Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

Lupus Sigarrensis
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 671
Membre des de: dt. 14 abr. 2009, 17:18
Ubicació: Catalunya

Re: One Piece! [Anime en Català] (Spoilers)

dj. 07 juny 2012, 11:26

Més episodis de One Piece?? De moment res.
Molts em pregunteu si doblarem més episodis després de acabar els que hem fet. Però la veritat és que no n'hi ha cap perspectiva. I a més no depèn de nosaltres, com sabeu. Tots desitgem que en vinguin més. Sobretot perquè tot l'equip ens ho passem molt bé doblant-la. Tinc la sort que a part de ser companys de feina, tots els protagonistes som amics i això es nota a l'hora de fer la feina.
Per tant, que vinguin més!!

Font: http://marczanni.blogspot.com.es/2012/06/mes-episodis-de-one-piece-de-moment-res.html

Yalm
Usuari
Usuari
Entrades: 5
Membre des de: dl. 21 gen. 2008, 19:20

dg. 10 juny 2012, 12:51

Hola,

a veure si em podeu dir fins quin capítol han arrivat a la sèrie per 3xl. No la puc seguir en directe i m'agradaria saber si tinc tots els capítols que han fet. Tinc fins el 405, que és l'últim pujat aquí al web.

Salutacions

Lupus Sigarrensis
Sushinchu
Sushinchu

dg. 10 juny 2012, 13:47

Al 3XL només s'ha emès fins al 405.
Dilluns al canal 3XL començaran amb la mini saga de farciment dels Caçadors del gel, que ve abans de Thriller Bark.
Un cop s'hagi emès tot fins el 405, s'espera que estrenin els nous episodis que s'estan doblant, de la saga d'Impel Down.

Lupus Sigarrensis
Sushinchu
Sushinchu

dt. 26 juny 2012, 14:24

One Piece
Tot i que ja hem acabat de doblar el 50 i escaig episodis de One Piece , això no vol dir que ja estan preparats per emetre'ls. Ara estem a la fase tècnica de so, de mescles, de rectificar alguna paraula o frase (retake) o fins i tot de fer l'opening. Per tant encara falten dies perquè estiguin enllestits del tot.

Font: http://marczanni.blogspot.com.es/2012/06/one-piece.html

P@1
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 487
Membre des de: dj. 20 des. 2007, 18:14
Ubicació: Vila-real
Contacta:

dv. 06 jul. 2012, 22:38

Ja que esteu en plan spoiler hem podeu dir si El manga i el anime segueixen el mateix fil? Perque m'ha dit un amic que Ruffy apren els gears 2 i 3 cuant la tripulacio es separa dos anys. Aixo es del manga i en el anime seu han saltat?

Patxinco
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 132
Membre des de: dc. 08 juny 2011, 13:38

ds. 07 jul. 2012, 12:07

P@1 ha escrit:
Ja que esteu en plan spoiler hem podeu dir si El manga i el anime segueixen el mateix fil? Perque m'ha dit un amic que Ruffy apren els gears 2 i 3 cuant la tripulacio es separa dos anys. Aixo es del manga i en el anime seu han saltat?

Home, segons el que he vist, al Volum 40, Capitol 388 (saga Ennies Lobby) el nom del capitol es "Gear Second", o sigui que res de res, el teu amic es deu haver confós amb el Hakki (l'utilitza contra en Duval, abans d'arribar a Shabaody)

Saluts!!!

Nan Roig
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 43
Membre des de: dl. 23 jul. 2012, 21:17

dt. 31 jul. 2012, 19:17

Patxinco ha escrit:
P@1 ha escrit:

Home, segons el que he vist, al Volum 40, Capitol 388 (saga Ennies Lobby) el nom del capitol es "Gear Second", o sigui que res de res, el teu amic es deu haver confós amb el Hakki (l'utilitza contra en Duval, abans d'arribar a Shabaody)

Saluts!!!

Cert, el que apren es a controlar els diferents haki i fer-los servir alhora amb els gears. Pero els gears ya els ha apres a ennies Lobby per rescatar la Nico.
Imatge

yamakazy
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 280
Membre des de: dl. 26 abr. 2010, 16:12

dv. 10 ago. 2012, 10:25

ahir van fer one piece a les 2 de la matinada quina merda cada dia ho fan mes tard ja estic fart :malparlar: :furios:

P@1
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 487
Membre des de: dj. 20 des. 2007, 18:14
Ubicació: Vila-real
Contacta:

dv. 10 ago. 2012, 12:48

yamakazy ha escrit:
ahir van fer one piece a les 2 de la matinada quina merda cada dia ho fan mes tard ja estic fart :malparlar: :furios:

Jajaja dona gracies xD Aci en el País Valencià no heu podem vore, i ara han llevat totes les radios Catalanes.
Esque es pa morise de risa! Que sera la proxima? Bloquejar internet?
Realment estic hasta els collons del PP.

Usopp
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 443
Membre des de: dv. 26 feb. 2010, 21:46

dl. 13 ago. 2012, 03:08

En Marc Zanni ha dit al Facebook que no han doblat el nou opening.

Un pas més per acabar de carregar-se la sèrie.

Miles_prower
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 989
Membre des de: dg. 14 gen. 2007, 15:08

dl. 13 ago. 2012, 03:48

dcop ha escrit:
Més notícies sobre el doblatge, més concretament sobre en Crocodile, Mr.2 i Mr.3:

"Aclarem les coses"

"Quan es comença una nova temporada, en qualsevol sèrie, la màxima és conservar les veus. Fins i tot si la sèrie de sobte la dirigeix un altre director/a. Ja us he comentat de vegades això és impossible. Sobretot en sèries tan llargues, en què apareixen tants personatges nous. En el tema de "One Piece, el canvi de veus afecta bàsicament a personatges secundaris. Alguns molt secundaris. Que, fins i tot, ja en algun cas l'ha doblat més d'un actor. Per tant, personatges que generalment han tingut una veu i que en el seu moment han sigut força importants, com en Cocodrile, Mr.2, Mr.3 (que tenen unes personalitats molt definides) SERAN DOBLATS PELS MATEIXOS ACTORS. Si no fos així seria només per una causa major.
Aclara't l'assumpte. :)"

Font: bloc d'en Marc Zanni (http://www.marczanni.blogspot.com.es/2012/03/aclarem-les-coses.html)

M'alegra llegir aquestes coses. Això sí, a en Barbablanca li van posar una veu molt lletja (massa de iaio) i espero que li canviin quan arribin a la saga de la guerra (si és que algun dia arriben).

Com a comentari de més, mira que és bon paio en Marc Zanni, però he llegit uns quants missatges seus i quines faltes d'ortografia que fa el noi, i de ben grans: "Aclara't l'assumpte" quan en realitat és "esclarit l'assumpte". És grossa aquesta...
Imatge

Noín
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 1924
Membre des de: dg. 21 març 2004, 18:00
Contacta:

dl. 13 ago. 2012, 12:09

Usopp ha escrit:

un pas mes? quins han esta els altres pasos per carregar-se la serie si es pot saber??

En Zanni sempre va dir que ell no sabia res dels openings i endings, i encara que ara digui això tampoc es tan greu.Ultimament en els nous animes que donen ja no es doblen els openings i els endings.One Piece era la unica serie perque diguem que era una serie "a l'antiga"

Per cert, al blog d'en Zanni ha pejat això:Per Setembre s'ha de tenir enllestit per tenir-lo a punt abans de què comenci el Saló del Manga a Barcelona. On per cert, encara no hi ha res assegurat, hi podria haver una sorpresa en aquest cas referent amb la sèrie "One Piece". Però com tampoc és segur, ho deixo a l'aire.

Això te pinta de canvi d'actors de doblatge de Bola de Drac pels de One Piece al saló, encara que alguns es repeteixen

conan
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 86
Membre des de: dc. 06 jul. 2011, 22:19

dl. 13 ago. 2012, 12:27

Noín ha escrit:
Usopp ha escrit:

un pas mes? quins han esta els altres pasos per carregar-se la serie si es pot saber??

En Zanni sempre va dir que ell no sabia res dels openings i endings, i encara que ara digui això tampoc es tan greu.Ultimament en els nous animes que donen ja no es doblen els openings i els endings.One Piece era la unica serie perque diguem que era una serie "a l'antiga"

És que després de doblar 10 openings i 18 endings de one piece, no entenc perquè aquest no el doblen (problemes amb els drets ,retallades, des de saber), penso que estaria bé que el 3xl digues alguna cosa oficialment, perquè bola de drac que si que tothom deia que és doblarà segur, al final res, one piece al principi deien què si què és doblaria i en cambi ara diuen què no, jo ja no entenc res.

Tema horaris, a veure tothom és quixa dels horaris que són dolents,que ho són, però dir que one piece primer crec l'emetien de dilluns a divendres a les 21.30, després va passar al divendres que feien doble capítol que no recordo l'horari i finalment als horaris que té ara i que en defensa dels 3xl dire què normalment les reemisions solen fer-se en horaris després de les 12 de la nit, a més podria ser què als anteriors horaris que el 3xl va posar a one piece tingués una audiencia molt baixa.

I també one piece doncs és pot veure per la web durant una setmana, tot i que penso que la calitat dels capítols a la web deixen molt que desitjar, els que fan ara són emesos a japó el 2008, quan he vist sèries per la web emeses per el 3xl més velles com little britain (2003), doctor who (2005), torchwood (2006), amb millor qualitat.

Segur què els nous capítols tindràn uns millors horaris.

Raylegh
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 198
Membre des de: dj. 17 maig 2012, 02:09

dl. 13 ago. 2012, 13:44

Veu de Iaio en Barbablanca? I que et penses que es un jove de 20 anys? En té 72 eh d'anys i a mi la veu d'en Felix Benito m'agrada molt més que la primera que era tan ordinaria. Els doblatges d'aquest home sempre han estat molt bé o sigui que espero que continui tenint la mateixa.

Ningú s'està carregant la serie. En els últims temps només han comès l'error de que en Brook digui "mitges" i no "calces" no se si per l'horari però espero que se solucioni això ara que ja està inclòs al canal 3xl i no al S3.

El doblatge dels openings ja fa temps que no es dur a terme en series del 3xl. Ja no van doblar cap dels animes nous que van portar, potser perquè eren més adults. Jo crec que és precisament per això, perquè en un principi One Piece el veien més com una serie més per nens, i al estar al antic k3 amb l'horari infantil va ser així però amb el temps s'han donat compte de que OP es molt més complicat i al final l'han inclòs a l'horari del 3xl direccionada a gent més gran.

O sigui:
antic k3/S3 -> doblatge d'openings
3xl -> subtitols

No se, és la percepció que tinc.

I sobre la sorpresa, segurament seran els nous capitols d'OP o potser es relaciona amb alguna pel·lícula... Qui sap.
Imatge
El One Piece existeix!!

Usopp
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 443
Membre des de: dv. 26 feb. 2010, 21:46

dl. 13 ago. 2012, 15:27

- A l'inici del canal, One Piece és un referent. De dilluns a divendres un episodi cada dia en un horari inmillorable. A la presentació del canal ens diuen que la tornen a emetre des del principi per enganxar a la gent que no l'hagi vista, i que pels que sí ho hagin fet és posible que portin les pel·lícules. Quan s'emetin tots se'n doblaran de nous.

- Sembla que l'audiència no és la desitjada (cosa normal, ja que qui no ha vist ja aquests episodis?). Canvien l'horari a dos episodis cada divendres en un horari no tan bo. Bé, esperem. Aquests episodis ja estan molt vistos...

- Tornen a canviar l'horari. S' emeten 4 episodis a la setmana, cosa més normal perquè els episodis del G8 cap a endavant només s'han emés un cop i no han tingut repeticions. El problema és l'horari, dolentíssim. Comencen a emetre per la web i ens diuen que si volem nous episodis ho hem de veure més, cosa normal.

- Sembla que la cosa va mitjanament bé i finalment tenim bones notícies. Arriben dos anys després de l'emissió del 405, però. S'en doblaran més. En Marc Zanni ens va explicant com va el doblatge, penja fotos, ens diu alguns actors de doblatge, es mantenen les veus... Genial.

51 episodis més, fins al final d'Impel Down. Millor això que res, però et deixen a mitges, com ja va passar a Enies Lobby. No té sentit. Li preguntes al 3xl i et diuen que són els que hi ha llicenciats a Espanya per Arait. Li preguntes a Arait i et diuen que si cap canal no en reclama més no tenen per què portar-ne. Algú m'ho explica?

- Hi torna a haver esperances. En Marc Zanni diu que pot haver-hi sorpreses al pròxim Saló del Manga. Esperem que portin nous episodis i/o les pel·lícules, en especial Strong World. Tothom estarà d'acord amb mi en que el més normal seria fer fins al 516 i després, si volen, passar-se dos anys més sense doblar.

-----------------------------------------------------------------------

No em val això de que l'antic 3xl fos en horari infantil. Tothom sabia que al Súper3 s'emetien dibuixos per nens i al 3xl sèries per joves/adults.

Després de doblar 11 openings (9 al 3xl) i tots els endings, ara deixaran de fer-ho? Quin sentit té? Es perd l'essència de la serie. I no és que m'agradi especialment el pròxim opening, ja que és el que menys m'agrada, però no entenc perquè no el doblen.

I això de no doblar perquè és més adult és una tonteria com una casa, si es dobla bé no se quin problema hi ha.

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Lupus Sigarrensis i 13 visitants