Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 116
 
Avatar de l’usuari
Extremo91
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 263
Membre des de: dv. 20 gen. 2012, 23:50

One Piece! [Anime en Català] (Spoilers)

ds. 03 març 2012, 15:41

Imatge

De cara als pròxims capítols nous que facin al 3XL i també per comentar el ritme actual en català (els que són emesos a la web de dilluns a dijous) obro aquest fil.

_______________________________________________________________________________________________________
Novetats:

Última entrada al Blog d'en Marc Zanni (dijous 12 d’abril de 2012):

Un gran personatge!
Aquesta setmana ja ha sortit un dels personatges més entranyables de "One Piece".
Imatge



L'actor que el dobla fa un "Tour de force" cada vegada!


_________________________________________________________________________________________________________
Confirmacions:

Saga Amazon Lily i Impel down s'estan doblant, a falta de saber quan emetrà els capítols TV3, arribaríem fins al 456
Ritme actual del 3xl: Saga Luita contra el CP9

Veus que tornen per les noves sagues doblades (s'entén que les de la tripulació del barret de palla np canviaran):

-Buggy --> Domènech Farrell
-Mr. 2 Bon Kure --> Joaquim Sota
-Mr. 3 --> Enric Serra Frediani
-Crocodile --> Joan Massotkleiner
-Ace --> Aleix Estadella
-Alvida --> Glòria Gonzàlez
-Mr. 1 --> No confirmat

Segons en Marc Zanni, algunes veus de personatges secundaris canviaran, però no ens hem d'alarmar en principi. :profident:

Pèrdua a lamentar :( : Norbert Ibero (que doblava l'Igaram, en Lucci i el Narrador últimament, entre d'altres)
Extremo91 l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. 13 abr. 2012, 12:02, en total s’ha editat 2 vegades.
 
Avatar de l’usuari
OPWar
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 181
Membre des de: dg. 10 abr. 2011, 20:29
Ubicació: Parc d'atraccions Sabaody

Re: One Piece! [Anime en Català] (Spoilers)

dg. 04 març 2012, 03:00

Gracies per l'info.
Spoiler: mostra
pero no crec que la veu d'en tom estigui gairé bé per en barbablanca.
ImatgeImatge
La nostra recompensa es troba en l'esforç i no en el resultat. Un esforç total és una victòria completa. Gandhi 1869-1948.
 
Avatar de l’usuari
Extremo91
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 263
Membre des de: dv. 20 gen. 2012, 23:50

Re: One Piece! [Anime en Català] (Spoilers)

dg. 04 març 2012, 03:50

És que la que té la trobo una mica aguda, potser m'equivoco.
 
dcop
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1142
Membre des de: dt. 09 feb. 2010, 13:21

Re: One Piece! [Anime en Català] (Spoilers)

dg. 04 març 2012, 10:57

Jo proposo la d'en Tom per a en Jinbei.

Aquí la podeu sentir: http://www.youtube.com/watch?v=k01jkBnEyfA
 
Avatar de l’usuari
Usopp
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 443
Membre des de: dv. 26 feb. 2010, 21:46

Re: One Piece! [Anime en Català] (Spoilers)

dg. 04 març 2012, 17:35

Guiant-me pel doblatge de Bola de Drac Z Kai crec que es podria afirmar que en Mr.3 (narrador a Kai), en Crocodile (Rei Cold) tindran la mateixa veu. En Domènech Farell farà de Buggy segur, és un fixe als doblatges d'en Marc Zanni i va fer de Duval als últims episodis doblats.

Pel que fa en Mr.2, CREC que el doblava el Joaquim Sota, que es va retirar i ja no va fer d'A17 a DBZ Kai. Llàstima, perquè és un gran. L'Spandam és espectacular amb la seva veu.

El que més em preocupa és el fet que la tripulació del Barret de Palla apareix molt poc en els pròxims episodis, i espero que no es perdin veus. És molt possible que algún personatge secundari el dobli algun dels dobladors de la tripulació (en Marc Zanni, com a director, segur que farà molts secundaris). Suposo que l'Antoni Forteza repetirà com a Jango en els pocs moments en que parla a la guerra.
 
Avatar de l’usuari
Extremo91
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 263
Membre des de: dv. 20 gen. 2012, 23:50

Re: One Piece! [Anime en Català] (Spoilers)

dg. 04 març 2012, 17:58

És veritat el mr. 2 també és el de l'Spandam. I dius que s'ha retirat? Què vols dir, que ja no farà més doblatge?
Quina putada... Era una veu grandiosa, jo és que no puc concebre el Mr. 2 sense la seva veu....
 
Noín
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2053
Membre des de: dg. 21 març 2004, 18:00
Contacta:

Re: One Piece! [Anime en Català] (Spoilers)

dg. 04 març 2012, 18:51

és una llastima si.Era el doblador que possava veu a l'A17 i ja no va apareixer a KAI per aquest motiu.La pena es que es una veu unica i inconfusible i dubto que hi hagi ningú capaç d'estar a la seva alçada en un personatge com en Mr2 Bonkure.

La resta de dobladors suposo que es mantindran.En Doflamingo serà un misteri perque els tres cops que ha sortit a la serie ha tingut tres diferents.Personalment m'agradava la primera, feta per en Jordi Pineda (la veu secundaria per excelencia, i que entre altres va doblar en Sentomaru)i la segona tampoc li quedava malament (es la veu d'en Mr5).
En Barbablanca espero que mantingui la veu del gra Felix Benito (encara que al principi en tenia una altre)
També espero que en Kuma mantingui la veu de Sabaody

Estic molt d'acord amb tu dcop i la veu d'en Jimbei hauria de ser la d'en Tom(son dos personatges que s'asemblen)

El gran problema d'aquests nous episodis es sense cap mena de dubte que hi ha una acumulació de personatges desorbitada i que no es veu en cap serie.Si bé a Amazon lily això no es dona un cop comenci la guerra la interacció de personatges es enorme.
Hem de pensar en els shichibukais, els almiralls, la resta de l'armada, la tripulació d'en Barbablanca, l'Ace, els presos i altres. En Marc Zanni s'ho haurà de currar molt per tenirlos a tots preparats fet que serà difcicil,sobretot en el cas que alguns sortin poc i no parlin gaire (per sort crec que Bleach va ser una bona presa de contacte en temes similars)
 
Avatar de l’usuari
Usopp
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 443
Membre des de: dv. 26 feb. 2010, 21:46

Re: One Piece! [Anime en Català] (Spoilers)

dg. 04 març 2012, 19:48

Estava veient el video homenatge als actors desapareguts de Bola de Drac i la meva sorpresa ha arribat quan ha sortit el Dr. Mu:

Minut 1:21
http://www.youtube.com/watch?v=bUrJNb35Ur0

Aquest actor no és qui posa veu al narrador a molts episodis i a en Rob Lucci entre d'altres? Es que la veu s'assembla molt.
http://www.youtube.com/watch?v=Qexn37_zY0c

Si és així, no tenia ni idea de que havia mort. Una autèntica llàstima.
 
Avatar de l’usuari
Lupus Sigarrensis
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 812
Membre des de: dt. 14 abr. 2009, 17:18
Ubicació: Catalunya

Re: One Piece! [Anime en Català] (Spoilers)

dg. 04 març 2012, 22:02

Bàsicament heu parlat de personatges masculins, descuidant-vos del personatge femení per excel·lència, l'Emperatriu Pirata Boa Hancock.
El tema doblatge no el domino, tot i que últimament tinc la oïda depen com fina, i l'actor de l'Usopp també dóna veu a un personatge d'Scooby Doo, m'ha fet gràcia, hehehe.

Ara bé segons sembla Arait Multimedia només té comprat fins l'episodi 456, per tant caldria pensar en tots els personatges de Marineford.
 
Avatar de l’usuari
Extremo91
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 263
Membre des de: dv. 20 gen. 2012, 23:50

Re: One Piece! [Anime en Català] (Spoilers)

dg. 04 març 2012, 23:12

Mare meva! Quina quantitat de pèrdues... em saben molt de greu de debò, la meva sincera admiració per unes veus sense les quals la meva infància no hagués estat la mateixa.

La veritat és que eren uns actorasos i costa molt de substituïr-los.
La veu del Rob Lucci també és mort? També m'ha sorprès quan he escoltat el Dr. Mu. Cauen com mosques, en serio no ho entenc, és que et casca molt ser doblador o què?

Bé en veus femenines ara mateix no en tin tanta referència però a la Hancock una veu una mica madureta li quedarà bé.

Encara em sap greu que no podrem sentir la veu d'en Mr. 2.... és que és un dels grans personatges de la saga d'Impel down..

per cert, vaig trobar aquest fandub i trobo que no està gens malament
http://www.youtube.com/watch?v=NpC6haXAfWU
 
Avatar de l’usuari
connedi
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 644
Membre des de: dc. 10 ago. 2005, 18:42

Re: One Piece! [Anime en Català] (Spoilers)

dl. 05 març 2012, 00:51

A mi m'agradaria que en barbablanca tingues la veu del akagi de slam dunk pero tirant a més bell. Crec que seria la més adecuada.
 
Noín
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2053
Membre des de: dg. 21 març 2004, 18:00
Contacta:

Re: One Piece! [Anime en Català] (Spoilers)

dl. 05 març 2012, 16:11

Ostia en Norbert Ibero es mort???? no ho sabia i pel que he vsit va morir fa un any.Cullons a mes era molt jove.
Juntament amb l'Amadeu Aguado era un dels actors de dobaltge presents a tot el doblatge One piece desde el principi i que ha posat veu a molts personatges, molt especialment recordat per fer de Lucci.A l'última saga va posar veu a un dels supernoves. DEP

El tema de la Hancok es quelcom que hi he pensat.He fet l'esforç mental d'imaginarme dobladores donantLI veu i certament he pensat en una actriu que ha aparegut puntualment a One piece donat veu a la parella d'en Mr1, a la Jessica (saga de relleno G8) pero sobretot en qui dona veu veu a l'Alex de Totally Spies (evidentment fent un to adult),sobretot perque veig la seva veu clavada en els moments de deliri d'amor de la Hancok amb el LuffyXD

PD.Superemotiu el video dels dobladors de bola de drac,sobretot per la musica de fons.
 
Avatar de l’usuari
Extremo91
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 263
Membre des de: dv. 20 gen. 2012, 23:50

Re: One Piece! [Anime en Català] (Spoilers)

dl. 05 març 2012, 19:37

Bé, al fil de DD de la sèrie comenten que es confirma que hi haurà nous capítols, en concret uns 50.
En fi, quant es triga en doblar 50 capítols més o menys?? :juas:
 
Noín
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2053
Membre des de: dg. 21 març 2004, 18:00
Contacta:

Re: One Piece! [Anime en Català] (Spoilers)

dl. 05 març 2012, 19:48

No estic segur pero potser uns tres mesos

De tota manera 50 capitols son molt pocs i ens deixaran a mitges quan la cosa estara mes interesant, cosa que jo sempre he temut (esperava que compresin els suficients per donar tota la guerra de cop per, entre d'altres motius, evitar canvis traumatics de veus).Això va pasar amb els italians, que poc desprésque nosaltre emetessim el 405 vam comrpar 50 mes y es van colocarprimers en quan a nombre de capitols emesos pero es van quedar a meitat de la guerra.En tot cas això no es culpa de TV3 ya que la distribuidora només té aquests capitols, i pitjor ho tenen els castellans xd
 
Avatar de l’usuari
Usopp
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 443
Membre des de: dv. 26 feb. 2010, 21:46

Re: One Piece! [Anime en Català] (Spoilers)

dl. 05 març 2012, 20:41

Si Arait no té la llicència de més, poca cosa pot fer TV3, per desgràcia. Jo preferiria esperar una mica més i portar tots els que cobreixen la guerra...

S'hauria d'intentar demanar a Arait. El problema és que de moment només serien pel doblatge en català, i no se si els val la pena portar més episodis...
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 116

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants