Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Avatar de l’usuari
Extremo91
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 263
Membre des de: dv. 20 gen. 2012, 23:50

Re: One Piece! [Anime en Català] (Spoilers)

dl. 27 gen. 2014, 17:06

Una cosa com va el tema d'audiència? És important veure els capítols a la web i comentar no? Al 3alacarta?

Hauríem de posar-nos-hi.
 
Noín
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2054
Membre des de: dg. 21 març 2004, 18:00
Contacta:

Re: One Piece! [Anime en Català] (Spoilers)

dl. 27 gen. 2014, 17:09

En aquest cas l'audiencia jo diria que per força ha de ser pitjor pel fet de ser un horari bastant dolent (l'hora més morta del dia). Però crec que podem fer bona feina i jo sempre miro un cop més els capitols per la web
 
Avatar de l’usuari
Usopp
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 443
Membre des de: dv. 26 feb. 2010, 21:46

Re: One Piece! [Anime en Català] (Spoilers)

dl. 27 gen. 2014, 17:12

Jo crec que mentre el nom de One Piece aparegui a la portada de la web de TV3, podem estar contents.

Algun detallet més:
- A l'escena on l'Aokiji congela la Nico Robin i l'Usopp la salva, ell comença a fer el mico com a la versió original, cosa que no va succeïr a l'episodi original (228). Força graciós.
 
Noín
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2054
Membre des de: dg. 21 març 2004, 18:00
Contacta:

Re: One Piece! [Anime en Català] (Spoilers)

dl. 27 gen. 2014, 17:31

Remirant l'episodi hi ha bastants canvis de pronucia de nom

Mihawk= Mijouc (avui) Mijoc (primera aparición)
Jimbe= Yimbe (avui) Yimbé (primera aparició)
Bellamy= Belami (avui) Bellami (primera aparició)
Rayleigh= Raili (avui) Reili (primera aparició)

Per cert, en Doflamingo tot i que no ha rigut com en japonés, que fa Fufufuf, si que ha fet algo similar i ha rigut huhuhuhu. Ja em val amb això encara que el riure original em sembla ridicul
 
dcop
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1142
Membre des de: dt. 09 feb. 2010, 13:21

Re: One Piece! [Anime en Català] (Spoilers)

dl. 27 gen. 2014, 17:49

D'audiència crec que va prou bé. L'altre dia, al web de TV3, unes 24h. després de l'emissió per TV, l'episodi 457 tenia uns 1770 visionats. A aquests, s'han de sumar els visionats de les següents 24 hores. Jo crec que l'episodi va superar els 2000 visionats pels webs de TV3 i Super3, més els visionats en directe pel canal Super3, tant a la televisió com al web de TV3 en directe. A més, l'episodi es va posicionar si no ho recordo malament al número 7 dels més vistos als webs de TVC. No està malament (i això que era un especial de farciment).

Cal que tots veiem més els episodis pels dos webs, però :excl: Que tothom s'hi animi :excl: Ara que podem gaudir dels que ens agrada tant, donem-hi suport. :yeah: I deixem també algun comentari :excl:

Edito: l'estic tornant a veure i els crits d'en Brook a Sabaody a l'enterar-se que en Kizaru és un almirall són l'òstia :excl: I la frase d'aquest últim, la millor de l'episodi: Ostres, i s'havia de fer al migdia? Quines ganes de treballar que tenen...
dcop l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. 27 gen. 2014, 18:05, en total s’ha editat 1 vegada.
 
Avatar de l’usuari
Ori81
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 33
Membre des de: dg. 22 des. 2013, 10:50

Re: One Piece! [Anime en Català] (Spoilers)

dl. 27 gen. 2014, 17:54

Molt bon doblatge el d'aquest capítol!! Ara només falta veure les veus com la del Crocodile, Ivankov, law, Mr 3, i altres d'importants.
 
Avatar de l’usuari
Usopp
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 443
Membre des de: dv. 26 feb. 2010, 21:46

Re: One Piece! [Anime en Català] (Spoilers)

dl. 27 gen. 2014, 18:16

Veient la prèvia de l'episodi de demà, sembla que hi surt en Roger... Mmm... Seria una llàstima que no fos l'Amadeu Aguado... Veurem...

Per cert, alguna idea de qui era qui ha doblat en Rayleigh? També ha fet a un secundari al principi de l'episodi. I una altra que no tinc clara. Creieu que era la veu d'en Mark Ullod el que ha dit el simple ''eh?'' d'en Jinbe? Ho sembla però no ho puc assegurar...

Ah, i un petit error. El soldat que va a avisar als Shichibukai primer té la veu d'en Dani Albíac i després de l'Oriol de Balle.
 
Noín
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2054
Membre des de: dg. 21 març 2004, 18:00
Contacta:

Re: One Piece! [Anime en Català] (Spoilers)

dl. 27 gen. 2014, 18:30

La veu d'en Rayleigh no em sonava de res, ara bé, li dona mil voltes a la de l'Oriol de Batlle.

Així demà parla en Roger??
 
Avatar de l’usuari
Xeic96
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 54
Membre des de: dj. 12 set. 2013, 23:26

Re: One Piece! [Anime en Català] (Spoilers)

dl. 27 gen. 2014, 18:44

Sóc l'únic que li nota diferent entonació a l'Usopp? És evident que segueix sent en Miquel Bonet, pero noto com si forcés més la veu i intentés fer-la més aguda (no ho dic només per l'episodi d'avui, ja ho vaig notar a la remesa anterior, pero menys exagerat).
 
dcop
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1142
Membre des de: dt. 09 feb. 2010, 13:21

Re: One Piece! [Anime en Català] (Spoilers)

dl. 27 gen. 2014, 18:49

La d'en Rayleigh, tot i no ser la de Sabaody, que crec que és genial, queda prou bé. I no em sona gens, la veritat...

Usopp ha escrit:
I una altra que no tinc clara. Creieu que era la veu d'en Mark Ullod el que ha dit el simple ''eh?'' d'en Jinbe? Ho sembla però no ho puc assegurar...


Jo tinc força clar que sí. Vosaltres sou els experts, però a mi m'ho sembla.
 
Avatar de l’usuari
Usopp
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 443
Membre des de: dv. 26 feb. 2010, 21:46

Re: One Piece! [Anime en Català] (Spoilers)

dl. 27 gen. 2014, 19:04

Xeic96 ha escrit:
Sóc l'únic que li nota diferent entonació a l'Usopp? És evident que segueix sent en Miquel Bonet, pero noto com si forcés més la veu i intentés fer-la més aguda (no ho dic només per l'episodi d'avui, ja ho vaig notar a la remesa anterior, pero menys exagerat).

Li costa una mica trobar el to. És el problema de no tenir continuïtat en els episodis. Si ara apareguès en 5 episodis seguits ja el sentiriem com sempre. El fet que hagi d'utilitzar un registre diferent a la seva veu habitual influeix. El que vull dir és que per altres personatges com en Zoro i en Sanji, en Marc Zanni i en Josep Maria Mas no han de canviar massa la veu i en canvi, el Miquel, sí.

Tot i així, eren escenes on cridava tota l'estona osigui que tampoc podem esperar sentir-lo com sempre.

Sobre lo d'en Roger, no sé si parla. Els dos episodis que ja s'han emès els vaig revisar bàsicament perquè eren de farciment, però a partir d'ara prefereixo no fer-ho perquè aquesta saga només l'he vist un cop en anime.
 
Avatar de l’usuari
Xeic96
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 54
Membre des de: dj. 12 set. 2013, 23:26

Re: One Piece! [Anime en Català] (Spoilers)

dl. 27 gen. 2014, 19:06

Usopp ha escrit:
Li costa una mica trobar el to. És el problema de no tenir continuïtat en els episodis. Si ara apareguès en 5 episodis seguits ja el sentiriem com sempre. El fet que hagi d'utilitzar un registre diferent a la seva veu habitual influeix. El que vull dir és que per altres personatges com en Zoro i en Sanji, en Marc Zanni i en Josep Maria Mas no han de canviar massa la veu i en canvi, el Miquel, sí.

Tot i així, eren escenes on cridava tota l'estona osigui que tampoc podem esperar sentir-lo com sempre.


Espero que sigui això, perquè en Miquel Bonet m'encanta com a doblador de l'Usopp i en aquests últims episodis no m'acaba de fer el pes. Tan de bo sigui el que tu dius ^^
 
Noín
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2054
Membre des de: dg. 21 març 2004, 18:00
Contacta:

Re: One Piece! [Anime en Català] (Spoilers)

dl. 27 gen. 2014, 19:32

Lo de la veu de l'Usopp ja fa força temps que passa, i a mi personalment a vegades em molesta sobretot quan l'Usopp parla molt, com per exemple a Thriller Bark. Força un pel massa la veu i jo crec que no cal perque si parla amb un to de veu normal ja n'hi ha prou tret de quan realment ha de cridar
 
Avatar de l’usuari
Patxinco
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 134
Membre des de: dc. 08 juny 2011, 13:38

Re: One Piece! [Anime en Català] (Spoilers)

dl. 27 gen. 2014, 22:37

Usopp ha escrit:
- A l'escena on l'Aokiji congela la Nico Robin i l'Usopp la salva, ell comença a fer el mico com a la versió original, cosa que no va succeïr a l'episodi original (228). Força graciós.


Jo he mort de riure quan ha sortit això, m'ha quedat una cara de "WTF??" perque no ho recordaba (normal), pero quin riure, déu meu... :lol:

El que hem pregunto es com pot ser que al top 20 de les ultimes 24h de les coses mes vistes, surti un capitol de Bola de Drac Z (Vegeku vs Buu) del 02/09/12?
 
Avatar de l’usuari
Raylegh
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 198
Membre des de: dj. 17 maig 2012, 02:09

Re: One Piece! [Anime en Català] (Spoilers)

dt. 28 gen. 2014, 12:24

On veieu quantes reproduccions tenen els videos?

Per cert sabeu l'hora exacte que es puja el capitol a la web?
Imatge
El One Piece existeix!!

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 28 visitants