Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Neotix10
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 387
Membre des de: dc. 27 jul. 2011, 00:12

Re: Rumors referents a Dr Slump

dc. 25 març 2015, 15:29

si haguessin tret de llençament aquesta sèrie aquest preu altre gall hagues cantat pero la venien cada pack per 40€..... ara val 25€ ara..... ara....
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Django
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 231
Membre des de: dl. 18 juny 2012, 06:32

Re: Rumors referents a Dr Slump

dc. 25 març 2015, 21:21

la podríen continuar :plora:


Jo les ha comprat i seguría comprant però també entenc que el preu es alt. I com ja han dit, si el preu hagués estat el d'ara segur que al menys la serie hagués durat més. Una pena tot plegat perquè la veritat es que el doblatge en castellà és perfecte.
 
Avatar de l’usuari
terminator
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3015
Membre des de: dt. 29 jul. 2008, 11:18

Re: Rumors referents a Dr Slump

dc. 25 març 2015, 22:11

Django ha escrit:
el doblatge en castellà és perfecte.


No hi estic pass d'acord, el doblatge en castella es sencill i simple, i sempre fan servir la veu d'en suprunaman per tots els secundaris... a mes la traduccio prove de america latina i no del japones... Si, com que soc el que he fet la release de dr slump me trobat una escena en latino, per aixo se de que parlo, pero be, millor aixo que res, sobre el catala tenen bona cualitat de so, ja que no filtran el audio com fa selecta, per lo tant per mi, m'agradaria que la continuesin
 
Neotix10
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 387
Membre des de: dc. 27 jul. 2011, 00:12

Re: Rumors referents a Dr Slump

dc. 01 abr. 2015, 10:27

Vull confirmar, que aquesta suposada "REEDICIO" no aportara res nou als 51 episodis publicats no tenen intenció a continuarla....
Imatge

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 29 visitants