Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 11

Creieu que One Piece està sobrevalorat?

15 (31%)
No
34 (69%)
 
Vots totals: 49
 
Avatar de l’usuari
bitERROR
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2876
Membre des de: dt. 16 des. 2003, 01:57
Ubicació: El cajón de las braguitas

One Piece està sobrevalorat

dv. 25 nov. 2011, 13:01

Hola! XD

No en tinc per costum obrir fils per aquí però avui m'ha arribat un tweet d'un dels meus followeds, que m'ha cridat s'atenció.

Segons una enquesta feta per biglobe, One Piece és el shonen més sobrevalorat de la Shonnen Jump, i amb diferència.

Deu primeres posicions ha escrit:
1. One Piece
2. Toriko
3. Bleach
4. Blue Exorcist
5. Naruto
6. Gintama
7. Reborn!
8. Kochikame
9. Hunter x Hunter
10. Bakuman

Ranking complet

Certament sa meva opinió sobre OP s'apropa al que reflexa aquesta enquesta.
Imatge
Si teniu qualque problema amb lcrypt.eu contacteu amb mi pel fòrum, twitter, discord o telegram
 
Avatar de l’usuari
Usopp
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 443
Membre des de: dv. 26 feb. 2010, 21:46

Re: One Piece està sobrevalorat

dv. 25 nov. 2011, 14:19

Precisament per ser el més popular és també el més sobrevalorat. No veig cap cosa extranya en aquest ranking.
 
Avatar de l’usuari
Bardock
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 201
Membre des de: dj. 12 nov. 2009, 16:44

Re: One Piece està sobrevalorat

dl. 02 gen. 2012, 02:38

Usopp ha escrit:
Precisament per ser el més popular és també el més sobrevalorat. No veig cap cosa extranya en aquest ranking.

té lògica això que dius
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Uchiha_Itachi
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 939
Membre des de: dj. 04 des. 2003, 02:08
Ubicació: A l'Exili... Coses que passen al matar tot un Clan
Contacta:

Re: One Piece està sobrevalorat

ds. 14 gen. 2012, 13:22

Jo he vist ben poc de OP... Però estic molt d'acord! No entendré mai com a la gent li pot agradar tant... Tot i que ja imagino que em direu que tindria que empassar-me alguna temporada sencera (del manga).
Imatge

Yo soy el que recuerda el olvido.
 
Avatar de l’usuari
Toni Toni Chopper
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 127
Membre des de: dj. 17 març 2011, 12:56
Ubicació: Un Poble Anomenat Pànic

Re: One Piece està sobrevalorat

ds. 14 gen. 2012, 21:01

Hem fa gràcia això xD, qui diu que One Piece està sobrevalorat es perque no ho ha vist. One Piece es un shonen que sobrepassa tots els extrems. El seu autor, Oda, ha creat tota una obra d'art. Si un només ha vist els primers capítols es molt normal que no li hagi agradat, la gràcia es veure al menys fins quan arriben a la Grand Line. Si veus el primer capítol es difícil d'enganxar-s'hi, mooolt difícil.
Aquí pentura hem matau a mí, pero One Piece ara mateix ja ha superat amb creus a Bola de Drac, i això ja és dir. Cada personatge ha estat creat amb la seva gràcia, cada personatge té el seu somni, la seva funció específica en el vaixell. L'altre dia mateix ho estava parlant amb un amic meu i sincerament no està gens sobrevalorat.
Molta gent quan veu One Piece pensa, bé només son pirates que van dins un vaixell, però no es donen compte del que volen arribar a fer. Tota la trama que ha plantejat Oda es realment increible, si et pares a analitzar-ho, tot detall no està posat perque sí.
La idea de que un personatge hagi d'atravessar tot el món per aconseguir el One Piece es impresionant. I cada un dels personatges que es van incorporant a la tripulació, cada un té el seu objectiu. A més, a mesura que la trama va avançant es van topant amb diferents tipus de situacions que a mí ja m'han fet sentir tot tipus de sensacions, desde tendresa, alegria, tristesa, por, de tot.
A més, anim a qui no hagi vist One Piece, que ho miri, en serio que ho miri perque trobareu ja us dic el millor shonen de tota la història sens dubte alguna.

Segons aquesta llista, ha votat realment molt poca gent xD, arribant One Piece a tenir 350 vots, en poques paraules que no es parlar de sobrevaloració amb tants pocs vots, a més, es molt normal que es parli de sobrevaloració, a molta gent pel fet de tenir tants i tants capítols ja els hi fa peresa veure aquest shonen. I estic realment segur que els qui han votat son persones que han vist pocs capítols i tenen com ho diriem, una enveja per One Piece.

Jo realment soc bastant just a l'hora de criticar, i penso realment que One Piece no es pot dir que está sobrevalorat.

Vagi bé :yeah:
Imatge
 
dcop
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1142
Membre des de: dt. 09 feb. 2010, 13:21

Re: One Piece està sobrevalorat

ds. 14 gen. 2012, 21:09

Totalment d'acord amb tu, Toni Toni Chopper. Els personatges, tant principals com secundaris, tots, tenen una personalitat diferent, diferents formes de pensar i diferents objectius. Cada personatge és una història i això fa que te'ls estimis i te'ls creguis. Són el punt fort de la història (com a qualsevol pel·lícula i sèrie mínimament bona) i, en aquesta història de pirates, encara t'enamoren més.
També vull dir que les diferents illes i tot el món en general de la sèrie es detalla i és molt diferenr i també és un dels punts atractius de la sèrie.

Vegeu-la i no us en penedireu.
 
Avatar de l’usuari
Uchiha_Itachi
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 939
Membre des de: dj. 04 des. 2003, 02:08
Ubicació: A l'Exili... Coses que passen al matar tot un Clan
Contacta:

Re: One Piece està sobrevalorat

dg. 15 gen. 2012, 01:04

Jajajaja, com m'agraden els flames :bleh:

No crec que només el fet de que cada personatge tingui la seva personalitat específica i la seva funció específica faci d'un manga un gran manga. Si només és això, a mi no m'has convençut ;)

Imagino que el nivell de detall del món sí que pot ser un tret distintiu.

Però, en fi, imagino que et podria llistar uns quants mangas amb aquestes característiques i no per això haurien de ser bons.

Potser voldriau matitzar més el perque de que, segons vosaltres, sigui una perla. Ja us dic que jo parlo des de la ignorancia... Amb ànims de que algú pugui convencer-me de veure-la tot i que em tingui que empassar personatges-peix, un cuiner fent breakdance o un tio amb una espasa a cada mà i una altra a la boca. En fi...
Imatge

Yo soy el que recuerda el olvido.
 
Avatar de l’usuari
Usopp
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 443
Membre des de: dv. 26 feb. 2010, 21:46

Re: One Piece està sobrevalorat

dg. 15 gen. 2012, 04:21

Es que si t'esperes paios ''guays'' fent coses ''guays'' One Piece no és la teva sèrie. Els personatges són extranys, irreverents, atípics, extravagants... Únics. I això és el que la fa tan especial.

A més, aquí no hi ha ni bons ni dolents, hi ha gent que lluita pel que creu.

One Piece té un no sé què que t'enamora.
 
Avatar de l’usuari
Miles_prower
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 995
Membre des de: dg. 14 gen. 2007, 15:08

Re: One Piece està sobrevalorat

dg. 15 gen. 2012, 13:18

Usopp ha escrit:
Es que si t'esperes paios ''guays'' fent coses ''guays'' One Piece no és la teva sèrie.


Excuse me, but...

Imatge
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Uchiha_Itachi
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 939
Membre des de: dj. 04 des. 2003, 02:08
Ubicació: A l'Exili... Coses que passen al matar tot un Clan
Contacta:

Re: One Piece està sobrevalorat

dl. 16 gen. 2012, 02:02

Secundo a en Miles_prower. Exactament el comentari del cuiner fent breakdance o un tio lluitant amb un tiratxines son exemples de tios repartint fent coses guays.

Per altra banda, el tema de que no sigui trivial "distingir" bons o dolents pot estar prou bé.
Imatge

Yo soy el que recuerda el olvido.
 
Avatar de l’usuari
Bardock
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 201
Membre des de: dj. 12 nov. 2009, 16:44

Re: One Piece està sobrevalorat

dc. 18 gen. 2012, 00:50

Usopp ha escrit:
Es que si t'esperes paios ''guays'' fent coses ''guays'' One Piece no és la teva sèrie. Els personatges són extranys, irreverents, atípics, extravagants... Únics. I això és el que la fa tan especial.

A més, aquí no hi ha ni bons ni dolents, hi ha gent que lluita pel que creu.

One Piece té un no sé què que t'enamora.


els potents sentiments i personalitat de cada personatge :pregunta:
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Baek
Usuari
Usuari
Entrades: 2
Membre des de: dl. 16 gen. 2012, 15:47

Re: One Piece està sobrevalorat

dc. 18 gen. 2012, 00:53

Hi ha masses poques votacions com per dir que One Piece està sobrevalorat.
 
Avatar de l’usuari
condedooku
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 818
Membre des de: dj. 18 feb. 2010, 18:24

Re: One Piece està sobrevalorat

dc. 18 gen. 2012, 09:37

Tot i que penso que One Piece està molt bé més i tot que bola de drac, el que passa que no és tant mitic, tampoc crec que sigui una obra mestra.
Per altra banda crec que aquest ranking deu està fet amb series que les fan actualment a la televisió i és per això que One Piece és la primera, aquí no pot apareixer death note, monster o code geass.

:adeu:
 
Avatar de l’usuari
tato25
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3524
Membre des de: dg. 24 jul. 2005, 16:21
Contacta:

Re: One Piece està sobrevalorat

dv. 27 gen. 2012, 07:10

No només OP. Jo li sumo Bleach i Naruto. Tres animes que no em diuen res. Per a mi, un anime m'ha d'enganxar des del primer episodi. I cap dels 3 ho ha fet.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
OPWar
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 181
Membre des de: dg. 10 abr. 2011, 20:29
Ubicació: Parc d'atraccions Sabaody

Re: One Piece està sobrevalorat

dg. 29 gen. 2012, 23:19

tato25 ha escrit:
No només OP. Jo li sumo Bleach i Naruto. Tres animes que no em diuen res. Per a mi, un anime m'ha d'enganxar des del primer episodi. I cap dels 3 ho ha fet.

Un manga no t'ha d'enganxar a partir del primer episodi. Sino son les teves emocions qui et fan reaccionar.
si tu mires animes o mangas per perdre el temps llavors deixa-ho estar.
One piece no esta sobrevalorat.
ImatgeImatge
La nostra recompensa es troba en l'esforç i no en el resultat. Un esforç total és una victòria completa. Gandhi 1869-1948.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 11

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 44 visitants