Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Avatar de l’usuari
Ramon10
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 241
Membre des de: dj. 05 feb. 2015, 11:21
Contacta:

Re: One Piece! [Anime en Català] (Spoilers)

dc. 09 nov. 2016, 10:57

Hola! Jo vaig anar dissabte a veure la pel·lícula al Splau, igual que tu, la van emetre en format 4:3. La pel·lícula em va semblar bastant bona.
 
Avatar de l’usuari
Django
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 231
Membre des de: dl. 18 juny 2012, 06:32

Re: One Piece! [Anime en Català] (Spoilers)

dg. 04 des. 2016, 19:10

Els del canal Super3 ja podrien emetre les películes de One Piece ara que Selecta les té llicenciades i no continúen amb la sèrie. Al menys les tindriem en català... em fa molta ràbia que no hi estiguin. Ja no es que no me les compri per no estar en català, es que ni tan sols em ve de gust descarregarles gratuitament en castellà :/


EDIT:

Hay posibilidades de que la serie de One Piece vuelva como se merece a España

Está claro que Toei Animation está decidida a que una se sus franquicias más fuertes no deje nuestro territorio. De momento gracias a Selecta Visión tenemos las películas que ya están en marcha.

La serie de anime, actualmente solo en emisión en la cadena vasca ETB3, si las películas funcionan tal y como se espera, podría volver tal y como apuntó Jorge Saudinós en la charla que mantuvo en el Mangafest de Servilla ayer mismo. Además de que si vuelve esta vez continuaría en la línea de las películas con el máximo respeto al guión japonés.

Y es que la serie, que en la cadena catalana llegó bastante más avanzada, aunque ahora tampoco está en antena, primero de manos de Arait, se estrenó en Telecinco, para pasar por Fox Kids, Jetix, Castilla-La Mancha TV… y Boing, en su versión castellana, con bastante éxito.

Aunque la cadena de Mediaset actualmente no apuesta por el anime dado su giro desde hace ya unos años, salvo contadas excepciones como “Doraemon”, “Yo.kai Watch” o “Inazuma Eleven”, la serie de “One Piece” sigue siendo una de las más demandadas entre el público y Toei lo sabe y trabaja en ello.

Además Saudinós y el resto de invitados hablaron de curiosidades de doblaje, personajes que más o menos aprecian, anécdotas y muchas otras cosas que os fuimos relatando ayer en nuestra cuenta de Twitter.

http://misiontokyo.com/noticias/hay-pos ... e-a-espana


A veure si es veritat i TVC continúa amb la serie. O al menys que la torni a emetre per després emetre nous episodis i películes.
 
Avatar de l’usuari
Frydivx
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 422
Membre des de: dc. 23 maig 2012, 17:59

Re: One Piece! [Anime en Català] (Spoilers)

dl. 05 des. 2016, 12:47

No hi ha cap indici plausible de que TV3 torni a emetre One Piece, perque hauria de recomprar els drets per tornar emetre'l i això no és barat.
Si han de tornar a emetre One Piece que ho facin amb capitols nous (o com a mínim amb la útlima saga de Marineford per repescar el fil) així només paguen un cop i apa, TV3 no està per gastar diners a lo tonto.
Jo ja ho he dit en el Megapost de One Piece si emeten les pelis per nadal o setmana santa encara haurem tret alguna cosa de bo d'aquesta adquisició.

Salut!
 
Avatar de l’usuari
bertri11
Usuari
Usuari
Entrades: 20
Membre des de: dc. 14 gen. 2015, 01:07
Ubicació: Bolvir
Contacta:

Re: One Piece! [Anime en Català] (Spoilers)

dc. 14 des. 2016, 13:40

Frydivx ha escrit:
No hi ha cap indici plausible de que TV3 torni a emetre One Piece, perque hauria de recomprar els drets per tornar emetre'l i això no és barat.
Si han de tornar a emetre One Piece que ho facin amb capitols nous (o com a mínim amb la útlima saga de Marineford per repescar el fil) així només paguen un cop i apa, TV3 no està per gastar diners a lo tonto.
Jo ja ho he dit en el Megapost de One Piece si emeten les pelis per nadal o setmana santa encara haurem tret alguna cosa de bo d'aquesta adquisició.

Salut!


De moment no crec que TV3 ens sorprengui amb nous episodis, es car, tindrem que esperar inpacients :/
 
Avatar de l’usuari
Cortexian05
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 554
Membre des de: dj. 28 ago. 2014, 13:43
Ubicació: Lleida

Re: One Piece! [Anime en Català] (Spoilers)

dc. 14 des. 2016, 19:35

bertri11 ha escrit:
Frydivx ha escrit:
No hi ha cap indici plausible de que TV3 torni a emetre One Piece, perque hauria de recomprar els drets per tornar emetre'l i això no és barat.
Si han de tornar a emetre One Piece que ho facin amb capitols nous (o com a mínim amb la útlima saga de Marineford per repescar el fil) així només paguen un cop i apa, TV3 no està per gastar diners a lo tonto.
Jo ja ho he dit en el Megapost de One Piece si emeten les pelis per nadal o setmana santa encara haurem tret alguna cosa de bo d'aquesta adquisició.

Salut!


De moment no crec que TV3 ens sorprengui amb nous episodis, es car, tindrem que esperar inpacients :/


Home, car? Parlem de capítols de fa 5 (quasi 6) anys. Abans TV3 els comprava amb 1-2 anys de diferència amb el Japó.
 
Avatar de l’usuari
Frydivx
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 422
Membre des de: dc. 23 maig 2012, 17:59

Re: One Piece! [Anime en Català] (Spoilers)

dj. 15 des. 2016, 12:39

Home a preu de saldo no ens ho deixaran, després els cost del doblatge de X capítols, tot suma Cortexian05.
Que sortirà més econòmic ara que fa 5 anys? segur que si, però tampoc en pugem a la parra, que com he dit anteriorment TV3 té que gastar els diners en el que a ell més convé.
També han de oferir altres animacions, tenen que complir un cupo de ficcions (europees, anime, americanes, estatals), no tot serà anime.

Salut!
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: One Piece! [Anime en Català] (Spoilers)

ds. 11 feb. 2017, 23:10

Avui mirant la revista catalec dels lloguers del mes de febrer. He vist que posa que el 22 de febrer surt de lloguer la pelicula 1 de one piece.
 
Avatar de l’usuari
nuni_25
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 150
Membre des de: dl. 14 nov. 2005, 19:24
Ubicació: Empresaria

Re: One Piece! [Anime en Català] (Spoilers)

dl. 17 jul. 2017, 16:56

Bones!!!!!
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Heni
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 110
Membre des de: dt. 10 juny 2014, 11:50

Re: One Piece! [Anime en Català] (Spoilers)

dt. 29 ago. 2017, 00:41

Hola! No sabia ben bé on incloure aquesta informació. Fins i tot, havia pensat d'obrir un nou post, però em semblava massa... Total, he acabat escrivint-t'ho aquí, ja que es parla de One Piece en català. La veritat és que no sé si s'ha arribat a dir per alguna part del web; em sap greu si és el cas, no ho he sabut veure. Bé, el cas és que fa unes setmanes vaig trobar el nom sencer del cantant masculí de One Piece en català. Tots el coneixem com a "David" a seques, però vaig trobar un web seu amb el seu CV i exemples de la seva feina. Aquí us passo el web per als curiosos: http://dvmusic.net/cv/
 
Avatar de l’usuari
Marcuz M Law
Usuari
Usuari
Entrades: 15
Membre des de: dl. 15 feb. 2016, 21:03

Re: One Piece! [Anime en Català] (Spoilers)

dv. 01 set. 2017, 21:11

Hola Bones, ja fa 10 mesos que va sortir la pelicula de One Piece Gold en català i de moment no han tret nou contingut doblat de OP. Se sap si TV3 treurà nous capítols en català o bé si doblarà algunes películes tal i com està fent Selecta Visión en castellà? En cas que no, els fans de One Piece podem presionar d'alguna manera a TV3?

Vagi bé!!
 
Avatar de l’usuari
Loco87
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 676
Membre des de: dg. 01 feb. 2015, 17:32

Re: One Piece! [Anime en Català] (Spoilers)

ds. 02 set. 2017, 14:00

Marcuz M Law ha escrit:
Hola Bones, ja fa 10 mesos que va sortir la pelicula de One Piece Gold en català i de moment no han tret nou contingut doblat de OP. Se sap si TV3 treurà nous capítols en català o bé si doblarà algunes películes tal i com està fent Selecta Visión en castellà? En cas que no, els fans de One Piece podem presionar d'alguna manera a TV3?

Vagi bé!!


TV3 aquest any ha estrenat nous continguts de Detectiu Conan en català (les pelis 9 i 10) i té previst estrenar nous capítols de DC en català. Si ho fan i surt bé, és a dir, tenen bones audiències i tal, llavors s'hauria de "pressionar" a TV3 perquè tornin més animes com ara One Piece!
 
Avatar de l’usuari
Usopp
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 443
Membre des de: dv. 26 feb. 2010, 21:46

Re: One Piece! [Anime en Català] (Spoilers)

dg. 03 set. 2017, 00:52

Marcuz M Law ha escrit:
Hola Bones, ja fa 10 mesos que va sortir la pelicula de One Piece Gold en català i de moment no han tret nou contingut doblat de OP. Se sap si TV3 treurà nous capítols en català o bé si doblarà algunes películes tal i com està fent Selecta Visión en castellà? En cas que no, els fans de One Piece podem presionar d'alguna manera a TV3?

Vagi bé!!

Envia missatges regularment demanant One Piece. Jo ho faig, però una sola persona no pot fer prou pressió.
 
Avatar de l’usuari
Steve Maister
Moderadors
Moderadors
Entrades: 2285
Membre des de: dc. 05 març 2008, 18:16
Contacta:

Re: One Piece! [Anime en Català] (Spoilers)

dv. 26 jul. 2019, 22:09

Selecta ha llicenciat la nova peli, Stampede. Han dit que vindrà doblada al català també, i que s'estrenarà als cinemes abans d'acabar l'any :D
Imatge
Anime-Planet.com - anime | watch anime online | Anime-Planet | Twitter |
 
Avatar de l’usuari
Comte Urà
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 526
Membre des de: dc. 25 nov. 2015, 18:42

Re: One Piece! [Anime en Català] (Spoilers)

ds. 27 jul. 2019, 09:49

Una bona notícia! Ja anyorava al Carles Lladó fent de Ruffy. A veure quin elenc escullen per ambdues versions.
 
Avatar de l’usuari
Cortexian05
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 554
Membre des de: dj. 28 ago. 2014, 13:43
Ubicació: Lleida

Re: One Piece! [Anime en Català] (Spoilers)

ds. 27 jul. 2019, 17:36

No hi haurà cap problema per recuperar les veus de la tripulació, tots són bastant actius últimament. El que em preocupa de veritat són les veus de les decenes de secundaris que surten a la peli, encara que es volgués fer bé és molt difícil organitzar-ho amb un pressupost normal.

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants