Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Avatar de l’usuari
taketokun
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1111
Membre des de: dg. 17 gen. 2010, 21:28

Re: One Piece! [Anime en Català] (Spoilers)

dl. 11 des. 2023, 11:17

si, portem poc mes de la meitat per tant podem dir que cap a finals de maig potser arribarem al 516 i dubto que a l'estiu en vulguin estrenar de nous
 
Avatar de l’usuari
DoraKram
Usuari
Usuari
Entrades: 10
Membre des de: ds. 29 jul. 2023, 19:16
Ubicació: Segle XXII

Re: One Piece! [Anime en Català] (Spoilers)

dl. 11 des. 2023, 15:44

Amb els dos episodis emesos avui, ja porten 268 emesos des de que van començar el passat juliol. Ara en queden 248 fins al final del que està doblat.

Si segueixen el ritme actual (2 episodis cada dia de dilluns a divendres), arribaríem al 516 cap a finals de maig o principis de juny.

Desconec si en sis mesos hi ha temps suficient com per anar doblant ni que sigui 100 o 200 episodis. I això tenint en compte que estiguessin negociant ja l'adquisició de nous episodis per doblar...

El tema econòmic ha quedat demostrat que no és un problema de pes i el tema llicències, almenys amb el que ja tenien doblat, tampoc ha estat un impediment. Evidentment, doblar nous episodis serà més car perquè hem de sumar el cost del doblatge al de la llicència.

Crec que, tard o d'hora, acabarà arribant més One Piece en català post-timeskip. És una aposta segura pel SX3.
 
Noín
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2054
Membre des de: dg. 21 març 2004, 18:00
Contacta:

Re: One Piece! [Anime en Català] (Spoilers)

dt. 12 des. 2023, 20:12

DoraKram ha escrit:
Desconec si en sis mesos hi ha temps suficient com per anar doblant ni que sigui 100 o 200 episodis. I això tenint en compte que estiguessin negociant ja l'adquisició de nous episodis per doblar...
.

Temps n'hi ha,bàsicament perque la darrera tongada emesa es va emetre mentre encara es doblava(hi havia com dos setmanes de ctalatge) i de fet quetes presses van fer apareixer alguns dels poquíssims errors de traducció de la serie
 
rexelperro
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 189
Membre des de: dl. 21 juny 2010, 22:39

Re: One Piece! [Anime en Català] (Spoilers)

dc. 13 des. 2023, 23:18

Noín ha escrit:
DoraKram ha escrit:
Desconec si en sis mesos hi ha temps suficient com per anar doblant ni que sigui 100 o 200 episodis. I això tenint en compte que estiguessin negociant ja l'adquisició de nous episodis per doblar...
.

Temps n'hi ha,bàsicament perque la darrera tongada emesa es va emetre mentre encara es doblava(hi havia com dos setmanes de ctalatge) i de fet quetes presses van fer apareixer alguns dels poquíssims errors de traducció de la serie

Poquíssims tampoc, que a mi m'encanta el doblatge català de One Piece però no podem negar la realitat, n'hi ha moltes cagades de traducció durant tota la serie, a l'ultima tongada es va sumar tmb un ball de veus absurd de personatges que en un capitol el doblava un actor i al següent un altre, però a nivell de traducció va ser com la resta de tongades.
Que als ultims capitols emesos al SX3 han dit moltes vegades que la Buster Call es un atac de "6 Almiralls i 10 creuers" xD
 
Avatar de l’usuari
thegarfel
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 349
Membre des de: dt. 19 feb. 2013, 15:36
Ubicació: Nascut a Gironella, allà per Berga. Ara donant voltes pel món (xq ma germana és una plasta)

Re: One Piece! [Anime en Català] (Spoilers)

dj. 14 des. 2023, 06:30

rexelperro ha escrit:
Noín ha escrit:
DoraKram ha escrit:
Desconec si en sis mesos hi ha temps suficient com per anar doblant ni que sigui 100 o 200 episodis. I això tenint en compte que estiguessin negociant ja l'adquisició de nous episodis per doblar...
.

Que als ultims capitols emesos al SX3 han dit moltes vegades que la Buster Call es un atac de "6 Almiralls i 10 creuers" xD


Si volem rizar el rizo...

    Un buster call són cinc vice-almiralls i deu creuers...
    ...però així com un tinent coronel també és un coronel, tècnicament un vice-almirall també és un almirall...
    ...I com que generalment un dels tres admiralls també hi participa directament com a mínim (com a líder del buster call, per exemple)... o com en aquest cas, indirectament, ja que l'Aokiji li dona el cargol d'or a l'Spandam...

...per tant podríem dir que si... que "la Buster Call es un atac de "6 Almiralls i 10 creuers" xD""
 
seiyuubcn
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 190
Membre des de: dj. 27 gen. 2011, 22:42

Re: One Piece! [Anime en Català] (Spoilers)

dt. 19 des. 2023, 21:24

Heu vist els capis d'avui? (73 i 74). Són una mica rollo patatero, perquè bàsicament hi ha 5-10 minuts (o ni això) "aprofitables", d'història nova a cada episodi, i la resta és una recapitulació de moments de dificultat dels diferents personatges. Entenc que aquest resum ve al cas, en el sentit que fan servir aquests flashbacks per posar en relleu com cadascun dels personatges han estat salvats per algú a qui admiraven, i com gràcies a això han pogut superar una gran dificultat. D'aquesta manera, la Nico Robin, que es troba també en dificultats, serà salvada per ells, etc, etc. Com a recurs narratiu em sembla vàlid, però 2 (o potser més?) episodis amb tant reaprofitament d'escenes antigues és una mica conyàs de seguir...
En fi.. deixant de banda això, també volia comentar una altra cosa que m'ha sorprès i que clar, tampoc puc comparar amb com es va emetre anteriorment fa anys ni res, perquè estic veient One Piece en català ara per primera vegada: es tracta d'aquestes escenes de "El teatre del barret de palla", justament, d'aquests últims episodis emesos. Em sobta que no estiguin doblades. Entenc que deuen ser escenes que no es van doblar fa anys (perquè no es devien emetre al K3) i que ara, amb la nova adquisició de drets d'emissió, els deuen haver obligat a emetre-les i per això les han subtitulades. No em molesta que no estiguin doblades, i ho hagués entès en sèries com Ranma, per exemple, que no tindran una continuïtat, etc, perquè ja estan més que acabades, però justament amb One Piece? No se suposa que volen seguir apostant pel producte i comprar i doblar capis nous més enllà dels 500 i pico emesos? Doncs seguint aquesta lògica, no costava gens doblar aquestes escenes, no? (I així, de pas, anar-se entrenant de cara al doblatge de nous episodis)... En fi... no sé vosaltres com ho veieu...
 
Avatar de l’usuari
Accros
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 117
Membre des de: dg. 04 maig 2014, 04:33

Re: One Piece! [Anime en Català] (Spoilers)

dt. 19 des. 2023, 21:58

seiyuubcn ha escrit:
Heu vist els capis d'avui? (73 i 74). Són una mica rollo patatero, perquè bàsicament hi ha 5-10 minuts (o ni això) "aprofitables", d'història nova a cada episodi, i la resta és una recapitulació de moments de dificultat dels diferents personatges. Entenc que aquest resum ve al cas, en el sentit que fan servir aquests flashbacks per posar en relleu com cadascun dels personatges han estat salvats per algú a qui admiraven, i com gràcies a això han pogut superar una gran dificultat. D'aquesta manera, la Nico Robin, que es troba també en dificultats, serà salvada per ells, etc, etc. Com a recurs narratiu em sembla vàlid, però 2 (o potser més?) episodis amb tant reaprofitament d'escenes antigues és una mica conyàs de seguir...
En fi.. deixant de banda això, també volia comentar una altra cosa que m'ha sorprès i que clar, tampoc puc comparar amb com es va emetre anteriorment fa anys ni res, perquè estic veient One Piece en català ara per primera vegada: es tracta d'aquestes escenes de "El teatre del barret de palla", justament, d'aquests últims episodis emesos. Em sobta que no estiguin doblades. Entenc que deuen ser escenes que no es van doblar fa anys (perquè no es devien emetre al K3) i que ara, amb la nova adquisició de drets d'emissió, els deuen haver obligat a emetre-les i per això les han subtitulades. No em molesta que no estiguin doblades, i ho hagués entès en sèries com Ranma, per exemple, que no tindran una continuïtat, etc, perquè ja estan més que acabades, però justament amb One Piece? No se suposa que volen seguir apostant pel producte i comprar i doblar capis nous més enllà dels 500 i pico emesos? Doncs seguint aquesta lògica, no costava gens doblar aquestes escenes, no? (I així, de pas, anar-se entrenant de cara al doblatge de nous episodis)... En fi... no sé vosaltres com ho veieu...


Son uns garrepes. :no:
 
Noín
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2054
Membre des de: dg. 21 març 2004, 18:00
Contacta:

Re: One Piece! [Anime en Català] (Spoilers)

dj. 21 des. 2023, 15:38

Ennies Lobby i Wter 7 són sagues molt interessants a nivell narratiu però seguir-les per l'anime són basatnt feixugues(ja ho va ser, recordo, quan les van emetre per primer cop). Com bé dius, hi ha massa farciment i s'allarguen molt els capitols perque va arribar en un punt(clàssic) on l'anime atrapva el mnga) i per això entre recordatoris i sobretot pening, resums dels capitols on no hi passa res.

Respecte al teatre que no està doblat , sincerament és irrellevant perue no aporta res. I si no ho van fer en el seu dia amb la quantiat d'escenes post ending del detectiu conan(que si que eren rellevants) no ho faran amb això
 
albert_
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 74
Membre des de: dt. 26 març 2013, 18:42

Re: One Piece! [Anime en Català] (Spoilers)

dg. 24 des. 2023, 00:15

Per aqui un altre mugiwara que s ha unit a la banda dels barrets de palla. Sempre deia que no veuria la serie per la quantitat de capitols que te i aqui estic al peu del cano despres de veure 275 capitols de la serie, i de sobreviure al ritme de visionat infernal d aquest estiu del X3 jaja. Jo tambe em vaig enganxar a l estiu a veure one piece i estic disfrutant com mai de la serie a pesar del ritme frenetic que porta...
 
Avatar de l’usuari
Camel3XL
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 188
Membre des de: dg. 16 oct. 2022, 22:03
Contacta:

Re: One Piece! [Anime en Català] (Spoilers)

dg. 24 des. 2023, 16:44

Noín ha escrit:
Ennies Lobby i Wter 7 són sagues molt interessants a nivell narratiu però seguir-les per l'anime són basatnt feixugues(ja ho va ser, recordo, quan les van emetre per primer cop). Com bé dius, hi ha massa farciment i s'allarguen molt els capitols perque va arribar en un punt(clàssic) on l'anime atrapva el mnga) i per això entre recordatoris i sobretot pening, resums dels capitols on no hi passa res.

Respecte al teatre que no està doblat , sincerament és irrellevant perue no aporta res. I si no ho van fer en el seu dia amb la quantiat d'escenes post ending del detectiu conan(que si que eren rellevants) no ho faran amb això


Les escenes post-ending d'El detectiu Conan estàn doblades diria que tots els episodis.
Canal de discord Anime SX3
Imatge
 
Noín
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2054
Membre des de: dg. 21 març 2004, 18:00
Contacta:

Re: One Piece! [Anime en Català] (Spoilers)

dl. 25 des. 2023, 18:58

Camel3XL ha escrit:
Noín ha escrit:
Ennies Lobby i Wter 7 són sagues molt interessants a nivell narratiu però seguir-les per l'anime són basatnt feixugues(ja ho va ser, recordo, quan les van emetre per primer cop). Com bé dius, hi ha massa farciment i s'allarguen molt els capitols perque va arribar en un punt(clàssic) on l'anime atrapva el mnga) i per això entre recordatoris i sobretot pening, resums dels capitols on no hi passa res.

Respecte al teatre que no està doblat , sincerament és irrellevant perue no aporta res. I si no ho van fer en el seu dia amb la quantiat d'escenes post ending del detectiu conan(que si que eren rellevants) no ho faran amb això


Les escenes post-ending d'El detectiu Conan estàn doblades diria que tots els episodis.

En absolut, desconec la xifra, però perfectament uns 100 episodis no tenen doblada l'escena.De fet, avui que emten l'especial recopilatori de tots els casos sobre la història d'en Takagi i la Sato ens trobem que agunes dels primeres capitols esl faltava la part final (és més, gràcies a aquest especial podem tenir per fí en català un d'aquests finals(el del cas que la Sato s'havia de casa amb en Shiratori si en Takgi no resolia un cas a temps), encara que amb la veu d'en Takagi i la Sato diferents a l'original)
 
Avatar de l’usuari
RudraCNG
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 97
Membre des de: dg. 13 des. 2020, 20:37
Ubicació: Catalunya

Re: One Piece! [Anime en Català] (Spoilers)

dt. 26 des. 2023, 18:06

Sí, n'hi havia algun com el capítol de Sant Valentí on sí van doblar l'escena postending, peró hi va haver un parell de tongades d'episodis on per norma no les doblaven, o, si més no, no les van emetre. És llàstima perquè en els capítols d'història principal aquestes escenes eren molt importants.
 
seiyuubcn
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 190
Membre des de: dj. 27 gen. 2011, 22:42

Re: One Piece! [Anime en Català] (Spoilers)

dg. 07 gen. 2024, 00:50

Se m'ha fet eterna la saga aquesta de "Salvem la Nico Robin"... mare meva... xD... és més llarg que arribar a l'altra punta del camp a Oliver y Benji o que el combat a Namek contra en Freezer xD Suposo que per això de tant em tant posen aquests capítols pel mig, més en conya i que narren llegendes típiques japoneses barrejades amb molta collita pròpia made in One Piece.
Igualment m'alegro d'estar veient la sèrie des del principi, perqué fins a aquesta reemissió al X3 no l'havia seguit mai i m'està agradant força.
 
Ucost
Usuari
Usuari
Entrades: 2
Membre des de: ds. 20 març 2021, 21:32

Re: One Piece! [Anime en Català] (Spoilers)

dg. 14 gen. 2024, 22:39

Hola!

Sabeu si hi ha confirmació o alguna informació a la vista que X3 torni a comprar més episodis per doblar-los?
 
Sepia28
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 25
Membre des de: ds. 30 des. 2023, 21:08

Re: One Piece! [Anime en Català] (Spoilers)

ds. 20 gen. 2024, 20:20

seiyuubcn ha escrit:
Se m'ha fet eterna la saga aquesta de "Salvem la Nico Robin"... mare meva... xD... és més llarg que arribar a l'altra punta del camp a Oliver y Benji o que el combat a Namek contra en Freezer xD Suposo que per això de tant em tant posen aquests capítols pel mig, més en conya i que narren llegendes típiques japoneses barrejades amb molta collita pròpia made in One Piece.
Igualment m'alegro d'estar veient la sèrie des del principi, perqué fins a aquesta reemissió al X3 no l'havia seguit mai i m'està agradant força.



Doncs per mi el camp d'Oliver i Benji es a Thriller Bark. Si no ho recordo malament es pasen molta estona corrent.

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants