Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11

Creieu que One Piece està sobrevalorat?

15 (31%)
No
34 (69%)
 
Vots totals: 49
 
Avatar de l’usuari
Raylegh
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 198
Membre des de: dj. 17 maig 2012, 02:09

Re: One Piece està sobrevalorat

dl. 30 juny 2014, 22:42

Certament el principi de One Piece, no és més que una mera introducció, al protagonista i la seva banda on l'autor aprofita per tocar temes amb transfons sobre coses de la societat com la gana, la mentida, o el racisme. A part d'això poc més pot aportar a la història ja que si ni tan sols entren a la Grand Line, és que no es pot fer res més...

PD: Responent a la teva pregunta... Això ningú ho sap. El que si se és que és tan gran que va haver de fer una secció anomenada SBS on els fans els fessin preguntes a l'autor. A partir d'allà s'han donat moltes dades interessants que no tenen cabuda dins el manga i encara s'han hagut de fer llibres de dades.
Imatge
El One Piece existeix!!
 
Avatar de l’usuari
Miles_prower
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 995
Membre des de: dg. 14 gen. 2007, 15:08

Re: One Piece està sobrevalorat

dt. 01 jul. 2014, 01:16

Espera't, que s'ha vist fins a l'episodi 20 i avançant parts! Ara ja sí, tato, ara ja sí! :lol:

Spoiler: mostra
LOLNO


No li doneu més voltes. Els manganimes són com les sèries americanes. Entregues històries curtes a veure quina qualla, i si alguna ho fa, llavors és quan comences a desenvolupar la història i pots anar afegint elements que enriqueixin l'obra.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
tato25
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3524
Membre des de: dg. 24 jul. 2005, 16:21
Contacta:

Re: One Piece està sobrevalorat

dt. 01 jul. 2014, 07:01

Miles_prower ha escrit:
No li doneu més voltes. Els manganimes són com les sèries americanes. Entregues històries curtes a veure quina qualla, i si alguna ho fa, llavors és quan comences a desenvolupar la història i pots anar afegint elements que enriqueixin l'obra.


Doncs no entenc com va quallar, ho dic de debò.

Tu mateix vas dir que bastant normaleta al principi. Així que la comparació amb sèries TV americanes, a mi no em serveix en aquest cas.
He vist moltes sèries prou bones i cancel·lades al final de la primera o no renovades per a una possible segona temporada. Si ho traslladem al manganime, i particularment a OP, l'haurien d'haver cancel·lat fa temps, i no per bona als seus inicis, si no tot el contrari.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Miles_prower
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 995
Membre des de: dg. 14 gen. 2007, 15:08

Re: One Piece està sobrevalorat

dt. 01 jul. 2014, 11:28

La comparació del manganime amb les sèries americanes era només al nivell que he posat, no és que siguin casos exactament iguals perquè els mercats i els públics a qui van dirigits són diferents, entre d'altres moltes diferències, així que no té sentit posar-te a comparar-ho d'altres maneres.

¿No enténs com va quallar? Bé, allà tens Bola de Drac Z.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Raylegh
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 198
Membre des de: dj. 17 maig 2012, 02:09

Re: One Piece està sobrevalorat

dt. 01 jul. 2014, 13:33

En el meu cas va ser fàcil. Crec que tenia 12 anys i ja havia vist algun episodi saltejat per Jetix. La veritat l'estil de dibuix em semblava estrany però quan el van emetre per K3 vaig tenir curiositat per saber com era la serie des del principi. Haig de dir que no em semblava una gran sèrie però tampoc em semblava un trunyo, era una sèrie que per mi estava bé. Va ser amb el temps que va començar a pujar, més i més i més i al final va desbancar a la Bola de Drac, en la meva escala cosa que em semblava impossible abans.
Imatge
El One Piece existeix!!
 
Avatar de l’usuari
tato25
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3524
Membre des de: dg. 24 jul. 2005, 16:21
Contacta:

Re: One Piece està sobrevalorat

dt. 01 jul. 2014, 14:32

Miles_prower ha escrit:
¿No enténs com va quallar? Bé, allà tens Bola de Drac Z.

Bé, és cert que hi ha molta gent que ha començat directament per DBZ i aquí sí que t'hauria de donar la raó.
Jo, que venia de la millor de les tres sagues, Bola de drac, doncs era una seqüela i la veia com a tal. Cal recalcar, que això que passés el protagonisme al Son Gohan, em va tocar molt la pera i se'n va fer eterns aquells episodis fins que arriben en Vegeta i en Nappa.
L'Akira que la seva idea era tenir en Son Gohan a primeria línia, es va veure forçat a canviar a causa de les crítiques rebudes pels fans. Però ell, tossut com una mula, a la mínima que podia, el tornava a ficar, Garlick jr., guerrer del vent...

@Raylegh, li vas tenir paciència, cosa que jo no. ;-)
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Steve Maister
Moderadors
Moderadors
Entrades: 2285
Membre des de: dc. 05 març 2008, 18:16
Contacta:

Re: One Piece està sobrevalorat

dt. 01 jul. 2014, 14:48

Tato la saga de Garlick jr. és de farciment eh :lol: al igual que el 90% dels capítols que hi han fins que arriben Vegeta i Nappa, Toriyama no té cap culpa aquí..

I li van caure més pals per tornar el protagonisme a Goku en la saga Bu que no pas per donar-li protagonisme a Gohan en les anteriors.
Imatge
Anime-Planet.com - anime | watch anime online | Anime-Planet | Twitter |
 
Avatar de l’usuari
tato25
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3524
Membre des de: dg. 24 jul. 2005, 16:21
Contacta:

Re: One Piece està sobrevalorat

dt. 01 jul. 2014, 15:43

Steve Maister ha escrit:
Toriyama no té cap culpa aquí.

Com que no? És l'autor de l'obra. Va fer matar en Goku per tal de ficar amb "calzador" al ploramiques d'en Son Gohan. Culpable al 100%.

Steve Maister ha escrit:
I li van caure més pals per tornar el protagonisme a Goku en la saga Bu que no pas per donar-li protagonisme a Gohan en les anteriors.
No va ser que va posar al goku de prota a la saga Bu pels pals caiguts anteriorment?
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Steve Maister
Moderadors
Moderadors
Entrades: 2285
Membre des de: dc. 05 març 2008, 18:16
Contacta:

Re: One Piece està sobrevalorat

dt. 01 jul. 2014, 16:16

Dic que no te cap culpa aquí:
tato25 ha escrit:
..se'n va fer eterns aquells episodis fins que arriben en Vegeta i en Nappa.
Però ell, tossut com una mula, a la mínima que podia, el tornava a ficar, Garlick jr.

Perquè:
Steve Maister ha escrit:
Tato la saga de Garlick jr. és de farciment eh :lol: al igual que el 90% dels capítols que hi han fins que arriben Vegeta i Nappa, Toriyama no té cap culpa aquí..

O sigui que la culpa és de la Toei en tot cas, Toriyama no té cap culpa en això.

tato25 ha escrit:
No va ser que va posar al goku de prota a la saga Bu pels pals caiguts anteriorment?

Potser sí o potser no, només ell ho sap. Però a posteriori el major número de pals que li han caigut són del tipus: La sèrie deuria haver acabat a Namek amb Goku mort i Gohan sent el relleu generacional, o la sèrie deuria haver acabat al final de la saga Cell amb Goku mort i Gohan com l'heroi, o a la saga Bu tot se'v va en orris per tornar a ficar a Goku quan ja havia fet el salt generacional. I aquestes afirmacions les he vist 1.000 de vegades, mooooltes més que no pas que Toriyama la caga donant-li protagonisme a Gohan.

I aquí ho deixo, que tot això no té a veure amb el fil, si vols creem un altre tema de "Bola de Drac està sobrevalorat" i veuràs com es torna a liar :bleh:
Imatge
Anime-Planet.com - anime | watch anime online | Anime-Planet | Twitter |
 
Avatar de l’usuari
tato25
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3524
Membre des de: dg. 24 jul. 2005, 16:21
Contacta:

Re: One Piece està sobrevalorat

dt. 01 jul. 2014, 17:20

Steve Maister ha escrit:
...

Doncs creia que era al revés. Que ell volia a Son Gohan i als fans no els hi feia gaire gràcia. ^^u

Steve Maister ha escrit:
I aquí ho deixo, que tot això no té a veure amb el fil, si vols creem un altre tema de "Bola de Drac està sobrevalorat" i veuràs com es torna a liar :bleh:

Com a mínim podré fer una valoració general, ja que l'ha vista sencera. :xiulant:
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Miles_prower
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 995
Membre des de: dg. 14 gen. 2007, 15:08

Re: One Piece està sobrevalorat

dt. 01 jul. 2014, 17:33

En fi... :lol:
Imatge
 
Kudo.D.Segasta
Usuari
Usuari
Entrades: 1
Membre des de: dc. 17 des. 2014, 14:40

Re: One Piece està sobrevalorat

dc. 17 des. 2014, 15:24

One Piece no està gens sobrevalorat, mes ho esta Naruto o Bola de Drac (tot i ser mítica)...he vist mes de 200 animes al llarg de la meva vida, n'hi ha que marquen epoques com Bola de Drac, Kenshin les noves generacions amb Death Note Full Metal Alchemist, i mes amb lo que ha evolucionat durant els ultims 10 anys...One Piece te alguna cosa que no tenen les altres series, un mon tant ampli, una cuantitat de personatges que tenen tots el seu gra de arena i si volgues, podrie fer 3.000 episodis....

La majoria d'amics de mes de 30-40 anys, miren One Piece, Hunter x Hunter(esta per continuar) series que no s'estan per tonteries no com Naruto, Bola de Drac Z, Gintama, Bleach etc que sembla que es riguin de nosaltres......inclus Fairy Tail esta sobrevalorat...

En fi One Piece no esta gens sobrevalorat, per dir algo aixi thas de veure la serie sencera, o fins on hagi arrivat, com es el meu cas amb Naruto , Bleach i Fairy Tail tot i veure fins els ultims episodis, i agradarme, si que esta sobrevalorada.
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 60 visitants