Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Avatar de l’usuari
Loco87
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 676
Membre des de: dg. 01 feb. 2015, 17:32

Re: Detectiu Conan súper3: estrena peli 22 als cinemes en català del 9 al 11 de novembre. Entrades ja a la venda!

ds. 10 nov. 2018, 17:57

Acabo de veure la peli! Genial, per cert! I han fet servir el "màster" japonés. Han doblat fins i tot el mini-teaser de la peli de l'any que ve que hi ha al final de tot (després de l'escena post-crèdits). Han respectat el 100% del doblatge (actual) en català.
 
Avatar de l’usuari
Aryma
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 32
Membre des de: dt. 20 gen. 2015, 16:40

Re: Detectiu Conan súper3: estrena peli 22 als cinemes en català del 9 al 11 de novembre. Entrades ja a la venda!

ds. 10 nov. 2018, 18:13

Jo tambe acabo de veure la peli, val a dir que la sala estava plena, no quedava ni un seient buit!!! A més he demanat al poster de la pel•licula al cinema i me n'han venut un, aixi que m'enporto un bon record! :profident:
 
Avatar de l’usuari
Loco87
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 676
Membre des de: dg. 01 feb. 2015, 17:32

Re: Detectiu Conan súper3: estrena peli 22 als cinemes en català del 9 al 11 de novembre. Entrades ja a la venda!

ds. 10 nov. 2018, 18:18

Aryma ha escrit:
Jo tambe acabo de veure la peli, val a dir que la sala estava plena, no quedava ni un seient buit!!! A més he demanat al poster de la pel•licula al cinema i me n'han venut un, aixi que m'enporto un bon record! :profident:

Si. La meva sala també estava plena. I no precisament de nens petits.
 
Avatar de l’usuari
fadrellcs
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 434
Membre des de: dt. 27 des. 2005, 13:02
Ubicació: Castelló de la plana, Zona Fadrell

Re: Detectiu Conan súper3: estrena peli 22 als cinemes en català del 9 al 11 de novembre. Entrades ja a la venda!

ds. 10 nov. 2018, 19:02

Vaja quina enveja... Jo si que ni puc vorela, i agafar un cotxe per anar a un cinema de mes de 80km, com que va a ser que no, sense garantia de tindre entrada.... No se quans mesos trigaran en que isca en DVD, pero es de les poques vegades que puc tindre una oportunitat de vore una gran peli, de una de les meves series favorites, en el cinema.

Tocara esperar a una altra que vull vore i tambe en catala, dragon ball super - Brolly.
 
Avatar de l’usuari
Loco87
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 676
Membre des de: dg. 01 feb. 2015, 17:32

Re: Detectiu Conan súper3: estrena peli 22 als cinemes en català del 9 al 11 de novembre. Entrades ja a la venda!

ds. 10 nov. 2018, 19:06

fadrellcs ha escrit:
Vaja quina enveja... Jo si que ni puc vorela, i agafar un cotxe per anar a un cinema de mes de 80km, com que va a ser que no, sense garantia de tindre entrada.... No se quans mesos trigaran en que isca en DVD, pero es de les poques vegades que puc tindre una oportunitat de vore una gran peli, de una de les meves series favorites, en el cinema.

Tocara esperar a una altra que vull vore i tambe en catala, dragon ball super - Brolly.

Potser abans l'emeten per TV.
 
conan_1989
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 654
Membre des de: dv. 11 abr. 2008, 08:33

Re: Detectiu Conan súper3: estrena peli 22 als cinemes en català del 9 al 11 de novembre. Entrades ja a la venda!

ds. 10 nov. 2018, 19:29

Ja he vist aquesta tarda la peli en català als cinemes i m'ha encantat. Doblatge perfecte, visualment espectacular i trama més adulta de l'habitual. Val molt la pena veure-la en pantalla gran. Espero que tingui èxit aquests dies i que l'any que ve portin la nova peli, de moment el tráiler final l'han doblat i tot.
 
Avatar de l’usuari
intervención
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 796
Membre des de: dc. 19 juny 2013, 21:30
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: Detectiu Conan súper3: estrena peli 22 als cinemes en català del 9 al 11 de novembre. Entrades ja a la venda!

ds. 10 nov. 2018, 22:26

La meva sala, Cinesa a les 16:05, més de la meitat plena.
Imatge
Lluna Plena no Fansub: Manga i Anime en Català!
Estem reclutant! Uneix-te clicant aquí!!
 
Avatar de l’usuari
Loco87
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 676
Membre des de: dg. 01 feb. 2015, 17:32

Re: Detectiu Conan súper3: estrena peli 22 als cinemes en català del 9 al 11 de novembre. Entrades ja a la venda!

ds. 10 nov. 2018, 22:37

intervención ha escrit:
La meva sala, Cinesa a les 16:05, més de la meitat plena.

La meva estava almenys 90% plena. No era una gran sala, però tampoc era petita. I la peli genial! Espero que aviat l'emetin pel s3 o la treguin en dvd/bd!
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Detectiu Conan súper3: estrena peli 22 als cinemes en català del 9 al 11 de novembre. Entrades ja a la venda!

dg. 11 nov. 2018, 02:09

Al final m'ha trucat el meu cosi hi hem anat a la sessió de les 18:15h de Granollers.
-La peli ha estat molt bona.

No me pogut quedar la entrada perque les ha pagat el meu cosi i les volia per la colecció.
Si algu la pot escanejar sisplau. Em faria ilusio tenir-la ja que he anat a l'estrena.

Spoiler: mostra
-M' alegro que l' Omuro al final no fos el dolent.
Vaja flipada les escenes finals sobre el tren i la via. :picar:
 
Avatar de l’usuari
Loco87
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 676
Membre des de: dg. 01 feb. 2015, 17:32

Re: Detectiu Conan súper3: estrena peli 22 als cinemes en català del 9 al 11 de novembre. Entrades ja a la venda!

dg. 11 nov. 2018, 11:59

xagasa ha escrit:
No me pogut quedar la entrada perque les ha pagat el meu cosi i les volia per la colecció.
Si algu la pot escanejar sisplau. Em faria ilusio tenir-la ja que he anat a l'estrena.
Vaja flipada les escenes finals sobre el tren i la via. :picar:[/oculta]

Jo vaig comprar l'entrada per internet i tinc un pdf.
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Detectiu Conan súper3: estrena peli 22 als cinemes en català del 9 al 11 de novembre. Entrades ja a la venda!

dg. 11 nov. 2018, 14:11

Com et vagi bé. Si la pots pujar ja em va bé?
Gràcies.
 
Avatar de l’usuari
adriamichi
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 174
Membre des de: dt. 13 set. 2011, 13:53

Re: Detectiu Conan súper3: estrena peli 22 als cinemes en català del 9 al 11 de novembre. Entrades ja a la venda!

dg. 11 nov. 2018, 14:37

Jo vaig anar ahir al vespre i la peli és entretinguda, però crec que el hype que tenia (peli més vista de l'any, per sobre d'Infinity Wars, estrenada a Sitges, ...) feia que esperés més de la peli, però de les que han doblat en català, la millor. Pel que fa al doblatge m'ha semblat en la línia de la sèrie (almenys no han deixat trossos en VO, com a les darreres tongades) i molt detallada (la cançó del ending estava subtitulada). La única veu que han canviat és la de la Midori (l'ajudant de l'Eri), tot i que l'Azusa i en Kaito Kid diria que no tenen la veu més recent.

La meva sala estava bastant plena, al ser sessió de vespre la majoria era gent entre els 20-30 anys, tot i que algun nen hi havia (com la mare que hi havia al costat meu que anava comentant la peli tota la estona, amb preguntes bàsiques com "ah! la peli és xina? dic, japonesa?", "per que el nen té dues veus?", ...)

Loco87 ha escrit:
el mini-teaser de la peli de l'any que ve que hi ha al final de tot (després de l'escena post-crèdits).


No només estava doblat sinó que al subtítol posava "ESTRENA, 2019!" mentre que a l'original japonès era més llarg (algo de la Golden Week deia) i tampoc han volgut remarcar al Japó. A mi em va semblar com una porta oberta a portar-la també si aquesta té prou èxit.

Spoiler: mostra
La peli peca de tots els clichés de les pelis de Conan:
* Explosió d'un edifici (inclús abans de l'opening, aquest cop)
* El gir de salvar l'objectiu però que de sobte posa en perill a la Ran.
* La ciutat/complexe en pànic a causa de bombes un cibertatac que fa explotar els electrodomèstics.
* Final que s'ho flipen, generalment amb Conan xutant la pilota inflable en el moment exacte i precís.

M'ha fet gracia que normalment és la Sonoko qui diu que en Shinichi és el maridet de la Ran, però aquest cop ha estat l'Amuro qui insistia en el tema.

Per cert, algun cop hem comentat que la gent es faria spoiler amb aquesta peli, els hi va passar als del meu costat, quan a la intro en Shinichi deia qui era en realitat varen deixar un "aquest detall no el coneixia".


Pels que aneu al dia del manga:
Spoiler: mostra
No entenc que feia l'Amuro treballant com secreta si està infiltrat a la organització i d'incògnit al Poirot. No posaria això en perill la seva tapadera? A no ser que en Kuroda sigui Ron i vulgui el doble joc. De fet, al penúltim cas ja ho varen deixar veure i a la peli, en el moment en que en Kuroda deixa la sala i truca l'Amuro i no se sent el seu nom, però per la boca sembla que digui Bourbon, però fins veure la peli sempre m'aferrava a pensar que l'Aoyama jugava a despistar


Canviant de tema, a IGN estan fent un concurs fins demà a on es pot guanyar còmics de la nova edició de Conan.

Per una altre banda, Planeta ha confirmat que reprendrà el manga en català (encara no ha confirmat si el deixarà de publicar als 4 nous volums, com es costum :lol: )
Tota la programació de l'antic 3xl a: http://p3xl.awardspace.info/
 
Avatar de l’usuari
intervención
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 796
Membre des de: dc. 19 juny 2013, 21:30
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: Detectiu Conan súper3: estrena peli 22 als cinemes en català del 9 al 11 de novembre. Entrades ja a la venda!

dg. 11 nov. 2018, 14:42

adriamichi ha escrit:
No només estava doblat sinó que al subtítol posava "ESTRENA, 2019!" mentre que a l'original japonès era més llarg (algo de la Golden Week deia) i tampoc han volgut remarcar al Japó. A mi em va semblar com una porta oberta a portar-la també si aquesta té prou èxit.


No. Ho han subtitulat així perque mira, però no té res a veure amb una possible estrena d'una pel·lícula que ni tan sols s'ha estrenat al japó (Així que si ni saben si funcionará allà com volen fer plans comercials?)
Imatge
Lluna Plena no Fansub: Manga i Anime en Català!
Estem reclutant! Uneix-te clicant aquí!!
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: Detectiu Conan súper3: estrena peli 22 als cinemes en català del 9 al 11 de novembre. Entrades ja a la venda!

dg. 11 nov. 2018, 14:59

adriamichi ha escrit:
La única veu que han canviat és la de la Midori (l'ajudant de l'Eri), tot i que l'Azusa i en Kaito Kid diria que no tenen la veu més recent.

La Midori tenia la veu del capitol 474, Kaito Kid la veu de les noves tandes (515 en endavant), l'unica que han canviat ha estat la de la Azusa.

Sobre el teaser de la peli 23, no us feu cap ilusio, ho dic pel vostre be, que estigui doblat no vol dir absolutament res, les pelis no es llicencien d'aquesta forma i molt menys 1 any abans de l'estrena, no ens flipem!
 
Avatar de l’usuari
adriamichi
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 174
Membre des de: dt. 13 set. 2011, 13:53

Re: Detectiu Conan súper3: estrena peli 22 als cinemes en català del 9 al 11 de novembre. Entrades ja a la venda!

dg. 11 nov. 2018, 20:17

Aclareixo una mica el que volia dir: No em referia a que d'aquí un any tinguem la peli nova, sinó a que veient que han mimat el producte tant en castellà com en català i no han fet com Selecta amb Lupin (que va enfadar als fans en català i als fans en castellà, per tal de fer diners amb un doblatge justet), sinó que a més han fet una localització millor que TV3 (que ja sol ser molt bona) i el fet que deixessin la escena amb ho fàcil que hagués estat tallar-la (i fins i tot han posat el doblador que toca, que crec que no ha fet cap paper) em va donar la sensació que tenen interès per la sèrie i no fer diners ràpid aprofitant l'èxit de la peli.

D'aquí el fet de que digués que "obre la porta a", si abans tenia cero esperances que portessin la peli 23, ara tinc una entre cent, d'esperances. Ara a veure els espectadors que hagi tingut aquest cap de setmana i el que passi amb la peli per rendibilitzar-la (encara no sabem si la trauran en DVD, BD, plataformes digitals, emissió pel super3, ...).

fabrebatalla18 ha escrit:
La Midori tenia la veu del capitol 474


Cert, no tenia anotat aquest episodi i se m'ha escapat.
Tota la programació de l'antic 3xl a: http://p3xl.awardspace.info/

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 36 visitants