Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Avatar de l’usuari
adriamichi
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 174
Membre des de: dt. 13 set. 2011, 13:53

Re: Detectiu conan: al súper 3 a les 21 hores! Donem audiència perquè portin nous episodis i +animes! Veure 1er post

dl. 12 set. 2016, 21:41

Respecte del que ens comenta hem de dir-li de moment emetrem fins al capítol 201 però que malauradament no podem poder adquirir la llicència de nous capítols per una qüestió pressupostària.


En altres paraules, el súper 3 ja s'ha gastat tot el pressupost que tenia previst pèl 2016 (en part normal, si li donen 4 duros i al setembre cal mostrar totes les novetats, la resta de mesos cal passar-los amb les novetats).

Així doncs, la emissió diària de Conan és la millor notícia del que ens podria semblar. A aquest ritme (tenint en compte que al Nadal tornaran a fer dos episodis de dilluns a divendres), els 201 episodis s'acabaran l'1 de febrer. El problema està en si Arait encara té els 561 episodis (que no té pinta, si ha venut només 201 a TV3 i penjarà només 200 a youtube). Amb sort i tenint en compte que les empreses públiques solen pagar 3 mesos més tard, poden estar fent un pre-contracte per a comprar més episodis al gener, emetre'ls al febrer i pagar al març. Però si Arait no comença a negociar amb TMS en breu, Conan haurà de fer una parada al febrer o reemetre's. Amb la audiència que tenen i la de la web, em sembla que tindrem Conan en bucle per anys.

Noín ha escrit:
No podria ser que fessin com amb Shin Chan? Des de que van comprar shinchan han anat emetent tongades de capítols doblats cada cert temps

El 3xl va re-estrenar shinchan al 2011 i al 2013 va tornar al súper3.Fins dos anys després no varen estrenar episodis (abans anaven comprant petites tandes d'episodis ja emesos). Amb Conan, per sort, han comprat 200 d'una tacada (es tot el que varen comprar al 2001 i al 2003), així que potser va algo més ràpid.

magiblot ha escrit:
I per cert: crec que ja podríeu agrair que estiguin fent la sèrie.


+1 . Amb la situació actual de tvc, encara hem d'estar agraïts de que no hagin fusionat de nou l'esports3 amb el super3 / 33 (i a l'actual esports 3 una carta d'ajust).

taketokun ha escrit:
xagasa ha escrit:
em va semblar que anunciaben la serie de dibuixos ''Calimero''.


sera la versio en animacio en 3d que ja emet algun canal de pagament


Exacte, és la versió 3D que s'ha emès per Disney Channel. Com la majoria de sèries europees que s'emeten a les tardes del super 3, es francesa.
Tota la programació de l'antic 3xl a: http://p3xl.awardspace.info/
 
Avatar de l’usuari
Jopath
Usuari
Usuari
Entrades: 9
Membre des de: ds. 10 set. 2016, 17:50
Ubicació: Barcelona

Re: Detectiu conan: al súper 3 a les 21 hores! Donem audiència perquè portin nous episodis i +animes! Veure 1er post

dl. 12 set. 2016, 22:39

Respecte el que diu adriamichi;
-Si la sèrie entra en bucle, l'audiència cada dia serà menor i ells sortiran perdent... deixant un "feedback" negatiu al conan.
-No crec que l'aguantin fins al febrer (tallarien la sèrie de cop) sabent que se'ls hi acaben els drets, l'oblidaran per nadal o bé entrarà en bucle, com tu dius.
-Seria intel·ligent retirar l'emissió del super3 de 9 a 13h i de 15 a 17h, ja que gairebé tots els nens estan al cole i si no hi són, no crec que estiguin mirant el súper3. Així estalviarien uns calerons per després gastar-ho en anime o bons programes. Durant aquestes hores emetria el 33 documentals i tota la pesca, deixant l'esport3 com a canal només d'esport.
-De fet, no crec que s'estalviïn gaire ja que els dibuixos d'aquestes franjes són bastant pèssims (de 9 a 13h).
-Com ja he dit abans, ens estan fent un favor, ja que els dibuixos animats actuals són d'un altre estil.
© Jopath 2017
 
david80scat
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 479
Membre des de: dv. 05 abr. 2013, 15:14

Re: Detectiu conan: al súper 3 a les 21 hores! Donem audiència perquè portin nous episodis i +animes! Veure 1er post

dl. 12 set. 2016, 23:51

Jopath ha escrit:
-Seria intel·ligent retirar l'emissió del super3 de 9 a 13h i de 15 a 17h, ja que gairebé tots els nens estan al cole i si no hi són, no crec que estiguin mirant el súper3.


Això crec recordar, si no em falla la memòria, que ja ho feien molt abans quan s'emetien documentals com "Thalassa" (m'agradava de petit veient les formes del logotip en marisc xD)
 
Avatar de l’usuari
Jopath
Usuari
Usuari
Entrades: 9
Membre des de: ds. 10 set. 2016, 17:50
Ubicació: Barcelona

Re: Detectiu conan: al súper 3 a les 21 hores! Donem audiència perquè portin nous episodis i +animes! Veure 1er post

dt. 13 set. 2016, 23:01

david80scat ha escrit:
Jopath ha escrit:
-Seria intel·ligent retirar l'emissió del super3 de 9 a 13h i de 15 a 17h, ja que gairebé tots els nens estan al cole i si no hi són, no crec que estiguin mirant el súper3.


Això crec recordar, si no em falla la memòria, que ja ho feien molt abans quan s'emetien documentals com "Thalassa" (m'agradava de petit veient les formes del logotip en marisc xD)

Utilitzaven aquest sistema quan hi havia l'emissió analògica del k3/33, estava guapo perquè esperaves amb ànsies que comencés el k3 i viciar-te tota la tarda a la tele.
© Jopath 2017
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Detectiu conan: al súper 3 a les 21 hores! Donem audiència perquè portin nous episodis i +animes! Veure 1er post

dc. 14 set. 2016, 10:16

Tinc un dubte. I es amb els anuncis que patrocinen les series de tv3. ¿Com tv3 diu que no pot comprar capitols nous per tema de presupost? I sempre abans de començar un capitol com exemple bola de drac o shin chan surt algun anunci patrocinador que ja diu que patricina la serie. Realment jo no soc de posarme a mirar la publicitat i vaig fent coses fins que escolto que comencen la serie que vull veure i em poso a mirar-ho. Actualment hi ha un anunci cansino que tot el rato diuen '' Helen doron'' i em va donar per mirar que era i al acabar el anunci posaba que patrocinaba la serie.
 
Avatar de l’usuari
Loco87
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 676
Membre des de: dg. 01 feb. 2015, 17:32

Re: Detectiu conan: al súper 3 a les 21 hores! Donem audiència perquè portin nous episodis i +animes! Veure 1er post

dc. 14 set. 2016, 12:24

Això de TV3 és penós. Si no tenien intenció ni tan sols d'emetre tots els capitols que ja havien emés, no calia que tornessin a emetre la sèrie.
 
Noín
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2054
Membre des de: dg. 21 març 2004, 18:00
Contacta:

Re: Detectiu conan: al súper 3 a les 21 hores! Donem audiència perquè portin nous episodis i +animes! Veure 1er post

dc. 14 set. 2016, 12:28

Doncs prefereixo això que res
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: Detectiu conan: al súper 3 a les 21 hores! Donem audiència perquè portin nous episodis i +animes! Veure 1er post

dc. 14 set. 2016, 12:39

Jo tambe prefereixo aixo que res... pero tinc l'esperança que habent vist l'exit que ha tingut (recordeu que fa 4 setmanes que es el mes vist del super3 (TDT) i que al 3alacarta ha estat casi tot l'estiu entre els mes vistos) es plantegin de quan tinguin diners sels gastint en alguna novetat sobre El Detectiu Conan...

PD: Em reventa que no apostesin per la peli de Lupin III Vs Detective Conan (es a dir, que no la doblesin al catala) i mesos mes tard hagin començat aquesta emisio...m'hagues fet moltisima mes ilusio una peli nova doblada que aquesta reemisio :(
 
Avatar de l’usuari
Comte Urà
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 526
Membre des de: dc. 25 nov. 2015, 18:42

Re: Detectiu conan: al súper 3 a les 21 hores! Donem audiència perquè portin nous episodis i +animes! Veure 1er post

dc. 14 set. 2016, 12:47

Noín ha escrit:
Doncs prefereixo això que res

Amén!
 
Avatar de l’usuari
Loco87
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 676
Membre des de: dg. 01 feb. 2015, 17:32

Re: Detectiu conan: al súper 3 a les 21 hores! Donem audiència perquè portin nous episodis i +animes! Veure 1er post

dc. 14 set. 2016, 21:28

Estic d'acord que millor això que res. És que un s'ilusiona que faran nous capitols, t'ho confirmen, després et diuen que només emetran els que ja havien emés, i per últim et diuen que ni això. I a més, com que "La Riera" i "Tom i Jerry" són sagrades ara només emeten 1 capítol per dia. Espero que s'adonin que fins i tot en aquestes condicions la sèrie segueix tenint molta audiència i que actuïn en conseqüència. Ah, i que es plantegin treure els "Tom i Jerry" dels nasos que fa més de 4 o 5 anys que repeteixen durant 2 o 3 hores al dia. Tant complicat seria que Tom i Jerry acabés a les 20:30 i que així almenys fessin dos caps. de Conan?!
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Detectiu conan: al súper 3 a les 21 hores! Donem audiència perquè portin nous episodis i +animes! Veure 1er post

dc. 14 set. 2016, 23:44

Tom i Jerry vinga a repetir una serie dels 70. Com a minim al 1999 van doblar mazinger z que es del 1972 però ja que i eren posats podien haver doblat great mazinger que es del 1974.
Edit: Dient aixo no em queixo de mazinger z sino el contrari per mi es una serie del record i per això no vaig entendre que ja posats no doblesin la segona serie que a sobre nomes es de 56 capitols.
Pel tema detectiu conan no perdem la esperança i anem fent audiencia clicant al 3alacarta i a poder ser mirarlos en directe. Com mes audiencia i hagui mes posiblitats hi haura. (Hope).
 
Avatar de l’usuari
Comte Urà
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 526
Membre des de: dc. 25 nov. 2015, 18:42

Re: Detectiu conan: al súper 3 a les 21 hores! Donem audiència perquè portin nous episodis i +animes! Veure 1er post

dj. 15 set. 2016, 09:23

xagasa ha escrit:
Tom i Jerry vinga a repetir una serie dels 70. Com a minim al 1999 van doblar mazinger z que es del 1972 però ja que i eren posats podien haver doblat great mazinger que es del 1974.
Edit: Dient aixo no em queixo de mazinger z sino el contrari per mi es una serie del record i per això no vaig entendre que ja posats no doblesin la segona serie que a sobre nomes es de 56 capitols.
Pel tema detectiu conan no perdem la esperança i anem fent audiencia clicant al 3alacarta i a poder ser mirarlos en directe. Com mes audiencia i hagui mes posiblitats hi haura. (Hope).

A mi també m'haues agradat escoltar Great Mazinger en català, amb en Tetsuya amb la veu de Jose Posada, en Jordi Vilaseca com Emperador de la foscor i en Ramon Puig com General de la obscuritat. Pero sembla que el genere mecha es va desinflar.
 
Avatar de l’usuari
Jopath
Usuari
Usuari
Entrades: 9
Membre des de: ds. 10 set. 2016, 17:50
Ubicació: Barcelona

Re: Detectiu conan: al súper 3 a les 21 hores! Donem audiència perquè portin nous episodis i +animes! Veure 1er post

dj. 15 set. 2016, 21:08

xagasa ha escrit:
Tinc un dubte. I es amb els anuncis que patrocinen les series de tv3. ¿Com tv3 diu que no pot comprar capitols nous per tema de presupost? I sempre abans de començar un capitol com exemple bola de drac o shin chan surt algun anunci patrocinador que ja diu que patricina la serie. Realment jo no soc de posarme a mirar la publicitat i vaig fent coses fins que escolto que comencen la serie que vull veure i em poso a mirar-ho. Actualment hi ha un anunci cansino que tot el rato diuen '' Helen doron'' i em va donar per mirar que era i al acabar el anunci posaba que patrocinaba la serie.

Patrocinen les sèries que saben que tenen audiència, segons em van dir a una visita que vaig fer a tv3, posar un patrocini abans d'un programa té un cost molt elevat.

Loco87 ha escrit:
Estic d'acord que millor això que res. És que un s'ilusiona que faran nous capitols, t'ho confirmen, després et diuen que només emetran els que ja havien emés, i per últim et diuen que ni això. I a més, com que "La Riera" i "Tom i Jerry" són sagrades ara només emeten 1 capítol per dia. Espero que s'adonin que fins i tot en aquestes condicions la sèrie segueix tenint molta audiència i que actuïn en conseqüència. Ah, i que es plantegin treure els "Tom i Jerry" dels nasos que fa més de 4 o 5 anys que repeteixen durant 2 o 3 hores al dia. Tant complicat seria que Tom i Jerry acabés a les 20:30 i que així almenys fessin dos caps. de Conan?!

Van començar emetent tom y jerry només als vespres, després al migdia i ara gairebé ocupa totes les franjes de sobre taula. No fan conan a les 20.30 perquè aleshores se'ls hi acabarien els capítols que tenen drets molt ràpid, així ho van allargant més.
© Jopath 2017
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Detectiu conan: al súper 3 a les 21 hores! Donem audiència perquè portin nous episodis i +animes! Veure 1er post

dj. 15 set. 2016, 22:24

¿Algu recorda a quin any tv3 va emetre per ultim cop les pelicules de bola de drac? Nomes es una suposicio. Pero i si les 4 ultimes pelicules de bola de drac z van ser doblades i al no tornarse a emetre les pelicules van quedar en l'oblit.
Un tema semblant a tv3 va passar amb la serie fringe van emetre les dues primeres i les 3 ultimes temporades van quedar en l'oblit i just l'any passat van emetre aquestes 3 temporades de cop.
 
Avatar de l’usuari
Accros
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 117
Membre des de: dg. 04 maig 2014, 04:33

Re: Detectiu conan: al súper 3 a les 21 hores! Donem audiència perquè portin nous episodis i +animes! Veure 1er post

dv. 16 set. 2016, 01:32

TV3 quan fa publicitat d'un anime té un mal costum que quan falta poc per acabar l'anime ho publiciten, no avans però hi ha comptades vegades que el posen una setmana avans que comenci i aquesta és una com li passa Bola de Drac perquè saben que hi ha audiència per a aquests animes.

PD: Tom i Jerry que emeten no són dels anys 70 abasta des de 1940 fins als mitjans dels 60 es nota pels seus estils dels seus disseny com la musica.

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 18 visitants