Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Neotix10
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 387
Membre des de: dc. 27 jul. 2011, 00:12

Emon/Savor deixa penjada la edicio de Dr Slump en DVD

dt. 21 feb. 2012, 13:28

Ahir vaig fer una consulta al Facebook de Emon sobre el tema de que si continuarien fent els packs o no...perque han guardat un silenci sepulcral...

Hola buenas noches quisiera haceros una consulta... sacareis mas packs de Dr Slump más allá del pack nº4 que en breve saldra¿??

I en trobo aquest matí amb aixo:

Emon Buenos días Ferran,
De momento no tenemos más derechos de nuevos episodios de la serie. Por ahora el volumen 4 será el último que editaremos.
Saludos.


En sembla una presa de pel totalment... post del Facebook per posarlos a caldu ¡¡¡opineu al Facebook!!!

http://www.facebook.com/emon.savor/post ... ed_comment
Imatge
 
Avatar de l’usuari
terminator
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3009
Membre des de: dt. 29 jul. 2008, 11:18

Re: Emon/Savor deixa penjada la edicio de Dr Slump en DVD

dt. 21 feb. 2012, 14:09

vaya caraduras, osea que desde el principio solo tenian intencion de 50 capitulos y no avisan, para que la gente se gaste 40 euros en cada pack en un dinero gastado ya que la edicion no se acaba...
 
Neotix10
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 387
Membre des de: dc. 27 jul. 2011, 00:12

Re: Emon/Savor deixa penjada la edicio de Dr Slump en DVD

dt. 21 feb. 2012, 14:41

Se me han escudado en decirme y colgar-me una nota de prensa del marzo de año pasado

Que ja avisaron que solo serian 50 episodios los que licenciarian... i no ponia nada... visto el riculo lo han borrado xDDDDDDD

Que cobardes que son...
Imatge
 
Avatar de l’usuari
taketokun
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1108
Membre des de: dg. 17 gen. 2010, 21:28

Re: Emon/Savor deixa penjada la edicio de Dr Slump en DVD

dt. 21 feb. 2012, 15:49

Aixo no es cert, si que ho van dir que només tenien els 50 primers capitols, mireu l'enllaç http://ramenparados.blogspot.com/2011/03/savor-confirma-que-tiene-50-episodios.html

I la veritat, es veia venir, ja que tambe van deixar a mitges lamu, ranma, conan, school rumble, bleach i em sembla que em deixo alguna altre.
 
Avatar de l’usuari
Gamma
Usuari
Usuari
Entrades: 9
Membre des de: dl. 20 feb. 2012, 01:48
Ubicació: Badalona
Contacta:

Re: Emon/Savor deixa penjada la edicio de Dr Slump en DVD

dt. 21 feb. 2012, 16:14

com diu taketokun no sé que esperaveu! si ja tenen antecedents... millor no comprar més séries llargues d'aquesta empresa. o esperar a que les acabin... pero oh no, que les descataloguen en un tres i no res :S
 
Sol_Badguy
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 267
Membre des de: dj. 10 nov. 2005, 12:03

Re: Emon/Savor deixa penjada la edicio de Dr Slump en DVD

dc. 22 feb. 2012, 22:07

Disculpen los problemas técnicos, estamos trabajando para recuperar la normalidad ^^.
 
Neotix10
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 387
Membre des de: dc. 27 jul. 2011, 00:12

Re: Emon/Savor deixa penjada la edicio de Dr Slump en DVD

dc. 22 feb. 2012, 22:10

Toca molt els nassos la veritat... :no: :no: :no:
Imatge
 
Avatar de l’usuari
tato25
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3524
Membre des de: dg. 24 jul. 2005, 16:21
Contacta:

Re: Emon/Savor deixa penjada la edicio de Dr Slump en DVD

dj. 23 feb. 2012, 08:39

Bé, han tornat a fer de les seves, i ho paguem tots nosaltres. Tenien els primers 50 episodis, però, i els 193 que falten? Si estaben pensant que per 40€ el pack amb 4 dvd per 3 episodis, els hi sortiria bé, estaven molt equivocats. Des del meu punt de vista, han volgut guanyar tota la pasta posible amb la gent que ha picat comprant els packs, per nostàlgia, o ves a saber perquè, (mira que casi hi caic, però veient quina era l'editora, vaig passar de comprar). Enhorabona Emon/Savor (Jonumedia), per la gran confiança que dipositeu en els clients. :furios: Seguiu així que ho feu molt bé.
I això que negociaran pels següents episodis, no s'ho creuen ni ells. Estan buscant compradors a les cadenes de TV per veure si posen pasta per adquirir més episodis. Les cadenes pensaran que com li poden vendre un producte si no el tenen sencer. Per a que els deixi penjats també...

En fi, és una mala notícia pels usuaris que li agradava el Dr Slump, a mi m'agradava però no era de les meves preferides, que veuen que han fet una inversió, n'hi ha que no, tot s'ha de dir :bleh: , i que es tornen a quedar amb un pam de nassos.
Imatge
 
franmedia
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 37
Membre des de: dj. 22 set. 2011, 03:17

Re: Emon/Savor deixa penjada la edicio de Dr Slump en DVD

dv. 24 feb. 2012, 01:17

No os quexeu, el pasat desembre van saca despres de mes de 1 any, sense saca res, els dvds packs 3 y 4 de la serie naruto, me els vaig comprar y despres li vaig pregunta que cuan saldra el seguent y en van di, que de moment no tenian pensat saca mes res, o sigui, se pasan mes de un any sense sacar res, ya la daba per perduda y ara treuen 2 packs en un mes y despres la tornan a deixa tirada,y aixo no es lo pitxor, sol inclos la versio amb censure, als anterios pack inclouen les dues versions...
 
Avatar de l’usuari
taketokun
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1108
Membre des de: dg. 17 gen. 2010, 21:28

Re: Emon/Savor deixa penjada la edicio de Dr Slump en DVD

dv. 24 feb. 2012, 09:30

Home, aixo de naruto no es culpa de jonu media / emon / savor, ja que els dos primers packs els va treure panini video i el tercer i quart em sembla que ha sigut llamentol / track media.

Tambe que quedi clar que jonu media va ser (per mi) una gran editora de dvd fins que van fer fora a el seu responsable (jose luis puertas, ara a aurum / ghibli) i tot el seu equip, i que van editar edicions força bones com els packs de monster, nana, get backers, love hina, ranma, bleach, etc.. pero quan els van fer fora a ells (que els hi agrada el mon de l'anime) van posar unes persones que l'anime els hi sua i només busquen rentabilitat per l'empresa, i va ser quan van començar a cagar-la tallant les series i canviant formats etc...

Esperem que la cosa canvii i neixi alguna distribuidora més a part de selecta, ja que panini ja no treu res (nomes va treure les dos primeres de naruto y la primera serie de fullmetal alchemist més la peli), enigma només a tret xxxholic primera temporada, i anime project només a editat fate stay night en diverses edicions durant 2 anys
 
Avatar de l’usuari
misao
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 67
Membre des de: dl. 10 gen. 2011, 11:16

Re: Emon/Savor deixa penjada la edicio de Dr Slump en DVD

dv. 24 feb. 2012, 10:29

Jo també vaig ser victima de Emon/savor amb l'edició de Ranma. A sobre a part de deixar-la penjada van tornar reeditar els 3 primers pack amb una edició mes sencilla i económica. No hauria estat millor treure la temporada que faltaba en comptes de gastar-se els calers reeditan el que ja habien tret???
Jo personalment no penso comprar mai mes qualsevol anime que treguin, ja no em fiu que ho acabin, i com jo hi haura mes gent. I a sobre es queixaran que no tenen ventes
Imatge
 
Avatar de l’usuari
tato25
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3524
Membre des de: dg. 24 jul. 2005, 16:21
Contacta:

Re: Emon/Savor deixa penjada la edicio de Dr Slump en DVD

dv. 24 feb. 2012, 13:11

misao ha escrit:
Jo també vaig ser victima de Emon/savor amb l'edició de Ranma. A sobre a part de deixar-la penjada van tornar reeditar els 3 primers pack amb una edició mes sencilla i económica. No hauria estat millor treure la temporada que faltaba en comptes de gastar-se els calers reeditan el que ja habien tret???
Jo personalment no penso comprar mai mes qualsevol anime que treguin, ja no em fiu que ho acabin, i com jo hi haura mes gent. I a sobre es queixaran que no tenen ventes

Que només els hi quedaven per treure 41 episodis de Ranma :plora:
De fet, el pack 5 de ranma, que porta 7 dvds, en teoria, és el pack 5 i part del 6.
Si no es veuen en cor en treure anime en dvd/bd de sèries tan llargues, que no les treguin. La culpa de la "pirateria", i potser en part tenen raó, no tothom es pot permetre gastarse 40-50€ cada més per un pack, ni a tothom els agrada els mateixos animes. Jo ho tinc molt clar, si una cosa m'agrada, m'ho compro.

De fet, dvd originals entre jonu, selecta i alguna més, tinc uns quants títuls:

- Captain Tsubasa (Oliver y Benji, Campeones)
- Black Lagoon
- Ranma fins al pack 5 i les 2 pelis
- Ulysses 31
- Ganbare Kickers (Supergol, Rafael)
- Love Hina + els 2 especials
- Hyper Police
- Escaflowne
- Gungrave
- Conan, el nen del futur
- Dragon ball + 4 pelis
- Ergo proxy
- Samurai 7
- Gun x Sword
- Le Chevalier d'Eon
- Moribito
- Blood+ les dues temporades

Això només en animes. En pelis i sèries Tv també en tinc d'originals unes quantes, no tants com animes, però en tinc un grapat.
Així que, repeteixo, sempre compro el que m'agrada, o el que em pot arribar a agradar, que també n'hi ha que no m'ha acabat de convèncer.
Imatge

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants