Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Avatar de l’usuari
Usopp
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 443
Membre des de: dv. 26 feb. 2010, 21:46

Re: One Piece! [Anime en Català] (Spoilers)

dg. 10 jul. 2016, 12:21

En cas que l'acabessin portant (jo encara no les tinc totes), seria una falta de respecte que no la doblessin en català pel simple fet que aquí és on hi ha més episodis doblats de tota Espanya, cosa que hauria de mostrar que aquí és on més bona recepció té.

El cert és que argumentalment no té gaire sentit portar aquesta pel·lícula, però l'objectiu deu ser volver reintroduir One Piece al mercat espanyol. Qui sap si això podria afavorir l'arribada de nous episodis... Encara que això depèn d'Arait i TV3...
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: One Piece! [Anime en Català] (Spoilers)

dg. 10 jul. 2016, 12:24

Usopp ha escrit:
En cas que l'acabessin portant (jo encara no les tinc totes), seria una falta de respecte que no la doblessin en català pel simple fet que aquí és on hi ha més episodis doblats de tota Espanya, cosa que hauria de mostrar que aquí és on més bona recepció té.

El cert és que argumentalment no té gaire sentit portar aquesta pel·lícula, però l'objectiu deu ser volver reintroduir One Piece al mercat espanyol. Qui sap si això podria afavorir l'arribada de nous episodis... Encara que això depèn d'Arait i TV3...

Em direu pesat pero amb la peli de Conan els arguments que has usat eren igual de valids i SV (o TV3) va passar de doblarla xD
 
Avatar de l’usuari
Usopp
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 443
Membre des de: dv. 26 feb. 2010, 21:46

Re: One Piece! [Anime en Català] (Spoilers)

dg. 10 jul. 2016, 12:40

fabrebatalla18 ha escrit:
Usopp ha escrit:
En cas que l'acabessin portant (jo encara no les tinc totes), seria una falta de respecte que no la doblessin en català pel simple fet que aquí és on hi ha més episodis doblats de tota Espanya, cosa que hauria de mostrar que aquí és on més bona recepció té.

El cert és que argumentalment no té gaire sentit portar aquesta pel·lícula, però l'objectiu deu ser volver reintroduir One Piece al mercat espanyol. Qui sap si això podria afavorir l'arribada de nous episodis... Encara que això depèn d'Arait i TV3...

Em direu pesat pero amb la peli de Conan els arguments que has usat eren igual de valids i SV (o TV3) va passar de doblarla xD

Si ho entenc, però, sense menysprear al Detectiu Conan, que m'encanta, és evident que One Piece té més mercat i, a part, es tracta d'una pel·lícula nova, no una de fa anys com en el cas que esmentes. Suposo que tot compta.

El cas es que coincideix amb el fet que en Zanni volia parlar-nos de no se què de One Piece i ara apareix això. Tinguem una mica de fe.

Evidentment, si la caguen, seré el primer en denunciar-ho. El que van fer amb la peli de Conan vs Lupin III és delictiu.
 
Avatar de l’usuari
Ramon10
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 241
Membre des de: dj. 05 feb. 2015, 11:21
Contacta:

Re: One Piece! [Anime en Català] (Spoilers)

dg. 10 jul. 2016, 13:03

I que van fer amb la peli de Conan vs Lupin III?
 
Ender11
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 121
Membre des de: dj. 28 ago. 2014, 19:12

Re: One Piece! [Anime en Català] (Spoilers)

dg. 10 jul. 2016, 13:25

Ramon10 ha escrit:
I que van fer amb la peli de Conan vs Lupin III?


Doncs que la van doblar al Castella només, mirant pel lloc bo, es millor que el doblatge espanyol antic, només perque el que doblaba a Conan en català, també dobla en aquesta pel·licula.
 
conan
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 87
Membre des de: dc. 06 jul. 2011, 22:19

Re: One Piece! [Anime en Català] (Spoilers)

dg. 10 jul. 2016, 15:21

Ramon10 ha escrit:
I que van fer amb la peli de Conan vs Lupin III?


Selecta van dir que la doblarien al català i al final res de res.
 
Avatar de l’usuari
Usopp
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 443
Membre des de: dv. 26 feb. 2010, 21:46

Re: One Piece! [Anime en Català] (Spoilers)

dg. 10 jul. 2016, 17:33

El problema no és només dir que la doblarien en català, si no que es va fer un doblatge extranyíssim amb la Joël Mulachs i l'Òscar Muñoz com a Conan i Shinichi i en Roger Pera com a Lupin III, i la resta del doblatge es va fer a València. Un resultat que no crec que agradi a ningú. Un crim contra el que ha de ser un doblatge respectuós amb la sèrie.
 
Avatar de l’usuari
taketokun
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1108
Membre des de: dg. 17 gen. 2010, 21:28

Re: One Piece! [Anime en Català] (Spoilers)

dg. 10 jul. 2016, 20:15

selecta ja ho ha fet mes d'una vegada aixo de agafar el protes amb veus de barcelona i secundaris a valencia (el verano de coo, les pelis de ataque a los titanes, tokyo ghoul i hem sembla que madoka magica tambe pero en comptes de barcelona hi havia alguna veu de les illes (i de les protes com qubey i alguna puella mes, pero no estic segur del tot)

Ara amb la peli de OP pasara el de sempre, Selecta la oferira a tvc a x euros i li fara fer-se carrec del doblatge, si no arriben a un acord (com Conan) selecta no la doblarà. Sempre que selecta a tret algun film amb catala abans que aquest s'emetes per tvc,era perque ja havia venut els drets a tv i a posteriori es va emetre al 3xl, en canvi si no duu el catala no es segur que s'emeti (sense contar els ultims films de Bola de Drac, Saint Seiya que tenen una mica més d'un any i potser Evan 3.33)

Un altra opcio es que pugui entrar a traves del servei catala de doblatge, que no se si encara funciona, pero si no ho van fer amb conan, no se no se.
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: One Piece! [Anime en Català] (Spoilers)

dg. 10 jul. 2016, 21:19

Doncs molt em temo que al final no es fara res de res de One Piece en catala (a curt termini)... http://marczanni.blogspot.com.es/2016/0 ... piece.html
 
Avatar de l’usuari
Usopp
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 443
Membre des de: dv. 26 feb. 2010, 21:46

Re: One Piece! [Anime en Català] (Spoilers)

dg. 10 jul. 2016, 22:12

Bé, tinguem paciència.
 
Avatar de l’usuari
Cortexian05
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 554
Membre des de: dj. 28 ago. 2014, 13:43
Ubicació: Lleida

Re: One Piece! [Anime en Català] (Spoilers)

dg. 10 jul. 2016, 22:32

És una pena... Com a mínim confiava en la primícia :(

Però com diu l'Usopp, tinguem paciència. La peli encara no ha sortit al Japó, i la película de Selecta que hem tingut més a prop ha sigut de 6 mesos de diferència.

Com a mínim podrem continuar gaudint de remasteritzacions en BD en català d'alguns clàssics :yeah:
 
Avatar de l’usuari
Ramon10
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 241
Membre des de: dj. 05 feb. 2015, 11:21
Contacta:

Re: One Piece! [Anime en Català] (Spoilers)

dg. 10 jul. 2016, 23:14

Ender11 i Conan gracies per contestar a la meva pregunta!
 
Avatar de l’usuari
Cortexian05
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 554
Membre des de: dj. 28 ago. 2014, 13:43
Ubicació: Lleida

Re: One Piece! [Anime en Català] (Spoilers)

dt. 12 jul. 2016, 11:45

Tinc un missatge a Facebook demanant One Piece Gold en català que té 7 likes i els de Selecta m'han respós aixó:

Estimado Cortex Seguid atentos a nuestras redes sociales, en cuanto podamos daremos más información al respecto. Saludos!

Pel missatge diria que encara no tenen gaire clar com portaran la peli i que encara haurem d'esperar una mica més per a que la vulguin comercialtizar. Paciència.
 
Avatar de l’usuari
Usopp
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 443
Membre des de: dv. 26 feb. 2010, 21:46

Re: One Piece! [Anime en Català] (Spoilers)

dt. 12 jul. 2016, 13:01

Bé, mentrestant jo els hi vaig enviar un correu a TV3 preguntant per nous episodis amb l'excusa dels dos anys (per si colava) i diuen que de moment no tenen plans d'adquirir nous episodis. El que esperava.
 
Ruffy Rei Pirata
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 47
Membre des de: dj. 31 març 2016, 15:31

Re: One Piece! [Anime en Català] (Spoilers)

dv. 15 jul. 2016, 04:03

Eliminat
Ruffy Rei Pirata l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. 11 nov. 2016, 04:34, en total s’ha editat 1 vegada.

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 16 visitants