Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Avatar de l’usuari
condedooku
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 818
Membre des de: dj. 18 feb. 2010, 18:24

Re: Detectiu Conan Súper3: nous episodis dissabtes i diumenges al Súper3! Peli 15 i 16 a TV el 23 i el 30 de novembre!

dv. 22 nov. 2019, 22:59

Sincerament, l'anime de tv3 se'l van carregar ells sols. No sé si algú realment pot plorar perquè no en portin més. Jo actualment miro el Detectiu Conan en català perquè per nostàlgia m'agrada. Però no espero res, si vull veure un anime me'l miro en japonès subtitulat.

I el tema pirataria... Quan deixi de pagar el merda d'impost de pirataria entendré que es deixi de fer. Ara per ara amb el que pago no em sento pas malament.
 
Avatar de l’usuari
robin_bcn_86
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 793
Membre des de: dv. 24 des. 2004, 18:35
Ubicació: Delante de mi PC
Contacta:

Re: Detectiu Conan Súper3: nous episodis dissabtes i diumenges al Súper3! Peli 15 i 16 a TV el 23 i el 30 de novembre!

ds. 23 nov. 2019, 22:44

hola, no he pugut veure la peli de El detectiu Conan: Quinze minuts de silenci, y no la veig en la web de tv3, algu te el link?, gracies
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: Detectiu Conan Súper3: nous episodis dissabtes i diumenges al Súper3! Peli 15 i 16 a TV el 23 i el 30 de novembre!

ds. 23 nov. 2019, 23:54

robin_bcn_86 ha escrit:
hola, no he pugut veure la peli de El detectiu Conan: Quinze minuts de silenci, y no la veig en la web de tv3, algu te el link?, gracies

TV3 ja ha avisat força cops que aquestes pelis son només per a TV, no les publicaran al 3alacarta, basicament perque en "poc" sortiran en format fisic, i agrairia que ningu publiques el link, tot i que hi haura sempre alguna pagina rastrera que ho fara...
 
Avatar de l’usuari
robin_bcn_86
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 793
Membre des de: dv. 24 des. 2004, 18:35
Ubicació: Delante de mi PC
Contacta:

Re: Detectiu Conan Súper3: nous episodis dissabtes i diumenges al Súper3! Peli 15 i 16 a TV el 23 i el 30 de novembre!

dg. 24 nov. 2019, 13:21

ho...., d'acord, gracies :)
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Detectiu Conan Súper3: nous episodis dissabtes i diumenges al Súper3! Peli 15 i 16 a TV el 23 i el 30 de novembre!

dj. 28 nov. 2019, 22:38

No entenc com estan la peli 23 al cinema en català i castellà l'han subtitulat.
https://www.youtube.com/watch?v=hqcRYJhDUfc
 
Avatar de l’usuari
condedooku
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 818
Membre des de: dj. 18 feb. 2010, 18:24

Re: Detectiu Conan Súper3: nous episodis dissabtes i diumenges al Súper3! Peli 15 i 16 a TV el 23 i el 30 de novembre!

dc. 04 des. 2019, 13:55

xagasa ha escrit:
No entenc com estan la peli 23 al cinema en català i castellà l'han subtitulat.
https://www.youtube.com/watch?v=hqcRYJhDUfc


Home el Detectiu Conan no sé si per nostàlgia o què, però el doblatge encara m'agrada. Però en general el doblatge català deixa molt que desitjar i el castellà em passa el mateix.
Sobretot si entens una mica de japonès poder veure els animes en vo és genial, però encara que no ho entenguis, les expressions i els tons no són mai replicats igual.
El mateix passa en el cinema en general, mires una peli o sèrie en vo i genial i llavors en castellà o català es molt penós, a part que sempre escoltes les mateixes veus.
 
Avatar de l’usuari
Adrià
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3028
Membre des de: dt. 24 jul. 2012, 21:11

Re: Detectiu Conan Súper3: nous episodis dissabtes i diumenges al Súper3! Peli 15 i 16 a TV el 23 i el 30 de novembre!

dc. 04 des. 2019, 15:12

condedooku ha escrit:
Home el Detectiu Conan no sé si per nostàlgia o què, però el doblatge encara m'agrada. Però en general el doblatge català deixa molt que desitjar i el castellà em passa el mateix.
Sobretot si entens una mica de japonès poder veure els animes en vo és genial, però encara que no ho entenguis, les expressions i els tons no són mai replicats igual.
El mateix passa en el cinema en general, mires una peli o sèrie en vo i genial i llavors en castellà o català es molt penós, a part que sempre escoltes les mateixes veus.


Entre que et va decepcionar la peli i que dius que el doblatge en català és una merda, has perdut tota la teva credibilitat.
 
Nallzeta
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 93
Membre des de: dg. 23 juny 2013, 19:43

Re: Detectiu Conan Súper3: nous episodis dissabtes i diumenges al Súper3! Peli 15 i 16 a TV el 23 i el 30 de novembre!

dc. 04 des. 2019, 16:05

condedooku ha escrit:
xagasa ha escrit:
No entenc com estan la peli 23 al cinema en català i castellà l'han subtitulat.
https://www.youtube.com/watch?v=hqcRYJhDUfc


Home el Detectiu Conan no sé si per nostàlgia o què, però el doblatge encara m'agrada. Però en general el doblatge català deixa molt que desitjar i el castellà em passa el mateix.
Sobretot si entens una mica de japonès poder veure els animes en vo és genial, però encara que no ho entenguis, les expressions i els tons no són mai replicats igual.
El mateix passa en el cinema en general, mires una peli o sèrie en vo i genial i llavors en castellà o català es molt penós, a part que sempre escoltes les mateixes veus.


Els japonesos són massa histriònics parlant. Que està bé, no em malinterpreteu, però és una característica que no es pot copiar perquè no queda bé en català ni en castellà.
 
Avatar de l’usuari
Frydivx
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 422
Membre des de: dc. 23 maig 2012, 17:59

Re: Detectiu Conan Súper3: nous episodis dissabtes i diumenges al Súper3! Peli 15 i 16 a TV el 23 i el 30 de novembre!

dc. 04 des. 2019, 17:36

condedooku ha escrit:
xagasa ha escrit:
No entenc com estan la peli 23 al cinema en català i castellà l'han subtitulat.
https://www.youtube.com/watch?v=hqcRYJhDUfc


Home el Detectiu Conan no sé si per nostàlgia o què, però el doblatge encara m'agrada. Però en general el doblatge català deixa molt que desitjar i el castellà em passa el mateix.
Sobretot si entens una mica de japonès poder veure els animes en vo és genial, però encara que no ho entenguis, les expressions i els tons no són mai replicats igual.
El mateix passa en el cinema en general, mires una peli o sèrie en vo i genial i llavors en castellà o català es molt penós, a part que sempre escoltes les mateixes veus.


Sincerament, m'esgota aquest tipus de comentaris, aportes zero al tema en qüestió, gent com tu sembleu uns amargats de la vida fent aquest tipus de reflexions estúpides.
Tria el que vols veure i com ho vols veure i deixa als altres gaudir-ho a la seva manera.

Salut.

'PD: potser t'importa poc pero avui a mort un grandíssim actor de doblatge als 86 anys, és Claudio Rodríguez veu mítica conegut sobretot per haver doblat entre d'altres a Albus Dumbeldore a Harry Potter i al drácula de Gary Oldman a la 'Drácula de Bram Stoker', descansi en pau.
 
Avatar de l’usuari
condedooku
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 818
Membre des de: dj. 18 feb. 2010, 18:24

Re: Detectiu Conan Súper3: nous episodis dissabtes i diumenges al Súper3! Peli 15 i 16 a TV el 23 i el 30 de novembre!

dv. 06 des. 2019, 10:45

Adrià ha escrit:
condedooku ha escrit:
Home el Detectiu Conan no sé si per nostàlgia o què, però el doblatge encara m'agrada. Però en general el doblatge català deixa molt que desitjar i el castellà em passa el mateix.
Sobretot si entens una mica de japonès poder veure els animes en vo és genial, però encara que no ho entenguis, les expressions i els tons no són mai replicats igual.
El mateix passa en el cinema en general, mires una peli o sèrie en vo i genial i llavors en castellà o català es molt penós, a part que sempre escoltes les mateixes veus.


Entre que et va decepcionar la peli i que dius que el doblatge en català és una merda, has perdut tota la teva credibilitat.


Ah que per tenir credibilitat m'ha d'agradar el mateix que tu! Bona aquesta! Les pelis no són mai res de l'altre món i aquesta última és de les pitjors.
Tinc molt respecte pels gran dobladors catalans i espanyols però cansa molt sentir sempre les mateixes veus i les pelis en català deixen molt que desitjar.
Sempre serà millor una obra tal com es va originar sigui una películ·la, un anime o un llibre.
 
Avatar de l’usuari
condedooku
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 818
Membre des de: dj. 18 feb. 2010, 18:24

Re: Detectiu Conan Súper3: nous episodis dissabtes i diumenges al Súper3! Peli 15 i 16 a TV el 23 i el 30 de novembre!

dv. 06 des. 2019, 10:51

Frydivx ha escrit:
condedooku ha escrit:
xagasa ha escrit:
No entenc com estan la peli 23 al cinema en català i castellà l'han subtitulat.
https://www.youtube.com/watch?v=hqcRYJhDUfc


Home el Detectiu Conan no sé si per nostàlgia o què, però el doblatge encara m'agrada. Però en general el doblatge català deixa molt que desitjar i el castellà em passa el mateix.
Sobretot si entens una mica de japonès poder veure els animes en vo és genial, però encara que no ho entenguis, les expressions i els tons no són mai replicats igual.
El mateix passa en el cinema en general, mires una peli o sèrie en vo i genial i llavors en castellà o català es molt penós, a part que sempre escoltes les mateixes veus.


Sincerament, m'esgota aquest tipus de comentaris, aportes zero al tema en qüestió, gent com tu sembleu uns amargats de la vida fent aquest tipus de reflexions estúpides.
Tria el que vols veure i com ho vols veure i deixa als altres gaudir-ho a la seva manera.


Home, l'amargat sembles tu. Jo no em poso amb ningú i respecto les opinions de tots, només dono la meva. Si t'esgota i m'insultes és que el problema el tens tu.
Tal com dius deixa que cadascú ho vegi molt vulgui.

I no, no m'importa. Però no m'importa cap famós. Tothom es mor i tothom hauria de poder rebre el mateix respecte, no se'n mereix més per ser més conegut. Tot i així, com he dit, no m'enfadaré pas perquè hi hagi qui sí que li afecti.
 
Avatar de l’usuari
Adrià
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3028
Membre des de: dt. 24 jul. 2012, 21:11

Re: Detectiu Conan Súper3: nous episodis dissabtes i diumenges al Súper3! Peli 15 i 16 a TV el 23 i el 30 de novembre!

dv. 06 des. 2019, 16:01

condedooku ha escrit:
Ah que per tenir credibilitat m'ha d'agradar el mateix que tu! Bona aquesta!


Imatge

condedooku ha escrit:
Sempre serà millor una obra tal com es va originar sigui una películ·la, un anime o un llibre.


Aquesta frase és molt de VOnazi i t'ho diu un que mira el 90% de les coses en VO. Dir que una sèrie d'animació o anime és millor en VO mentre que la VO també és un doblatge... En fi, ho trobo súper absurd. Sembles els de la secta de Boladedrac.cat fent-se palles amb el doblatge Italià de DBS.
 
Avatar de l’usuari
Frydivx
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 422
Membre des de: dc. 23 maig 2012, 17:59

Re: Detectiu Conan Súper3: nous episodis dissabtes i diumenges a les 20:45 al Súper3 i a la web del Súper 3!

dv. 06 des. 2019, 16:14

Home, l'amargat sembles tu.

D'acord, et sembla millor 'fonamentalista del V.O.S.E. sense arguments'?, és més llarg però exemplifica millor amb el que prediques.

I no, no m'importa. Però no m'importa cap famós. Tothom es mor i tothom hauria de poder rebre el mateix respecte, no se'n mereix més per ser més conegut. Tot i així, com he dit, no m'enfadaré pas perquè hi hagi qui sí que li afecti.


Tan de debò hagués sigut famós aleshores hauries tingut una miqueeeeta de raó, es tracta simplement d'un exemple de respecte a una professió a la qual tu menysprees amb els teus comentaris.

El problema que veig amb persones com tu (que és el què m'esgota) és que fonamenteu la vostra idiosincràsia com a valor únic, és un estira-i-arronsa que no s'acaba mai gràcies a vosaltres. Podem discutir aspectes més concrets com la qualitat del doblatge, de la industrialització de la professió o bé de la precarietat amb tot el que envolta aquest sector, però mai banalitzar una professió per se, denota un aire de desinformació en què perd tot el sentit.

No tinc res més a dir.

Salut!
 
Avatar de l’usuari
Frydivx
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 422
Membre des de: dc. 23 maig 2012, 17:59

Re: Detectiu Conan Súper3: nous episodis dissabtes i diumenges a les 20:45 al Súper3 i a la web del Súper 3!

dv. 06 des. 2019, 16:21

Aquesta frase és molt de VOnazi i t'ho diu un que mira el 90% de les coses en VO. Dir que una sèrie d'animació o anime és millor en VO mentre que la VO també és un doblatge... En fi, ho trobo súper absurd. Sembles els de la secta de Boladedrac.cat fent-se palles amb el doblatge Italià de DBS.

:D :D :D :D
 
Avatar de l’usuari
condedooku
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 818
Membre des de: dj. 18 feb. 2010, 18:24

Re: Detectiu Conan Súper3: nous episodis dissabtes i diumenges a les 20:45 al Súper3 i a la web del Súper 3!

dv. 06 des. 2019, 22:48

Només cal mirar qui ha faltat el respecte a qui i qui a insultat.
Ja estic cansat, si sou uns fanboys és el vostre problema.
I posats a faltar al respecte, jo també en sé:
Només una persona inculta no entendria que en vo és molt millor. Que potser fa mandra o no es té ganes de llegir subtítols perquè no entens anglès, japonès o el que sigui i ho mires doblat. Totalment entendible. Ara dir que doblat és millor... :') Em moro de riure, no té cap sentit.

I no penso comentar cap comentari de merda més. Estic al fòrum des de fa molts anys i no penso aguanta els plors de uns fanboys. Comentaré el que em sembli i la gent normal ho respectaria. Hi ha aquí qui és creu molt llest i es posa amb altres membres, he llegit algun comentari a al tal Xagasa que tela...
O sou uns adolescents que no us sabeu comportar o no ho entenc.
I com he dit, jo segueixo amb la meva.

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 22 visitants