Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Noín
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2054
Membre des de: dg. 21 març 2004, 18:00
Contacta:

Re: One Piece! [Anime en Català] (Spoilers)

dl. 13 ago. 2012, 15:51

A vere jo també crec que s'hauria de doblar l'oepning, ja que han donat tota la serie així.De la mateixa manera que a Bola de Ddrac Kai van doblar els openings i endings, perque com era Bola de Drac diguem que voliem mantenir l'essencia antiga de doblar-ho tot.

Com diueu la gran cagada del 3xl va ser posar One Piece a la matinada quan menys tocava. Emeten tota la serie en bn horari, i quan estan a punt de donar la tongada de capitols que només havien donat una vegada, el marginen a la matinada.Hauria d'haver estat al reves.

Lo que ha dit en Zanni crec que no te res a veure amb nous episodis. Crec que serà que alguns actors de doblatge de One Piece visitaran el Saló, res mes. A mes si hi hagués alguna noticia referent a nous capitols en Zanni ho avançaria abans pel blog
 
Avatar de l’usuari
Miles_prower
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 995
Membre des de: dg. 14 gen. 2007, 15:08

Re: One Piece! [Anime en Català] (Spoilers)

dl. 13 ago. 2012, 16:33

Raylegh ha escrit:
Veu de Iaio en Barbablanca? I que et penses que es un jove de 20 anys? En té 72 eh d'anys i a mi la veu d'en Felix Benito m'agrada molt més que la primera que era tan ordinaria. Els doblatges d'aquest home sempre han estat molt bé o sigui que espero que continui tenint la mateixa.


Sé perfectament que en Barbablanca no és cap home jove, però en Japonés té una veu molt diferent, ni molt menys d'avi ja molt fotut com la que li van posar en català.

Usopp ha escrit:
Després de doblar 11 openings (9 al 3xl) i tots els endings, ara deixaran de fer-ho? Quin sentit té? Es perd l'essència de la serie.


Vinga, posem-nos a exagerar! La sèrie segirà sent la mateixa, així que la seva essència no pot canviar. No ho doblaran segurament per les retallades, que tindran ara menys pressupost. Però millor, tu, perquè les cançons d'openings i endings són fetes per grups famosos d'allà Japó, i no m'agrada que es carreguin la seva feina per la cara, és una falta de respecte. Si les cançons les cantés un grup occidental famoset segur que no les doblarien.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Usopp
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 443
Membre des de: dv. 26 feb. 2010, 21:46

Re: One Piece! [Anime en Català] (Spoilers)

dl. 13 ago. 2012, 17:08

Si ens posem així, que tampoc doblin la sèrie, que es carreguen el treball de la Mayumi Tanaka i companyia. Veiem la versió original subtitulada i prou.

Jo sóc defensor tant de la versió original com del doblatge, sempre que estigui ben fet. I en el cas de One Piece ho està, fins i tot crec que els openings són prou decents.

Les retallades per Bola de Drac Z Kai suposo que no existien. I al 2010 crec que ja estavem en crisi i bé que es van doblar un parell d'openings.
 
Avatar de l’usuari
taketokun
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1108
Membre des de: dg. 17 gen. 2010, 21:28

Re: One Piece! [Anime en Català] (Spoilers)

dl. 13 ago. 2012, 17:33

jo tambe crec que es tindria de doblar l'opening, pero si per que arribin més capitols s'ho han d'estalviar benvingut sigui. Per cert, que sembla que la g3ent que hi ha al facebook del 3xl no se n'adona, pero si us fixeu fa dies que no responen res, aixo es que estan de vacances, i les que coses que van publican les van deixar fetes abans de vacances i o be es publica automatic, o un becari ho va posan cada dia, pero no espereu respostes fins la primera setmana de setembre
 
Avatar de l’usuari
Usopp
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 443
Membre des de: dv. 26 feb. 2010, 21:46

Re: One Piece! [Anime en Català] (Spoilers)

dl. 13 ago. 2012, 18:24

taketokun ha escrit:
jo tambe crec que es tindria de doblar l'opening, pero si per que arribin més capitols s'ho han d'estalviar benvingut sigui. Per cert, que sembla que la g3ent que hi ha al facebook del 3xl no se n'adona, pero si us fixeu fa dies que no responen res, aixo es que estan de vacances, i les que coses que van publican les van deixar fetes abans de vacances i o be es publica automatic, o un becari ho va posan cada dia, pero no espereu respostes fins la primera setmana de setembre

Home, si aquest estalvi serveix perquè doblin més episodis jo també hi estaria a favor. Necessitem explicacions.
 
Avatar de l’usuari
Toni Toni Chopper
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 127
Membre des de: dj. 17 març 2011, 12:56
Ubicació: Un Poble Anomenat Pànic

Re: One Piece! [Anime en Català] (Spoilers)

dl. 13 ago. 2012, 18:52

No ens em d'alarmar per un opening! Ara mateix la crisis afecta a tothom, i tothom també afecta a les televisions públiques que també han estat retallades. Abans, quan es doblaben episodis no hi havia aquets problemes perque el doblers no era el problema.

Espereu uns quants anys i veureu que quan en sortim d'aquesta, retornaran els openings i endings. Esteim en molt mala època i ja es extrany poder gaudir de nous episodis quan les coses estan tan malament.

Personalment, jo també trob que s'haurien de doblar els openings, però que hi farem, prefereixc tenir episodis nous sense openings doblats que no tenir episodis nous. Temps al temps i veureu com s'arregla tot això :)

En quan als horaris, sempre he pensat que la millor hora per veure una serie d'aquesta mena és o al migdia com feien amb Bola de Drac o als horabaixes entre les 17:00 i les 20:00 (encara que hagi d'esser el super 3 el que l'hagi d'emetre), més tard ja me pareix una barbaritat perque la majoria de gent que es tocaria enganxar a la serie no deixaran de veure els telediaris i películes per veure One Piece i menys si no controlen la tele (cosa que solen tenir controlats els pares, normal).

I per la veu de Barbablanca, personalment a mí m'agrada la que li varen posar. I trob que així com arribi la guerra posant-li el to adequat pot quedar molt, però que molt bé.
De totes formes els qui ja ho han vist ja ho sabeu:
Spoiler: mostra
El Barbablanca no es que parli gaire, i al cap i a la fi no dura més de 30 episodis viu xD
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Raylegh
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 198
Membre des de: dj. 17 maig 2012, 02:09

Re: One Piece! [Anime en Català] (Spoilers)

dl. 13 ago. 2012, 20:54

Usopp ha escrit:

-----------------------------------------------------------------------

No em val això de que l'antic 3xl fos en horari infantil. Tothom sabia que al Súper3 s'emetien dibuixos per nens i al 3xl sèries per joves/adults.

Després de doblar 11 openings (9 al 3xl) i tots els endings, ara deixaran de fer-ho? Quin sentit té? Es perd l'essència de la serie. I no és que m'agradi especialment el pròxim opening, ja que és el que menys m'agrada, però no entenc perquè no el doblen.

I això de no doblar perquè és més adult és una tonteria com una casa, si es dobla bé no se quin problema hi ha.


A veure, que no dic el que s'ha de fer ni res d'això, només he donat la meva opinió segons les dades que tenim, i crec que no he dit cap mentida, tot està ben argumentat i per molt que sembli una tonteria que ho és a mi em sembla que és així. Els sapastres del 3xl deuen pensar: perquè ens molestem a doblar els openings si realment tindrem la mateixa audiència. Només tindrem mes feina i mes gastos.
I els hi es igual si la resta estaven doblats, perquè la iniciativa ve del 2006 des de l'antic k3.
Digueu-me sinó un altre motiu que no sigui aquest perquè jo no en veig cap més i al menys he dit el que em sembla a mi.

Jo realment trobo normal que es doblin els openings de les serie del canal S3 i no les del 3xl...
Imatge
El One Piece existeix!!
 
Avatar de l’usuari
Nan Roig
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 43
Membre des de: dl. 23 jul. 2012, 21:17

Re: One Piece! [Anime en Català] (Spoilers)

dl. 13 ago. 2012, 23:49

Trobo encertat el que diu en Rayleg, doblar els openings son una pasta i un temps considerable i suposo que no ho consideren necessari. Abans si van treure CDs i tot, pero suposo que no els surt a compte. Encara que a mi també m'agradaría que els doblesin, hi ha openings i endings molt bons.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Usopp
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 443
Membre des de: dv. 26 feb. 2010, 21:46

Re: One Piece! [Anime en Català] (Spoilers)

dt. 14 ago. 2012, 03:22

http://www.youtube.com/watch?v=0inKGo-78jc

Amenitzem una mica la discussió.
 
Avatar de l’usuari
P@1
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 487
Membre des de: dj. 20 des. 2007, 18:14
Ubicació: Vila-real
Contacta:

Re: One Piece! [Anime en Català] (Spoilers)

dt. 14 ago. 2012, 14:58

De veritat, preferia el dibuix que hi havia antes dels personatges... Ho dic perque acave de vore el video xD

Pues hem parereix una pena que no doblin el opening, pero preferisc que no malgasten dines i que els invertisquen be.

Percert, ahir vaig anar a la tenda de comics i vaig veure un en el cual els personatges havien sufrit certs canvis (ningun hem va agradar) peroel que mes hem va xocar es el de Franky... No us explico quin es pero espere que siga una transformacio perque Franky es el meu preferit i esteticament no queda be aixi! Algu hem podria dir si de veritat es una transformacio?

Una ultima cosa... Algu hem pot dir amb un personatge de una altra serie el que doblara a barba blanca? ( espere que siga en megabite den reboot, quedaria magnific!)
 
Avatar de l’usuari
Toni Toni Chopper
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 127
Membre des de: dj. 17 març 2011, 12:56
Ubicació: Un Poble Anomenat Pànic

Re: One Piece! [Anime en Català] (Spoilers)

dt. 14 ago. 2012, 16:06

P@1 ha escrit:
Percert, ahir vaig anar a la tenda de comics i vaig veure un en el cual els personatges havien sufrit certs canvis (ningun hem va agradar) peroel que mes hem va xocar es el de Franky... No us explico quin es pero espere que siga una transformacio perque Franky es el meu preferit i esteticament no queda be aixi! Algu hem podria dir si de veritat es una transformacio?

T'ho deixaré amb spoiler perque per parlar d'això cal fer-ho xD.

Spoiler: mostra
A la pregunta que si Franky sofrirá aquesta transformació, ja et dic que es tracta d'una transformació permanent. Però tranquil, a mí al principi no m'agradava gens ni mica, però al final m'agrada tant i tant que el trobo moltíssim millor que no pas l'anterior que ara em pareix molt cutre.


A partir d'aquí et dic el motiu, t'ho fic en un altre spoiler per si no t'interesa sabrer-ho xD:

Spoiler: mostra
Franky sofreix aquesta transformació perque hi ha un Time-skip de 2 anys que aprofiten per millorar i entrenar-se
Imatge
 
Avatar de l’usuari
P@1
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 487
Membre des de: dj. 20 des. 2007, 18:14
Ubicació: Vila-real
Contacta:

Re: One Piece! [Anime en Català] (Spoilers)

dt. 14 ago. 2012, 18:41

Gracies Chopper!

He tingut molta por al obrir els spoilers pero la veritat es que no he esque mes ho menos he acertat en tot ;)
 
Eragon
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 43
Membre des de: dg. 12 jul. 2009, 12:08
Ubicació: Mariejoa
Contacta:

Re: One Piece! [Anime en Català] (Spoilers)

dt. 14 ago. 2012, 19:03

Ostres, quina llàstima que el català hagi perdut la seva hegemonia com a serie doblada seguida de la V.O. Sembla ser que França i Italia estàn per davant ja, amb 504 i 508 capítols emesos respectivament.
Espero que no triguin molt més en donar-nos la nostra ració de One Piece en català! Sabem data d'estrena? Setembre?
 
Noín
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2054
Membre des de: dg. 21 març 2004, 18:00
Contacta:

Re: One Piece! [Anime en Català] (Spoilers)

dc. 15 ago. 2012, 17:49

Doncs el mes logic es pensar que un cop acabin els capitols que estan donant emtrán els nous.Ara mateix están a la meitat de Thriller Bark, per tant ja va quedant menys (uns 40 capitols). Fent calculs s'esntrenarán a finals d'cotubre o principis de novembre si no varien el ritme.

Dit això espero que el 3xl no trigui gaire a anunciar aquests episodis perque no oblidem que "oficialment" no hi han nous capitols, pero en Marc Zanni ja ens ha avançat tot. A mes, no m'agradaria que fessin estil bleach i donessin dos capitols diaris perque aleshores ens fulirem els nous molt rapid. També confio que quan acabin Thriller Bark canviin la serie d'hora per preparar-se per els nous.

I finalment dos anys després tindrem nous capitols.Clar, en tot aquest temps doncs altres paisos ens han avançat i ja no som liders. A mes ells ho deuen tenir diferent a l'hora de comprar capitols ja que nosaltres hem d'esperar a que Arait en compri mes perque de moment tenen 456
 
conan
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 87
Membre des de: dc. 06 jul. 2011, 22:19

Re: One Piece! [Anime en Català] (Spoilers)

dj. 23 ago. 2012, 19:35

Ahir el 3xl va explicar al facebook el perquè no és doblarà l'opening de one piece:

Tant per One Piece com per Bola de drac, el fet de doblar els Openings depèn al 100% del permís que et dóna la productora japonesa, en aquest cas Toei. I la seva nova política és potenciar crèdits d'entrada i sortida en la versió original. Nosaltres seguim insistint en el tema, però sense el seu permís poca cosa podem fer-hi.

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 18 visitants