Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 116
 
Avatar de l’usuari
Extremo91
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 263
Membre des de: dv. 20 gen. 2012, 23:50

Re: One Piece! [Anime en Català] (Spoilers)

dl. 05 març 2012, 22:49

Home a mi també m'agradaria veure la guerra en català i tot seguit però bé, millor això que res, jo no aguanto més per veure aquests capítols en català. El problema és que, si comencen a doblar ara quan els tindrem, per estiu?

Jo crec que, de cara a un futur, com a mínim haurien d'arribar a doblar fins abans del salt temporal, després ja és una altra cosa, encara falta.
 
Avatar de l’usuari
Lupus Sigarrensis
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 812
Membre des de: dt. 14 abr. 2009, 17:18
Ubicació: Catalunya

Re: One Piece! [Anime en Català] (Spoilers)

dt. 06 març 2012, 16:58

Marc Zanni: DINTRE DE POC COMENÇAREM A DOBLAR ONE PIECE.

http://marczanni.blogspot.com/2012/03/la-resposta.html
 
Noín
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2054
Membre des de: dg. 21 març 2004, 18:00
Contacta:

Re: One Piece! [Anime en Català] (Spoilers)

dt. 06 març 2012, 17:43

Si comencen a doblar d'aquì a poc tenen temps de sobra per emetrele tan bon punt arribin al 405 i així no cal tallar la serie. El que hauria de fer el 3xl es, a mesura que s'acosti el moment, canviar la serie d'horari (podrien cmomençar després de la saga Thousand Sunny)
 
Avatar de l’usuari
Toni Toni Chopper
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 127
Membre des de: dj. 17 març 2011, 12:56
Ubicació: Un Poble Anomenat Pànic

Re: One Piece! [Anime en Català] (Spoilers)

dt. 06 març 2012, 19:12

Una gran notícia, ara ja es comença a confirmar de primera mà. Pues bé, he estat fent uns càlcul per veure més o menys a quina data es començarien a emetre els nous capítols i sinó he fallat a l'hora de contar tot apunta a que en aquest ritme es començaran a emetre el nous capítols Dimars dia 23 d'Octubre de 2012.

La data està prou bé per poder doblar els nous episodis. Exàctament no sé quant de temps es tarda, pero pensant en que Bola de Drac Z Kai va durar uns 3 o 4 mesos crec que per Octubre haurà temps de sobra.

En quan a les veus, a mí hem pareix perfecte la veu den Tom per al Jimbei. Son dos personatges amb una veu greu i del mateix estil. El caràcter d'ambdós persontges es un mica diferent ja que el Jimbei es més seriós y el Tom es més falaguer, però bé es lo de menys ja que el que importa aquí es la veu, i per la meva part amb pareix molt bona.

Una llàstima la veu del mr. 2 Bon Kure, la persona que li posava la veu ho feia molt bé.

En quan a la veu den Shirohige (Barblanca), hem pareix bastant bé la que ja sel hi va posar una vegada, crec que l'escena en que en Shanks visita al Barblanca. No recordo altre moment. Però aquella veu era prou bona. Es vera que a la versió japonesa té un to bastant més greu, pero aquesta està bastant bé si es posa.

Per als tripulants del Barblanca, la del Marco i del Jozu, estaven molt ben escollides.

Per a la resta de personatges ja es un poc complicat, ja que n'hi haurà un futimer. Desde l'Akainu, Oz jr, Maguellan, tripulants barbanegra, ivankov... molts d'importants, i molts de secundaris.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Extremo91
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 263
Membre des de: dv. 20 gen. 2012, 23:50

Re: One Piece! [Anime en Català] (Spoilers)

dc. 07 març 2012, 08:20

Deu n'hi dó!

Doncs si ens hem d'esperar a l'Octubre almenys que comprin 50 capítols més, per tenir-ne 100 que la Bola de drac Kai eren 100 o així i també tindrien temps de sobra per doblar-los.
Quines penques si ens fan esperar tant només per 50 capitulets, i a sobre a les portes de la guerra!

Jo vaig comentar la veu del Tom per a en Barbablanca perquè era més greu que la que té i fent l'esforç mental d'imaginarme'l parlant en català i cridant doncs em va semblar millor aquesta però bé, per a aqixò no hi ha problema, el problema real és en Mr. 2....
Pensem, alguna veu per substituir la que tenia? Hauria de ser cridanera i esbojarrada.


EDIT: No he pogut veure capítols ni de Bola de drac ni de One Piece per la web del 3XL, em surt un error que no pot reproduir el vídeo, però amb els que ja hi eren no em passa.

Algú té el mateix problema?
 
Noín
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2054
Membre des de: dg. 21 març 2004, 18:00
Contacta:

Re: One Piece! [Anime en Català] (Spoilers)

dc. 07 març 2012, 19:11

No entenc les teves queixes Extremo91.Si hem d'epserar fins a l'cutbre es perque han de seguir el ritme de la serie actual, ja se que seria bonic que tan bon punt estiguessin diblat emetrel's, pero no.Cullons quines preses que té la gent.

I no poden comprar mes capitols perque no n'hi ha mes llicenciats a Espanya
 
Avatar de l’usuari
Extremo91
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 263
Membre des de: dv. 20 gen. 2012, 23:50

Re: One Piece! [Anime en Català] (Spoilers)

dc. 07 març 2012, 20:41

Reconec que les meves queixes poden arribar a ser infantils però és que ens han mal acostumat a tenir capítols nous cada X temps i quant passarà des dels últims? 1 any o més?
El problema és que la sèrie va avançant en japonès i que el ritme que portaven era boníssim i ara han perdut bastanta velocitat, però bé, no em queixo més perquè sé que encara que els facin quan tingui trenta tacos els miraré igual :)

Mira, suposo que com jo, molta gent segueix tant el manga com l'anime i jo personalment em vaig enganxar a One Piece perquè la van posar a TV3, per això em fa il·lusió seguir veient-la en català, que és la meva llengua i a més fins ara ho han fet de puta mare.
Per això tinc pressa... no se si m'entens

T'ho resumiré diente que per mi One Piece és com una droga! I en català millor.
 
Avatar de l’usuari
Usopp
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 443
Membre des de: dv. 26 feb. 2010, 21:46

Re: One Piece! [Anime en Català] (Spoilers)

dc. 07 març 2012, 21:32

BONÍSSIMES NOTÍCIES:
Imatge

Crec que no cal afegir res.
 
Avatar de l’usuari
Maki
Moderadors
Moderadors
Entrades: 6323
Membre des de: dt. 18 maig 2004, 17:02
Ubicació: Donde-puedo-verte
Contacta:

Re: One Piece! [Anime en Català] (Spoilers)

dc. 07 març 2012, 21:41

Tenia paper el Quim Sota a One Piece? A eldoblatge no tenen la fitxa de la serie gaire actualitzada :S
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Usopp
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 443
Membre des de: dv. 26 feb. 2010, 21:46

Re: One Piece! [Anime en Català] (Spoilers)

dc. 07 març 2012, 22:30

Maki ha escrit:
Tenia paper el Quim Sota a One Piece? A eldoblatge no tenen la fitxa de la serie gaire actualitzada :S

Gaimon, Mr.2, Spandam...
 
Avatar de l’usuari
Extremo91
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 263
Membre des de: dv. 20 gen. 2012, 23:50

Re: One Piece! [Anime en Català] (Spoilers)

dc. 07 març 2012, 22:59

Això del Quim Sota si és veritat és una boníssima notícia!! :juas: Això on ho mireu? Al facebook del Zanni? :blink:

Ara espereu, que lo bo seria que ara s'oblidessin que ell feia la veu del Mr. 2 i en posessin una altra :lol: :lol:
Tindria força crim la cosa! ^^u

De totes maneres ara encara estic més emocionat perquè arribin aquests nous capítols!!
Extremo91 l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. 07 març 2012, 23:14, en total s’ha editat 2 vegades.
 
Avatar de l’usuari
Usopp
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 443
Membre des de: dv. 26 feb. 2010, 21:46

Re: One Piece! [Anime en Català] (Spoilers)

dc. 07 març 2012, 23:11

Extremo91 ha escrit:
Això del Quim Sota si és veritat és una boníssima notícia!! :juas: Això on ho mireu? Al facebook del Zanni? :blink:

Ara espereu, que lo bo seria que ara s'oblidessin que ell feia la veu del Mr. 2 i en posessin una altra :lol: :lol:
Tindria força crim la cosa! ^^u

De totes maneres ara encara estic més emocionat perquè arribin aquests nous capítols!!

Tranquil:

Marc Zanni: ''En Quim va fer en Mr.2 i l'Spandam. Amddos personatges són un clàssic del One Piece. Oi que és imprescindible que ho faci??? L'Spandam no ho sé, però el MR. 2 segur que surt amb la nova saga''.

Creu-me, es que em fa mandra treure una altra imatge.

---------

I ara en Marc acaba de dir que la Mar Nicolás posará veu a un nou personatge de One Piece.

http://www.eldoblatge.com/fitxa_actor_d ... ar_nicolas

Sembla que ha fet més coses en castellà, però tant és. No hi ha cap mostra per sentir-la (no la conec).

Té molts números per ser la Hancock, però recordem que hi ha moltes noies xD
 
Avatar de l’usuari
Extremo91
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 263
Membre des de: dv. 20 gen. 2012, 23:50

Re: One Piece! [Anime en Català] (Spoilers)

dc. 07 març 2012, 23:17

Pot ser mooolt èpic això!

Per cert, un dubte important: Com creieu que traduiran les frases d'en Mr. 2 i de l'Ivankov referint-se a en Ruffy.
M'explico, a l'anime japonès i al manga, en Mr. 2 li diu a en Ruffy Mugi-chan com un diminutiu (en el manga castellà ho tradueixen com Sombrerito mío ^^u en català?: Barretet meu? barret de palleta? o barret de palla i fora complicacions? :lol:

Per la seva banda, L'Ivankov diu a tothom pel seu nom + boy (Mugiwara-boy) (en el còmic castellà em sembla que diu Sombrerete)
En català què diria? Nen-barret de palla? O simplement barret de palla?


eDIT: M'encanta això Usopp aquesta conversa del Marc, gràcies! Però això ho pregunta només a la gent que té agregada entenc?
 
Avatar de l’usuari
mikifaire
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 90
Membre des de: dc. 12 març 2008, 14:42
Ubicació: Grand Line

Re: One Piece! [Anime en Català] (Spoilers)

dc. 07 març 2012, 23:52

Molt bones gent! Aniré seguint aquest fil q està molt interessant tot això q dieu!!
PD: Amb ganes de poder tornar a veure One Piece en català! A la que pugui aniré comentant el que pugui.
Vagi bée!! ;)
 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

Re: One Piece! [Anime en Català] (Spoilers)

dj. 08 març 2012, 09:40

Vaig llegir que tindriem nous capitols de OP. Bé, era una info que ja sabia desde finals de l'any passat però que s'acaba de fer oficial fa 4 dies.

PD: Tinc molta curiositat per veure quines veus posaran. Alerta que en els epis que Zanni té que doblar està plagat de secundaris.
Imatge
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 116

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 24 visitants