Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Avatar de l’usuari
mikifaire
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 90
Membre des de: dc. 12 març 2008, 14:42
Ubicació: Grand Line

"Kuroko no basket"

dg. 02 set. 2012, 16:25

Hola gent! Espero que tot vagi bé!

Vinc a recomanar-vos una sèrie per aquells que potser no la coneixeu que es titula: "kuroko no basket" o "kuroko no basuke".

El manga va començar la seva serializació (de forma setmanal) el 8 de desembre de 2008 a la revista Shūkan Shōnen Jump de l'editorial Shūeisha i duu 17 volumenes compilatoris fins al 12 de juny de 2012. Una adaptació a l'anime produïda per Production I.G va començar a transmetre's a Japó des del 7 d'abril de 2012.

Sinópsis: Taiga Kagami és un novell que acaba d'entrar a l'Institut Seirin, on coneix a Tetsuya Kuroko, altre novel que s'ha unit al club de basketball. Kuroko era el sisè membre del conegut equip "Generació dels miracles" de l'escola secundària Teiko, encara que mai va arribar a sortir a la llum. Amb el pas a l'institut, cadascun dels membres de l'equip aniran a instituts diferents, on intentaran convertir als seus equips en el millor de tots.

Fa cosa d'una setmana buscant per internet alguna sèrie a la que pogués enganxar-me vaig veure aquesta de bàsquet i vaig començar a interesar-me, la veritat és que els primers 7 o 8 minuts del primer capítol de l'anime em van semblar un "intent" d'imitació de "Slam Dunk" ja que, tant l'ambient com molts detalls mi recordaven però passats aquests minuts m'hi vaig començar a enganxar perquè vaig veure que l'història portava cap un camí diferent i donava prioritat entre d'altres coses al joc en equip i al jugador protagonista que aparentment no destacava.

Si la busqueu per internet la trovareu online per ara te pocs capítols però la cosa promet.

PD: Vaig pel capítol 9.

Si l'heu vist ja comentareu algu i sino doncs us animo a veure-la i que exposeu la vostra opinió.
:yeah: :adeu:
 
Avatar de l’usuari
mikifaire
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 90
Membre des de: dc. 12 març 2008, 14:42
Ubicació: Grand Line

Re: "Kuroko no basket"

dv. 07 set. 2012, 00:52

Després de veure els 22 episodis que hi ha actualment d'aquesta sèrie (capítol per setmana) haig de dir sincerament que no m'esperava que fos tant i tant bona.

La veritat és que com ja vaig dir al principi em recordava molt a Slam Dunk però després de veure tots els episodis haig de dir que si no està a l'altura poc li falta. Cert és que hi ha una mica de ficció en alguns moments però en la part còmica bastant igualada la cosa i en el dibuix molt més detallat (clar està que té 20 anys menys). Cada capítol em té completament abduït i t'enganxa completament en la trama. De veritat que m'agradaria si encara no ho esteu fent que la veiéssiu i exposéssiu la vostra opinió!

Vagi bé

Pd: Recordu que si la busqueu a google la trobareu, en cas contrari, envieu-me un MP. :yeah: :adeu:
 
conan_1989
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 654
Membre des de: dv. 11 abr. 2008, 08:33

Re: "Kuroko no basket"

ds. 08 set. 2012, 12:47

Ja me l'estava baixant, m'havia cridat l'atenció i provaré a veure-la perquè em va agradar molt slam dunk. Encara no he vist cap pero he fet una ullada als que s'han anat descarregant i té bona pinta.

Et recomano per a l'anime (encara que no van al dia) el fansub "backbeard" que porten 16 i en molt bona qualitat, jo l'estic baixant per torrent d'allà i per al manga he vist que a la web "submanga" hi han capítols.

Quan la vegi ja posaré impresions per aquí!
 
Avatar de l’usuari
mikifaire
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 90
Membre des de: dc. 12 març 2008, 14:42
Ubicació: Grand Line

Re: "Kuroko no basket"

ds. 08 set. 2012, 14:05

Molt bé! a la que pugui provaré de baixar-me-la ja t'avanço que si et va agradar Slam Dunk aquesta t'agradarà! Ja anirem comentant

Vagi bé! :yeah: :adeu:
 
Eragon
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 43
Membre des de: dg. 12 jul. 2009, 12:08
Ubicació: Mariejoa
Contacta:

Re: "Kuroko no basket"

dg. 09 set. 2012, 21:34

Ni molt menys arriba al nivell de Slam Dunk... ni de lluny.
Es més, em sembla un insult al bàsquet. Una adaptació feta al 2012 i que a cada partit, siguin sempre les mateixes jugades: Kagami alça el braç i es penja o en Kuroko comença a moure el braç per fer els mateixos moviments. Realisme 0. Apart de que en un capítol perfectament et pots menjar 2 partits sense donar-te compte, de joc en equip no hi ha res de res. 2 protagonistes i "el maravillas" de l'equip contrari que llença a cistella tocant sostre, un altre que copia jugades, un altre que desapareix, etc.
Això es bàsquet? Sí, per nens inocents i plens de fantasia.
Sincerament, espero que ningú sigui capaç de comparar això amb una obra mestra com es Slam Dunk.
 
Avatar de l’usuari
mikifaire
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 90
Membre des de: dc. 12 març 2008, 14:42
Ubicació: Grand Line

Re: "Kuroko no basket"

dl. 10 set. 2012, 00:13

Com ja vaig dir, cert és que tota aquesta part fantasiosa li treu el realisme, i també cert que mai arribarà al que va ser Slam Dunk, però també és veritat que la història a mi personalment m'ha enganxat. És clar que dona prioritat als protagonistes i que segueix el fil de Slam Dunk però jo trobo que te alguna cosa que la fa especial. Podríem dir que són estils diferents. Slam Dunk realista i kuroko no basket fantasiosa. Dos estils diferents.

PD: Gràcies per donar la teva opinió, avera si això s'anima i podem comentar. Tu tens el teu punt de vista cosa que es perfectament respectable i jo un altre. Però per això està el fòrum per contrastar.

Vagi bée!! :adeu: :yeah:
 
Avatar de l’usuari
connedi
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 644
Membre des de: dc. 10 ago. 2005, 18:42

Re: "Kuroko no basket"

dl. 10 set. 2012, 19:51

Eyeshield21 es mooooolt fantasios i a mi em sembla una obra d'art (tot i que em sobra l'ultima saga del manga). Li donare una oportunitat.
 
Avatar de l’usuari
Kaede Rukawa
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 137
Membre des de: ds. 03 set. 2005, 23:48
Contacta:

Re: "Kuroko no basket"

dt. 11 set. 2012, 22:51

Si ets capaç d'acceptar que això és un shonen y no la vida real y que per tant poden passar coses impossibles, es una serie que es disfruta molt.
Jo segueixo al día el manga des del capítol 1 i es molt recomanable, l'anime està ben adaptat però va massa ràpid pel meu gust.

Qui vulgui seguir-la es preferible que ho faci en anglès, la versió de submanga si no la han canviat és bastant lamentable.
Imatge
It's work time...
 
Avatar de l’usuari
mikifaire
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 90
Membre des de: dc. 12 març 2008, 14:42
Ubicació: Grand Line

Re: "Kuroko no basket"

dc. 12 set. 2012, 12:57

Kaede Rukawa ha escrit:
Si ets capaç d'acceptar que això és un shonen y no la vida real y que per tant poden passar coses impossibles, es una serie que es disfruta molt.
Jo segueixo al día el manga des del capítol 1 i es molt recomanable, l'anime està ben adaptat però va massa ràpid pel meu gust.

Qui vulgui seguir-la es preferible que ho faci en anglès, la versió de submanga si no la han canviat és bastant lamentable.


Totalment d'acord! Si acceptes aquesta diferència la veritat és que es disfruta molt!

:yeah: :adeu:

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 34 visitants