Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

tesa
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2004
Membre des de: dc. 03 maig 2006, 18:16

Takehiko Inoue_Vagabond/Real

dt. 07 feb. 2012, 13:34

Doncs tot just avui he decidit buscar una mica sobre com van aquests dos mangues al Japó, que ara feia temps que no me n'informava, i he vist que aquest bon home ha fet una aturada força llarga degut a una enfermetat i l'absència de ganes per dibuixar. O això he llegit. I que ara té intenció de tornar-hi. Se'n sap res?

Segons van dir fa la tira de temps, Vagabond estava quasi en la seva recta final, un parell de volums per acabar l'obra. I REAL? Ha dit mai si té ja pensat quants volums ocuparà? Quan creu que l'acabarà? Sempre va ser una obra que feia amb moltíssima calma, però també és cert que el ritme que ha dut sempre, et treia qualsevol interès per seguir-la. No sé com van les ventes de REAL, però segurament sigui ben fluixa i no crec que les editorials en guanyin gaire.

És un manga que en el seu dia em vaig animar a comprar-lo sabent que estava inacabat i, tot i que m'encanta, me n'arrepenteixo una mica, perquè tenir una obra inacabada i que no saps si mai la podràs completar, no m'ha agradat mai. I, per altra banda, és segurament uns dels mangues que m'agradaria conservar encara per una força temporada.

En sabeu res?

Maki
Moderadors
Moderadors
Entrades: 6313
Membre des de: dt. 18 maig 2004, 17:02
Ubicació: Donde-puedo-verte
Contacta:

Re: Takehiko Inoue_Vagabond/Real

dt. 07 feb. 2012, 19:01

Les causes de la baixa que ha patit no se quines son, pero si que Vagabond està a la recta final, i en tinc moltes ganes de veure'l, perque es una maravella veure el seu dibuix.
De Real en se ben poc, que la dibuixa quan te temps i vol, aixi que dubto que tingui ensat quan acabar.
Imatge

Gamma
Usuari
Usuari
Entrades: 9
Membre des de: dl. 20 feb. 2012, 01:48
Ubicació: Badalona
Contacta:

dl. 20 feb. 2012, 01:56

inoue s'ha fotut en masses fregaos i s'ha acabat cremant... a veure si acaba vagabond d'una vegada!!! el seu dibuix es el millor que he vist mai en un manga.
sobre Real, m'encantaria que l'acabes, pero llavors m'entra l'escepticisme :ein:

tesa
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2004
Membre des de: dc. 03 maig 2006, 18:16

dl. 20 feb. 2012, 18:19

Que jo sàpiga no s'ha fotut en cap "fregao", sinó que es va posar malalt. I abans de posar-s'hi, 'anava treient Vagabond de manera més o menys regular, no? És REAL la que sempre ha tingut un ritme molt irregular.

Llavors no ha sortit res sobre el tema REAL, no? Llàstima.

Gamma
Usuari
Usuari
Entrades: 9
Membre des de: dl. 20 feb. 2012, 01:48
Ubicació: Badalona
Contacta:

dl. 20 feb. 2012, 23:02

suposo que cadascú té una versió diferent. el tema de "fregaos" ho deia perquè vaig llegir (ara ja fa molt) que entre que es va liar amb lo del Lost Odyssey, Vagabond i Real, es va començar a cremar una mica. Una setmana després, Real que era bimensual ja va dir que ho publicaria quan pogués/volgués.

no sé si és veritat o mentida, pero es el que vaig llegir :P

Maki
Moderadors
Moderadors
Entrades: 6313
Membre des de: dt. 18 maig 2004, 17:02
Ubicació: Donde-puedo-verte
Contacta:

ds. 17 març 2012, 12:32

Doncs sense fer soroll, Vagabond ha tornat amb el capítol 301. Una meravella de capítol de més de 40 pàgines, 2 a color i colorspread:

http://mangastream.com/read/vagabond/35508784/1
Imatge

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants