Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
marsalaakoo
Usuari
Usuari
Entrades: 8
Membre des de: dg. 06 nov. 2011, 22:07

perquè es va acabar INUYASHA?

dl. 14 nov. 2011, 18:57

Hola,jo soc en marsalaakoo, i ara Inuyasha es una de es sèries que miro,em preguntava que perque l'han tret,ja que ho te tot,acció,amor...,profunditzen molt amb tots els personatges principals...ES PERFECTE!
gràcies,si algú pot fer que es torni a posar la sèrie o que en tingui alguna idea que em respongui.
I qui no entengui massa del tema també eh...XD això es lliure!!!
:)!
marsalaakoo l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. 14 nov. 2011, 19:05, en total s’ha editat 1 vegada.
 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

Re: perquè es va acaar INUYASHA?

dl. 14 nov. 2011, 19:04

marsalaakoo ha escrit:
Hola,jo soc en marsalaakoo, i ara Inuyasha es una de es sèries que miro,em preguntava que perque l'han tret,ja que ho te tot,acció,amor...,profunditzen molt amb tots els personatges principals...ES PERFECTE!
gràcies,si algú pot fer que es torni a posar la sèrie o que en tingui alguna idea que em respongui.
:)!


Ni que fossim aqui tots els propietaris del nou canal 3xl, a més, que Inuyasha ho van acabar al super 3.

Respecto que la sèrie t'agradi però de debò que a mesura que m'he anat fent més gran, cada cop l'he aborrida més. Quin pal d'anime que no acabava mai i tota l'estona era el mateix: Power up de Inuyasha i després power up de Naraku aixi fins que molts ens vem acabar aburrint. xd
Imatge
 
marsalaakoo
Usuari
Usuari
Entrades: 8
Membre des de: dg. 06 nov. 2011, 22:07

Re: perquè es va acabar INUYASHA?

dl. 14 nov. 2011, 19:08

Vale ,gràcies de totes formes.totes les sèries s'acaban,però té pocs capítols
 
Avatar de l’usuari
jueghje
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 299
Membre des de: dv. 13 juny 2008, 17:35
Ubicació: Petant estacions elèctriques. Sí, vull robar l'Ou dels Records ^^

Re: perquè es va acabar INUYASHA?

dl. 14 nov. 2011, 20:02

Jo també la vaig avorrir. De fet, la part de Kanketsu-Hen no vaig poder acabar-la de veure xD.

Estigues tranquil. És una d'aquelles sèries que repetiran i repetiran. Dóna-li un temps (un any) i la tornaràs a veure per la tele :yeah:.
 
marsalaakoo
Usuari
Usuari
Entrades: 8
Membre des de: dg. 06 nov. 2011, 22:07

Re: perquè es va acabar INUYASHA?

dl. 14 nov. 2011, 20:06

jajaj ja veus!!
sempre totes les sèries es repeteixen i treuen coses noves :)
 
Avatar de l’usuari
condedooku
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 818
Membre des de: dj. 18 feb. 2010, 18:24

Re: perquè es va acabar INUYASHA?

dt. 15 nov. 2011, 10:35

Però inuyasha es va acavar perquè la serie es va acavar l'estiu de fa un any van passar la segona saga, per dir-ho d'alguna manera, Kanketsu-Hen i allò ja és el final són 20 episodis i si no vols esperar a veurels per televisió estan penjats aquí a DD, tot i que canvia molt l'estil que estavem acostumats a veure, masses coses en pocs episodis.

:adeu:
 
marsalaakoo
Usuari
Usuari
Entrades: 8
Membre des de: dg. 06 nov. 2011, 22:07

Re: perquè es va acabar INUYASHA?

dt. 15 nov. 2011, 14:51

vale,mersi:)
jejee

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 49 visitants