Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Avatar de l’usuari
Maki
Moderadors
Moderadors
Entrades: 6323
Membre des de: dt. 18 maig 2004, 17:02
Ubicació: Donde-puedo-verte
Contacta:

BLEACH entra a la seva ultima saga

dc. 01 feb. 2012, 16:59

de RamenParaDos:

http://ramenparados.blogspot.com/2012/0 ... -arco.html

El manga de Bleach entra en su arco final

En el décimo número de la revista Weekly Shonen Jump de la editorial Shueisha se anuncia que el manga Bleach, de Tite Kubo, está entrando en el arco final. Kubo lleva dibujando el popularísimo shonen desde 2001, contando además con un anime que lleva emitidos casi 350 capítulos, 4 películas y multitud de videojuegos para diversas plataformas.


Ja era hora, perque deu n'hi do quina agonia de saga, la ultima.

Què queda? Uns quants Bankais per mostrar, especialment el de l'Urahara, la historia del pare, la divisió 0. El retorn d'Aizen, que es com si mai hagués estat capturat.
Imatge
 
Uzumiya
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 569
Membre des de: dg. 18 jul. 2010, 19:38

Re: BLEACH entra a la seva ultima saga

dc. 01 feb. 2012, 19:38

Vamos que Naruto no s'acabarà en quant acabi el que té ara pq bleach està per plegar ><
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

Re: BLEACH entra a la seva ultima saga

dc. 01 feb. 2012, 23:51

Ja tocava entrar en l'última saga de Bleach. Aviam si és una mica bona i Bleach acaba dignament.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Hanako
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 33
Membre des de: dc. 19 oct. 2011, 20:32
Ubicació: Seireitei
Contacta:

Re: BLEACH entra a la seva ultima saga

dv. 03 feb. 2012, 18:02

Síí! Ja és la darrera saga i, segons en Troll Kubo-sensei, serà encara més llarga que la saga dels Arrancars (que va durar uns sis anys). Aproximadament la nova saga durarà entre 8-10 ja que ha de desvel·lar tots els misteris que ha creat fins ara...

Tite Kubo ha anunciat moltíssimes coses al Bleach: Repeat & Reboot que s'ha publicat a la Shonen Jump aquestes tres setmanes en les que no hi ha hagut capítol de manga!! Ha dit que...

Spoiler: mostra
A la nova saga hi haurà enemics encara més forts que trasbalsaran el món dels Shinigamis. Em sembla que l'acció es començarà quan algú comenci a matar hollows de manera salvatge i l'equilibri entre la Societat d'Ànimes i el Món dels vius està a punt de rompre's. És una cosa que en Mayuri feia molt de temps que temia...

Sabrem el secret de n'Isshin, tot sobre el naixement de n'Ichigo i la seva relació amb en Kaien, la divisió zero, tornarem a veure l'Aizen...


Si voleu llegir per vosaltres mateixos els avanços sobre la nova saga us deixo els enllaços al Repeat & Reboot traduïts per Seireitei no Fansub: fa un repàs de les tretze divisions amb entrevistes a Tite Kubo que desvela coses de cada personatge. Als tres Repeat & Reboot explica un poquet sobre la nova saga, però és sobretot al tercer on exposa els misteris que resoldrà i altres informacions MOLT recomanables!!

ImatgeSeireitei no Fansub.Bleach: Repeat & Reboot. Vol 1: Birth
ImatgeSeireitei no Fansub. Repeat & Reboot. Vol 2: Stage
ImatgeSeireitei no Fansub. Repeat & Reboot. Vol 3: Restart

Esperem que aquesta nova saga sigui tan bona com pareix (no en va, ha estat cinc anys pensant-la!!!) i que superi les expectatives dels aficionats que han sobreviscut a la saga dels Fullbringers.

El capítol de manga de dimecres que ve diuen que serà un especial amb la portada a color i amb 22 pàgines... :birras:
 
Avatar de l’usuari
Bardock
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 201
Membre des de: dj. 12 nov. 2009, 16:44

Re: BLEACH entra a la seva ultima saga

dc. 30 maig 2012, 15:53

Doncs la nova saga es molt més que brutal. Epica en tot moment, no m'ha aborrit ni un sol capítol.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Raylegh
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 198
Membre des de: dj. 17 maig 2012, 02:09

Re: BLEACH entra a la seva ultima saga

dc. 30 maig 2012, 23:08

Per fi s'acaba aquesta broma. Fins que l'Aizen es pira de la societat, comença a decaure en picat una serie que prometia. No entenc com ha pogut tite kubo arruinar tan una serie.
Imatge
El One Piece existeix!!
 
Avatar de l’usuari
Bardock
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 201
Membre des de: dj. 12 nov. 2009, 16:44

Re: BLEACH entra a la seva ultima saga

dv. 01 juny 2012, 14:58

Raylegh ha escrit:
Per fi s'acaba aquesta broma. Fins que l'Aizen es pira de la societat, comença a decaure en picat una serie que prometia. No entenc com ha pogut tite kubo arruinar tan una serie.


tot aquests que dieu això es perque no sou fans de bleach.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
luffy21
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 64
Membre des de: dl. 13 feb. 2012, 21:24

Re: BLEACH entra a la seva ultima saga

dv. 01 juny 2012, 15:23

si , son fans de bleach , pero son realistas tite se a columpiado y a jodido al serie ....
 
Avatar de l’usuari
Bardock
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 201
Membre des de: dj. 12 nov. 2009, 16:44

Re: BLEACH entra a la seva ultima saga

dv. 01 juny 2012, 17:48

reconec que la saga arrancar va perdre molt, les batalles a karakura i l'inici de hueco mundo es de lo pitjor de bleach.
en això estem d'acord.
Però bleach es molt més que això, i no em sembla bé que la gent s'alegri de que acaba aquesta gran serie.
A més l'anime ha millorat moltissim, la saga fullbring, que al manga em va rallar una mica, en l'anime m'ha encantat.
I la saga actual es molt epica... si la seguiu no podeu dir que es una merda.. es impossible xD
Imatge
 
hildegarn90
Usuari
Usuari
Entrades: 1
Membre des de: dv. 01 juny 2012, 17:53

Re: BLEACH entra a la seva ultima saga

dv. 01 juny 2012, 17:57

sincerament crec que la paraula respecte a un gran anime no es te en compte en aquest post... mireu les estadistiques de ventes del manga i veureu els resultats es posible que hagin cancelat el anime per motius de descans i si no u enteneu mireu bakuman que en aquest manga/anime s'explica tot sobre manga i anime!

Força bleach!
 
Avatar de l’usuari
Maki
Moderadors
Moderadors
Entrades: 6323
Membre des de: dt. 18 maig 2004, 17:02
Ubicació: Donde-puedo-verte
Contacta:

Re: BLEACH entra a la seva ultima saga

dv. 01 juny 2012, 18:12

Digue-li respecte, digue-li confiança. A la primera part se'l va guanyar amb una saga fantàstica a la SS, però aquesta confiança, aquest crèdit, aquest respecte s'ha anat perdent saga rera saga amb un desenvolupament lent, un "no anem a parar enlloc", molts modelets per als protagonistes, excés de personatges infrautilitzats i sobrevalorats que creen unes expectatives que després no assoleixen.
I es que agradar-te una cosa no vol dir aprovar incondicionalment el que es fa. Es aplaudir el que es fa bé i criticar el que es fa malament.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Steve Maister
Moderadors
Moderadors
Entrades: 2285
Membre des de: dc. 05 març 2008, 18:16
Contacta:

Re: BLEACH entra a la seva ultima saga

dv. 01 juny 2012, 20:20

hildegarn90 ha escrit:
mireu les estadistiques de ventes del manga i veureu els resultats

però si ha perdut un munt de ventes en els últims anys!
hildegarn90 ha escrit:
i si no u enteneu mireu bakuman que en aquest manga/anime s'explica tot sobre manga i anime!

si has mirat bakuman supose que sabràs lo del ordre de les series, que és un factor orientatiu de la popularitat que té un manga, bé doncs a misiontokyo després de la surtida de cada shonen jump posen aquest ranking, et pose el de les 4 últimes setmanes per a que vegis com a perdut aquest manga la seua popularitat, (et pose el de les 4 últimes setmanes com puc posar-te dels últims mesos, la cosa no varia):
http://www.misiontokyo.com/noticias/103 ... p-n-ordm26
http://www.misiontokyo.com/noticias/103 ... p-n-ordm25
http://www.misiontokyo.com/noticias/103 ... p-n-ordm24
http://www.misiontokyo.com/noticias/102 ... p-n-ordm23

sino arriba ni tan sols a la meitat alta de la tabla a no ser que tinga portada o pàgines a color (única manera de saltar-llocs al ranking)! ja no és que toriko li hagi pres el seu lloc al trio de la shonen, es que hi ha un munts de mangues que li han pasat la mà pel davant a la propia shonen jump, no t´enganyis bleach ja no és ni la sombra del que era.. i la gent ja s´ha donat compte, els rankings de popularitat i la baixada de ventes o demostren.
 
Avatar de l’usuari
Raylegh
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 198
Membre des de: dj. 17 maig 2012, 02:09

Re: BLEACH entra a la seva ultima saga

ds. 02 juny 2012, 13:42

hildegarn90 ha escrit:
sincerament crec que la paraula respecte a un gran anime no es te en compte en aquest post... mireu les estadistiques de ventes del manga i veureu els resultats es posible que hagin cancelat el anime per motius de descans i si no u enteneu mireu bakuman que en aquest manga/anime s'explica tot sobre manga i anime!

Força bleach!


Els resultats són que han baixat tant les ventes del seu manga que l'ha decidit acabar ja.

Siguem realistes. Jo vaig començar bleach comprant els comics i sincerament em va encantar al principi però és que se li ha anat de les mans... Es un punt de vista objectiu i sense anim d'ofendre a ningu però és així.
Imatge
El One Piece existeix!!
 
Avatar de l’usuari
Hanako
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 33
Membre des de: dc. 19 oct. 2011, 20:32
Ubicació: Seireitei
Contacta:

Re: BLEACH entra a la seva ultima saga

dc. 06 juny 2012, 14:14

Jo estic d'acord amb tots els comentaris anteriors. En Troll Kubo l'ha cagat moltíssim fins ara, però he de reconèixer que aquesta saga m'agrada molt! Vull dir, que s'ha posat les piles i està començant fort. Esper que no ens decebi i faci un gran final, perquè encara ha d'explicar moltes coses.

Ara per ara...

Spoiler: mostra
Jo vull veure les batalles que ara comencen a la Societat d'Ànimes!! I, segurament, la mort d'en Yamamoto i... per què no n'Ukitake com a nou Capità General?? (en sap greu, però n'Unohana no m'agrada gens per aquest càrrec...)

I els Bankais que falten per veure! I a veure si torna a sortir n'Ichigo que està per allà amb en Kirge! Ah, i n'Urahara també és pel Hueco Mundo, a veure si intervé en la lluita! I, per altra banda, què passa amb n'Ishida??


Són moltes coses a la vegada! Em recorda al ritme de la saga de la Societat d'Ànimes així que, amb el vostre permís, jo donaré una segona oportunitat al senyor Troll Kubo! :yeah:
 
Avatar de l’usuari
Bardock
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 201
Membre des de: dj. 12 nov. 2009, 16:44

Re: BLEACH entra a la seva ultima saga

dj. 07 juny 2012, 21:27

Imatge

ho havieu vist això? :D
Imatge

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 17 visitants