Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Avatar de l’usuari
Ramon10
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 241
Membre des de: dj. 05 feb. 2015, 11:21
Contacta:

Re: One Piece! [Anime en Català] (Spoilers)

ds. 16 nov. 2019, 12:03

Noín ha escrit:
Quines coses més rares han fet pel que diueu, sembla evident que aquestes pelicules van força per lliure en relació a la la serie.

Per cert, pels qui l'heu vist, el tema de pronunciament de noms que tal? Fins Aamazon Lily havien sigut d'una manera pero després es van produir certs canvis com "Trafalgar Lou"(Abans deien Traflaga Lo), "Mihauwk"abans deien Mihok)...
ÉS un detall que em va fer força ràbia perque fins aleshores sempre s'havien respectat

L'Ana Maria Camps ha tornar a participar fent de Hina doncs? creia que aquesta dona s'havia retirat, ja que eia com 10 anys que no l'escoltava enlloc

Hola! La Hina l'ha doblat la Teresa Soler. I es veu que estava retirada però potser per un favor personal ha tornat a doblar el personatge.
 
Kashi
Usuari
Usuari
Entrades: 4
Membre des de: ds. 26 oct. 2019, 19:13

Re: One Piece! [Anime en Català] (Spoilers)

ds. 16 nov. 2019, 12:41

Noín ha escrit:
Quines coses més rares han fet pel que diueu, sembla evident que aquestes pelicules van força per lliure en relació a la la serie.

Per cert, pels qui l'heu vist, el tema de pronunciament de noms que tal? Fins Aamazon Lily havien sigut d'una manera pero després es van produir certs canvis com "Trafalgar Lou"(Abans deien Traflaga Lo), "Mihauwk"abans deien Mihok)...
ÉS un detall que em va fer força ràbia perque fins aleshores sempre s'havien respectat

L'Ana Maria Camps ha tornar a participar fent de Hina doncs? creia que aquesta dona s'havia retirat, ja que eia com 10 anys que no l'escoltava enlloc


Potser en el meu missatge només s'hi veuen les coses extranyes que han fet. En general el doblatge està moooolt bé, han respectat moltíssimes veus i la major part de la película és com si estessis veient la sèrie. No és que no em queixi, és que estic força content. És un must pels seguidors de la serie en català.

PD: El Buggy d'en Domènech Farell és una passada. D'aquells casos en què, en la meva opinió, supera amb escreix la versió original.
 
Avatar de l’usuari
Lupus Sigarrensis
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 812
Membre des de: dt. 14 abr. 2009, 17:18
Ubicació: Catalunya

Re: One Piece! [Anime en Català] (Spoilers)

ds. 16 nov. 2019, 13:27

Ahir la vaig anar veure. No sóc cap expert del doblatge i per mi s'ha fet una gran feina.
Spoiler: mostra
Segurament el canvi més evident per a mi és per la veu d'en Crocodile que el primer cop que la sents: "Llàstima, no és la seva veu de sempre", després molt i poc t'hi acostumes. La resta de canvis no m'han sobtat tant o m'han passat més desapercebudes o bé ja hi ha havien hagut canvis anteriorment a la sèrie.

Respecte pronuncies, la que m'ha sobtat és la de l'Uroge. Crec que abans era "Uruix" més o menys, ara ha estat "Urogue".


La pel·li en general tot un espectacle reunint el el millor del millor de One Piece. La vaig gaudir molt i els assistents a la sala també per les sensacions que vaig tenir.
 
dcop
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1142
Membre des de: dt. 09 feb. 2010, 13:21

Re: One Piece! [Anime en Català] (Spoilers)

dg. 13 set. 2020, 17:34

He preguntat per la sèrie al servei d'atenció a l'audiència de TV3 i, tot i que no hi ha novetats, sembla que d'interès en tenen...

Imatge
 
Avatar de l’usuari
Frydivx
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 422
Membre des de: dc. 23 maig 2012, 17:59

Re: One Piece! [Anime en Català] (Spoilers)

dg. 13 set. 2020, 17:48

dcop ha escrit:
He preguntat per la sèrie al servei d'atenció a l'audiència de TV3 i, tot i que no hi ha novetats, sembla que d'interès en tenen...

Imatge


Jo ho veig més com una mostra d'empatia i cordialitat que d'un interès manifestament plasmat, sincerament.

Salut!
 
rexelperro
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 186
Membre des de: dl. 21 juny 2010, 22:39

Re: One Piece! [Anime en Català] (Spoilers)

dl. 14 set. 2020, 04:08

Resposta del 3 de Setembre:
Imatge

A mi es que ja m'han agafat tirria perque porto desde 2016 cada mes enviant missatges demanant One Piece en català i ja em coneixen mireu la resposta d'aquest Març xDD
Imatge

Però em dona igual, jo cada mes continuaré donant pel sac, tant de bo tots els fans fessin lo mateix, va ser aixi que els fans de Dragon Ball van aconseguir que la serie tornés... i mes ara que tindrem un nou espai juvenil, necessiten programació pels joves i el Detectiu Conan s'acaba perque ja gairebé s'arriba al ritme Japones, aixi que hem de donar pel cul a tv3 cada mes tots, no podem estar de braços creuats esperant que sigui tv3 qui es mogui.
 
Avatar de l’usuari
Bluepheasant
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 657
Membre des de: dj. 14 març 2019, 00:37

Re: One Piece! [Anime en Català] (Spoilers)

dt. 15 set. 2020, 16:14

rexelperro ha escrit:
Però em dona igual, jo cada mes continuaré donant pel sac, tant de bo tots els fans fessin lo mateix, va ser aixi que els fans de Dragon Ball van aconseguir que la serie tornés... i mes ara que tindrem un nou espai juvenil, necessiten programació pels joves i el Detectiu Conan s'acaba perque ja gairebé s'arriba al ritme Japones, aixi que hem de donar pel cul a tv3 cada mes tots, no podem estar de braços creuats esperant que sigui tv3 qui es mogui.

Ja fa temps que envio res, però si, ara que Detectiu Conan (una de les sèries eternes) ha arribat al ritme japonès, i només donaria marge per doblar uns 20 episodis que els desgastarien en un mes, ja va sent hora de que facin el mateix amb One Piece que des de el 516 al 940 els hi donaria per tenir doblant material per potser els pròxims 3 anys.

Parlant del doblatge; hi hauría canvis significatius que per sort no va afectar molt a Stampede pero seríen aquests:
Albert Socías: Narrador y Garp:
Albert Roig: Dolton (si arribessin al pre rèverie)
Gal Soler: Silvers Rayleigh
Ferrán Llavina: Wapol

Amb el Narrador ho tenen dificil
Bluepheasant l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. 15 set. 2020, 18:16, en total s’ha editat 3 vegades.
Este es el camino
 
Avatar de l’usuari
Comte Urà
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 526
Membre des de: dc. 25 nov. 2015, 18:42

Re: One Piece! [Anime en Català] (Spoilers)

dt. 15 set. 2020, 17:09

Rayleigh era Paco Valls als ultims capítols. Podria també ser el nou narrador. El problema, a part del Dolton, és també amb en Wapol i una colla més de personatges. Sabeu qui va fer de Wapol a Stampede?
 
Avatar de l’usuari
Bluepheasant
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 657
Membre des de: dj. 14 març 2019, 00:37

Re: One Piece! [Anime en Català] (Spoilers)

dt. 15 set. 2020, 18:14

Comte Urà ha escrit:
Rayleigh era Paco Valls als ultims capítols. Podria també ser el nou narrador. El problema, a part del Dolton, és també amb en Wapol i una colla més de personatges. Sabeu qui va fer de Wapol a Stampede?
El mateix que el Doflamingo: Jordi Pineda
Suposo que si tornessin a doblar, els que van sortir a Stampede com el Cavendish, Bartolomeo o Fujitora intentaríen que fossin els mateixos.
No crec que sigui un problema que el Fujitora comparteixi veu amb el Teach Barbanegra a llarg termini.
Este es el camino
 
rexelperro
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 186
Membre des de: dl. 21 juny 2010, 22:39

Re: One Piece! [Anime en Català] (Spoilers)

dj. 17 set. 2020, 05:35

Espero que l'Akainu torni a tenir la veu de Marineford, la de Gold i Stampede li queda fatal, no se qui coi va decidir aquest canvi però no en te molta idea d'escollir veus (i a sobre a Stampede l'actor que el fa a la serie surt fent altres personatges, quin desastre de veus va ser aquella peli mare meva...)

I jo si que crec que es un problema que un Almirall tingui la mateixa veu que un dels 4 Emperadors, es bastant probable que en algun moment coincideixin aixi que millor canviar la veu d'en Fujitora si arriben a Dressrosa.

De totes maneres això es mirar massa en el futur, si algun cop torna One Piece en català segurament la primera tongada nomes seria fins al final de l'Illa dels Tritons aixi que les veus a recuperar son els 9 barrets de palla, en Jinbe (la segona veu espero), la Shaky, en Rayleigh, la Camie, en Pappug, l'Octy/Hatchan, en Duval, la Perona, Heracless, Haredas, la Margaret, la Sweet Pea, la Boa Hancock, l'Arlong, la Bellemere, en Kizaru, l'Smoker i la Tashigi, i no se si en Kuroobi/Cinturó Negre, en Chuu i els Pirates Macro tenen alguna frase.
 
Avatar de l’usuari
Bluepheasant
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 657
Membre des de: dj. 14 març 2019, 00:37

Re: One Piece! [Anime en Català] (Spoilers)

dj. 17 set. 2020, 16:48

Ja ho vaig comentar amb el Cortex, a Stampede l'Akainu és l'Iván Cánovas (que és molt habitual a One Piece fent marines/ambients) i "para colmo" l'Enric Arquimbau dobla l'Urogue tenint el Jaume Mallofré fent el Barbanegra i el Sengoku que ni tan sols interactuen entre tots 3, en aquest aspecte + el Crocodile la van cagar bastant i mira que a Stampede això dels personatges que comparteixen veu es podien aprofitar bastant bé.
Ara que parles de l'Octy, l'Oriol del Balle no ha participat en aquestes tongades del Conan ni a Stampede però vaig preguntar per ell al Carles Lladó a un saló i encara segueix doblant així que per l'Octy i el Barba marró si arriben a Punk Hazard no hi ha cap problema.
Em va agradar molt l'Scratchmen Apoo de l'Eduard Itchart, espero que el conservin per la serie. Sobre els nous personatges el Marc Zanni a Dark Crystal i "El hundimiento de Japón" va posar-hi bastant actors nous que acaben de començar i per tant el canvi es notarà positivament tenint en compte que es una nova era.
Este es el camino
 
Avatar de l’usuari
Bluepheasant
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 657
Membre des de: dj. 14 març 2019, 00:37

Re: One Piece! [Anime en Català] (Spoilers)

dj. 17 set. 2020, 17:03

Us deixo la fitxa completa que vam fer al forum on no falta ni un:

http://eldoblatge.com/phpbbdobl/viewtop ... =2&t=12484
Este es el camino
 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

Re: One Piece! [Anime en Català] (Spoilers)

dv. 18 set. 2020, 01:00

Bona feina i bastant d'acord amb vosaltres.
PD: Moltes vegades he sentit, fins i tot, canvis de veus en els mateixos personatges a mig arc. Crec que al Pauli (Water7/Ennies Lobby) li va passar i queda tant extrany. En fi...
Imatge
 
rexelperro
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 186
Membre des de: dl. 21 juny 2010, 22:39

Re: One Piece! [Anime en Català] (Spoilers)

dv. 18 set. 2020, 03:20

Nightsirk ha escrit:
Bona feina i bastant d'acord amb vosaltres.
PD: Moltes vegades he sentit, fins i tot, canvis de veus en els mateixos personatges a mig arc. Crec que al Pauli (Water7/Ennies Lobby) li va passar i queda tant extrany. En fi...

Això va ser perque van doblar fins al 290 (enmig de Enies Lobby) i van canviar les veus den Pauly i en Kaku quan va tornar el doblatge un parell d'anys després, però hi han casos encara mes besties, per exemple en l'ultima tongada que es van doblar de cop desde el 457 fins al 516 però la veu de l'Ace petit canvia als flashbacks de Marineford respecte a la veu del flashback que hi ha despres d'en Luffy, Ace i Sabo, o la veu d'en Shilliew que quan apareixen a Marineford el dobla en Joan Sanz i quan tornen a apareixer despres del flashback el torna a doblar el mateix que a Impel Down
 
Noín
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2054
Membre des de: dg. 21 març 2004, 18:00
Contacta:

Re: One Piece! [Anime en Català] (Spoilers)

dv. 18 set. 2020, 15:30

De fet ara que cites en Joan Sanz, en aquella darrera tongada es va notar una clara tendencia a enchufarlo on fos, per això el vam sentir fent de Shillew(no li esqueia gaire) o encara pitjor, en un episodi surt fent de Hwakins.

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 12 visitants