Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11

Creieu que One Piece està sobrevalorat?

15 (31%)
No
34 (69%)
 
Vots totals: 49
 
Avatar de l’usuari
tato25
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3524
Membre des de: dg. 24 jul. 2005, 16:21
Contacta:

Re: One Piece està sobrevalorat

dg. 22 juny 2014, 16:41

Miles_prower ha escrit:
Ja t'ho he dit, tot raonament sense fonaments no té cap valor, de tota la vida. No hi ha més.


És que és això el que m'emprenya. Per què el meu raonament/opinió/comentari/idea no té fonaments, i a causa d'això comporta a que no tingui cap valor?

Em pots dir que m'esplaio poc, que és curta, poc argumentada, que no la comparteixes, però fonaments?
Jo és que estic flipant. :huh:

Quan una cosa no t'agrada, quin valor li dónes? Cap, suposo. Si aquesta mateixa cosa li encanta a 10 persones, per a tu està sobrevalorada?

Miles_prower ha escrit:
El motiu pel què la vas deixar no té cap tipus d'importància a l'hora de fer la valoració, el què importa en primer lloc és si la valoració està feta amb una base bona.

Com que no té importància? Coi, per aquest motiu la vaig deixar de veure, i és per això que faig la valoració. Que ara sigui la "repera" per a vosaltres, no significa que per a mi on em vaig quedar no em deia res OP. Si no puc valorar qualsevol cosa, encara que sigui només donant-li un cop ull, què poso/dic? No sap/No contesta? Sense comentaris?

Vaig a comprar un cotxe, si estèticament no m'agrada, ni el provo, tant me fa els extres que dugui, el preu, el motor, com de confortable és, i ja pot ser un Lamborghini o Seat Panda, que amb la meva pasta no hi compten.

O conèixer una noia. Si establim un petit diàleg i aquesta és sosa, tant me fa si és bona persona, sexy, maca, etc...

Però clar, no podria opinar en tots dos casos, primer perquè no tinc fonaments i això comporta a no tenir cap valor, perquè no he conduit el cotxe/no he conegut a fons a la noia.

Doncs molt bé, no opinaré més. Faré servir monosíl·labs i tots contents. És el què voleu? Sortir victoriosos del debat, oi? Reconèixer-vos que teniu raó en tot moment, i jo equivocat des d'un bon principi, eh?

:peraqui:

PD: Au!
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Miles_prower
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 995
Membre des de: dg. 14 gen. 2007, 15:08

Re: One Piece està sobrevalorat

dg. 22 juny 2014, 17:19

De debó ho dic, em nego a creure que després de totes les explicacions que t'he fet, inclós amb exemples ben buscats, seguexis sense entendre-ho.

És que és això el que m'emprenya. Per què el meu raonament/opinió/comentari/idea no té fonaments, i a causa d'això comporta a que no tingui cap valor?


Primer de tot, aquí tens una cita meva d'una de les respostes que t'he donat abans:

1- En cap moment he dit que o puguis donar la teva opinió, així que no m'acusis de dir-to. He dit que no pots fer una valoració GE-NE-RAL de la sèrie amb la misèria que has vist. Amb 12 de 649 episodis que hi ha ara pots donar la opinió del què has vist, pero no donar (o en el teu cas treure) valor a la sèrie a nivell general dient que està sobrevalorada.


Amb aquesta cita t'ho explico molt bé. Has de saber diferenciar entre fer una valoració GE-NE-RAL i donar la opinió del poc que has vist. Pots opinar sobre aquells dotze episodis i les cosetes de més que sàpigues, pero veient 12 de 649 episodis no pots fer una valoració GE-NE-RAL de la sèrie. I quan dic que no pots fer-la no em refereixo a que no puguis escriure "One Piece està sobrevalorada" em refereixo a que això que escriuràs no tindrà pràcticament cap tipus de base.

Llavors, em preguntes si una valoració, afirmació, o opinió no té cap valor? NO TATO NO, UNA AFIRMACIÓ SENSE CAP TIPUS DE BASE NO TE CAP TIPUS DE VALOR FILL MEU. Què nassos es fa quan poses en dubte una afirmació que t'han fet? Preguntes "en què et BASES per a dir-ho?" OOOH mira tu per on el què importa és la base de l'afirmació per a veure si és válida o no! Per no dir que amb els dos exemples de la valoració d'una vivenda t'ho he deixat més que clar, tu.

Quan una cosa no t'agrada, quin valor li dónes? Cap, suposo. Si aquesta mateixa cosa li encanta a 10 persones, per a tu està sobrevalorada?


Ep ep ep, posa el fré. Jo no estic parlant sobre la valoració en sí, sino en com s'extreu aquesta valoració, en el métode, el qual ja t'he citat vàries vegades:

Una valoració general només es pot donar quan s'ha observat gran part d'aquella realitat o al menys fins a un punt on creus que a partir d'allà anirà repetint-se.


Si després de veure molt més contingut de la sèrie vols fer una valoració general de la sèrie i dir que One Piece està sobrevalorada, el què et digui que no tens base per a afirmar-ho s'equivoca totalment.

Com que no té importància? Coi, per aquest motiu la vaig deixar de veure, i és per això que faig la valoració.


És clar, però és que aquesta valoració no es pot prendre a nivell general per a tota la sèrie, perquè la sèrie canvia molt i tu només has vist 12 episodis, recoi! xD

Si no puc valorar qualsevol cosa[...] Doncs molt bé, no opinaré més


De debó tato, de debó em tornes a aquestes alçades amb el victimisme dient que no pots opinar ni valorar. De debó?

[...]encara que sigui només donant-li un cop ull, què poso/dic? No sap/No contesta? Sense comentaris?


Mira't el punt 1 que t'he citat a aquest missatge per a respondre't altre cop a això.

I queden els dos exemples que has posat:

Vaig a comprar un cotxe, si estèticament no m'agrada, ni el provo, tant me fa els extres que dugui, el preu, el motor, com de confortable és, i ja pot ser un Lamborghini o Seat Panda, que amb la meva pasta no hi compten.


És clar, però per a dir que estèticament no t'agrada, l'hauràs vist tot, o només t'haurás mirat el paraxocs o una porta. Aaaaah, que per valorar la estètica has mirat tot l'aspecte del cotxe, no només una part petita d'ell. Quines coses. xD

O conèixer una noia. Si establim un petit diàleg i aquesta és sosa, tant me fa si és bona persona, sexy, maca, etc...


Un exemple molt mal buscat, com si les relacions entre persones fossin el mateix que valorar un producte com una sèrie. xD Però bé, si amb aquella petita conversa ja has pogut veure que la noia no deixarà de ser sossa és a dir, REPETIRÀ el seu comportament avorrit, doncs hauràs fet una bona valoració, perquè has seguit bé el métode que he citat tantes vegades (llegeix-te'l altre cop, on diu sobre el repetir-se). Ara bé, (atenció a com t'ho reconduiré de bé xD) la gent canvia, (com la sèrie de One Piece) i pot ser que tot i que no t'hagués agradat allò poc que vas veure, el canviar després no fa que després t'hagi d'agradar sí o sí, però sí fa que la teva valoració inicial hagi estat pobra. xD

PD: i mol bonic el detall de la butifarra. Pensava que parlava amb algú madur que enraonava, perdona.
Miles_prower l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. 22 juny 2014, 17:39, en total s’ha editat 3 vegades.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Raylegh
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 198
Membre des de: dj. 17 maig 2012, 02:09

Re: One Piece està sobrevalorat

dg. 22 juny 2014, 17:24

tato, sembla ser que no estarem mai d'acord. xD

No se, potser hauria de llegir-me dues pàgines del primer llibre de Harry Potter i si no m'agradessin diria que TOTA la obra està sobrevalorada...

La pregunta és: Com sobrevalores tota un contingut a partir del 0,5% d'ell.

En les 3 frases que has citat, he vingut a dir el mateix... Jo no pretenc que agradi a tothom, per enèsima vegada, a cadascú li pot agradar la sèrie que vulgui! L'ÚNICA cosa que jo deia era que la teva opinió JO no la valoro tant com una altra en que hagi vist bastant més que 12 capítols, que venen a ser RES del que és One Piece. Que el teu criteri de valoració és diferent que el de la resta? Perfecte, fes el que vulguis. Bé i tens tot el dret, no dic que no, però al menys jo, crec que el teu criteri de valoració és erroni.

Crec que has dit que t'emprenya aquest fet, però cadascú pot dir el que pensa i no és res d'estrany tractant-se de base 12/650 capítols que la gent pensi així. A partir d'allà, la gent és diferent i podrà decidir quin valor li dóna per ell mateix
Imatge
El One Piece existeix!!
 
Avatar de l’usuari
Miles_prower
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 995
Membre des de: dg. 14 gen. 2007, 15:08

Re: One Piece està sobrevalorat

dg. 22 juny 2014, 17:33

Rayleygh, no estem discutint el fet de tenir valoracions positives o negatives de One Piece, perquè les pot haver per totes dues bandes. Estem parlant de a partir de què es treu aquestes valoracions I com tu dius, si aquesta valoració es fa a partir del 0,5%, doncs òbviament qualsevol posarà en dubte la teva valoració. No obstant, no vol entendre-ho (tu mateix ho dius, és un métode erroni per a valorar la sèrie a nivell general) i a més sembla que prefereix faltar al respecte, pues bien por él.
Imatge
 
conan
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 87
Membre des de: dc. 06 jul. 2011, 22:19

Re: One Piece està sobrevalorat

dg. 22 juny 2014, 19:48

Tot això que esteu comentant de que s'ha de que s'ha d'haver vist una sèrie al complert per poder-la valorar es evident però no necessari, jo puc veure tres, vuit o dotze capítols i que aquella sèrie que te un gran exit no m'agradi ni m'enganxi i jo trobi que no n'hi ha per tant, en Tato a la pàgina anterior a exposat uns motius, que un d'ells es el de personatges estrambòtics, això One Piece o té durant tota la sèrie i mes endavant n'hi ha uns quants que deu n'hi do (Bon Kure, Ivankov etc) si ja d'un bon començament aquesta part no li agrada jo crec que la trobarà sobrevalorada al capítol 12 i el 650.
 
Avatar de l’usuari
Miles_prower
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 995
Membre des de: dg. 14 gen. 2007, 15:08

Re: One Piece està sobrevalorat

dg. 22 juny 2014, 20:07

No, podrà dir que no li agraden aquells personatges i que per això la ha deixat, o com a molt si tant li importa la estètica de la sèrie, podrà fer-ne una valoració (de la estètica), que per això no cal mirar-se la sèrie i amb mirar imatges per Internet et fas una idea, pero no podrà fer una valoració general de la sèrie amb el que ha vist. És absurd anar a dir a la gent que estan sobrevalorant una cosa que ells han vist i tu no.

EDIT: i no dic que calgui verue-la sencera. Però 12 de 649 episodis quan a més la sèrie canvia tant de perspectiva a mesura que avança, és una mostra irrisòria. Malament aniríem si les valoracions de terreny per a cimentacions es fèssin així. xD
Imatge
 
Avatar de l’usuari
tato25
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3524
Membre des de: dg. 24 jul. 2005, 16:21
Contacta:

Re: One Piece està sobrevalorat

dg. 22 juny 2014, 21:30

Aviso, totxo. :xiulant:

Miles_prower ha escrit:
Rayleygh, no estem discutint el fet de tenir valoracions positives o negatives de One Piece, perquè les pot haver per totes dues bandes. Estem parlant de a partir de què es treu aquestes valoracions I com tu dius, si aquesta valoració es fa a partir del 0,5%, doncs òbviament qualsevol posarà en dubte la teva valoració. No obstant, no vol entendre-ho (tu mateix ho dius, és un métode erroni per a valorar la sèrie a nivell general) i a més sembla que prefereix faltar al respecte, pues bien por él.

No. Estàs discutint que els meus raonaments no tenen fonaments i per tant, no tenen cap valor al només veure 12 ep.

I no he faltat al respecte en cap moment, ni a tu, ni a cap usuari d'aquí. I si encara així ho creus, reporta i que un moderador es pronunciï. Ara bé, no he estat jo aquell que ha posat "no siguis ruc..." i després decorant-ho amb "No t'ho deia a tu, parlo en un to general." Perdona, però no m'ho empasso.

El gest de la botifarra és de ben conegut com "per aquí" o "ni de conya" o "i un be negre" = a que seguiré per aquí debatent.
Pensava que sabries el significat de l'emoticona, però veig que no. És més fàcil deixar anar: "prefereix faltar al respecte, pues bien por él." o "i mol bonic el detall de la butifarra. Pensava que parlava amb algú madur que enraonava, perdona." Si cola, cola, oi?
I aclarir-te que no és una botifarra, es una "peineta".

Allò de l'exemple del cotxe. No sé com ho entens tu, per a mi l'estètica del cotxe = els 12 ep. La resta de complements que he nombrat = la resta d'episodis que no he vist. Tant simple com això.

Miles_prower ha escrit:
tato25 ha escrit:
Quan una cosa no t'agrada, quin valor li dónes? Cap, suposo. Si aquesta mateixa cosa li encanta a 10 persones, per a tu està sobrevalorada?

Ep ep ep, posa el fré. Jo no estic parlant sobre la valoració en sí, sino en com s'extreu aquesta valoració, en el métode...


Evites la pregunta canviant de tema? Al no contestar-la, he de suposar que atorgues, o millor dit, que trobes sobrevalorada aquella cosa.

I avisa'm si canvies de tema, home. ;-) Ara me n'adono que debatem el mètode i no pas la valoració en sí. Aleshores que hem estat fent en aquestes 3 o 4 últimes pàgines? Perdent el temps? Sincerament, jo ja m'he perdut. :profident:

Jo em repeteixo més que un lloro, ho reconec. :P No obstant això, passes d'opinions a valors, de valors a fonaments, i de fonaments al mètode i no pas la valoració en sí. Ara tot molt clar. On va a parar...

Que a tu, i algun de més, no t'agradi/trobis erroni el criteri que tinc jo per valorar quelcom, perfecte, però no em vinguis amb lliçons de com ho he de fer, el canon que he de seguir i si tenen o deixen de tenir valor les meves opinions personals envers a la resta del personal.

Fa la sensació que si no combreguem amb el criteri d'un, som menys/inferiors/no estem a l'alçada que ell. I no. Hi han tants punt de vistes diferents com persones al món. Això sí, aquí compten només uns punts de vista, la resta, no.

I ara em respondràs que és victimisme, oi? Bé, n'hi han d'altres usuaris que sí tenen una opinió del mateix caliu que la meva, o si més no, amb força semblança. Les busco i les poso. (Més abaix són).

Raylegh ha escrit:
No se, potser hauria de llegir-me dues pàgines del primer llibre de Harry Potter i si no m'agradessin diria que TOTA la obra està sobrevalorada...

Jo he vist les 2 primeres pel·lis de 7, bé l'última és doble, posem 8. És un 25% del total de l'obra. La primera la veig veure per la novetat/moda del moment, i la segona per a veure com continuava i em vaig tenir prou.
Puc dir que està sobrevalorada també com One Piece? O n'he de veure 3 més per a superar el 50% i així compta la meva opinió i tindrà un valor segons el criteri i l'escala de vosaltres?

Ho he dit un fotiment de cops. Si no m'agrada OP, té 0 valor per a mi. De manera que, si té molt d'èxit/ven com xurros/és molt seguida per milions de fans/és molt popular/etc..., i jo no crec que es mereixi tant de renom, diré que està sobrevalorada, perquè segons jo, té un valor major que el meu i per tant, no se'l mereix. I no em cal contemplar tota l'obra. M'és ben igual si després millora o empitjora, el cas que amb el que he palpat, en tinc prou per fer-me una idea. LA MEVA IDEA. UNA IDEA PERSONAL. Veig que això no queda clar.

Però bé, posem que n'he vist 300 i l'hagués abandonat en aquell punt, tampoc valdria la meva opinió/no es tindria en consideració perquè no he vist bona part de l'obra, van pel 650, i clar, no arribo al 50%.

No tenim més remei que si volem que ens valoreu les nostres opinions, per molt que no ens agradi, hem de ser masoques i mirar-la/llegir-la sencera o més del 50%, i si no, no cal que comentem. Podrem fer-ho, però hem de saber que no tindrà cap fonament els nostres comentaris, i per tant no s'hi li podran donar valor algun.

De debò que és això el que m'esteu dient? :huh:

Ostres, mireu què he trobat. (Miles_prower, obre bé els ulls.) :

Takun ha escrit:
tato25 ha escrit:
No només OP. Jo li sumo Bleach i Naruto. Tres animes que no em diuen res. Per a mi, un anime m'ha d'enganxar des del primer episodi. I cap dels 3 ho ha fet.


Sens dubte, totalment d'acord


Blastilonic ha escrit:
Cert one peace està sobrevalorat per mi xd
mai m'ha cridat l'atenció i trobu que animelliure li dóna preferencia

Tato: Cert! he mirat diversos episodis de cada sèrie, poder one peace és la que m'ha agredat més, però sincerament crec que intenten imitar barrejes d'altres sèries i que tene una trama una mica suada, previsible i per mi molt carragosa en alguns espectes
A mi no m'agrada massa, tot i que respecto a tothom que li agradi, és impossible que una sèrie l,i agradi a tothom!


Edit1:

conan ha escrit:
Tot això que esteu comentant de que s'ha de que s'ha d'haver vist una sèrie al complert per poder-la valorar es evident però no necessari, jo puc veure tres, vuit o dotze capítols i que aquella sèrie que te un gran exit no m'agradi ni m'enganxi i jo trobi que no n'hi ha per tant, en Tato a la pàgina anterior a exposat uns motius, que un d'ells es el de personatges estrambòtics, això One Piece ho té durant tota la sèrie i mes endavant n'hi ha uns quants que deu n'hi do (Bon Kure, Ivankov etc) si ja d'un bon començament aquesta part no li agrada jo crec que la trobarà sobrevalorada al capítol 12 i el 650.


Coi, no tots opinem igual. Però clar, aquestes opinions tampoc compten, oi? Potser la d'en @conan sí, perquè entenc que la veu, no?
Mira tu per on! Personatges estrambòtics, una cosa que es repeteix en tota la sèrie i que se m'havia passat per alt i afegir-la al debat. (@conan, gràcies per refrescar-me la memòria. ;-) )... Tampoc compta per dir que està sobrevalorada, sota el meu punt de vista, per aquesta característica?
Doncs pel que llegeixo més abaix, no:

Miles_prower ha escrit:
No, podrà dir que no li agraden aquells personatges i que per això la ha deixat, o com a molt si tant li importa la estètica de la sèrie, podrà fer-ne una valoració (de la estètica), que per això no cal mirar-se la sèrie i amb mirar imatges per Internet et fas una idea, pero no podrà fer una valoració general de la sèrie amb el que ha vist. És absurd anar a dir a la gent que estan sobrevalorant una cosa que ells han vist i tu no.

Imatge

Edit2: I com no, havia de ser en Miles_prower, quina sorpresa! :lol: Ja no et val allò de repetitiva, ho vas dir tu, encara que sigui una característica. I després sóc jo qui no vull entendre... Com era allò? "Caure pel seu propi pes"?

@Miles, sincerament, aquesta última cita em sona a excusa/justificació per part teva. Quan t'interessa t'inclous a la frase, quan no, t'exclous d'ella.

i no dic que calgui verue-la sencera. Però 12 de 649 episodis quan a més la sèrie canvia tant de perspectiva a mesura que avança, és una mostra irrisòria.

Mira com canvia:
i no dic que calgui verue-la sencera. Però 12 de 649 episodis quan a més la sèrie canvia tant de perspectiva a mesura que avança, per a mi és una mostra irrisòria.


Primer exemple -> parlaràs en general, oi que sí? Però no fiquis a tothom dins del sac dient que és una mostra irrisòria, home. ;-)
Text afegit -> per a tu la trobes irrisòria. Després cadascú podrà estar d'acord amb tu o no.

En canvi a "Malament aniríem...", et tornes a incloure. I clar, després venen els malentesos i faltes de respecte.

PD: No feu cas a aquest missatge ja que no he fet servir monosíl·labs com havia dit. ;-)

PD2: @conan, :yeah:

PD3: Ara, "l'estètica"? T'ho compro. Si li sumo tot això:

- els personatges estrambòtics
- l'estil del dibuix
- el barret de palla
- la bso
- l'animació
- les situacions que es donen on no passa res o són ridícules
- el carisma del protagonista i l'empanat que és.

Puc dir ara que està sobrevalorada? Aquestes característiques canvien gaire al episodi 524?

:adeu:
Imatge
 
conan
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 87
Membre des de: dc. 06 jul. 2011, 22:19

Re: One Piece està sobrevalorat

dg. 22 juny 2014, 23:04

conan ha escrit:
Tot això que esteu comentant de que s'ha de que s'ha d'haver vist una sèrie al complert per poder-la valorar es evident però no necessari, jo puc veure tres, vuit o dotze capítols i que aquella sèrie que te un gran exit no m'agradi ni m'enganxi i jo trobi que no n'hi ha per tant, en Tato a la pàgina anterior a exposat uns motius, que un d'ells es el de personatges estrambòtics, això One Piece ho té durant tota la sèrie i mes endavant n'hi ha uns quants que deu n'hi do (Bon Kure, Ivankov etc) si ja d'un bon començament aquesta part no li agrada jo crec que la trobarà sobrevalorada al capítol 12 i el 650.

Coi, no tots opinem igual. Però clar, aquestes opinions tampoc compten, oi? Potser la d'en @conan sí, perquè entenc que la veu, no?
Mira tu per on! Personatges estrambòtics, una cosa que es repeteix en tota la sèrie i que se m'havia passat per alt i afegir-la al debat. (@conan, gràcies per refrescar-me la memòria. ;-) )... Tampoc compta per dir que està sobrevalorada, sota el meu punt de vista, per aquesta característica?
Doncs pel que llegeixo més abaix, no:


Si, veig tant el manga a ritme japonès com l'anime a ritme doblat en català i hem sembla i amb diferencia el millor de shonen de tots, que no la millor sèrie (sóc mes de seinen).

Respecte als personatges estrambòtics, jo el que avanç volia dir que si no t'agraden al capítol 12 en el 650 tampoc però tampoc crec que siguin personatges que es repeteixin, els personatges en general que te One Piece siguin estrambòtics o no, son una de les característiques mes importants que te la sèrie a mes de que cada personatge te una personalitat diferent, no són clons repetitius.

els personatges estrambòtics


El que he comentat al missatge de d'alt.

- el barret de palla


No se que vols dir amb el barret de palla.

- la bso


Aqui totalment d'acord, fora unes poques bso no millora pas, es per mi el principal problema de la sèrie.

- l'animació


Jo trobo que al principi si que no es molt bo, a mes es del 99 crec One Piece, els anys es noten, jo els ultims episodis que he vist els he baixat aqui a animelliure i crec que la qualitat del dibuix es bona, hi han capítols millors, altres de pitjor però això passa a totes les sèries.

les situacions que es donen on no passa res o són ridícules


Aqui si que al no haver vist mes episodis es on es nota ja que la cosa a mesura que la sèrie avança van sortint moltes coses i te grans escenes, la trama es en un principi simple (noi que es vol convertir en rei dels pirates), però a mesura que avança van sortint personatges, noves trames, es recuperen trames i personatges que potser feia 200 capítols que no sortien, girs, moments dramàtics (al principi crec que no n'hi ha pas), personatges que evolucionen, els poders dels mateixos personatges evolucionen amb sentit i un llarg etc.

- el carisma del protagonista i l'empanat que és.


Aqui el mateix que avanç, personatges peculiars que té One Piece, a mi en Ruffy hem sembla un gran personatge, evoluciona ell tant amb personalitat com els poders de la fruita del diable que té, i l'empanat que es doncs el mateix, es part del caràcter que te i to d'humor de la sèrie.

Puc dir ara que està sobrevalorada? Aquestes característiques canvien gaire al episodi 524?


Si, canvia molt.

PD2: @conan, :yeah:


:yeah: A tu que gràcies a que la vas començar a subtitular he descobert l'excel·lent Hajime no Ippo, curiosament porto 12 episodis (no, no es broma) :profident:
 
Avatar de l’usuari
Miles_prower
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 995
Membre des de: dg. 14 gen. 2007, 15:08

Re: One Piece està sobrevalorat

dl. 23 juny 2014, 01:15

Ai Senyor... xD

- Respecte què discutim... Has repetit el que porto dient tota l'estona, i és exactament el mateix que posa a la cita que has fet. xD
- La chorradeta de la butifarra, el què tu vulguis. xD Ara, el tema de ruc has tornat a salatr-te la meitat del què et vaig dir per passar a la part fàcil i tornar al victimisme.
- L'exemple del cotxe. Vols utilitzar-lo així? Molt bé: l'estètica per a tu són els dotze episodis i si no t'agrada l'estètica ja desestimes el cotxe perquè a tu amb allò que has vist no t'ha valgut la pena veure més. Perfectament comprensible. Ara, si només t'has mirat l'estètica, després és absurd dir a l'altra gent que el seu cotxe (que és el mateix que has vist) està sobrevalorat, quan no has fet res més que mirar l'estètica, sense voler plantejar-te si per dins o per la resta de prestacions canviava. Òbviament un sol aspecte d'n cotxe, com lestètica pot ser suficient per a passar a mirar-te un altre, però no tens base suficient per a fer-ne una valoració general perquè no has mirat la resta d'aspectes. Veus? No falla. xD
- Jo no evito cap pregunta: quan no t'agrada una cosa, òbviament per a tu té poc valor, però si aquesta valoració la fas sense apenes base, no pots dir als altres que l'estan sobrevalorant, quan ells coneixen més que tu allò que critiques. De sempre, si t'has de posar a criticar una cosa, al menys n'has de saber una mica home. xD
- Et tornes a enfilar per les branques ara amb si canviem de tema o no. Tota l'estona que has estat preguntant sense entendre que per què la teva valoració general no era vàlida ens estàvem referint al mètode, i no a la valoració en sí. De debó cal que t'ho expliqui? És la base del raonament, és el més important, com t'he dit tones de vegades.
- Respecte això de passar d'opinions a valors i tal, és simplement perquè no ho has entés, així de clar. I mira que ho he explicat bé.

1- En cap moment he dit que o puguis donar la teva opinió, així que no m'acusis de dir-to. He dit que no pots fer una valoració GE-NE-RAL de la sèrie amb la misèria que has vist.


Jo veig que utilitzo tots dos termes de forma diferenciada correctament, i el mateix amb les valoracions GE-NE-RALS i el mètode per a trobar-les, i en cap moment els he usat com a sinònims (demsotra-ho sinó) per a que no donar lloc a melentesos . Si no saps portar quatre conceptes ben senzills i diferenciats i a sobre ben explicats al menys no ho utilitzis contra mi com si et volgués liar-te perquè llavors, el què fas és dir-me que t'has embolicat amb ells i demostrar-me que no has entés res. xD
- No t'equivoquis, no CREC que fas servir un mètode erroni per a valorar a nivell general una sèrie, AFIRMO que t'equivoques en com fer una valoració general vàlida. Té:

Una valoració general només es pot donar quan s'ha observat gran part d'aquella realitat o al menys fins a un punt on creus que a partir d'allà anirà repetint-se.


Aquí ho has tingut tota l'estona. Si aquesta afirmació és errònia, nega-la i deixa de donar voltes i més voltes buscant tenir la raó.
- Em respons amb punts de vista, jo no critico els diferents punts de vista, critico que és absurd dir als altres que sobrevaloren una cosa quan no l'has vist. ja pots posar tots els gifs animats que vulguis que és veritat. xD
- Respecte Harry Potter, ni idea, tinc entés que canvia a un estil més fosc a mesura que s'apropa al final, així que et trobaries amb el mateix cas que One Piece. xDDD Però no t'ho puc afirmar 100% perquè no conec res d'aquesta obra.

Aquí sí que citaré perquè va millor tenir la frase davant:

Ho he dit un fotiment de cops. Si no m'agrada OP, té 0 valor per a mi. De manera que, si té molt d'èxit/ven com xurros/és molt seguida per milions de fans/és molt popular/etc..., i jo no crec que es mereixi tant de renom, diré que està sobrevalorada, perquè segons jo, té un valor major que el meu i per tant, no se'l mereix. I no em cal contemplar tota l'obra. M'és ben igual si després millora o empitjora, el cas que amb el que he palpat, en tinc prou per fer-me una idea. LA MEVA IDEA. UNA IDEA PERSONAL. Veig que això no queda clar.


No, a qui no li queda clar és a tu. xD Sí, li pots otorgar valor zero a One Piece veient dotze episodis, inclós veient un o mig. Però NO pots dir als altres que l'estan sobrevalorant si no coneixes allò que valoren els altres, que és una base més gran que la teva. No tato, no pots per més que t'hi encaparronis. xD
- Si veus 300 episodis podries donar una valoració general, és clar. Ja hauries vist gran part de la sèrie i pel 300 crec que ja es comença a filar la història amb la perspectiva que més tard tindrà.

No tenim més remei que si volem que ens valoreu les nostres opinions, per molt que no ens agradi, hem de ser masoques i mirar-la/llegir-la sencera o més del 50%, i si no, no cal que comentem. Podrem fer-ho, però hem de saber que no tindrà cap fonament els nostres comentaris, i per tant no s'hi li podran donar valor algun.


El que deia, ets tu el que s'embolica amb els termes que jo utilitzava. Jo no dic que no es pugui valorar la teva opinió ni tenir en compte, dic que no pots treure tu el valor que li dónen els altres. És moooolt diferent eh? xD

- Respecte les cites que fas, qui diu que no pugui haver gent que opini que One Piece és millorable? xD Però si ells intenten també dir que està sobrevalorada havent vist poc, ho sento, però ja saben que la seva valoració és pobra. xD
- La resposta amb el gatet... M' estàs dient que la teva valoració general es basa a sobre de només de 12 episodis, amb l'estètica? Millor m'ho poses eh? xD Tu ets dels que a l'hora de jugar a videojocs li dóna més imprtància als gràfics que a la història oi? xD
- Pots manipular els meus missatges tot el que vulguis, que 12 de 649 és pura matemàtica que diu que és poc. xD
- I al acabar et poses a pixar fora de test amb això de si em fico o em trec de les afirmacions quan tan sols t'estic explicant conceptes de sentit comú que qualsevol hauria de tenir.
- I amb l'últim resum, exceptuant la BSO, tots aquests aspectes que comentes canvien molt eh? No només per l'obvi augment de pressupost de la sèrie, sinó també pels canvis que fa l'autor del manga, que més a mesura que avança la sèrie es prenen ja com a canònics. Així que sí, sense percebre aquests canvis, et dic que la teva valoració general té poca base. Ho sento. xD


Ara abans de què responguis, deixa'm enumerar una sèrie de coses:
- No puc opinar.
- No m'ha agradat el què he vist de One Piece. Els altres no volen entendre que no m'ha agradat i per què no m'ha agradat.
- Per què la meva valoració general no és valida? M'emprenya.
- Vull dir als altres que valoren de més una cosa que no he vist.
- M'han dit ruc. Em dóna igual el sentit que se li volia donar a la paraula.
- No hi ha un métode únic per a fer una valoració general vàlida. Aquest mètode ha de ser subjectiu.
- Exemples que emboliquen més la conversa.
- Vaig a pixar fora de test tractant temes tant irrelevants com si en Miles ha parlat en primera persona.


Si vas a respondre utilitzant qualsevol d'aquests temes que he enumerat (i algún més que m'hauré deixat...) llavors siusplau planteja't el parar la conversa, perquè tota l'estona estàs dient el mateix i tots aquests punts ja te'ls he contestat massa vegades com per a que no vulguis seguir entenent-ho. Ja hem violat prou el fil. Llegeix-te els meus missatges anteriors que ja va sent hora home, més que res pel detall que hem tingut els altres d'explicar-to tant bé i detalladament.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: One Piece està sobrevalorat

dl. 23 juny 2014, 02:17

I si un noi que nomes ha vist 12 capitols diu que no esta sobrevalorada i que es el millor anime de la historia, li dirieu que no te prou arguments per a dir que es un dels millors animes o com que va be amb els vostres ideals ho deixariue estar?

Jo nomes veig que tato dona una opinio i com que no us agrada la voleu menystenir... :xiulant:

AnimeLLIURE... aviam si ens deixeu opinar lliurement ;-)
 
Avatar de l’usuari
Miles_prower
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 995
Membre des de: dg. 14 gen. 2007, 15:08

Re: One Piece està sobrevalorat

dl. 23 juny 2014, 02:27

Evidentment, tant facis una valoració positiva com negativa, tot raonament sense base és buit.

I no tornem amb el tema de que no es pot donar una opinió negativa, siusplau, no hi tornem :lol: Si no et vols llegir les parrafades ho entenc totalment, però no afirmis coses que no s'han dit, susplau.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
tato25
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3524
Membre des de: dg. 24 jul. 2005, 16:21
Contacta:

Re: One Piece està sobrevalorat

dl. 23 juny 2014, 03:04

Si vols, @Miles, t'enumero tots els cops que poses que no té valor un raonament per falta de base, que té més valor la opinió d'un que n'ha vist més episodis, que ara no és el valor en sí de l'obra sinó el mètode de com obtenir-ho, o "S'entén que estem parlant de si les elevades vendes i popularitat de la franquícia es corresponen amb un cert nivell de qualitat (de guió, de dibuix, etc.) que ho facin merèixer." Això últim responent a @fabrebatallas18.

Dius també que no em llegeixo els missatges que poses, "le dijo la satén al cazo". No sé la pila de cops que he dit que només havia vist 12 episodis, però veig que tu te n'adones a la pàgina 7.

Ho entenc perfectament, però els motius que dones la veritat és que semblen no tenir molt fonament (sembla que afirmes que has vist pocs episodis).

Et sembla, no n'estàs segur del tot? Sinó, afirmaries.

Demanes que em llegeixi de nou els missatges perquè no els entenc. Tu sí m'entens a la primera, oi? I sort que em cites al teu darrer missatge:

Miles_prower ha escrit:
tato25 ha escrit:
Ho he dit un fotiment de cops. Si no m'agrada OP, té 0 valor per a mi. De manera que, si té molt d'èxit/ven com xurros/és molt seguida per milions de fans/és molt popular/etc..., i jo no crec que es mereixi tant de renom, diré que està sobrevalorada, perquè segons jo, té un valor major que el meu i per tant, no se'l mereix. I no em cal contemplar tota l'obra. M'és ben igual si després millora o empitjora, el cas que amb el que he palpat, en tinc prou per fer-me una idea. LA MEVA IDEA. UNA IDEA PERSONAL. Veig que això no queda clar.


No, a qui no li queda clar és a tu. xD Sí, li pots otorgar valor zero a One Piece veient dotze episodis, inclós veient un o mig. Però NO pots dir als altres que l'estan sobrevalorant si no coneixes allò que valoren els altres, que és una base més gran que la teva. No tato, no pots per més que t'hi encaparronis. xD


És evident que parlo en primera persona del singular, (les he marcades per a quedi clar), i no pas ni en segona ni tercera, ja siguin del singular o del plural, ni tan sols la primera del plural. A veure on li dic a la gent que l'estan sobrevalorant. ;-)

Aquest NO rotund, (el qual he subratllat), i no és el primer cop que el fas servir, és com a mínim, censurable.

- Qui ets tu per dir-me què puc o no dir?
- Et carregues així, de bones a primeres, la meva llibertat d'expressió?
- Hem tornat a la dictadura, potser?
- On vas amb aquest grau de prepotència?
- Qui et penses que ets?
- Som canalla i tu ets el pare de tots?
- Ets prens per idiotes?
- Només val la teva forma de pensar?
- Tu poses el baròmetre i nosaltres l'hem de seguir al peu de la lletra?

Que tenim pèls als ous, noi. :furios:

Deixa que cadascú sigui lliure i de creure's o no el comentari de qualsevol altra persona, amb valor o sense, amb fonament o sense... Crec que cadascú és prou intel·ligent per determinar si qualsevol opinió de qualsevol persona és vàlida o no. I sobretot, guarda't les lliçons de moralitat, ètica, filosòfiques o de conducte, apa.
Però el millor és que ho arregles tot deixant-les anar + xD per suavitzar-ho o "ho deia en un to general", ratllant la falta de respecte en gairebé tota intervenció que fas.

Sempre he dit al meu parer/per a mi/la meva modesta opinió. No he dit pas "ei, l'esteu sobrevalorant", conegui o no conegui l'obra sencera. Això t'ho has tret de "L'Oreal, porque yo lo valgo".

Serà que no he posat cops que si una cosa PER A MI té un valor 0...

PER A MI. Si vols ho repeteixo, PER A MI està sobrevalorada. O li poso un altre color, si vols, o ho escric en altres idiomes...
I gairebé sempre he acabat amb "em sembla perfecte a qui li agradi."

Però tranquil que m'ha quedat clar que no puc valorar res si no tinc una bona base, segons el teu parer. Deus ser una eminència en comprensió lectora, filologia ètica i moral, i jo no ho sabia.

Com ja havia dit, sóc tossut. També em vols canviar la meva forma de ser i de pensar? :o

Miles_prower ha escrit:
Pensava que parlava amb algú madur que enraonava, perdona.

I jo pensava el mateix. Però no, als darrers missatges m'he trobat a una persona que dicta, què té valor, com el té, quines opinions s'accepten i quines no, què es pot dir i què no...

@conan, el missatge que t'he citat era per fer-li veure al Miles_prower que no era necessari veure's una obra sencera perquè hi ha un patró que es repeteix a tota l'obra, personatges estrafolaris i era un punt que no m'agrada, i tu has dit que a causa d'això, per el punt aquell que ha nombrat Miles "...o al menys fins a un punt on creus que a partir d'allà anirà repetint-se", la trobaria sobrevalorada tant a l'episodi 12 com al 650, ja que no paren de sortir personatges estrafolaris nous.
I t'ha contestat que NO. Que en tot cas, podria criticar l'estètica i que per això, ja em valen imatges d'internet. El text posterior al teu missatge citat anava dirigit al @Miles i no pas a tu. ;-)

fabrebatalla18 ha escrit:
I si un noi que nomes ha vist 12 capitols diu que no esta sobrevalorada i que es el millor anime de la historia, li dirieu que no te prou arguments per a dir que es un dels millors animes o com que va be amb els vostres ideals ho deixariue estar?

Jo nomes veig que tato dona una opinio i com que no us agrada la voleu menystenir... :xiulant:

AnimeLLIURE... aviam si ens deixeu opinar lliurement ;-)


Compte, fabrebatallas18, que no xabes onde tas metio. :profident: Ja pots veure com bull això. ;-)

Miles_prower ha escrit:
Evidentment, tant facis una valoració positiva com negativa, tot raonament sense base és buit.

I no tornem amb el tema de que no es pot donar una opinió negativa, siusplau, no hi tornem :lol: Si no et vols llegir les parrafades ho entenc totalment, però no afirmis coses que no s'han dit, susplau.


"Y otra vez la burra al trigo".

Això és segons el teu criteri. La base és la que és. Tu el trobaràs buit, d'altres no. No parlis en nom de tots. ¬¬

PD: Bona nit a tothom. :adeu:
tato25 l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. 23 juny 2014, 03:06, en total s’ha editat 2 vegades.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: One Piece està sobrevalorat

dl. 23 juny 2014, 03:06

Miles_prower ha escrit:
Si no et vols llegir les parrafades ho entenc totalment, però no afirmis coses que no s'han dit, susplau.

De fet me llegit tots els missatjes... :xiulant:

Mira, jo no posare exemples com allo del cotxe o de la noia, simplement exagerare mes els "problemes" que li ha trobat en tato a aquest anime...

Si tu tens un anime amb una historia genial pero dibuixat per un nen de 2 anys amb monigots, tel miraras? Doncs se que no es tant exagerat, pero en tato vol dir aixo, si no l'atrau amb l'estil de dibuix i de personatjes estrambotics amb els 12 capitols que ha vist, no necesita veure mes per a saber que no li ha agradara... i no veig per quin motiu hauria de seguir mirant una cosa que no li agrada per a que hagi de tenir una opinio valida, i a mes un anime "tan bo" hauria de ser bo desde un inici, no nomes si et tragues els 100 primers capitols que no van enlloc... :lol: :lol: en aquest sentit per mi esta sobrevalorat, li donen molt de valor a un anime que ni tan sols es bo als inicis, nomes a partir de X moment.... :blink:

Jo em vaig mirar uns 60 capitols i alli el tinc, descarregat fins al 455 i ocupant espai al meu disc dur, no m'atrau i molt segurament no la seguire a no ser que m'aborreixi moltissim... :bleh:


PD: I tambe me llegit tots els missatjes de trigercill0 i els comentaris que aixo va generar, i crec que no es l'unic que ha faltat al respecte, tots aquells que s'han burlat perque el van banejar i un cop desbajenat van tornar a comentar amb to burlesc per mi son igual de culpables. :adeu:
 
Avatar de l’usuari
tato25
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3524
Membre des de: dg. 24 jul. 2005, 16:21
Contacta:

Re: One Piece està sobrevalorat

dl. 23 juny 2014, 03:39

fabrebatalla18 ha escrit:
...


Em trec el barret, senyor fabrebatallas18. :yeah:

I com una imatge val més que 1000 paraules: :xiulant:

Imatge

Es pot dir més alt, però no més clar. ;-)

EDIT: Reconec que això se m'ha passat per alt:

Miles_prower ha escrit:
Tu ets dels que a l'hora de jugar a videojocs li dóna més imprtància als gràfics que a la història oi?

No. Miro primer que em diverteixi, és a dir, em fixo en la jugabilitat. Ja pot tenir els gràfics que vulguis, i la millor història digne de 24 Oscars, que si a la primera partida, no m'enganxa, adéu i que vagi bé. Per tant, Battlefieds, CODs, GTAs ACs i demés sagues, els provo i si no em fan el pes no em duren ni 10 minuts.

L'últim que he jugat, m'ha enganxat i me l'he passat, SKYRIM.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Miles_prower
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 995
Membre des de: dg. 14 gen. 2007, 15:08

Re: One Piece està sobrevalorat

dl. 23 juny 2014, 04:13

- L'anècdota de què no havia llegit al principi això dels 12 episodis... De debó m'has de retreure ara això?

tato25 ha escrit:
És evident que parlo en primera persona del singular, (les he marcades per a quedi clar), i no pas ni en segona ni tercera, ja siguin del singular o del plural, ni tan sols la primera del plural. A veure on li dic a la gent que l'estan sobrevalorant.


Sabia que em diries això tar o d'hora. A veure tato, quan dius "per a mi One Piece està sobrevalorada"... Qui és el que fa que estigui sobrevalorada? Els que la sobrevaloren (òbviament xD). És a dir, uns altres l'estant sobrevalorant, no TU, home, així que quan dius que per a TU One Piece està sobrevalorada dius en realitat que One Piece està sobrevalorada per aquells que la han sobrevalorat, amb el qual, estàs parlant de la valoració d'altres persones que no són TU, per més que parlis en primera persona del singular!

tato25 ha escrit:
- Qui ets tu per dir-me què puc o no dir?


Mira:

Miles_prower ha escrit:
pero veient 12 de 649 episodis no pots fer una valoració GE-NE-RAL de la sèrie. I quan dic que no pots fer-la no em refereixo a que no puguis escriure "One Piece està sobrevalorada" em refereixo a que això que escriuràs no tindrà pràcticament cap tipus de base.


tato25 ha escrit:
- Et carregues així, de bones a primeres, la meva llibertat d'expressió?


Llegim:

Miles_prower ha escrit:
1- En cap moment he dit que o puguis donar la teva opinió, així que no m'acusis de dir-to. He dit que no pots fer una valoració GE-NE-RAL de la sèrie amb la misèria que has vist.


tato25 ha escrit:
Sempre he dit al meu parer/per a mi/la meva modesta opinió. No he dit pas "ei, l'esteu sobrevalorant", conegui o no conegui l'obra sencera. Això t'ho has tret de "L'Oreal, porque yo lo valgo".


Repetint el què ja he dit, quan dius "està sobrevalorada", estàs dient que uns altres l'estant sobrevalorant, és a dir, estàs dient "ei, l'esteu sobrevalorant", sí.

---------

tato25 ha escrit:
Serà que no he posat cops que si una cosa PER A MI té un valor 0...


Ja, però "per a mi té un valor zero" és molt diferent de dir "està sobrevalorada". A la primera intervé només la teva opinió, a la segona qüestiones l'opinió dels altres. En això radica la diferència que segueixes sense voler veure. I mira que t'ho he dit:

Amb 12 de 649 episodis que hi ha ara pots donar la opinió del què has vist, pero no donar (o en el teu cas treure) valor a la sèrie a nivell general dient que està sobrevalorada.


tato25 ha escrit:
Però tranquil que m'ha quedat clar que no puc valorar res si no tinc una bona base, segons el teu parer. Deus ser una eminència en comprensió lectora, filologia ètica i moral, i jo no ho sabia.


En comptes, d'afalagar-me sarcàsticament, per què no ho negues això de que sense una bona base o fonament tot raonament és buit? No veig que diguis res que ho negui. I allà encara tens l'exemple de la valoració de la vivenda, el qual has omés totalment. Quan vulguis vendre la casa, i el tassador miri només el rebedor, i et digui que la casa té un preu baix quan tu saps que en realitat és més alt, per què diràs que la seva valoració no és vàlida? Perquè s'ha basat en una part massa petita d'allò a valorar, és a dir, no té un fonament real per a extreure una valoració general. Si un metge et diu que tens X malaltia greu només mirant si tens febre o no, tu et queixaràs perquè la seva valoració ha estat pobre, perquè no té fonament. Més clar impossible.

Responent a en fabrebatalla:

Si tu tens un anime amb una historia genial pero dibuixat per un nen de 2 anys amb monigots, tel miraras? Doncs se que no es tant exagerat, pero en tato vol dir aixo, si no l'atrau amb l'estil de dibuix i de personatjes estrambotics amb els 12 capitols que ha vist, no necesita veure mes per a saber que no li ha agradara...


Per suposat! Si en aquells dotze episodis no li ha semblat una sèrie que li anés a agradar, entenc perfectament que passi d'ella!

i no veig per quin motiu hauria de seguir mirant una cosa que no li agrada per a que hagi de tenir una opinio valida,


Jo no he parlat d'opinions vàlides o no. He dit que no pots fer una valoració de la sèrie a nivell general perquè la sèrie canvia molt a mesura que avança, amb el qual la valoració que ell pot fer està allunyada de la realitat. Per això dic que podrà criticar el què ha vist, però no valorar la sèrie a nivell general, perquè no la ha vist a nivell general. A més, dic que d'ell una frase com "One Piece està sobrevalorada" perd tota la seva validesa perquè, com ja he dit massa vegades, no pots dir que uns altres han valorat de més una cosa quan tu mateix no has vist allò que sobrevaloren.

Respecte el què comentes de que si hauria de ser millor des del principi... Aquí ja no dic res perquè la sèrie no la he fet jo, però coincideixo en què és una llàstima que la dimensió que té ara la sèrie no es pensés des del principi, suposo que s'ha de tenir en compte que quan l'Oda va començar One Piece era un novat i hauria estat una mica soberbi si hagués plantejat des de llavors que la sèrie seria un éxit.

I responent al teu últim comentari, molt ben dit.
Imatge
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 26 visitants