Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3741
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

Re: BLEACH entra a la seva ultima saga

ds. 09 juny 2012, 00:05

Bardock, Bleach ha baixat moltissim el seu nivell però és el que diuen tots. Ho pots mirar desde el punt de vista que vulguis que Bleach a la que va acabar SS jo vaig ser el primer que la vaig deixar de veure. Cert és que un temps després la he continuada i tal però més per ganes de veure com acaba que per altra cosa.

Té algunes espurnes de qualitat o de ohh per fi un capítol decent però desprès et venen 2 capítols on no passa absolutament res i això fa que Bleach acabi desmotivant una mica.

EN resum, que Bleach ha anat de capagaiguda desde fa temps i saber que no trigarà massa en acabar és una bona notícia, sens dubte.
Imatge

Sanji
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2438
Membre des de: dc. 03 gen. 2007, 14:51
Ubicació: Al Bar de Ciències de la UAB

ds. 09 juny 2012, 14:51

EN resum, que Bleach ha anat de capagaiguda desde fa temps i saber que no trigarà massa en acabar és una bona notícia, sens dubte.

Home, han dit de 8 a 10 anys, o sigui que trigarà una mica encara... xD

Però sí, jo també la veig per veure com acaba. No sé com no deixo de veure-la amb capítols com l´'ultim (495), amb una acció i un dinamisme propis d'una residència per a gent gran.
Imatge

Bardock
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 201
Membre des de: dj. 12 nov. 2009, 16:44

dg. 10 juny 2012, 17:01

A mi quan alguna cosa m'agrada des del principi no acostumo a abandonar-ho a meitat. I es que el cert es que Bleach em va enamorar des del primer capítol.
Ara sobretot ho segueixo amb ganes per veure quan apareixerà el Grimmjow, un dels meus personatges preferits. Que com heu pogut veure amb la imatge que vaig posar, es molt provable que torni.
Imatge

Sanji
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2438
Membre des de: dc. 03 gen. 2007, 14:51
Ubicació: Al Bar de Ciències de la UAB

dj. 28 feb. 2013, 02:04

Com es nota que en Zaraki és el favorit dels fans. La història Unohana - Zaraki fa pudor de socarrim... Com pot acabar així? Maleït Troll Kubo.

Per altra banda, ja era hora pel flashback dels pares del Ichigo.
Imatge

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants