Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Avatar de l’usuari
enzo1988
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 322
Membre des de: dc. 10 nov. 2010, 10:23

Ja tinc Lamu sencera i en catala. Ajuda pel que fa DD.

dl. 13 ago. 2012, 14:29

Ha portat molta feina. S'ha de tenir en compte que son 195 episodis dividits en 9 temporades. Pero gracies a 3 seguidors que van gravar la serie durant diferents etapes i amb els quals vaig tenir la sort d'entendre'm he aconseguit a això:

-La primera temporada sencera (a excepcio de l'episodi 9 que no es va doblar pero ja el tinc en japones i substitulat en catala) i en bon estat. Amb l'audio corregit sense l'error d'agreujament de la Jonu.

-La segona temporada és l'unica que esta en un estat regular: El 22 sencer i en bon estat, el 23 quasi sencer (els ultims 8 minuts estaran en japones subtitulat), el 24 en japones subtitulat (l'unic que he pogut salvar d'aquest son els primers 20 segons de l'episodi en català que ja es algo, s'hi va gravar al damunt; però no és gran cosa aquest episodi).

Del 25 al 36 sencers i en bon estat. Del 37 al 42 amb un filtre per evitar l'efecte "sss", 3 d'aquests estan sencers i els altres 3 els falta com a molt l'ultim minut que estara subtitulat. I el 43 sencer i en bon estat.

-I de la tercera temporada a la novena (l'ultima) amb tots els episodis en català sencers i en bon estat!

Estic preparant-ne una release per la tardor. La pujare sencera al YT (de fet he creat un canal exclusiu i els pujare sencers). Però se que hi ha gent que prefereix tenir-la disponible en descarrega directa.

Amb YT em defenso pero amb l'assumpte de descarrega directa soc un desastre. Demano l'ajuda d'algu que es defensi be amb aixó i pugui obrir aqui un post dedicat a la serie en DD. Haura de ser treballador i facil de localitzar.

Si algu m'ajuda també estara aqui en DD. Si ningú s'ofereix només la posaré a YT. Després no us queixeu.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
wachimiro
Moderadors
Moderadors
Entrades: 1969
Membre des de: dg. 19 feb. 2006, 16:53

Re: Ja tinc Lamu sencera i en catala. Ajuda pel que fa DD.

dc. 15 ago. 2012, 01:24

Parla amb en Blastilonic, crec que estava fent una release de sailor moon.
Si teniu cap problema per descarregar amb JDownloader feu servir aquesta versió i actualitzeu aquí la trobareu. -->>JDownloader <<--
 
Avatar de l’usuari
kanikazul
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 273
Membre des de: dc. 26 gen. 2011, 20:27

Re: Ja tinc Lamu sencera i en catala. Ajuda pel que fa DD.

ds. 18 ago. 2012, 19:53

Doncs jo crec que és mé dificil pujar a youtube que has de reconvertir video (crec, perque fa anys que no faig res al YT) i despres pujar que no pas pujar-ho directament a una web de DD.

Per pujar a DD es molt fàcil, només has de comprimir cada capi en un .rar (amb o sense contrasenya, millor amb contrasenya), i després decidir una web on pujar-la en una cuenta gratuita. Si vols que durin els links crec que el millor es pujar els capis a mediafire.com ( deixa pujar arxius de 200MB maxim per cada link, no se quan pesaran els capis de lamu que tens, pero si sobrepassen de 200MB seria dividir cada epi en 2 parts en .rar).

Jo utilitzo mac, suposo que tens windows i yo fa temps que windows no utilitzo,i no soc cap experta...jo faig el que puc amb el que tinc (mac), però si vas al subforum "servei texnic" i preguntes, o mires un tema similar al teu i preguntes, et sabran dir segur. O que et responguin aquí la gent que utilitza windows i doneu-li un cop de mà...Jo estic enfeinada i no puc, però vaja que jo et dic que és molt facil pujar coses a DD....
 
Catalunyafilmscat
Usuari
Usuari
Entrades: 4
Membre des de: dj. 20 set. 2012, 23:16

Re: Ja tinc Lamu sencera i en catala. Ajuda pel que fa DD.

dv. 21 set. 2012, 15:53

si t'interesa jo em puc encarregar de pujarlos a youtube, apart que descarregar videos de youtube no es gens complicat, i an centenars de programes y depenent del navegador no fa falta ni el programa
 
Garcimovich
Usuari
Usuari
Entrades: 1
Membre des de: ds. 16 feb. 2013, 20:52

Re: Ja tinc Lamu sencera i en catala. Ajuda pel que fa DD.

ds. 16 feb. 2013, 21:12

enzo et segueixo al face i cada dia em descarrego el capitol que penjes, si vols et podria ajudar a penjarla en DD perque al que el fiques(Filecloud) sempre em dona problemas, suposo q a molta gent li passara, et recomano mediafire, mega, vk...si vols digues algo i sense problemes tajudare ;)
 
Avatar de l’usuari
enzo1988
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 322
Membre des de: dc. 10 nov. 2010, 10:23

Re: Ja tinc Lamu sencera i en catala. Ajuda pel que fa DD.

dv. 08 març 2013, 21:20

Ja estic repujant els primers episodis un altre cop i per mega. Menstrestant seguire pujant els episodis de la sisena temporada. ;-)
Imatge
 
Avatar de l’usuari
wachimiro
Moderadors
Moderadors
Entrades: 1969
Membre des de: dg. 19 feb. 2006, 16:53

Re: Ja tinc Lamu sencera i en catala. Ajuda pel que fa DD.

ds. 09 març 2013, 01:05

Podries fer un post a DD i anar ficant els links.
Si teniu cap problema per descarregar amb JDownloader feu servir aquesta versió i actualitzeu aquí la trobareu. -->>JDownloader <<--
 
Avatar de l’usuari
oSkY
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 1858
Membre des de: dv. 20 nov. 2009, 16:42

Re: Ja tinc Lamu sencera i en catala. Ajuda pel que fa DD.

ds. 09 març 2013, 01:34

Acabo de ver el post, si necesitais ayuda me ofrezco para lo que sea, así que ya sabeis.
 
Avatar de l’usuari
enzo1988
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 322
Membre des de: dc. 10 nov. 2010, 10:23

Re: Ja tinc Lamu sencera i en catala. Ajuda pel que fa DD.

ds. 09 març 2013, 11:29

Gracies per l'interes. T'estic molt agraït oSkY. De moment ho fare jo, perque tinc temps material per poder fer-ho, però si vaig apurat et dire coses. I ara fer un post a DD.
Imatge

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 19 visitants