Usuari
Usuari
Entrades: 24
Membre des de: ds. 18 nov. 2017, 02:51

Re: Detectiu Conan súper3: nous episodis a les 20h:45. Donem audiència i agraïm amb missatges al servei d'audiencia de t

dc. 02 maig 2018, 00:56

fabrebatalla18 ha escrit:
Rajer2 ha escrit:
Per quan estaran disponibles més episodis del 526 cap endavant per descarregar? Moltes gràcies.

La veritat es que no ho se, ho sento perque es culpa meva la lentitut del projecte, pero es que he de revisar el cap molts cops per problemes del video de la TV japonesa i tambe per a anotarme els subtitols forçats del video del super3/3alacarta, si algu m'ajuda amb aixo fare mes via, l'altra posibilitat es no arreglar aquests problemes i algun dia fer V2, cosa que no m'agradaria massa perque fer algo sabent que te problemes em resulta incomode... Si voleu ho podem debatre, estic obert a idees.


Jo perquè no tinc temps ara mateix que sinó et donaria un cop de mà. Tant de bo hi hagi alguna persona que llegeixi això i pugui ajudar-te amb el projecte. Just acabo de veure el 525 i estava meravellat amb la qualitat d'àudio i vídeo d'aquests capítols. Una pena haver de veure'ls ara en la versió internacional del super 3, però millor això que res. Almenys m'agradaria saber si aviat es seguirà amb els capítols o si serà en uns mesos quan ja tinguis més temps. I moltes gràcies per tota la feina, de veritat.
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: Detectiu Conan súper3: nous episodis a les 20h:45. Donem audiència i agraïm amb missatges al servei d'audiencia de t

dc. 02 maig 2018, 11:10

Hem de recordar que hi ha material de Conan que mai s'ha emes pel K3 i que es va estrenar despres del canvi, com ara les pelis, les 8 pelis, aixi que tan mal tampoc ho van fer en aquella epoca.
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Detectiu Conan súper3: nous episodis a les 20h:45. Donem audiència i agraïm amb missatges al servei d'audiencia de t

dc. 02 maig 2018, 14:00

Recordeu per qui li agradi el opening ''Caos caos caos -Tear Drops-
Avui es l'ultim capitol que s'emetra aquest opening. Dema ja hi haura el opening 31.
Imatge
 
 
Avatar de l’usuari
Loco87
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 676
Membre des de: dg. 01 feb. 2015, 17:32

Re: Detectiu Conan súper3: nous episodis a les 20h:45. Donem audiència i agraïm amb missatges al servei d'audiencia de t

dc. 02 maig 2018, 15:35

xagasa ha escrit:
Recordeu per qui li agradi el opening ''Caos caos caos -Tear Drops-
Avui es l'ultim capitol que s'emetra aquest opening. Dema ja hi haura el opening 31.
Imatge


I, de fet, en l'opening d'abans d'ahir hi havia alguna cosa nova.
Cap al minut 1:51 del video del 3alacarta de "La traïció del dia blanc (II)", es veu això:
Imatge

Però, en el minut 1:56 del video del 3alacarta de "La víctima es diu Shinichi Kudo", i en el 2:00 aprox de "El castell d'Inubushi i el gos maleït. El fantasma de foc", es veu això:
Imatge
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Detectiu Conan súper3: nous episodis a les 20h:45. Donem audiència i agraïm amb missatges al servei d'audiencia de t

dc. 02 maig 2018, 16:00

Si ja m'hen vaig adonar. Veurem doncs avui si modifiquen les imatges del openings 31 o s'emetrà integra.
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: Detectiu Conan súper3: nous episodis a les 20h:45. Donem audiència i agraïm amb missatges al servei d'audiencia de t

dc. 02 maig 2018, 16:18

xagasa ha escrit:
Si ja m'hen vaig adonar. Veurem doncs avui si modifiquen les imatges del openings 31 o s'emetrà integra.

Val, error meu, dema s'emetra el nou OP, amb el 613, perdo.
 
Avatar de l’usuari
AOCarallo
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 149
Membre des de: dj. 24 jul. 2014, 12:02

Re: Detectiu Conan súper3: nous episodis a les 20h:45. Donem audiència i agraïm amb missatges al servei d'audiencia de t

dc. 02 maig 2018, 19:56

Gràcies @xagasa ;-)
Molt maca i la cançó també :profident:
xagasa ha escrit:
Poso el enllaç de youtube. Si no es pot posar links m'ho confirmeu i treure el enllaç.

Caos Caos Caos tear drops
https://www.youtube.com/watch?v=pW5NnEyge1s

Edit: Quina pena. Nomès veurem aquest opening 3 vegades mes.
Dijous ja hi haura opening nou.
Ara que m'havia enganxat. :plora:
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Detectiu Conan súper3: nous episodis a les 20h:45. Donem audiència i agraïm amb missatges al servei d'audiencia de t

dc. 02 maig 2018, 20:27

Per qui li agradin les curiositats.
El gos de la família inubushi és un gos de raça Akita i es diu Hachi osigui Hachiko com el gos Japonès que van fer un homenatge a la estació de Shibuya i si troba una estàtua en el seu honor.
https://ca.m.wikipedia.org/wiki/Hachikō
 
Hechicera888
Usuari
Usuari
Entrades: 2
Membre des de: dj. 10 maig 2018, 00:44

Re: Detectiu Conan súper3: nous episodis a les 20h:45. Donem audiència i agraïm amb missatges al servei d'audiencia de t

dj. 10 maig 2018, 01:00

Hola a tots.
Avui he vist el misatje que han possat nou capitols de Detectiu Conan, del 591 al 670. Quina rabia no saber-lo a temps.
He anat a la pagina de 3alacarta i he vist que porten ya mols capitols emitis. Crec que van ja per 620.
Ara aqui be la meva pregunta...... On puc baixar els capitols del 591 hasta el actual?
Algun fansub els ha baixat? o algu els ha guardat per poger veurels mes andaban?
M´agradaria poguer localiçar-los per baixar.
Algun voluntari que em pogui ajudar.
Moltes gracias a tots, espero noticias i si son positives millor
 
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Detectiu Conan súper3: nous episodis a les 20h:45. Donem audiència i agraïm amb missatges al servei d'audiencia de t

dj. 10 maig 2018, 12:04

Amb el capitol d'aquesta nit seran 618 capitols. Contant amb numeració Japonesa.
Desprès de 7 anys sense emisió ja en portarem 103 de nous contant el d'avui.

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 24 visitants