Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

noviluni
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 63
Membre des de: dl. 28 ago. 2017, 18:39

Re: Detectiu Conan Súper3: esperant nous episodis properament al Súper 3

ds. 19 set. 2020, 23:03

m'imagin que no massa més que això: https://www.naciodigital.cat/noticia/20 ... /espai/3xl

Bluepheasant
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 168
Membre des de: dj. 14 març 2019, 00:37

ds. 19 set. 2020, 23:30

Ja vaig dir que no tinc molta fe en aquest "nou canal" que faràn el conan allà es mes que clar, pero espero que no posin Merlí o altres series juvenils d'estil similar, si hi ha d' haber-hi una serie d'acció real potser Inbetweeners o Dr. Who.

Pel que fa els animes; potser emeten alguns dels que Selecta té al seu cataleg, però no se si una reemisió antiga aniria bé com Inuyasha o alguna cosa per l'estil, ja que si han de portar material nou que es posin a doblar One Piece i així poder estar emetent-la durant temps, ja que tenen per a doblar gairebé la mateixa qüantitat que Conan (2017-2020)
Este es el camino

Ender11
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 37
Membre des de: dj. 28 ago. 2014, 19:12

dj. 24 set. 2020, 16:58

Bluepheasant ha escrit:
Ja vaig dir que no tinc molta fe en aquest "nou canal" que faràn el conan allà es mes que clar, pero espero que no posin Merlí o altres series juvenils d'estil similar, si hi ha d' haber-hi una serie d'acció real potser Inbetweeners o Dr. Who.

Pel que fa els animes; potser emeten alguns dels que Selecta té al seu cataleg, però no se si una reemisió antiga aniria bé com Inuyasha o alguna cosa per l'estil, ja que si han de portar material nou que es posin a doblar One Piece i així poder estar emetent-la durant temps, ja que tenen per a doblar gairebé la mateixa qüantitat que Conan (2017-2020)

Jo tampoc, pero espero que hi hagi esperança, i crec que tindrien que començar al menys amb nou material, emetre els de sempre es estar encallats al passat, i ja portém molts anys així... Te que ser un canal que Espanya no ho vol fer i atrau als joves i es l'anime, i si, espero que Merlí, Polseres vermelles, etc, siguin al canal TV3 i crec que será així (espero que tinguí raó). El que si es fix es que el Detectiu Conan pasará al nou canal, d'aixó no hi ha dubte. Ja se que es complica un poc perqué l'anime es un material "car" (pel que diuen sempre), i més en epoca del coronavirus dels.... pero preferixo aixó encara que sigui poc que moltes series barates i lletges com ho fa Boing i Clan, el Cartoon va a pitjor...

taketokun
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 881
Membre des de: dg. 17 gen. 2010, 21:28

dg. 04 oct. 2020, 13:31

per sorpresa meva, aquest proper dia 12 d'octubre el SUPER3 emet a les 15:15 El detectiu Conan: El puny de safir blau

no se jo si sera gaire bona opcio pels de alpha pictures, o be treuen molta pasta venent les pelis al SUPER3 o el home video no els funciona gens be, ja que fa mes o menys un mes que va sortir a la venta (encara que tenia que haver sortit al maig em sembla, potser ja ho havien signat abans del retras)

dcop
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1117
Membre des de: dt. 09 feb. 2010, 13:21

dg. 04 oct. 2020, 17:17

Ostres, doncs sí, quina sorpresa :excl: A gaudri-la els qui no l'hagin vist i regaudir-la la resta :profident:

Per cert, segons va dir el Sanchís a la Comissió de Control de la CCMA, la setmana que ve es presentarà alguna cosa del nou espai juvenil. A veure si comença a haver novetats al respecte...

thegarfel
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 159
Membre des de: dt. 19 feb. 2013, 15:36

dv. 09 oct. 2020, 19:38

taketokun ha escrit:
per sorpresa meva, aquest proper dia 12 d'octubre el SUPER3 emet a les 15:15 El detectiu Conan: El puny de safir blau

no se jo si sera gaire bona opcio pels de alpha pictures, o be treuen molta pasta venent les pelis al SUPER3 o el home video no els funciona gens be, ja que fa mes o menys un mes que va sortir a la venta (encara que tenia que haver sortit al maig em sembla, potser ja ho havien signat abans del retras)

Buff, brutal merci per l'avís!

Amb aquesta ja estaran totes i sense pagar ni un duro! Yohoo

Bluepheasant
Arashinchu
Arashinchu

dv. 09 oct. 2020, 19:50

dcop ha escrit:
Per cert, segons va dir el Sanchís a la Comissió de Control de la CCMA, la setmana que ve es presentarà alguna cosa del nou espai juvenil. A veure si comença a haver novetats al respecte...

DECEPCIÓ TOTAL. (de moment) però tranquil que durarà el mateix que rellotge de sorra del pictionary.
Bluepheasant l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. 10 oct. 2020, 02:23, en total s’ha editat 1 vegada.
Este es el camino

terminator
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2696
Membre des de: dt. 29 jul. 2008, 11:18

ds. 10 oct. 2020, 01:40

Bluepheasant ha escrit:
dcop ha escrit:

DECEPCIÓ TOTAL. (de moment) però tranquil que durarà el mateix que rellotge de sorra del pictionary.

Llevamos años pidiendo la vuelta del 3xl, y nos ponen esta mierda... Y luego van quejandose de que no tienen dinero, pero tienen tanto como para comprar cosas solo para probar si tendra audiencia...

Bluepheasant
Arashinchu
Arashinchu

ds. 10 oct. 2020, 02:31

terminator ha escrit:
Llevamos años pidiendo la vuelta del 3xl, y nos ponen esta mierda...

Lo mejor de todo es que se descojønan de ello: :censurat:
https://twitter.com/MoodZtv3/status/1313794881635188737
https://twitter.com/revolucionari99/sta ... 2128505856

quizá lo que se ha invertido en esta cosa tan cutre valía por 50 eps. de Conan o lo nuevo de InuYasha. Entiendo tu indignación y no estás solo colega...
Este es el camino

Ender11
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 37
Membre des de: dj. 28 ago. 2014, 19:12

ds. 10 oct. 2020, 11:51

Bluepheasant ha escrit:
terminator ha escrit:
Llevamos años pidiendo la vuelta del 3xl, y nos ponen esta mierda...

Lo mejor de todo es que se descojønan de ello: :censurat:
https://twitter.com/MoodZtv3/status/1313794881635188737
https://twitter.com/revolucionari99/sta ... 2128505856

quizá lo que se ha invertido en esta cosa tan cutre valía por 50 eps. de Conan o lo nuevo de InuYasha. Entiendo tu indignación y no estás solo colega...

Fins i tot ells mateixos diuen que es pitjor que 3xL en comptes de defendre el seu "canal" :lol: , no se si es ironía o llibertat d'expressió o les dos coses.
En fi, els joves catalans com jo estem condemnats, en comptes de portar algo que Espanya no ho fa, portar bons animes. I pot ser que el català en la TV estigui en perill, i els petits també estan en perill, ja que l'audiencia del Club Super 3 cau en picat, la Familia del Supers no esta a la altura de la Generació Tomatic, tant els personatges com el contingut de les series i cambien a Boing o Clan... (tampoc tinc idea, perque el seu contingut es dels més penosos). Italia, França i Sud America posen animes interessants de tant en tant i mira que Sud America no es un païs que tingui una bona economia com aquí i tenen un canal d'anime i tot...

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 9 visitants