Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Avatar de l’usuari
Steve Maister
Moderadors
Moderadors
Entrades: 2285
Membre des de: dc. 05 març 2008, 18:16
Contacta:

Love Hina 14, català, glénat

dv. 03 ago. 2012, 16:58

Bones! he creat aquest post per veure si algú s´ha fet aquesta serie en català, ja que jo la vaig comprar al seu dia, però com feia relativament poc que l´havia llegit no la vaig llegir, i ara que l´he tornat a llegir he vist que a l´últim volum, el 14, a l´últim capítol hi ha una pàgina doble (pàgines 186-187) que a mi em vénen canviades de lloc, és a dir que tinc la pàgina doble a l´inversa xD
Per això volia que si algú té aquest volum també em digui si ell té aquesta mateixa errada, ja que per exemple de la mateixa glénat a la nova edició de ranma al volum 2, també hi han 2 pagines a l´inversa, però no es pot fer res perquè la tirada va sortir així i tothom té aquest problema, però en el cas de love hina si sóc l´únic amb aquest problema (si va sortir malament només el meu volum i no tota la tirada) podria demanar que m´ho canviïn, pareixeré una mica tiquismiquis xD però es que em fot que a la penúltima pàgina del manga passi això, si hagues sigut al volum 7 per exemple potser no li hauria donat tanta importancia..

Bé a veure si algú em pot dir alguna cosa.. gràcies d´avantmà! :adeu:
 
Avatar de l’usuari
connedi
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 644
Membre des de: dc. 10 ago. 2005, 18:42

Re: Love Hina 14, català, glénat

dv. 03 ago. 2012, 17:06

A mi no em passa, així que millor ves a que t'el canviïn.
 
Avatar de l’usuari
Steve Maister
Moderadors
Moderadors
Entrades: 2285
Membre des de: dc. 05 març 2008, 18:16
Contacta:

Re: Love Hina 14, català, glénat

dv. 03 ago. 2012, 19:12

Ok moltes gràcies per l´informació connedi! :yeah: Doncs això faré per sort encara tinc el tiket, i no crec que tingui problemes en demanar que me´l canivïn.
 
Avatar de l’usuari
Lupus Sigarrensis
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 812
Membre des de: dt. 14 abr. 2009, 17:18
Ubicació: Catalunya

Re: Love Hina 14, català, glénat

dv. 03 ago. 2012, 19:34

Hòstia doncs al seu dia (l'octubre de fa dos anys) quan me'l vaig comprar ni m'hi vaig fixar que això de la doble pàgina. En el meu exemplar doncs també tinc les pàgines intercanviades. Evidentment ja no el puc canviar

Si a en Connedi no li passa, això vol dir que que hi ha exemplars que estan bé, per tant buscant algun de bé i canvia'l.

Si en volgués un de correcte, seria qüestió de frikisme, trobar-ne un per casualitat i comprar-lo.

De pàgines dobles mal posades, també hi va haver el cas del volum 27 de Bola de Drac Edició Definitiva (També en l'edició castellana) pàgines 72 i 73, quan en Goku i cia arriben al Cell Game
 
Avatar de l’usuari
Steve Maister
Moderadors
Moderadors
Entrades: 2285
Membre des de: dc. 05 març 2008, 18:16
Contacta:

Re: Love Hina 14, català, glénat

dv. 03 ago. 2012, 20:44

Una mica estrany que hagin uns bé i d´altres no, potser tu i jo tenim la primera edició i en Connedi la segona, ves a saber.. Doncs el portaré a la botiga i si m´ho canvien perfecte, i sinó doncs res perquè actualment no em puc permetre comprar 2 cops el mateix volum per dues pàgines intercambiades, massa series obertes i altres que vuic comprar.. xD

Lupus Sigarrensis ha escrit:
De pàgines dobles mal posades, també hi va haver el cas del volum 27 de Bola de Drac Edició Definitiva (També en l'edició castellana) pàgines 72 i 73, quan en Goku i cia arriben al Cell Game

Ara el que s´ha sorprés he sigut jo jajaja he anat a comprovar-ho i efectivament les tinc intercanviades nose si ja no em recordava o no m´havia donat compte, però això sí, em pareix més greu al cas de Love Hina que al meu parer es nota bastant més i deixa l´imatge molt cortada, al de Bola de Drac no es nota tant, inclús la rafèga d´aire gairebé coincideix jajaj el que més canta és la capa de´n CorPetit, d´aquesta ja si que no guardo el tiket xD menuda edició definitiva, ainsss aquestes editorials..
 
Avatar de l’usuari
Nan Roig
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 43
Membre des de: dl. 23 jul. 2012, 21:17

Re: Love Hina 14, català, glénat

ds. 04 ago. 2012, 09:20

Això són errades d'imprenta bastan comunes, a mi també m'ha passat un parell de cops en un cómic de Soul Eater que hi havia un grup de pàgines cap per vall i en un volum de Pluto on el penultim grup de págines es repetia i hem quedava sense saber el final.

Sempre havia pensat que només eran errades d'un exemplar, pero si dieu això seguramente son un grup d'exemplars, no tota la tirada. Lo millor es cambiar-ho, pero anant una mica d'entés, perquè en el de Soul Eater hem van estar insistint si estava segur que havia sortit malament o es que l'historia era així. hahahah
Imatge
 
Avatar de l’usuari
connedi
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 644
Membre des de: dc. 10 ago. 2005, 18:42

Re: Love Hina 14, català, glénat

dg. 05 ago. 2012, 02:13

Steve Maister ha escrit:
Una mica estrany que hagin uns bé i d´altres no, potser tu i jo tenim la primera edició i en Connedi la segona, ves a saber..


Jo crec que es a l'inrevés, ja que aquest manga el tinc des de fa moltíssims anys xD
 
Avatar de l’usuari
Lupus Sigarrensis
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 812
Membre des de: dt. 14 abr. 2009, 17:18
Ubicació: Catalunya

Re: Love Hina 14, català, glénat

dg. 05 ago. 2012, 20:25

connedi ha escrit:
Steve Maister ha escrit:
Una mica estrany que hagin uns bé i d´altres no, potser tu i jo tenim la primera edició i en Connedi la segona, ves a saber..


Jo crec que es a l'inrevés, ja que aquest manga el tinc des de fa moltíssims anys xD


Llavors en Connedi ha de tenir l'edició en castellà, on aquí aquí les pàgines estan ben col·locades, però tant l'Steve Maister com jo parlem de l'edició en CATALÀ, tal com ell mateix ha fet menció, i molt més recent que l'edició en castellà. Així doncs, Steve, no cal que el molestis a buscar cap exemplar correcte, el més segur és que tots estiguin amb les pàgines intercanviades.
 
Avatar de l’usuari
connedi
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 644
Membre des de: dc. 10 ago. 2005, 18:42

Re: Love Hina 14, català, glénat

dg. 05 ago. 2012, 20:30

Ostres tu, no m'hi he fixat de que parlaves de la versió en català. Sorry.
 
Avatar de l’usuari
Steve Maister
Moderadors
Moderadors
Entrades: 2285
Membre des de: dc. 05 març 2008, 18:16
Contacta:

Re: Love Hina 14, català, glénat

dg. 05 ago. 2012, 21:53

Jajaja quan he llegit que la tenia desde fa moltíssims anys, li anava a preguntar si efectivament no tenia ell la versió castellana. Ja és de suposar que si que va ser una errada en tota la tirada, ja em semblava estrany que haguessin tret una nova edició d´aquest volum o que alguns exemplars estiguessin correctes i d´altres no.
Bé, com dius Lupus, ja no fa falta que busqui un exemplar correcte a no ser que surti algú que tinga l´edició catalana amb les pàgines correctes però ho dubto molt jajaja
Doncs res ja tinc el dubte aclarit, gràcies a tots dos! :yeah:
 
Avatar de l’usuari
tigrecill0
*Ishinchu*
*Ishinchu*
Entrades: 60
Membre des de: dj. 16 juny 2011, 15:15

Re: Love Hina 14, català, glénat

dg. 06 abr. 2014, 03:06

Steve Maister ha escrit:
Jajaja quan he llegit que la tenia desde fa moltíssims anys, li anava a preguntar si efectivament no tenia ell la versió castellana. Ja és de suposar que si que va ser una errada en tota la tirada, ja em semblava estrany que haguessin tret una nova edició d´aquest volum o que alguns exemplars estiguessin correctes i d´altres no.
Bé, com dius Lupus, ja no fa falta que busqui un exemplar correcte a no ser que surti algú que tinga l´edició catalana amb les pàgines correctes però ho dubto molt jajaja
Doncs res ja tinc el dubte aclarit, gràcies a tots dos! :yeah:


El que pots fer és buscar l'scan de la pàgina, imprimir-lo amb les dimensions de la plana y enganxar-lo a sobre.
Imatge

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 20 visitants