Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 11

Creieu que One Piece està sobrevalorat?

15 (31%)
No
34 (69%)
 
Vots totals: 49
 
Avatar de l’usuari
Patxinco
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 134
Membre des de: dc. 08 juny 2011, 13:38

Re: One Piece està sobrevalorat

ds. 19 abr. 2014, 12:57

tato25 ha escrit:
Ja sabem com som els japos que ho exageren tot.

Exacte, igualment puc dir que l'Oda es va treure de la màniga el "Pas de Lluna", "Massa d'Acer" i "Arma de Dit" per exemple, són coses que no tenen gaire sentit.

Però, l'Oda s'ha treballat més els detalls en base al que poden fer o no els usuaris de fruites, m'agradarà veure com s'en surt l'Oda quan surti un fruita Sirena, si no pot nadar, com s'ho farà? :hum:
 
Avatar de l’usuari
tigrecill0
*Ishinchu*
*Ishinchu*
Entrades: 60
Membre des de: dj. 16 juny 2011, 15:15

Re: One Piece està sobrevalorat

ds. 19 abr. 2014, 14:34

Patxinco ha escrit:
Lo de la transformació d'en Chopper comparar-la amb els micos gegants es una mica estúpid (sense ànims d'ofendre), l'única similitud que pot tenir es que es fa gran i perd la raó, amb això no convenceràs a gaires, la veritat sigui dita.


El que és realment estúpid és dir que té la similitud de que es va gran i perd la raó i dir que l'argument és estúpid, ja que m'estàs reconeixent en tota la cara que tinc raó. Per a comentar aixó més t'hagués valgut no dir res, perqué així no convenceràs a ningú de res.


Patxinco ha escrit:
Goku: Superguerrer vale, i a partir d'aquí s'aguanten amb pinces les altres transformacions, el nivell 1 i el 2 són gairebé imperceptibles, al menys al meu ull, i el 3er nivell... tela
Ruffy: El Second, graciés a que es de goma, el seu cos pot suportar una pressió sanguínia superior a la de una persona normal, per tant la sang pot viatjar a una velocitat superior i en conseqüència els músculs funcionen més ràpid, i guanyen velocitat. El Third, qui no ha inflat un glòbuls abans? mecànica més senzilla que "el mecanismo de un botijo", si recordem que el seu cos es de goma, els ossos també, en versió original es "Hone Fuusen" = inflat d'ossos.


Total, una altra xorrada. Bola de drac està fet en una època en la que en cap manga acostumava a entrar tant en detalls fisiologics, així com els seus predecessors. ¿Acàs van explicar a Kinnikuman perqué el protagonista recobra les forces menjant all? ¿A Yu Yu Hakusho s'explicava com flueix l'energía espiritual quan s'augmenta la força? La majoría d'obres manga d'avui dia entren en més detalls d'aquest tipus, és normal, per la qual cosa el teu argument no és vàlid, perqué estem parlant de dues èpoques diferents. I segurament que veurem canviar el genere shonen en el futur en altres aspectes, potser seràn més tècnics, però aixó que expliquin tant tot per mí perd la gràcia, ja que m'agrada que sempre hi hagi un punt de misteri en aquest tipus de detalls.

I aixó de que vaig entrar a matar t'ho has tret de la màniga, jo només vaig voler dir que estic d'acord amb la opinió de que One Piece està sobrevalorat, el que passa és que després hi va haver algú que es va possar a plorar per aquí, perque ja se sap que quan tens una opinió diferent a la majoría de "borregos" ja la gent s'ofèn i plora.

Salutacions! :jaja:
tigrecill0 l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. 19 abr. 2014, 15:42, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
 
Sanji
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2438
Membre des de: dc. 03 gen. 2007, 14:51
Ubicació: Al Bar de Ciències de la UAB

Re: One Piece està sobrevalorat

ds. 19 abr. 2014, 15:11

Potser sí que esta una mica sobrevalorat per tot el ressó que se li dona pels medis de comunicació i xarxes socials, però vaja, crec que és una sèrie prou bona per captar fans per sí mateixa sense el ressó mediàtic, crec que dir això no és cap bajanada. En tot cas, Naruto i Bleach m'ho semblen més que One Piece.


PD: tigrecill0, no sé si ets un troll o t'expresses així de veritat, però dir a la gent que fa pena, són rucs o hipòcrites, per més o menys raó que tinguis, no ajuda a fer un debat constructiu. Recordo que gent ha tingut les boles de drac trencades per menys.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
tigrecill0
*Ishinchu*
*Ishinchu*
Entrades: 60
Membre des de: dj. 16 juny 2011, 15:15

Re: One Piece està sobrevalorat

ds. 19 abr. 2014, 15:48

Sanji ha escrit:
PD: tigrecill0, no sé si ets un troll o t'expresses així de veritat, però dir a la gent que fa pena, són rucs o hipòcrites, per més o menys raó que tinguis, no ajuda a fer un debat constructiu. Recordo que gent ha tingut les boles de drac trencades per menys.


Es nota que només has llegit els meus post, però no els dels demés. Aprèn a llegir-ho tot i després treus conclusions, però no abans, perqué no tindràs una visió clara del que s'està parlant i et ficaràs on no et demanen sense tenir ni idea.
Imatge
 
Sanji
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2438
Membre des de: dc. 03 gen. 2007, 14:51
Ubicació: Al Bar de Ciències de la UAB

Re: One Piece està sobrevalorat

ds. 19 abr. 2014, 15:58

En efecte, ets un troll. Espero que els moderadors facin la seva feina. :adeu:
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Miles_prower
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 995
Membre des de: dg. 14 gen. 2007, 15:08

Re: One Piece està sobrevalorat

ds. 19 abr. 2014, 21:32

Nota prèvia: òbviament per tots els teus insults gratuïts et reporto, així que em saltaré totes les parts on tan sols et dediques a parlar de la llàstima que et faig (lol) i tal.

tigrecill0 ha escrit:
Bé, deixem de banda el fet de que ets un hipocrita i de que m'acuses de manipular quan la meva intenció era deixar clar a quin punt del que vas dir em volía referir, ets tan manipulador que intentes convertir qualsevol cosa que jo faci en "manipulació", de debó que ets encara més penós del que m'esperava.


Ep! Para el carro! Tens per escrit que he comentat tan sols allò que has dit. No hi ha cap manipulació. Has donat dos punts i jo he comentat dos punts. No hi ha més!

Respecte el dir que ha estat manipulació el què has fet, òbviament era per fer una mica de broma respecte el tó que fas servir als teus missatges, no cal que li donis tantes voltes com fas i ni molt menys prendre-t'ho al nivell que t'ho prens.

Si ets tan curtet que necessites més arguments, ara t'els dono, però em xoca que no ho hagis vist ja... La transformació d'en Chopper a Enies Lobby no et va recordar als ozharu de Bola de drac? :xiulant:


Crec que estàs confonent el que una obra sigui una còpia d'una altra, que és el què dius, amb que una obra faci una clucada d'ull a una altra, que és en realitat el què passa. xD I no. ni molt menys totes dues coses son el mateix.

I els gears que li van possar al Luffy és la manera dissimulada d'aconsseguir un nou estat sense tindre que tirar de transformacions (ooohhh!!! un personatje que té un estat per augmentar el seu poder i velocitat! Quina inovació! Ejem... Kaioh ken... ejeeemmm... ¬¬ ).


El fet d'aprendre noves tècniques amb entrenament, després de derrotes, etc. és un clàssic dels shonen, i ja d'abans de l'obra de Toriyama. Crec que havies dit que coneixies el món del manga força, no em redueixis el gènere a només Bola de Drac, home.

Clar que si fossis prou intel·ligent com per fer aixó jo m'avorriría, perqué em diverteix veure com et piques i intentes donar la volta a tot i recorrer a exemples absurds (el de El senyor dels anells ens va fer riure molt als de la colla, si us plau, dona'ns més perles) per a intentar convence't a tú mateix de que tens raó.


Perdona, però si dius que tanta gràcia et fa l'exemple de El Senyor dels Anells és que no has entés per qué l'he posat. Com ja he dit, era una prova per demostrar que els viatges llargs amb perills contra els que s'ha de lluitar no són cap invenció de Bola de Drac. Ho has entés totalment al revés!

Si n'estiguessis tan segur no necessitaríes construir aquesta pel·lícula en la teva ment i et donaría igual el que diguessin de One Piece. Potser fins i tot seríes capaç d'admetre les similituts que té amb Bola de drac, però no, la teva felicitat depèn del que siguis capaç de dir-te a tú mateix i de creure't-ho pel que sembla.


Altre cop demostres que no has entés el que he dit. En cap moment he negat rotundament que One Piece fos una còpia de Bola de Drac, tan sols havia dit que afirmar que és una còpia amb aquells dos pobres arguments sense dir res més era totalment infundat.

Però la veritat, anant directes al tema, com ja t'he comentat, dir One Piece és una còpia de Bola de Drac és erroni. El què has de dir, si de cas, és que One Piece té elements inspirats en d'altres de Bola de Drac. Però és que això ja ho sabiem! xD El paio de l'illa dels tritons que anava d'un lloc a un altre com en Tao Pai-Pai, per dir-ne un. No ens has dit res de nou, ho sento! xD
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Steve Maister
Moderadors
Moderadors
Entrades: 2285
Membre des de: dc. 05 març 2008, 18:16
Contacta:

Re: One Piece està sobrevalorat

ds. 19 abr. 2014, 22:07

Fa 2 setmanes que estem parlant del tema, el primer cop ja podria haver tingut un ban temporal però ho vam deixar pasar a veure si després de l'advertencia es tranquil·litzava, ara ja no es lliura, quan es conecti l'Elwe. Jo de vosaltres l'ignoraria fins llavors, un usuari que per intentar tindre raó té que faltar al respecte als altres usuaris perd la poca credibilitat que pugui tenir.
 
Avatar de l’usuari
Miles_prower
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 995
Membre des de: dg. 14 gen. 2007, 15:08

Re: One Piece està sobrevalorat

dg. 20 abr. 2014, 01:49

Exacte.

Gràcies. :yeah:
Imatge
 
Avatar de l’usuari
condedooku
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 818
Membre des de: dj. 18 feb. 2010, 18:24

Re: One Piece està sobrevalorat

dg. 20 abr. 2014, 15:01

Quina manera de faltar el respecte! One Piece no està calcat a Bola de Drac ni n'ha copiat res important. Tot i que sí que hi han referencies a Bola de Drac (A Punk Hazard en Luffy aspira fum i el treu per les orelles de manera i fent el so semblant a en Buu). Però dir que és una còpia no té sentit.

Personalmet no tinc fanatisme per One Piece ja que m'agrada però tornant al títol del tema crec que està sobrevalorat. Aprèn a respectar la gent.
 
Avatar de l’usuari
Kero
Administrador
Administrador
Entrades: 1901
Membre des de: dc. 03 des. 2003, 16:00
Ubicació: Dressrosa

Re: One Piece està sobrevalorat

dg. 20 abr. 2014, 18:28

Amb lo maco que és un debat constructiu, sense faltes de respecte ni de tractar d'imposar res...

Pel que fa One Piece, a mi m'agrada molt, no la trobo sobrevalorada. Això si, només he mirat l'Anime (així que el Manga no ho sé) però lo pitjor per mi és que la cosa sol anar tan lenta que a vegades em treu de polleguera.
The weak don't get to choose how they die. - Donquixote Doflamingo
 
Avatar de l’usuari
tato25
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3524
Membre des de: dg. 24 jul. 2005, 16:21
Contacta:

Re: One Piece està sobrevalorat

dg. 20 abr. 2014, 19:06

Jo ja vaig donar la meva opinió. Ja sabeu que OP a mi no m'agrada, (amb 12 episodis em vaig tenir prou), però em sembla perfecte que a molta gent sí. Cadascú té els seus gustos i ja està.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Kero
Administrador
Administrador
Entrades: 1901
Membre des de: dc. 03 des. 2003, 16:00
Ubicació: Dressrosa

Re: One Piece està sobrevalorat

dg. 20 abr. 2014, 19:41

Amb el no permís d'en bit he creat una enquesta per si voleu votar i fer el tema més interessant :adeu:
The weak don't get to choose how they die. - Donquixote Doflamingo
 
Avatar de l’usuari
Raylegh
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 198
Membre des de: dj. 17 maig 2012, 02:09

Re: One Piece està sobrevalorat

dl. 21 abr. 2014, 01:15

Bé ja fa temps que vaig dir que no tenia res més per dir perquè ja ho havia dit tot.

Ara que ha canviat la temàtica una mica tornaré a comentar.

tigrecill0 ha escrit:
el que passa és que després hi va haver algú que es va possar a plorar per aquí, perque ja se sap que quan tens una opinió diferent a la majoría de "borregos" ja la gent s'ofèn i plora.


El que es pensava que era un il·luminat... Ja que m'ha tornat a citar, vull dir una última cosa: Jo no vaig posar-me a plorar ni res semblant, només faltaria. Solament vaig expressar la meva disconformitat en el fet en que no hi hagués respecte cap a ja no només la sèrie sinó als propis seguidors d'aquesta. El curiós és que acabo de llegir un missatge seu, que s'expressa com si tingués la veritat absoluta quan només és la seva opinió. El que deia, un il·luminat.

Ara votaré a l'enquesta i argumentaré el meu vot:

Voto NO, ja que crec que la popularitat de la sèrie se l'ha guanyat a pols, i no ha sigut cosa de sort.
S'ha de reconèixer que al principi el dibuix era de poc nivell, i el fet de que ja hagués tingut èxit indica que la trama argumental no era una cosa per subestimar i això que només era el principi.

La sèrie pot ser considerada com a comercial per la gran llargada, però creieu-me que el fet de que sigui tant llarga és el que fa possible un argument tant ben muntat, i és que ja des de bon principi tot indicava que la sèrie havia de ser llarga obligatòriament. Crec que els que ho han deixat, potser si haguessin tingut més paciència al final s'hi haurien enganxat, o potser no qui sap. De fet a mi no em va entrar mai pels ulls ni tant sols mirant capítols saltejats em vaig arribar mai a imaginar que podria acabar com estic ara. xD

La última cosa que haig de dir, és que molts dels fans de One Piece són simplement fans superficials; vull dir que miren la sèrie però és més de relliscada, sense prestar molta atenció als fets i no poden arribar a captar totes les coses que té perquè de fet en té tantes que fins i tot a mi se me n'escapen, així doncs no sabria dir quin percentatge de fans de cada tipus té la sèrie però sigui quin sigui crec que està a on ha d'estar.
Imatge
El One Piece existeix!!
 
Avatar de l’usuari
condedooku
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 818
Membre des de: dj. 18 feb. 2010, 18:24

Re: One Piece està sobrevalorat

dl. 21 abr. 2014, 11:40

Home és difícil que animes de 12 o 24 episodis arribin a ser tan populars com animes o mangues que fa 15 anys que els fan. Alguns "curts" han arribat a ser pulars com Death Note o Full Metal Alchemist. O també hi ha el casos com Shingeki, clar que per exemple l'anime no continua deixerà de ser tan popular. En canvi One Peace o Nuruto o Bleach sí.
D'altra banda dels tres últims mencionats crec que One Piece és l'únic que es salva per mi. Bleach havia d'haver acavat fa temps (Saga Aizen, on vaig deixar de mirar) Naruto simplament crec que no sap com acavar i em vaig cansar. One Piece o segueixo cada cap de setmana.

També crec que s'ha de tenir en compte, personalment aplicant la regla que he exposat de la popularitat, no es podria considerar sobrevalorada però no una obra mestra com són per mi: Shin Sekai Yori, Steins;Gate, Clannad o Kyousou Giga. O altres que no cosidero tan obra mestra però sí millors com: Pshyco Pass, Cowboy Bebop, Puella Madoka Magica o Higurashi no Naku Koro Ni.
 
Avatar de l’usuari
tato25
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3524
Membre des de: dg. 24 jul. 2005, 16:21
Contacta:

Re: One Piece està sobrevalorat

dl. 21 abr. 2014, 13:16

FMA? Seria molt popular, però jo vaig acabar fins els nassos del germanet. Quin personatge més pesat i fastigós. Li tenia una mania... Només per això, em sembla una castanya d'anime. Ni la vaig acabar de veure i em quedaven pocs episodis per a acabar-la. ^^u
En canvi, FMA: Brothehood, creia que era una continuació i vaig passar de seguir-la. Després em vaig assabentar que era més fidel al manga, i que no tenia res a veure amb l'FMA primer.

De la resta d'animes que anomenes, hi han uns que no em criden l'atenció i potser són grans obres, però quan una cosa no m'entra, no s'hi pot fer res. Em passa també amb les pel·lis que mirant el títol i els actors, m'agrada o no. També s'ha donat el cas que són uns desconeguts i el film val la pena.

A tot això, respecte a l'anime en general, sempre he dit que m'ha d'enganxar des del minut 0 i quan acabi l'episodi, tenir la sensació de "mono"/voler-ne més, i tret de Shingeki no Kyojin, que té algun episodi avorrit, és l'ultim anime que he vist sencer en els darrers temps, i esperant la seqüela amb ganes. Depenent de com vagi la cosa, la seguiré o no. No seria la primera vegada que deixo un anime perquè no m'agrada la continuació d'aquest.
Imatge
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 11

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Comte Urà, LostSOLDIERs i 68 visitants