Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Avatar de l’usuari
Usopp
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 443
Membre des de: dv. 26 feb. 2010, 21:46

Re: One Piece! [Anime en Català] (Spoilers)

ds. 01 feb. 2014, 15:37

Segurament no té gaire importància però m'he fixat, sobretot a l'últim episodi, que es fa servir bastant el terme ''matar'' en comptes dels habituals ''liquidar'', ''eliminar'', etc.
 
Avatar de l’usuari
Extremo91
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 263
Membre des de: dv. 20 gen. 2012, 23:50

Re: One Piece! [Anime en Català] (Spoilers)

dl. 03 feb. 2014, 15:09

Jo vaig sentir també "pelar"
 
Avatar de l’usuari
lostbrain
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 347
Membre des de: dj. 27 gen. 2011, 21:26
Ubicació: Esterri d'Àneu
Contacta:

Re: One Piece! [Anime en Català] (Spoilers)

dl. 03 feb. 2014, 16:18

Vaja... ha parlat l'Akainu i he vist l'Arlong. xD
Imatge
Manga i Anime en Català!
 
Noín
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2054
Membre des de: dg. 21 març 2004, 18:00
Contacta:

Re: One Piece! [Anime en Català] (Spoilers)

dl. 03 feb. 2014, 16:37

Verge santissima com s'ha liat tot!! tothom fotent-se d'hosties.

Doncs si, Akainu amb veu d'Arlong. Demà podrem aprofundir amb la veu però sembla una bona elecció.En tot cas no m'ho esperava.
Riki Coello continua fent d'Smoker (impresionant Marc Zanni).

A destacar també en jango amb la seva veu de tota la vida (la d'en Franky). En Fulbody si que tenia una veu diferent.

Quin gust sentir parlar en Mihawk!!
 
Avatar de l’usuari
Usopp
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 443
Membre des de: dv. 26 feb. 2010, 21:46

Re: One Piece! [Anime en Català] (Spoilers)

dl. 03 feb. 2014, 16:39

462 - La força capaç de destruir el món! El poder de la fruita tremolor-tremolor!
http://www.tv3.cat/videos/4880511/La-fo ... uir-el-mon

Enric Arquimbau, oi? No em desagrada.

Detallets:
- Torna en Ricky Coello com a Smoker. I un rror de traducció, la Tashigi li ha dit vicealmirall quan és comodor en aquest moment. S'han adelantat una mica xD.
- Antoni Forteza com a Jango, ho agraim! En Fullbody no ha pogut ser.
- És brutal el treball de desdoblament que es fa. No hi ha ningú (excepte en Ruffy, l'Ace, en Barbablanca, la Hancock i en Mihawk) que es quedi sense fer secundaris.
- Ara sí, l'Eduard Elias doblant en Mihawk ''actualment''.
Usopp l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. 03 feb. 2014, 16:44, en total s’ha editat 1 vegada.
 
Avatar de l’usuari
lostbrain
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 347
Membre des de: dj. 27 gen. 2011, 21:26
Ubicació: Esterri d'Àneu
Contacta:

Re: One Piece! [Anime en Català] (Spoilers)

dl. 03 feb. 2014, 16:41

També comentar que crec que comença a fer-se pesat sentir en Kizaru a tot arreu. No sé vosaltres però crec li han fet fer un munt de secundaris i no tant secundaris... Fullbody, n'és un exemple.

En canvi aquest capítol no he sentit en Joan Sanz.

Torna a aparèixer en Crocodile però no parla, esperem que conservi la veu.
Imatge
Manga i Anime en Català!
 
Avatar de l’usuari
Extremo91
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 263
Membre des de: dv. 20 gen. 2012, 23:50

Re: One Piece! [Anime en Català] (Spoilers)

dl. 03 feb. 2014, 16:53

Se que normalment parlem sobre el doblatge dels capítols però com que ja s'ha comentat la majoria de coses, m'agradaria afegir que el capítol, en termes de direcció i sobretot destanant l'animació, m'ha semblat bastant decent i ben portat.
Hi ha hagut més 'moviment' frames, i aquests pics de qualitat també s'agraeixen i són necessaris de tant en tant.
 
Noín
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2054
Membre des de: dg. 21 març 2004, 18:00
Contacta:

Re: One Piece! [Anime en Català] (Spoilers)

dl. 03 feb. 2014, 17:27

El principi del capitol se m'ha fet molt lent,amb les tipiques imatges de les cares dels personatges fins que l'Aokiji no s'ha mogut I també reconec que a vegades en Buggy em ratlla per pesat.

Suposo que demà ja si sera tot batalles.

L'animació de moment em sembla bé, no he trobat cap capitol d'aquells qe tenen un estil de dibuix lamentable que per desgracia sol apareixer per One Piece (l'inici de l'opening fot pena el dibuix)
 
Avatar de l’usuari
Xeic96
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 54
Membre des de: dj. 12 set. 2013, 23:26

Re: One Piece! [Anime en Català] (Spoilers)

dl. 03 feb. 2014, 17:39

Marco: "En una sola paraula, és capaç de fer-nos feliços a tots" No sé vosaltres, però jo en compto sis :ein:

Potser és una bestiesa però cada vegada m'hi fixo i cada vegada em senta pitjor XD
 
yyuusseepp
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 28
Membre des de: dl. 07 set. 2009, 11:30

Re: One Piece! [Anime en Català] (Spoilers)

dl. 03 feb. 2014, 17:48

Xeic96 ha escrit:
Marco: "En una sola paraula, és capaç de fer-nos feliços a tots" No sé vosaltres, però jo en compto sis :ein:

Potser és una bestiesa però cada vegada m'hi fixo i cada vegada em senta pitjor XD


diu "AMB una sola paraula és capaç de fer-nos feliços a tots" xD es refereix a k nomès anomenan-los fills ja els fa feliços
 
Avatar de l’usuari
Lupus Sigarrensis
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 812
Membre des de: dt. 14 abr. 2009, 17:18
Ubicació: Catalunya

Re: One Piece! [Anime en Català] (Spoilers)

dl. 03 feb. 2014, 17:53

Xeic96 ha escrit:
Marco: "En una sola paraula, és capaç de fer-nos feliços a tots" No sé vosaltres, però jo en compto sis :ein:

Potser és una bestiesa però cada vegada m'hi fixo i cada vegada em senta pitjor XD


Que vols dir, amb això?

Això del 4:3 no sé pas d'on coi surt. El primer cop que parla l'Aokiji ni se l'ha vist per culpa del format! Destacar també com s'ha comentat l'ascens inesperat de l'Smoker!
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: One Piece! [Anime en Català] (Spoilers)

dl. 03 feb. 2014, 18:00

Lupus Sigarrensis ha escrit:
Xeic96 ha escrit:
Marco: "En una sola paraula, és capaç de fer-nos feliços a tots" No sé vosaltres, però jo en compto sis :ein:

Potser és una bestiesa però cada vegada m'hi fixo i cada vegada em senta pitjor XD


Que vols dir, amb això?

Això del 4:3 no sé pas d'on coi surt. El primer cop que parla l'Aokiji ni se l'ha vist per culpa del format! Destacar també com s'ha comentat l'ascens inesperat de l'Smoker!

Vergonyos per part del Super 3 i per part de l'empresa que te els drets, Arait Multimedia :(
 
Avatar de l’usuari
Xeic96
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 54
Membre des de: dj. 12 set. 2013, 23:26

Re: One Piece! [Anime en Català] (Spoilers)

dl. 03 feb. 2014, 18:01

yyuusseepp ha escrit:
Xeic96 ha escrit:
Marco: "En una sola paraula, és capaç de fer-nos feliços a tots" No sé vosaltres, però jo en compto sis :ein:

Potser és una bestiesa però cada vegada m'hi fixo i cada vegada em senta pitjor XD


diu "AMB una sola paraula és capaç de fer-nos feliços a tots" xD es refereix a k nomès anomenan-los fills ja els fa feliços


Ah, és això. No entenia com podia haver-hi un error tan gros, si és així, tot correcte XD
 
Noín
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2054
Membre des de: dg. 21 març 2004, 18:00
Contacta:

Re: One Piece! [Anime en Català] (Spoilers)

dl. 03 feb. 2014, 18:07

Realment no entenc com Arait pot comprar uns capitols en aquest format pero es que de totes maneres el que em sorprén es que desde el japó encara es comercialitzin episodis en 4:3

Llastima l'error de traducció del carrec de l'Smoker. Algún ja els hi ha passat algun error així i crec que son els que més s'han de vigilar (també nosltres potser els hauriem d'ajudar)
 
conan_1989
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 654
Membre des de: dv. 11 abr. 2008, 08:33

Re: One Piece! [Anime en Català] (Spoilers)

dl. 03 feb. 2014, 20:41

Informo que si us fixeu a la web de tv3 i del super 3 on pengen els capitols abans els posaven dos dies només, ara tornen a aparèixer tots menys el primer i sembla que estaran més dies disponibles. És una bona oportunitat per a augmentar l'audiència, recordeu veure els episodis a la web que les visites conten!

El penúltim episodi porta 3750 visites aproximades (ho podeu veure als 20 més vistos de la setmana per sota del ránking) pero normalment es veu menys, inclús bola de drac està més amunt en el ranking de vegades (mireu el ránking d'avui on surt un episodi de bola de drac z al 5e lloc), tothom a veure els episodis! i a la web del club super 3 també!

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 64 visitants