Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Avatar de l’usuari
DoraKram
Usuari
Usuari
Entrades: 11
Membre des de: ds. 29 jul. 2023, 19:16
Ubicació: Segle XXII

Re: One Piece! [Anime en Català] (Spoilers)

dt. 08 ago. 2023, 17:20

Tot i que de petit havia vist algun episodi 'suelto' i coneixia alguns dels personatges principals, fins ara no he començat a veure la sèrie des de l'inici, aprofitant que ho estan reemetent a l'X3 de manera 'oficial'.

Jo també espero que de cara a setembre baixin el ritme (1 episodi al dia és suficient).

Amb les dades d'audiència a la mà, vosaltres creieu que hi ha possibilitats que doblin nous episodis de cara a l'any vinent? L'èxit està assegurat, pel que sembla, i sempre han dit que el tema econòmic no seria un problema.
 
Avatar de l’usuari
RudraCNG
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 97
Membre des de: dg. 13 des. 2020, 20:37
Ubicació: Catalunya

Re: One Piece! [Anime en Català] (Spoilers)

dt. 08 ago. 2023, 18:59

Jo el més problemàtic ho veia amb el tema de la llicència, però sembla ser que això ja no és un inconvenient. Tenen drets d'emissió per a 3 anys i al ritme que van no trigaran ni 1 any en acabar les reemisions d'episodis antics. Per tant, i tenint en compte les extraordinàries dades d'audiència, em semblaria poc encertat no portar-ne de nous.

A més, en matèria d'animes "clàssics" emesos a Catalunya i que encara continuen tampoc no hi ha gaire més on triar: amb el Conan caldrà que passin un parell d'anys abans no es pugui comprar una tonganda consistent d'episodis.
 
seiyuubcn
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 195
Membre des de: dj. 27 gen. 2011, 22:42

Re: One Piece! [Anime en Català] (Spoilers)

dt. 08 ago. 2023, 22:58

Jo també soc dels que s'han enganxat a One Piece aprofitant la reestrena al Super 3. Abans havia vist la primera vintena d'episodis en castellà, però vaig deixar la sèrie per impossible! Me'n recordo perfectament d'aquella època: la feien a Telecinco els caps de setmana i anaven variant els horaris com els hi rotava; no hi havia qui ho seguís, i tu com un desquiciat preparant VHS per gravar els capítols, i després no servia de res perquè havien canviat l'horari i se't gravava una altra cosa... vaja, un show.... Després, quan la van fer en català al K3 no li vaig fer gaire cas, i és ara quan l'estic veient de manera continuada.
Vaig per la part on surt el Chopper i la Bruixa (Ets feliç? xD) i m'ha encantat sentir la veu de la mare del Nobita, que fa el paper de la bruixa. Una gran actriu de doblatge!! Realment aquesta és fàcil d'identificar, sobretot perquè al personatge de la bruixa li agafen rampells i es posa a cridar com una histèrica i està quasi sempre enfadada, justament com la mare del Nobita, i llavors et ve totalment el flash de "No sortiràs fins que hagis fet els deures, Nobita!!" El Chopper també trobo que és moníssima la veu que té, m'encanta, i no la tinc sentida o, almenys, no l'identifico.
Argumentalment la sèrie em sembla molt bona. Jo també voldria poder seguir-la i., ara perquè estic de vacances i puc anar-la mirant tot i el ritme frenètic d'emissió d'episodis, però si quan la reprenguin al setembre no ho redueixen una miqueta, doncs també hauré de fer un pensament... A part que ha eclipsat moltes altres sèries que tinc pendents i vull seguir veient, i no és plan de deixar-les només per poder seguir One Piece.
 
seiyuubcn
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 195
Membre des de: dj. 27 gen. 2011, 22:42

Re: One Piece! [Anime en Català] (Spoilers)

dv. 18 ago. 2023, 13:15

Com porteu One Piece? Aneu seguint el ritme gairebé impossible amb tot l'allau d'episodis??
Jo ara vaig per la part del desert d'Alabasta. Se m'està fent una mica pesada aquesta saga... U_U
 
Alex_gela
Usuari
Usuari
Entrades: 3
Membre des de: ds. 19 ago. 2023, 20:43

Re: One Piece! [Anime en Català] (Spoilers)

dg. 20 ago. 2023, 16:37

Jo he estat veient capítols saltejats que recordava que m'agradaven. Aquest format se m'acaba fent bola i al final n'he de veure 7 en un dia
 
Avatar de l’usuari
pinya
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 123
Membre des de: ds. 21 gen. 2012, 23:43

Re: One Piece! [Anime en Català] (Spoilers)

dl. 21 ago. 2023, 19:53

Jo no vaig poder acabar la primera tongada d'episodis a temps així que ho he deixat :/ Esperaré a que ho tornin a emetre a un ritme més normal.
 
seiyuubcn
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 195
Membre des de: dj. 27 gen. 2011, 22:42

Re: One Piece! [Anime en Català] (Spoilers)

dt. 22 ago. 2023, 01:47

Tens tota la raó del món, eh.. Jo estic fent esforços titànics per poder-me adaptar a aquest ritme, però si al setembre segueixen amb aquesta bogeria, també hauré de fer igual que tu. D'aquesta manera no es pot disfrutar perquè tens com "l'obligació" d'estar veient uns 3 capis al dia encara que no puguis o no et vingui de gust en aquell moment...
 
Avatar de l’usuari
Bluepheasant
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 659
Membre des de: dj. 14 març 2019, 00:37

Re: One Piece! [Anime en Català] (Spoilers)

dt. 22 ago. 2023, 16:42

Jo per part meva vaig mirant, es un ritme una mica caotic, però cada visualització compta.
Este es el camino
 
Avatar de l’usuari
nageru90
Usuari
Usuari
Entrades: 3
Membre des de: dg. 06 ago. 2023, 17:51

Re: One Piece! [Anime en Català] (Spoilers)

dt. 22 ago. 2023, 23:33

Bones per si us serveix d'ajuda el capítol 11x84 està malmès, estaria eternament agraït si ho podríeu arreglar. Merci
 
seiyuubcn
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 195
Membre des de: dj. 27 gen. 2011, 22:42

Re: One Piece! [Anime en Català] (Spoilers)

ds. 26 ago. 2023, 21:51

Acabo de veure el capi 68, que és on es posa punt i final a la saga Bibi - Alubarna, i em fa gràcia perquè al final de l'episodi sona l'op1 durant uns segons i, aquesta vegada en català XD. M'ha fet gràcia poder-lo tornar a sentir uns segons! :)
 
Avatar de l’usuari
DoraKram
Usuari
Usuari
Entrades: 11
Membre des de: ds. 29 jul. 2023, 19:16
Ubicació: Segle XXII

Re: One Piece! [Anime en Català] (Spoilers)

dt. 29 ago. 2023, 14:16

Doncs jo anava força bé de ritme (mirant 3 o 4 o inclús 5 al dia, això sí) però, finalment, m'he quedat sense veure l'últim de tots de la tongada.

Hauré de seguir l'exemple d'en Ruffy i fer-me a la mar per poder veure'l :profident: ;-)
 
Avatar de l’usuari
dani98
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 339
Membre des de: dc. 03 juny 2015, 21:41
Ubicació: Vic

Re: One Piece! [Anime en Català] (Spoilers)

dj. 31 ago. 2023, 12:04

Sembla que ja han pujat els 2 arcs de farciment i el arc de Jaya + el primer episodi del arc de Skypiea.

Tot i que encara no som setembre xd
 
conan_1989
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 654
Membre des de: dv. 11 abr. 2008, 08:33

Re: One Piece! [Anime en Català] (Spoilers)

dj. 31 ago. 2023, 21:47

Mare meva, feu-vos un favor i mireu la serie live action de One Piece a Netflix. Espectacular es queda curt. Ha superat totes les meves expectatives. Els personatges molt bons, la història molt ben condensada i amb un ritme genial (era impossible que sortís tota), efectes i producció de gran nivell i una cura per l'obra original que no s'havia vist mai en cap live action. Val la pena, de veritat. Jo tenia els meus dubtes quan es va anunciar i m'ha encantat. Es nota moltíssim el pressupost i que Oda hi està al darrere. Genial, de veritat.
 
Avatar de l’usuari
Camel3XL
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 203
Membre des de: dg. 16 oct. 2022, 22:03
Contacta:

Re: One Piece! [Anime en Català] (Spoilers)

dv. 01 set. 2023, 16:35

pinya ha escrit:
Jo no vaig poder acabar la primera tongada d'episodis a temps així que ho he deixat :/ Esperaré a que ho tornin a emetre a un ritme més normal.

Doncs pots esperar molt de temps xd
Canal de discord Anime SX3
Imatge
 
seiyuubcn
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 195
Membre des de: dj. 27 gen. 2011, 22:42

Re: One Piece! [Anime en Català] (Spoilers)

dl. 04 set. 2023, 21:51

Algú em podria dir, sisplau, a quin ritme estan emetent els nous capis de one piece (T4)? Ho dic pq si segueixen amb l'animalada de l'estiu, llavors em seria impossible seguir-la veient pq ara estic treballant i no tinc temps, de manera q si es aixi prefereixo no començar la T4. Merciii!

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants