Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Avatar de l’usuari
.:Beiita:.
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 26
Membre des de: dt. 20 abr. 2010, 20:27

Dues series que estic cercant desde fa un temps

dl. 09 abr. 2012, 17:12

Hola bones!

Mireu, hi han dues series que fa algún temps que estic cercant que son les de "Starla i els ginets de les pedres precioses" i la de "Skydancers del cel"

Son dues series que surtien fa molt de temps em sembla que la de skydancers va ser de les ultimes en sortir per l''antic 33. Eren 5 nois 2 noies i tres nois que anaven a una escola de dança si malament no m'en recordo, i una reina d'un altre món venía através d'una joia amb dos gossos que al món real tenien unes orelles corrents i a l'altre món se li veien enormes per poder volar. Doncs m'en recordo que la reina els hi donava poders per que l'ajudessin al seu regne a lluitar contra els malvats. Fins i tot menrecordo de la frase que habien de dir pero obrir la porta a l'altre món " Si cal lluitar, ho faré sense dubtar" Que sabeu on ho puc trobar?


Moltes gráaciess ^^u :profident:
Imatge
 
Avatar de l’usuari
wachimiro
Moderadors
Moderadors
Entrades: 1969
Membre des de: dg. 19 feb. 2006, 16:53

Re: Dues series que estic cercant desde fa un temps

dt. 10 abr. 2012, 07:35

E buscat una mica i em sonen segur que algun episodi vaig veure, l'unic que e trobat a sigut a youtube alguns episodis en angles, no crec pas que ho trobis :plora:.
Si teniu cap problema per descarregar amb JDownloader feu servir aquesta versió i actualitzeu aquí la trobareu. -->>JDownloader <<--
 
Avatar de l’usuari
.:Beiita:.
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 26
Membre des de: dt. 20 abr. 2010, 20:27

Re: Dues series que estic cercant desde fa un temps

dc. 11 abr. 2012, 21:52

Si,... aixó em temo jo també.... El nom en catala de Sky Dancers es: ballarines voladores, i al veure'l una mica per youtube com tu m'has dit, he tornat a recordar com acabava i tot..... Peró m'hagués agradat molt de trobar-ho per aquí,... tot i així moltes graciés =D :profident:
Imatge

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 23 visitants