Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Avatar de l’usuari
Usopp
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 443
Membre des de: dv. 26 feb. 2010, 21:46

Re: One Piece! [Anime en Català] (Spoilers)

dj. 27 oct. 2016, 18:56

https://www.youtube.com/watch?v=_uyLPHzjTk0

No comentaré el tema del regalet que donen (al final del video) perquè sembla una broma de mal gust per part de TV3.
 
Avatar de l’usuari
Steve Maister
Moderadors
Moderadors
Entrades: 2285
Membre des de: dc. 05 març 2008, 18:16
Contacta:

Re: One Piece! [Anime en Català] (Spoilers)

dv. 28 oct. 2016, 10:04

Vaja tela, aquests ni s'han informat xD, creant més confusió ^^u
Imatge
Anime-Planet.com - anime | watch anime online | Anime-Planet | Twitter |
 
Avatar de l’usuari
Maki
Moderadors
Moderadors
Entrades: 6323
Membre des de: dt. 18 maig 2004, 17:02
Ubicació: Donde-puedo-verte
Contacta:

Re: One Piece! [Anime en Català] (Spoilers)

dv. 28 oct. 2016, 11:21

A aquests els hi han clavat el pack els de Selecta, estiguin informats o no.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Steve Maister
Moderadors
Moderadors
Entrades: 2285
Membre des de: dc. 05 març 2008, 18:16
Contacta:

Re: One Piece! [Anime en Català] (Spoilers)

dv. 28 oct. 2016, 11:59

Segur, però podrien revisar quin és el regal que ofereixen almenys, que això de: "Un lot de regals DE LA pel·lícula"...
Imatge
Anime-Planet.com - anime | watch anime online | Anime-Planet | Twitter |
 
Avatar de l’usuari
Cortexian05
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 554
Membre des de: dj. 28 ago. 2014, 13:43
Ubicació: Lleida

Re: One Piece! [Anime en Català] (Spoilers)

dv. 28 oct. 2016, 17:44

A més d'aquest concurs aquest matí he vist un altre anunci de la pel·lícula al Super3. Li agrairia molt si algú pogués grabar-lo.
 
Avatar de l’usuari
Frydivx
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 422
Membre des de: dc. 23 maig 2012, 17:59

Re: One Piece! [Anime en Català] (Spoilers)

dv. 28 oct. 2016, 19:43

Quins collons!
De mal gust és poc, ens están trolejant de mala manera aquests de Selecta.
 
 
Avatar de l’usuari
Usopp
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 443
Membre des de: dv. 26 feb. 2010, 21:46

Re: One Piece! [Anime en Català] (Spoilers)

dv. 04 nov. 2016, 21:15

Bé, jo ja l'he vista. Potser és per haver-la vist en català i al cinema, però puc dir sense cap dubte que és la meva pel·lícula de One Piece preferida.

Sobre veus, traduccions... Obrir sota responsabilitat, hi ha spoilers.
Spoiler: mostra
En Raise Max, del qual no en coneixiem la veu (sí la van posar en castellà, extranyament), és en Domènech Farell. Li queda molt bé.

Spandam, Rob Lucci i Akainu no conserven la seva veu. Els dos primers per motius de sobres coneguts. A l'Spandam, curiosament, el doblava un dels que sempre fa secundaris a la sèrie (l'únic dels 3 o 4 habituals que surt a la pel·li, per cert, i no era l'Oriol de Balle). Els del Lucci i l'Akainu els desconec, però el del segon quedava particularment... Malament. M'ha semblat una veu massa jove. Segurament, si en Marc haguès pogut dirigir, l'Enric Arquimbau l'haguès doblat. Una llàstima.

Sabo i Koala, desconeguts per a mi també. No ho sé, no eren veus dolentes però no les tinc sentides, la veritat. M'ha passat amb molts. No hi havia massa actors "coneguts" més enllà de l'Alfonso Vallés, el qual ha fet un parell de personatges.

Traduccions... Ai...

Mantenen el Ruffy, amb R.

Banda en comptes de Tripulació.

"Tercera Marxa", "Quarta Marxa"... Alguns dels atacs d'en Ruffy són molt discutibles. El Red Hawk era una cosa així com "Pistola de Puny de Foc de Goma Goma" quan el normal era "Falcó Vermell de Goma Goma".

Els atacs d'en Zoro, iguals que a la sèrie. Es nota que en Marc els coneix.

Els "Midori Boshi" de l'Usopp, "Estrella Verda" més la traducció literal. Correcte.

Els atacs d'en Franky eren diferents. No recordo exactament com era pero la "Dreta Forta" (Strong Right) crec que era una cosa com "Puny Dret Fort". Afegir una paraula de forma innecessària... També han canviat altres atacs, i el nom del Coup de Burst.

Si en Marc haguès pogut dirigir, segurament moltes d'aquestes coses serien iguals que a la sèrie. Una llàstima.
 
Avatar de l’usuari
Comte Urà
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 526
Membre des de: dc. 25 nov. 2015, 18:42

Re: One Piece! [Anime en Català] (Spoilers)

dv. 04 nov. 2016, 21:33

Spoiler: mostra
Els kanji de Red Hawk també es pot llegir com "Hiken". Segurament és aquest el motiu. Jo encara no la he vista. M'he de pensar quina versió veig primer
 
Avatar de l’usuari
Cortexian05
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 554
Membre des de: dj. 28 ago. 2014, 13:43
Ubicació: Lleida

Re: One Piece! [Anime en Català] (Spoilers)

ds. 05 nov. 2016, 01:56

Jo ja he vist la pel·lícula i demà hi torno. Per als que us interessa us porto informació sobre la traducció i doblatge que s'ha fet a la pel·lícula (sense spoilers sobre aquesta ni spoilers de capítols no doblats):

Començant per la traducció, m'ha deixat una mica ni fu ni fa. No sóc gaire estricte en aquest apartat, ja que mentres no perdi el sentit més ben igual si és literal o més fidel. En quant a la traducció en rel·lació amb el doblatge de la serie hi han habut un parell de variacons: el fet d'anomenar als "Gears" d'en Ruffy com "X Marxa", dir Roca de Mar en comptes de Kairoseki, traducció literal d'algunes tècniques (cosa que no és problema, ja que en la sèrie cada vegada ho canviaven...) i continuament s'escoltava "La banda del barret de palla" i no "La tripulació del barret de palla". Tot i aixó, han deixat els dos mal de caps de traducció que ha patit la sèrie en català: dir Ruffy i no Luffy i dir Armada i no Marina.

Pel que fa al doblatge m'ha sorprès gratament. Les veus secundaries, o més aviat d'ambient, eren la majoria veus no gaire usuals en doblatges d'animes. Es nota que en Zanni no ha dirigit i no hem hagut d'aguantar les veus de sempre (ojo, que no eren pas dolentes, però les usava tant en tots els seus doblatges que cansaven rapidament).
Com ja ha comentat l'Usopp al fòrum, les veus de l'Akainu, d'en Lucci i de l'Spandam no són les mateixes. L'Akainu ha sigut una veritable pena però tampoc ho considero tant greu tenint en compte que només diu dues frases i no té gaire pes en la pel·lícula (que per cert, la nova veu no li pegava gens). Les altres dos ja sabiem que no podrien ser les mateixes però m'han agradat força, sobretot la d'en Lucci.
Spoiler: mostra
Amago aquesta part per comentar les veus de dos personatges que fins ara no haviem vist als capítols en català, parlo del Sabo i de la Koala. Les dos m'han encantat.
Totes les cinc veus que he comentat fins ara no les reconec.
De veus que no es van donar a conèixer i que he reconegut hi havia en Domènech Farell que era en Raise Max, l'Antonio Vallés que era el pare d'en Ricca i el narrador de la cursa, la Núria Domènech que era la germana o amiga d'en Ricca (d'aquest no n'estic segur) i l'Iván Canovas fent a varis secundàris.
La resta de veus que es van anunciar, lliguen a la perfecció. Però no sé si es cosa meva però he sentit a en Josep Maria Mas i a la Neus Sendra que no alçaven massa la veu en algunes escenes. (de fet, ja es veu a la mostra que van ensenyar fa dies).

En resum, estic molt satisfet del treball de la pel·lícula. Per a ser una pel·lícula d'un anime (i més si parlem d'un que té mes de 750 episodis) he vist la sala del cinema molt plena, i aixó que no era a cap capital. Per a mi es la meva pel·lícula preferida de la saga i tothom veig que està sortint molt satisfeta. Esperem que TV3 se n'adoni i serveixi com a impuls per a que portin nous capítols.
 
Noín
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2053
Membre des de: dg. 21 març 2004, 18:00
Contacta:

Re: One Piece! [Anime en Català] (Spoilers)

ds. 05 nov. 2016, 10:01

O sigui que els que poden estar mes contents son els seguidors en castellà, perquè en català hem patit canvis destacats. Si el director for en Marc Zanni això no passaria, perquè la traducció en català conserva els noms 100% i haver-los traduïts doncs és un canvi, encara que la traducció és fidel, però clar per nosaltres que la veiem en català xoca no sentir Gear Second o Kairoseki.
Em fa una mica de ràbia perque m'agrada que es mantingui sempre una coherència en les traducció

Respecte a les veus, doncs més enllà dels protagonistes, la resta han estat triat per Selecta i poca cosa es podia fer.
 
carlos25
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 144
Membre des de: dv. 06 abr. 2012, 01:16

Re: One Piece! [Anime en Català] (Spoilers)

ds. 05 nov. 2016, 12:02

Hi ha casos com Spandam i Rob Lucci no es poden fer gran cosa.

La veu de Rob lucci va morir al 2011 puto càncer i també la hem perdut en el shin chan la veu d'ultra hereoi és una veu entrenyable Norbert Ibero va surtir també a nissaga de poder .

i la veu de de Spandam joaquim sota està retirat ja va fer l'excepció per doblar al Mr.2 en el seu dia.

Mítics actors que els trobarem a faltar .
 
conan_1989
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 654
Membre des de: dv. 11 abr. 2008, 08:33

Re: One Piece! [Anime en Català] (Spoilers)

dg. 06 nov. 2016, 10:08

Ja he vist One Piece Gold al cine en català i m'ha semblat una molt bona peli i una magnífica experiència. El doblatge (tret la veu de l'Akainu i de l'Spandam) m'ha semblat sublim, els actors ho han fet genial. La peli té de tot, combats èpics, moments d'humor on tothom ha rigut, visualment es fantàstica (molt millor que l'anime) i amb alguns moments puntuals que toquen la fibra sensible.

Si encara no heu anat al cine, que sapigueu que la peli estarà fins dijous només en teoria (la llista de cinemes està al facebook de Selecta Visión i la peli surt al apartat eventos a cinesa). Crec que es bona idea anar a veure-la per ajudar a que One Piece continuii viu al nostre país, i si a Catalunya es veu més que a la resta d'Espanya potser s'animen a doblar al català les pròximes pelis també o potser les antigues. Jo estic per tornar-la a veure i tot del que m'ha agradat, potser vaig el dia de l'espectador (dimecres).
 
conan_1989
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 654
Membre des de: dv. 11 abr. 2008, 08:33

Re: One Piece! [Anime en Català] (Spoilers)

dl. 07 nov. 2016, 17:04

Del facebook de selecta visión:

Conferencia novedades y lanzamientos SV - Salón del Manga 2016:

En la conferencia, cómo no, tambien se habló de One Piece Gold en cines y del resto de películas de One Piece así como también, de la serie.

Os dejamos con el resumen de lo que nuestros compañeros dijeron en la presentación:

* El resto de las películas de One Piece saldrán en formato físico a partir de Febrero o Marzo. [No se sabe aún su periocidad]

* Si acudimos todos al cine y es un éxito, es posible que las futuras pelís de One Piece lleguen a los cines españoles

* Nos preguntáis si sacaremos la serie de One Piece. Se dijo durante el Salón, que cómo todas las series/pelis que nos pedís, se estudiará la licencia y que dependerá en parte de si las películas tienen éxito.
 
Avatar de l’usuari
Maki
Moderadors
Moderadors
Entrades: 6323
Membre des de: dt. 18 maig 2004, 17:02
Ubicació: Donde-puedo-verte
Contacta:

Re: One Piece! [Anime en Català] (Spoilers)

dc. 09 nov. 2016, 09:37

Algú ha anat al Splau a veure-la? Vaig ser-hi ahir i, com a la pel·lícula "Bola de Drac: Freezer ve a fer el pena", l'han emés en format 4:3 lamentable, que es junta amb una pantalla corva i inclinada cap a endevant que afavoreix les primeres files i a les files més altes, incloses les butaques fidelitat (recrinables i amb safata), ofereix una perspectiva deformada.
En altres cinemes s'ha emés bé, en panoràmic?

Sobre la pel·lícula, bé. Un parell de detalls interessants, com el combat entre Sabo i Lucci, tot i que no aporta res a la trama.
Imatge

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants