Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

Extremo91
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 257
Membre des de: dv. 20 gen. 2012, 23:50

Re: One Piece! [Anime en Català] (Spoilers)

dl. 03 feb. 2014, 20:56

Aquesta frase del Marco de "és capaç de fer-nos feliços a tots" a mi em sona malament no per lo que diu sinó per com ho diu de ràpid xddd em fa gràcia més que res. :lol: fot el turbo el pobre doblador

Patxinco
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 132
Membre des de: dc. 08 juny 2011, 13:38

dl. 03 feb. 2014, 21:18

Mot bó el capitol, com bé heu dit, la cagada del 4:3 amb l'Aokiji ha sigut brutal :no:

El que jo he vist, que m'ha semblat estrany, es quan salten els pirates del vaixell per començar la batalla, que un d'ells diu: "Els pirates ataquen!! Foc a discreció!!!" M'ho ha semblat a mi, o algú més ho ha notat?

Salut!!!

Extremo91
Sanshinchu
Sanshinchu

dl. 03 feb. 2014, 21:26

Sembla que ho digui un d'ells perquè mou la boca però en realitat crec que ho diu un soldat de l'armada. Això espero xd

Raylegh
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 198
Membre des de: dj. 17 maig 2012, 02:09

dt. 04 feb. 2014, 01:12

Bé ja s'ha comentat quasi tot. Només queda destacar que cada vegada m'agrada més com li queda a Doflamingo. I m'ha semblat sentir el seu "Fufufu".

El que a aquestes alçades a vegades noto una mica poc natural els crits dels secundaris degut a que els actors han de transformar massa la veu perquè no es noti tant. Per això podrien agafar molta gent dels tallers que faria ambients de gratis i no hi hauria veus repetitives.
Imatge
El One Piece existeix!!

Patxinco
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 132
Membre des de: dc. 08 juny 2011, 13:38

dt. 04 feb. 2014, 11:56

Ara mateix, el capitol d'ahir, esta en 4ª posició!!!

Visca!!! :profident:

conan_1989
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 558
Membre des de: dv. 11 abr. 2008, 08:33

dt. 04 feb. 2014, 12:41

Y el capítol anterior als més vistos de la setmana el número 15 amb casi 4.000 visites, això ha de seguir pujant, si no ni més one piece ni conan ni anime ni res. Tothom a veure els episodis per la tele (els qui tinguin receptor d'audiència) i per la web (tant per tv3 a la carta com pel super3), votem els episodis, comentem-los a la web, diem-li a coneguts que piquin a l'enllaç de l'episodi que no costa res i així poc a poc la cosa anirà pujant. No es per ser pesat però em sembla que la visualització d'aquests episodis serà clau per a que continuin portant la sèrie i també per altres animes.

Noín
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 1904
Membre des de: dg. 21 març 2004, 18:00
Contacta:

dt. 04 feb. 2014, 12:48

Has di
conan_1989 ha escrit:
, votem els episodis, comentem-los a la web, .

Això si que em sembla bona idea, especialment lo dels comentaris. Podem deixar el tipic missatge agraint la serie i dient que ens encanta.

Per cert Raylegh, en Doflamingo si que fa Ffufuf. En Jordi Pineda ho està clavant i personalment em descollono quan riu

Usopp
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 443
Membre des de: dv. 26 feb. 2010, 21:46

dt. 04 feb. 2014, 16:37

463 - Convertiu-ho tot en cendres! El poder de l'almirall Akainu!

http://www.tv3.cat/videos/4880971/Conve ... all-Akainu

------------

Oriol de Balle com a Jozu, tot correcte.

Extremo91
Sanshinchu
Sanshinchu

dt. 04 feb. 2014, 17:01

Ja el tenim aquí! El "petit" Ozu Jr. m'encanta aquesta part i l'entusiasme d'en Moria. :profident:

Avui sembla que sí que hi ha hagut un error, un dels pirates d'en Barbablanca ha dit "l'almirall Akainu ens ha salvat".

Hibari_Kyoya
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 60
Membre des de: ds. 12 març 2011, 12:45

dt. 04 feb. 2014, 17:05

Extremo91 ha escrit:
Ja el tenim aquí! El "petit" Ozu Jr. m'encanta aquesta part i l'entusiasme d'en Moria. :profident:

Avui sembla que sí que hi ha hagut un error, un dels pirates d'en Barbablanca ha dit "l'almirall Akainu ens ha salvat".

Jo crec que això ho diuen perquè si no hagués estat per Akainu el tros de gel els hagués caigut a sobre d'ells

fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3360
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

dt. 04 feb. 2014, 17:39

conan_1989 ha escrit:
Y el capítol anterior als més vistos de la setmana el número 15 amb casi 4.000 visites, això ha de seguir pujant, si no ni més one piece ni conan ni anime ni res. Tothom a veure els episodis per la tele (els qui tinguin receptor d'audiència) i per la web (tant per tv3 a la carta com pel super3), votem els episodis, comentem-los a la web, diem-li a coneguts que piquin a l'enllaç de l'episodi que no costa res i així poc a poc la cosa anirà pujant. No es per ser pesat però em sembla que la visualització d'aquests episodis serà clau per a que continuin portant la sèrie i també per altres animes.

Jo he comentat molts cops al facebook de TV3 parlant de Conan i pasen de mi com de la merda, aixi de clar :xiulant:

Lupus Sigarrensis
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 665
Membre des de: dt. 14 abr. 2009, 17:18
Ubicació: Catalunya

dt. 04 feb. 2014, 17:54

Per mi a la forma fènix d'en Marco li sobren les "ulleres", d'alguna manera perd serietat la transformació, opinió de disseny a banda el poder d'aquesta fruita és increïble, una zoan amb característiques tipus logia.

No recordo la pronunciació japonesa d'Akainu, però se'm fa estranya com ho diuen en català. Jo sempre ho he pronunciat com "aka-inu", com remarcant més les dues parts de la paraula, com "ao-kiji" i "ki-zaru".

Noín
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 1904
Membre des de: dg. 21 març 2004, 18:00
Contacta:

dt. 04 feb. 2014, 18:31

L'animació del capitol d'avui ha estat molt bona, llastima les ulleres d'en Marco que destrosen la transformació com be dius Lupus.

Tenint en compte la dificultat del doblatge d'aquests episodis no se si a en Marc Zanni se li ha passat pel cap deixar la versió original en escenes on surten soldats i pirates cridant o lluitant. Ja se que no es partidari de deixar res en japonés però crec que s'estalviaria una mica de feina

PD.he estat incapaç d'identificar la veu de l'ozu kr, li han distorsionat la veu moltissim

Raylegh
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 198
Membre des de: dj. 17 maig 2012, 02:09

dc. 05 feb. 2014, 01:27

Capitol molt correcte, llàstima que el poc pressupost faci que em cansi d'escoltar sempre els mateixos fent secundaris.
Lupus Sigarrensis ha escrit:
Per mi a la forma fènix d'en Marco li sobren les "ulleres", d'alguna manera perd serietat la transformació, opinió de disseny a banda el poder d'aquesta fruita és increïble, una zoan amb característiques tipus logia.

No recordo la pronunciació japonesa d'Akainu, però se'm fa estranya com ho diuen en català. Jo sempre ho he pronunciat com "aka-inu", com remarcant més les dues parts de la paraula, com "ao-kiji" i "ki-zaru".

Doncs ho han fet correctament: A-kai-nu. La pronunciació és igual que en japonès, ja que Akai també seria correcte com a vermell i es fusionaria amb inu afegint només el -nu. De totes formes tenim l'exemple d'en Kizaru, on significa "mico groc" i mico és Saru.
Imatge
El One Piece existeix!!

Usopp
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 443
Membre des de: dv. 26 feb. 2010, 21:46

dc. 05 feb. 2014, 16:37

464 - Un descendent del Dimoni! El petit Ozu Júnior ataca!

http://www.tv3.cat/videos/4882813/Un-de ... ior-ataca-

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 12 visitants