Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

Usopp
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 443
Membre des de: dv. 26 feb. 2010, 21:46

Re: One Piece! [Anime en Català] (Spoilers)

dv. 14 juny 2013, 11:38

Hem d'esperar uns dies a que surti la programació.

Ara per ara el que podem veure és que el diumenge 23 emetran els 3 últims episodis dels nous.

mikifaire
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 90
Membre des de: dc. 12 març 2008, 14:42
Ubicació: Grand Line

dv. 14 juny 2013, 16:38

En aquesta saga estic veient un molt bon nivell de doblatge! per desgracia com comenteu hi han hagut canvis.. però és el que té una sèrie tan popular.. fa pujar el preu de distribució i els espais en buit de períodes sense One Piece són llargs i que això succeeixi facilita que algunes veus no es puguin mantenir per diferents motius...però segueixo estan molt satisfet amb el resultat!

Referent a lo de la distribució al estiu... jo suposo que tornaran a emetre altra vegada els nous episodis de Impel Down.

Com tots vosaltres, també tinc ganes que no passi massa temps per poder continuar gaudint de One piece i MarineFord!

PD: Sé que això és probable que no vagi aquí... però com sé que sou veritables fans igual que jo.. us voldria demanar la vostra opinió d'aquest vídeo que he fet! sempre m'ha agradat el món del doblatge! però per diferents motius és difícil dedicar-se professionalment! espero les vostres opinions! sinceres per suposat! dels errors s'aprèn! alhora comentar que alhora de doblar se m'han escapat cops d'aire però.. és el que té el doblatge casolà.. i entre això i que no m'he aclarit gaire amb el programa.. jeje

https://www.youtube.com/watch?feature=p ... _SqGHRLp0A

Salutacions Cordials gent! :yeah: :adeu:
mikifaire l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. 14 juny 2013, 22:02, en total s’ha editat 2 vegades.

dcop
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1117
Membre des de: dt. 09 feb. 2010, 13:21

dv. 14 juny 2013, 19:50

Facebook d'Arait Multimedia S.A., distribuïdora de One Piece, entre altres sèries, a Catalunya i Espanya. Preguntes de seguidors de One Piece en català que demanen nous episodis de la sèrie i respostes interessants d'Arait:

Usuari A: "Solo soy un simple fan de One Piece, pero he visto en un blog en el que participo que vosotros sois los que teneis los derechos de One Piece para toda España, y que para que tv3 doble mas capítulos teneis que comprar-los vosotros. Si es así, me gustaria transmitiros en nombre de todos mis compañeros del blog y de muchos fans en Cataluña que queremos seguir viendo esta fantástica serie y os agradeceriamos mucho que comprarais mas capitulos.
Saludos coordiales"

Arait Multimedia S.A.: "Hola ________, muchas gracias por tu comentario. Somos conscientes de todos los fans que tiene One Piece y estamos haciendo todo lo posible porque esto salga adelante. De momento no hay novedades pero en cuanto las haya os las comentaremos. Gracias"

Usuari B: "Como veo que por alguna razón no habéis respondido os vuelvo preguntar:
Ahora que ya se están acabando los nuevos capítulos de One Piece (el 23 de Junio se emitirá el 456, el ultimo licenciado y doblado) hay alguna posibilidad de que se licencien nuevos capítulos? lo normal seria hasta el 516 para cerrar la trama de estos capítulos."

Arait Multimedia S.A.: "Hola. La distribuidora está pensando estas opciones pero aun no hay una decisión tomada. Os mantendremos informados cuando haya algún cambio. Gracias"

Crec que són prou interessants i esperançadores, no creieu :pregunta:

Usopp
Sushinchu
Sushinchu

dv. 14 juny 2013, 21:11

No està malament, com a mínim responen. Tinguem fe.

Extremo91
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 257
Membre des de: dv. 20 gen. 2012, 23:50

dv. 14 juny 2013, 21:53

D'esperançadores sí que ho semblen. Qui sap, podríem tenir Marineford abans del que ens pensem... per mi, amb que arrivessin fins a just abans del "Salt" en català ja em conformaria. Seria un tall brusc però haurien complert bé.

I si arrivem a tenir Marineford, ja ens podem encarregar d'ajudar al Marc perquè hi hagi el mínim d'errors possibles. Algú de nosaltres s'hauria d'infiltrar. Suposo que no ens rebutjaria l'ajuda en cas que li oferíssim assessorament.

jueghje
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 298
Membre des de: dv. 13 juny 2008, 17:35
Ubicació: Petant estacions elèctriques. Sí, vull robar l'Ou dels Records ^^

dv. 14 juny 2013, 22:09

No sé si se n'encarrega la distribuïdora, però també li podrien haver preguntat pel tema de la imatge en 4:3 estirada en comptes de la 16:9 original... Estaria bé que en llicenciessin en format panoràmic en cas que siguin ells a qui recaigui aquest tema.

Raylegh
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 198
Membre des de: dj. 17 maig 2012, 02:09

dv. 14 juny 2013, 23:40

Extremo91 ha escrit:
D'esperançadores sí que ho semblen. Qui sap, podríem tenir Marineford abans del que ens pensem... per mi, amb que arrivessin fins a just abans del "Salt" en català ja em conformaria. Seria un tall brusc però haurien complert bé.

I si arrivem a tenir Marineford, ja ens podem encarregar d'ajudar al Marc perquè hi hagi el mínim d'errors possibles. Algú de nosaltres s'hauria d'infiltrar. Suposo que no ens rebutjaria l'ajuda en cas que li oferíssim assessorament.

De fet jo mateix li vaig deixar a l'aire fa temps, però si podria provar de comunicar-li de nou...

I potser també estaria bé preguntar perquè encara posen l'ending antic.
Imatge
El One Piece existeix!!

Noín
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 1926
Membre des de: dg. 21 març 2004, 18:00
Contacta:

ds. 15 juny 2013, 12:47

Almenys sembla que la cosa no está aturada del tot. Com ha dit algú mentre arribin al salt ja em conformo, la resta a mi tant me fa, tampoc m'interessa tant.

I si finalment tenim nous episodis li enviem una nota educada a en Marc comentantli algunes coses com lo d'en Jaume Mallofre/Barbangera. SI ho fem d'una manera correcta segur que ens fa cas. L'hem d'ajudar

Usopp
Sushinchu
Sushinchu

ds. 15 juny 2013, 13:32

446: http://www.tv3.cat/videos/4608432/Cap-p ... osa-serios
447: http://www.tv3.cat/videos/4608435/Pisto ... Barbanegra

----------

Em sembla curiós que al flashbackde Jaya, en Bellamy li hagin posat al veu d'en Sarkies (Daniel Albiac).

Valoro molt el fet que no hagi substituit a cap membre de la tripulació del barret de palla encara que fos només per dir 3 paraules, com avui la Nami.

Noín
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 1926
Membre des de: dg. 21 març 2004, 18:00
Contacta:

ds. 15 juny 2013, 15:46

La tripulació del barret de palla es intocable xd. Ben al contrari que la d'en Barbanegra, de la que segur que no recordaven les veus que tenien i ni s'han molestat. M'ha sorpres que en Van Auger que sempre l'havia doblat en Jordi Pineda (la veu secundaria per excelencia) li canviessin, suposo que ni ho van mirar.Sobretot perque Jordi Pineda ha posatveu a en Doc Q (que havia estat doblat per l'Amadeu Aguado i en Norbert Ibero, que ara per desgracia ja no els sentim). En Lafitte ha tingut la seva tercera veu en tres aparicions, pero aquest cas era bastant especial.

EN Francesc Belda ha fet una bona interpretació de Barbanegra, pero m'ha fet rabia veure tots els flasbacks del personatge amb la seva veu dient exactament el mateix que en Jaume Mallofre. Confio que no tornem a sentir mai mes en Belda fent de Barbanegra (sona molt malament la frase, ho sé xd)

Aara que acabem la saga m'agardaria dir que estic molt content amb les veus d'en Hannyebal i en Magellan. La primera es un espectacle sentirla, clava el personatge, i la d'en Magellan, tot i que al principi sonava estranya, al final crec que ha fet una magnifica interpretació i s'ha ficat en el personatge

dcop
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1117
Membre des de: dt. 09 feb. 2010, 13:21

ds. 15 juny 2013, 16:26

Noín ha escrit:
Aara que acabem la saga m'agardaria dir que estic molt content amb les veus d'en Hannyebal i en Magellan. La primera es un espectacle sentirla, clava el personatge, i la d'en Magellan, tot i que al principi sonava estranya, al final crec que ha fet una magnifica interpretació i s'ha ficat en el personatge

Estic totalment d'acord amb tu. No crec que hi hagi una altra persona capaç de clavar tant el personatge.

Lupus Sigarrensis
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 677
Membre des de: dt. 14 abr. 2009, 17:18
Ubicació: Catalunya

ds. 15 juny 2013, 21:05

Aquest cop els episodis del dissabte els he vist el mateix dia.
Quan en Luffy està emprenyat és l'hòstia, igual que el seu Gear Second!
La propera vegada que en Luffy i en Teach es trobin sense dubte serà la definitiva...però per això ufffff encara falta una eternitat.

Javi Ciffer
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 252
Membre des de: dc. 17 oct. 2012, 17:07
Contacta:

dg. 16 juny 2013, 10:18

Tard o d'hora doblaran mes capitols d'aixo estic segur però alonillor ens tindrem que esperar un poc ¬¬
Imatge

jueghje
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 298
Membre des de: dv. 13 juny 2008, 17:35
Ubicació: Petant estacions elèctriques. Sí, vull robar l'Ou dels Records ^^

dg. 16 juny 2013, 10:51

Ostres, m'acabo d'assabentar que el dia 5 de juny va morir l'actor de doblatge Takkō Ishimori als 81 anys. Interpretava en Sengoku a One Piece.

D.E.P :(

Usopp
Sushinchu
Sushinchu

dg. 16 juny 2013, 17:39

448: http://www.tv3.cat/videos/4609853/Alto-Magellan-La-tecnica-esoterica-del-rei-Iva
449: http://www.tv3.cat/videos/4609852/La-jugada-den-Magellan-Un-pla-de-fugida-fustrat
450: http://www.tv3.cat/videos/4609854/Lequip-fugitiu-te-problemes-Latac-prohibit-del-dimoni-veri

Hi ha hagut un error, en Mr.3 ha pronunciat malament ''Jinbe'', però a la prèvia del següent episodi estava bé.

I quan en Ruffy es transformaba en Campió s'ha sentit la seva veu en japonés de fons.

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants