Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 11

Creieu que One Piece està sobrevalorat?

15 (31%)
No
34 (69%)
 
Vots totals: 49
 
Avatar de l’usuari
Raylegh
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 198
Membre des de: dj. 17 maig 2012, 02:09

Re: One Piece està sobrevalorat

dj. 17 maig 2012, 02:21

M'acabo de registrar per veure que tal portem OP i em trobo aquest tema... Es trist d'entrada veure que hi ha gent que opina o critica un producte sense tastar-lo. Perdoneu-me però això es impossible en tots els àmbits. Com vols donar una opinió sense saber com és una cosa? Després tenim a la gent que comenta que OP no li agradava al principi però quant va veure algun capítol seguit es va queda enganxat. I potser si que en aspectes visuals al principi pot semblar estrany el dibuix però realment és diferent de la resta i és el seu encant. No cal dir que fins al moment té un argument i una trama perfectes on molta gent no s'adona dels petits detalls que fan gran una sèrie.

L'enquesta dirà el que vulgui però després són els primers que els hi agrada i així ho reflecteixen essent el manga més venut a l'arxipèlag. realment estan molt més sobrevalorades les altres 2 series del moment com són Naruto i Bleach on a partir de certes sagues es tornen series totalment comercials.
Imatge
El One Piece existeix!!
 
Avatar de l’usuari
tigrecill0
*Ishinchu*
*Ishinchu*
Entrades: 60
Membre des de: dj. 16 juny 2011, 15:15

Re: One Piece està sobrevalorat

dv. 04 abr. 2014, 22:35

Em sap greu dir-vos aixó als que sou fans de One Piece, però a mi em sembla un pestinyo com una catedral, i mira que li he donat oportunitats, però res, no m'enganxa i vaig tenir la paciència de veure fins a Enies Lobby, pero es que no entenc com hi ha gent que pugui dir que aquest trunyo és millor que Bola de drac. A Japó és cert que One Piece ha superat a Bola de drac en vendes, però estem parlant d'un salt temporal entre les dues series en el qual hi ha hagut un augment de la natalitat a Japó, i aixó es tradueix amb més nens = més fans del producte de moda per a nens. També afegir que la cobertura de les xarxes d'avui dia que tothom té internet no és com abans, que teníes que tirar de revistes i gastar-te els diners al quiosc per a saber més coses de la teva sèrie favorita.

I aixó de que els personatjes lluitin pels seus somnis és només un reflex del que és la societat japonesa, on desde petit t'inculquen que has d'estudiar per a ser el nº 1, i si no ets el nº 1 ja et pots convertir en un hikkomori i marginar-te... XD

A més, tots els personatjes son iguals: van tenir una infantesa trista (com a Naruto), tràgica o els hi va passar alguna cosa que els va posar tristos i que els va inspirar més tard per a fer el que estàn fent.

Prefereixo mil vegades més Yu Yu Hakusho i un milió de vegades més Bola de drac.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Maxen
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 188
Membre des de: dj. 15 abr. 2004, 15:56
Ubicació: Barma

Re: One Piece està sobrevalorat

ds. 05 abr. 2014, 00:51

100% d´acord amb tu, jo la veig pero no em mata, yuyu hakusho,db,musculman...hi han d moltes millors,no dic que sigui dolenta pero per ser el numero 1... :xiulant:
 
Avatar de l’usuari
Raylegh
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 198
Membre des de: dj. 17 maig 2012, 02:09

Re: One Piece està sobrevalorat

ds. 05 abr. 2014, 23:23

No deixen de ser les vostres opinions però dir que es un pestinyo i un trunyo? No fotem, bola de drac si l'analitzes a fons, t'adonaràs que la trama no té molta complexitat i que a més està plena d'errors, entre d'altres coses. Que tothom la recorda com la millor perquè és mítica per tothom i jo era un gran fanàtic i ho continu essent, però és perquè va ser la primera que va trencar amb la tònica que es portava.

Jo parlo deixant de banda la meva opinió personal, i com a gran coneixedor a fons de la obra, puc dir que MAI, MAI a la vida havia vist una obra de qualsevol tipus, tant ben estructurada i detallada com aquesta. Per tant crec que el títol de millor manga de la història és ben merescut.

Això no vol dir que hi hagi gent a qui no li agradi. Fins i tot les millors coses del món sempre tindran gent a qui no li agradi. Però s'hauria de quedar en un "a mi no m'agrada", cosa que no vol dir que sigui dolenta, sinó que és una opinió personal subjectiva. És una cosa que veig sovint, titllar alguna cosa de "merda" només perquè a ell no li agrada i ja que cap persona és el centre del món per decidir si una cosa és una merda o no, sincerament em sap greu que la societat pensi així mostrant tant poc respecte per les coses de les quals no en són partidaris.
Imatge
El One Piece existeix!!
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: One Piece està sobrevalorat

ds. 05 abr. 2014, 23:52

Raylegh ha escrit:
No deixen de ser les vostres opinions però dir que es un pestinyo i un trunyo? No fotem, bola de drac si l'analitzes a fons, t'adonaràs que la trama no té molta complexitat i que a més està plena d'errors, entre d'altres coses. Que tothom la recorda com la millor perquè és mítica per tothom i jo era un gran fanàtic i ho continu essent, però és perquè va ser la primera que va trencar amb la tònica que es portava.

Jo parlo deixant de banda la meva opinió personal, i com a gran coneixedor a fons de la obra, puc dir que MAI, MAI a la vida havia vist una obra de qualsevol tipus, tant ben estructurada i detallada com aquesta. Per tant crec que el títol de millor manga de la història és ben merescut.

Això no vol dir que hi hagi gent a qui no li agradi. Fins i tot les millors coses del món sempre tindran gent a qui no li agradi. Però s'hauria de quedar en un "a mi no m'agrada", cosa que no vol dir que sigui dolenta, sinó que és una opinió personal subjectiva. És una cosa que veig sovint, titllar alguna cosa de "merda" només perquè a ell no li agrada i ja que cap persona és el centre del món per decidir si una cosa és una merda o no, sincerament em sap greu que la societat pensi així mostrant tant poc respecte per les coses de les quals no en són partidaris.

Pero que a tu t'agrade molt tampoc el converteix en "el millor manga de la història" ;-)
 
Avatar de l’usuari
Raylegh
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 198
Membre des de: dj. 17 maig 2012, 02:09

Re: One Piece està sobrevalorat

dg. 06 abr. 2014, 01:32

No, evidentment que no.
Però com ja he dit em baso en fets des d'un punt de vista objectiu. No ho dic d'acord amb el meu propi grau de satisfacció amb la sèrie sinó en base a un anàlisi de comparació amb la resta d'obres.

Ah i em deixava una cosa: Si alguna cosa té de diferent i destacable a la resta, és precisament la gran quantitat de personatges que a més sempre són del tot diferents... tant en disseny com en personalitat.
Imatge
El One Piece existeix!!
 
Avatar de l’usuari
tigrecill0
*Ishinchu*
*Ishinchu*
Entrades: 60
Membre des de: dj. 16 juny 2011, 15:15

Re: One Piece està sobrevalorat

dg. 06 abr. 2014, 02:55

Raylegh ha escrit:

Jo parlo deixant de banda la meva opinió personal, i com a gran coneixedor a fons de la obra, puc dir que MAI, MAI a la vida havia vist una obra de qualsevol tipus, tant ben estructurada i detallada com aquesta. Per tant crec que el títol de millor manga de la història és ben merescut.


Doncs em sembla que no has llegit gaire manga i no n'entens del tema. El més fàcil i comode és pujar-se al carro de la sèrie de moda i defensar-la a capa i a espasa. Però no t'enfilis, hi ha gent que entèn més d'unes coses i hi ha gent que entèn més d'altres, segur que en lo teu deus ser un crack (sigui el que sigui).
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Raylegh
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 198
Membre des de: dj. 17 maig 2012, 02:09

Re: One Piece està sobrevalorat

dg. 06 abr. 2014, 13:28

tigrecill0 ha escrit:
Raylegh ha escrit:

Jo parlo deixant de banda la meva opinió personal, i com a gran coneixedor a fons de la obra, puc dir que MAI, MAI a la vida havia vist una obra de qualsevol tipus, tant ben estructurada i detallada com aquesta. Per tant crec que el títol de millor manga de la història és ben merescut.


Doncs em sembla que no has llegit gaire manga i no n'entens del tema. El més fàcil i comode és pujar-se al carro de la sèrie de moda i defensar-la a capa i a espasa. Però no t'enfilis, hi ha gent que entèn més d'unes coses i hi ha gent que entèn més d'altres, segur que en lo teu deus ser un crack (sigui el que sigui).


Doncs em sembla que t'equivoques. Porto 17 anys llegint manga i veient anime. Veig que a tots els fòrums que vaig i dono alguna argumentació en contra d'alguna cosa, sempre acaben defensant-se just com ho estas fent tu, sense puguer dir res més del que tu has dit.
No deixa de ser curiós...

El que puc afirmar segur és que estàs criticant una obra sense saber-ne res d'ella. I que li hagis donat oportunitats no justifica que en sàpigues, perquè té tantes i tantes coses i tants detalls que fins i tot la majoria de gent la segueix sempre se'ls hi escapen molts.

Si per vosaltres no té valor, doncs perfecte. Si no us agrada no si pot fer res, tampoc us obligaré ni res d'això, que consti que no és la meva intenció. I evidentment també hi ha llibertat d'expressió si ho penseu realment ho podeu dir només faltaria. Però crec que estaria bé tenir un mínim respecte per la obra més que res per la gent a qui sí li agrada.

No tornaré a entrar en aquest post, ja he dit tot el que havia de dir.
Imatge
El One Piece existeix!!
 
conan
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 87
Membre des de: dc. 06 jul. 2011, 22:19

Re: One Piece està sobrevalorat

dg. 06 abr. 2014, 13:56

tigrecill0 ha escrit:
Raylegh ha escrit:

Jo parlo deixant de banda la meva opinió personal, i com a gran coneixedor a fons de la obra, puc dir que MAI, MAI a la vida havia vist una obra de qualsevol tipus, tant ben estructurada i detallada com aquesta. Per tant crec que el títol de millor manga de la història és ben merescut.


Doncs em sembla que no has llegit gaire manga i no n'entens del tema. El més fàcil i comode és pujar-se al carro de la sèrie de moda i defensar-la a capa i a espasa. Però no t'enfilis, hi ha gent que entèn més d'unes coses i hi ha gent que entèn més d'altres, segur que en lo teu deus ser un crack (sigui el que sigui).


Jo no entenc que li diguis que no i enten si precisament en Rayleigh a exposat mes motius que tu en la comparació de les dues sèries, tu has dit que One Piece no t'enganxa. (quan una sèrie no enganxa hem sembla lògic que la deixis però això no vol dir que la sèrie sigui un trunyo). Mentre que Rayleigh a dit que es fan de les dues però One Piece li sembla mes bona per els motius que ell a esmentat en un dels missatge vistes les dues sèries des d'un punt de vista objectiu, semblant-li millor One Piece.

Perdoneu que hem posi al mig de la conversa però es que el comentari m'ha semblat una bajanada.
 
Avatar de l’usuari
tigrecill0
*Ishinchu*
*Ishinchu*
Entrades: 60
Membre des de: dj. 16 juny 2011, 15:15

Re: One Piece està sobrevalorat

dl. 07 abr. 2014, 00:37

Raylegh ha escrit:
tigrecill0 ha escrit:
Raylegh ha escrit:

Jo parlo deixant de banda la meva opinió personal, i com a gran coneixedor a fons de la obra, puc dir que MAI, MAI a la vida havia vist una obra de qualsevol tipus, tant ben estructurada i detallada com aquesta. Per tant crec que el títol de millor manga de la història és ben merescut.


Doncs em sembla que no has llegit gaire manga i no n'entens del tema. El més fàcil i comode és pujar-se al carro de la sèrie de moda i defensar-la a capa i a espasa. Però no t'enfilis, hi ha gent que entèn més d'unes coses i hi ha gent que entèn més d'altres, segur que en lo teu deus ser un crack (sigui el que sigui).


Doncs em sembla que t'equivoques. Porto 17 anys llegint manga i veient anime. Veig que a tots els fòrums que vaig i dono alguna argumentació en contra d'alguna cosa, sempre acaben defensant-se just com ho estas fent tu, sense puguer dir res més del que tu has dit.
No deixa de ser curiós...

El que puc afirmar segur és que estàs criticant una obra sense saber-ne res d'ella. I que li hagis donat oportunitats no justifica que en sàpigues, perquè té tantes i tantes coses i tants detalls que fins i tot la majoria de gent la segueix sempre se'ls hi escapen molts.

Si per vosaltres no té valor, doncs perfecte. Si no us agrada no si pot fer res, tampoc us obligaré ni res d'això, que consti que no és la meva intenció. I evidentment també hi ha llibertat d'expressió si ho penseu realment ho podeu dir només faltaria. Però crec que estaria bé tenir un mínim respecte per la obra més que res per la gent a qui sí li agrada.

No tornaré a entrar en aquest post, ja he dit tot el que havia de dir.


Evidentment, perqué no ho pots defensar de cap manera i per aixó ja fujes. Una retirada a temps és una victoria (diuen).

conan ha escrit:
tigrecill0 ha escrit:
Raylegh ha escrit:

Jo parlo deixant de banda la meva opinió personal, i com a gran coneixedor a fons de la obra, puc dir que MAI, MAI a la vida havia vist una obra de qualsevol tipus, tant ben estructurada i detallada com aquesta. Per tant crec que el títol de millor manga de la història és ben merescut.


Doncs em sembla que no has llegit gaire manga i no n'entens del tema. El més fàcil i comode és pujar-se al carro de la sèrie de moda i defensar-la a capa i a espasa. Però no t'enfilis, hi ha gent que entèn més d'unes coses i hi ha gent que entèn més d'altres, segur que en lo teu deus ser un crack (sigui el que sigui).


Jo no entenc que li diguis que no i enten si precisament en Rayleigh a exposat mes motius que tu en la comparació de les dues sèries, tu has dit que One Piece no t'enganxa. (quan una sèrie no enganxa hem sembla lògic que la deixis però això no vol dir que la sèrie sigui un trunyo). Mentre que Rayleigh a dit que es fan de les dues però One Piece li sembla mes bona per els motius que ell a esmentat en un dels missatge vistes les dues sèries des d'un punt de vista objectiu, semblant-li millor One Piece.

Perdoneu que hem posi al mig de la conversa però es que el comentari m'ha semblat una bajanada.


No he considerat que fés falta argumentar-ho, perqué és moit evident, però crec que el manga de One Piece no és l'únic que està sobrevalorat, els seus fans també ho esteu pel que veig.

Punt 1: És una copia de Bola de drac. Tot el manga de One Piece és com quan en Goku anava pel mòn buscant les boles de drac i s'había d'enfrentar a tota mena d'enemics i perills, l'únic que ara enlloc de 7 boles el que busquen és un tresor i han perllongat la recerca fins l'infinit, tant que avorreix. Els hi ha passat a moltes series que començaven bé, però que amb el temps decauen per repetitives.

Punt 2: Feu molta alusió a la personalitat dels protagonistes, com si cap altre manga tingués personatjes tan ben definits. ¿Voleu personatjes ben definits? Els teniu per tot arreu: a Dragon Ball, Neon Genesis Evangelion, Yu Yu Hakusho, Blood lad... Que intenteu dir que One Piece té aquest """""distintiu""""" ja demostra que no enteneu gaire del tema.

Punt 3: El títol del post és "One Piece està sobrevalorat", i jo només havía entrat per dir que sí, que ho està. No m'havia molestat a argumentar ni a comparar en detall, perqué no estava en el títol del post.

Ara tinc pressa, però per avui ja us he donat prous raons. Si encara en voleu més, en un altre moment que tingui més temps us en donaré més.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
el-xico
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 29
Membre des de: dc. 10 març 2010, 18:02

Re: One Piece està sobrevalorat

dl. 07 abr. 2014, 03:10

"One Piece copia de Bola de Drac"

XD
 
Avatar de l’usuari
tigrecill0
*Ishinchu*
*Ishinchu*
Entrades: 60
Membre des de: dj. 16 juny 2011, 15:15

Re: One Piece està sobrevalorat

dl. 07 abr. 2014, 11:43

el-xico ha escrit:
"One Piece copia de Bola de Drac"

XD


Quina eloquència... M'has deixa bocabadat. Es nota que ets fan de One Piece amb aquesta capacitat de paraula i aquesta ultracapacitat intel·lectual... XD

Doncs sí, com ja he dit l'Oda va calcar l'esquema de quan en Goku buscava les boles de drac de petit i tenía que anar d'un lloc a l'altre. One Piece és aquella etapa de Bola de drac estirat fins a l'infinit.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Maki
Moderadors
Moderadors
Entrades: 6323
Membre des de: dt. 18 maig 2004, 17:02
Ubicació: Donde-puedo-verte
Contacta:

Re: One Piece està sobrevalorat

dl. 07 abr. 2014, 11:51

El viatjar es exclusiu de Dragon Ball?

Segueixes faltant al respecte a la gent amb la que no estàs d'acord...
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Patxinco
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 134
Membre des de: dc. 08 juny 2011, 13:38

Re: One Piece està sobrevalorat

dl. 07 abr. 2014, 15:38

tigrecill0, si, pots tenir raó en que, en part, es una copia de Bola de Drac (no Z, no GT), d'acord, però la varietat de personatges, situacions, implicació emocional que et dóna One Piece, no té ni punt de comparació amb Bola de Drac.

T'has parat a pensar que, potser, a la gent ja li cansa haver de parlar sempre de Bola de Drac i de les seves lluites "épiques"? Al menys a mi ja hem té mes que fart... I encara dic més, es que la gent no li pot agradar que no hagin de ser lluites sense sentit "només" que per salvar el món/galaxia? es que els personatges no poden tenir un somni propi i aliar-se amb una colla que els pot ajudar a complir-los? No es això el que fem tots?

Sincerament, a mi sempre m'ha agradat Bola de Drac (no la Z) i GT (SI GT, M'AGRADA!!!) per l'exploració i el viatge, més que per les lluites. Sembla que si no son tot lluites, la serie es una merda, quan en canvi, una bona lluita en el moment precís fa que la serie valgui més, i això, l'Oda ho aconsegueix millor que ningú, al menys en la meva humil opinió.

Saluts!!!
 
Avatar de l’usuari
Mikailito
Usuari
Usuari
Entrades: 9
Membre des de: dv. 17 maig 2013, 21:10

Re: One Piece està sobrevalorat

dl. 07 abr. 2014, 15:47

Esta clar que Bola de Drac i One Piece son semblants, i que aquesta segona copia en moltes coses a Bola de Drac, que va ser pionera per nosaltres, Pero One Piece ha creat un món molt més elaborat i madur que no pas Bola de Drac. DB sempre seguia el mateix patró(Capitols de calma, monstre molt díficil de vencer, en Goku entrenantse fins a vencer al dolent) OP això ho ha millorat bastant oferint una quantitat de personatges molt més gran i al mateix nivell. Un món molt gran o de moment (450 capitols vistos) en Ruffy no es el ni de bon troç el millor. Es aquesta evolució la que la fa tant gran la sèrie, veure que cada cop es fa més fort pero sabent que hi ha un limit, no 4 transformacions com a Bola de Drac.

Això si, Bola de drac per el que ha estat per mi, sempre será la millor :D
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 11

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 19 visitants