Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 11

Creieu que One Piece està sobrevalorat?

15 (31%)
No
34 (69%)
 
Vots totals: 49
 
Avatar de l’usuari
condedooku
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 818
Membre des de: dj. 18 feb. 2010, 18:24

Re: One Piece està sobrevalorat

dl. 21 abr. 2014, 14:41

Bé la veritat és que el primer de FMA (anime) és molt pèssim a part que s'ho inventen tot. El Brotherhood és el bo.
Shingeki no Kyojin està bé però està bé però tal com dius hi ha moments que es fa pesat.
Per agradar al minut 0 n'hi ha de molt bons que costa ja que al primer episodi no t'enteres de res, sobretot en els thrillers psicològics (que a mi m'encanten)
Pel que comentes de les películes, jo miro els directors, si el director és bo, o més ven dit, t'agraden les pelis que fa, encertaràs la película. D'aquesta manera la gent que per exemple va anar a veure 'The Tree of Life' del gran Terrence Malick en ves de mirar que hi interpretava en Brad Pitt era una peli d'un director una mica especial, no s'hauria gastat la pasta per marxar als 30 minuts.

Però bé tots tenim els nostres gustos i opinions. A vagades jo miro un anime més per la bso que no pas per l'argument, però són poques vagades que tenen una bso bona i l'argument de pena.
 
Avatar de l’usuari
tato25
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3524
Membre des de: dg. 24 jul. 2005, 16:21
Contacta:

Re: One Piece està sobrevalorat

dl. 21 abr. 2014, 15:05

A parts de gustos, també caldria afegir l'edat que tenim.

Això ho comparo amb els videojocs. Els que hem nascut amb les consoles de 8bits/16bits i hem vist el salt als 32bits, doncs no ens agafa tant de sorpresa les noves consoles d'ara perquè, sí, son més potents, tenen millors gràfics i so els jocs, però potser els hi falta aquell toc màgic d'originalitat i diversió. Ara treuen un i fan seqüeles com xurros. Això és el que penso jo amb 34 anys.

Ara bé, pel noi o noia que només s'ha trobat amb la ps2/xbox/gamecube, potser sí nota el salt de qualitat amb ps3/x360/wii, i encara més si el nen o nena ja ha nascut amb ps3/360/wii i passa a ps4/xOne/wiiU.

Amb l'anime, més o menys passa el mateix. Compte! no vull dir que tot l'anime nou sigui una castanya, però és ben cert, que de centenars d'animes que n'hi han dels darrers anys, es salven 4, (depenent dels gustos de cadascú, evidentment).

Qui de nosaltres, per als qui li agradava el futbol, vàrem gaudir amb Oliver y Benji? En canvi, els més joves segur que els hi agrada més Inazuma Eleven.
També podria afegir, i salvant les distàncies o amb una temàtica/característiques semblants, Mazinger Z o Evangelion, Sherlock Holmes o el Detectiu Conan, Bola de Drac o One Piece/Naruto...

Ben mirat, sí que deu ser que penso així perquè em faig gran. :P

PD: Veniu als meus braços, néts i nétes meves. L'avi tato us comprarà un gelat. :lol:
Imatge
 
Avatar de l’usuari
condedooku
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 818
Membre des de: dj. 18 feb. 2010, 18:24

Re: One Piece està sobrevalorat

dl. 21 abr. 2014, 16:47

Bé tinc els meteixos sentiments i sóc del 92. Oliver y Benji Mazinger Z, Evangelion, Sherlock Holmes, Bola de Drac o també Sakura me'ls estimo molt erquè em porten bons records de la meva infantesa. Tot i així com a obra mestre d'aquests considaria Evangelion i Cowboy Bebop, potser també Mazinger Z per l'any que es va fer.

PD: No he inclòs el Detectiu Conan ja que encara treuen episodis XD
 
Avatar de l’usuari
tato25
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3524
Membre des de: dg. 24 jul. 2005, 16:21
Contacta:

Re: One Piece està sobrevalorat

dl. 21 abr. 2014, 18:08

Doncs jo Evangelion, que la vaig veure en el seu dia en VHS, la trobo una fumada i de les grosses, sobretot l'últim o penúltim episodi. Quin mal de cap vaig agafar. :profident: Això sí, és el que té aquest anime, o l'odies o t'encanta.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
condedooku
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 818
Membre des de: dj. 18 feb. 2010, 18:24

Re: One Piece està sobrevalorat

dl. 21 abr. 2014, 22:29

tato25 ha escrit:
Això sí, és el que té aquest anime, o l'odies o t'encanta.

Tota la raó XD
 
Avatar de l’usuari
Accros
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 117
Membre des de: dg. 04 maig 2014, 04:33

Re: One Piece està sobrevalorat

dc. 07 maig 2014, 05:22

Cada anima té les seves història i respecte a One Piece per la meva opinió no està inflavalorada.

La seu fil argumental de la història fa que puguis imaginar i crear nous personatges independentment de l'argument original amb els seus poders de fruita inclòs i uns personatges que el públic poden identificar fàcilment.
 
Avatar de l’usuari
BigThor23
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 35
Membre des de: dc. 08 gen. 2014, 15:05

Re: One Piece està sobrevalorat

dj. 22 maig 2014, 12:44

Jo només diré que si hi ha dies en que estic desanimat o fins i tot trist, entro a animelliure, llegeixo el títol d'aquest post, ric una estona i després ja em sento millor. ;-)

PD: One piece està sobrevalohahaha :lol:
 
Avatar de l’usuari
Miles_prower
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 995
Membre des de: dg. 14 gen. 2007, 15:08

Re: One Piece està sobrevalorat

dj. 22 maig 2014, 17:52

Una mica sobrevalorat sí que està.

El què jo crec que passa és que, sent el shonen un génere majoritari al món del manga, i sent una de les obres més destacades d'aquest gènere, One Piece prén molta importància i despunta de gran manera. Jo veig que molta gent s'omple la boca dient coses como que és el millor manga de l'actualitat o inclós el millor manga de la història i crec que en realitat els nuvola la ment el fet que he comentat. Un exemple ben clar és Bola de Drac Z, que va ser i és encara un éxit rotund de vendes, i serà que no té defectes la sèrie. No sempre l'èxit ha de ser un sinònim de qualitat.

Que sí, que One Piece és molt diferent de Bola de Drac Z, i és el manga que segueixo amb més ganes, i penso que és una obra boníssima, però crec que les nombroses vendes del títol han apujat el seu estatus dins del cap d'alguns aficionats. ¿Millor manga de l'actualitat o de la història? No veig just comparar mangues de diferents gèneres: ¿què és millor, One Piece o Yotsuba? és una bajanada... ¿Millor manga del seu gènere? Bfff és tan subjectiu... A més que fer aquest tipus de sentències sense haver acabat encara no ho veig encertat (potser el final és una porqueria...).
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Accros
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 117
Membre des de: dg. 04 maig 2014, 04:33

Re: One Piece està sobrevalorat

dj. 22 maig 2014, 21:27

Em sembla que els japonesos ho comparen entre les enquestes de popularitat i les vendes per any ja que és molt difícil comparar entre gènere. :jaja:
 
Avatar de l’usuari
Raylegh
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 198
Membre des de: dj. 17 maig 2012, 02:09

Re: One Piece està sobrevalorat

dv. 23 maig 2014, 14:09

Miles_prower ha escrit:
Una mica sobrevalorat sí que està.

El què jo crec que passa és que, sent el shonen un génere majoritari al món del manga, i sent una de les obres més destacades d'aquest gènere, One Piece prén molta importància i despunta de gran manera. Jo veig que molta gent s'omple la boca dient coses como que és el millor manga de l'actualitat o inclós el millor manga de la història i crec que en realitat els nuvola la ment el fet que he comentat. Un exemple ben clar és Bola de Drac Z, que va ser i és encara un éxit rotund de vendes, i serà que no té defectes la sèrie. No sempre l'èxit ha de ser un sinònim de qualitat.

Que sí, que One Piece és molt diferent de Bola de Drac Z, i és el manga que segueixo amb més ganes, i penso que és una obra boníssima, però crec que les nombroses vendes del títol han apujat el seu estatus dins del cap d'alguns aficionats. ¿Millor manga de l'actualitat o de la història? No veig just comparar mangues de diferents gèneres: ¿què és millor, One Piece o Yotsuba? és una bajanada... ¿Millor manga del seu gènere? Bfff és tan subjectiu... A més que fer aquest tipus de sentències sense haver acabat encara no ho veig encertat (potser el final és una porqueria...).

Si més no, s'ho mereix ser-ho al menys del seu gènere. I els arguments sobren en aquest aspecte, només cal repassar una mica les wikis per adonar-te dels milions de detalls que se't passen quan simplement veus la sèrie i ja està. Llavors és quan descobreixes realment el que és la obra, la veus al detall i t'adones que era molt més complexa del que et pensaves. Crec que aquesta és la gran virtut que fa que estigui un pas per davant dels altres.
Imatge
El One Piece existeix!!
 
Avatar de l’usuari
tato25
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3524
Membre des de: dg. 24 jul. 2005, 16:21
Contacta:

Re: One Piece està sobrevalorat

dv. 23 maig 2014, 14:39

Renoi... ^^u @Raylegh, si tu que ets un fan de OP, en 645 episodis d'anime o en 748 capítols del manga, t'has perdut detall per adonar-te'n com és de complexe, alguna cosa no encaixa, no trobes? :xiulant:

Si em dius d'un anime/manga de 13 o 26 episodis, encara ho entendria. És la meva modesta opinió.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Raylegh
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 198
Membre des de: dj. 17 maig 2012, 02:09

Re: One Piece està sobrevalorat

ds. 24 maig 2014, 17:19

Què és el que no encaixa exactament? Vaja el que dic és cert, no se... :huh:
Imatge
El One Piece existeix!!
 
Avatar de l’usuari
tigrecill0
*Ishinchu*
*Ishinchu*
Entrades: 60
Membre des de: dj. 16 juny 2011, 15:15

Re: One Piece està sobrevalorat

dv. 06 juny 2014, 23:56

Basicament el que es fa aquí es que quan expresa una opinió que no agrada el banejen i ja està, i així us assegureu que només es parla i díu el que us agrada llegir i res més.

De tot el que vaig dir em reafirmo, o ho faría si fés falta, pero crec que no cal, ja que amb aquesta actitut m'he demostrat que tenía raó en tot.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
el-xico
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 29
Membre des de: dc. 10 març 2010, 18:02

Re: One Piece està sobrevalorat

ds. 07 juny 2014, 00:17

tigrecill0 ha escrit:
Basicament el que es fa aquí es que quan expresa una opinió que no agrada el banejen i ja està, i així us assegureu que només es parla i díu el que us agrada llegir i res més.

De tot el que vaig dir em reafirmo, o ho faría si fés falta, pero crec que no cal, ja que amb aquesta actitut m'he demostrat que tenía raó en tot.



Et faria un recull de totes les faltes de respecte i insults que t'han fet mereixedor del ban, pero em banejarien a mi XD
 
Avatar de l’usuari
HECTOR 4
Usuari
Usuari
Entrades: 2
Membre des de: dt. 17 juny 2014, 15:41

Re: One Piece està sobrevalorat

dt. 17 juny 2014, 20:27

No sé si està sobrevalorat o no, però jo he intentat veure aquest Anime varies vegades i l'estil del dibuix fa que s'em treguin les ganes de fer-ho... Penso que els valors que transmet aquesta serie no són massa bons, ja que hi ha escenes molt dures.
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 11

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 34 visitants