Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7

albertreche
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 79
Membre des de: ds. 09 juny 2012, 11:54

Sèries, pel·lícules, OVA's... (Català, castellà,etc)

dv. 07 des. 2012, 09:45

Hola gent, aquest tema és per a què em demaneu sèries en català que volgueu o qualsevol pel·lícula, OVA's, etc i us intentaré facilitar-vos-la.

Apa, vagi bé! :)
albertreche l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. 10 des. 2012, 18:08, en total s’ha editat 1 vegada.

terminator
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2643
Membre des de: dt. 29 jul. 2008, 11:18

Re: Sèries en català

dv. 07 des. 2012, 16:16

albertreche ha escrit:
Hola gent, aquest tema és per a què em demaneu sèries en català que volgueu o qualsevol pel·lícula, OVA's, etc i us intentaré facilitar-vos-la.

i perque no posas millor una llista del que tens?

albertreche
Arashinchu
Arashinchu

dv. 07 des. 2012, 16:57

terminator ha escrit:
albertreche ha escrit:

i perque no posas millor una llista del que tens?

Vosaltres demaneu i faré el possible en donar-vos-ho. M'és més còmode que em demaneu i jo aniré fent.

Toni Toni Chopper
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 127
Membre des de: dj. 17 març 2011, 12:56
Ubicació: Un Poble Anomenat Pànic

dv. 07 des. 2012, 20:31

Fa temps que uns companys i jo cercam "Un poble anomenat pànic" era una serie que s'emitia en català i no tenia més de 20 capítols. Cada capítol durava prop de 5 minuts. Si els poguessis aconseguir estariem molt agraïts.
Una altra serie que fa temps que busco es "Pat el Carter", es una serie que feien en català pel super3 i que fa molt de temps que no trobo.

I després, hi ha un usuari que ha estat fent el projecte de "Les fabuloses tortugues ninja", en aquest tema surten els que li falten: viewtopic.php?f=27&t=16573#p265111 , sobretot els episodis de la temporada 10.

Amem si hi ha sort i al menys aconsegueixes els primers que me fan molta il.lusió xD.

Vagi bé!
Imatge

albertreche
Arashinchu
Arashinchu

dv. 07 des. 2012, 21:49

Toni Toni Chopper ha escrit:
Fa temps que uns companys i jo cercam "Un poble anomenat pànic" era una serie que s'emitia en català i no tenia més de 20 capítols. Cada capítol durava prop de 5 minuts. Si els poguessis aconseguir estariem molt agraïts.
Una altra serie que fa temps que busco es "Pat el Carter", es una serie que feien en català pel super3 i que fa molt de temps que no trobo.

I després, hi ha un usuari que ha estat fent el projecte de "Les fabuloses tortugues ninja", en aquest tema surten els que li falten: viewtopic.php?f=27&t=16573#p265111 , sobretot els episodis de la temporada 10.

Amem si hi ha sort i al menys aconsegueixes els primers que me fan molta il.lusió xD.

Vagi bé!

Hola Toni Toni Chopper, a veure.. tot el que he trobat s'ha de baixar amb l'emule, no hi ha cap opció més. Si tens problemes amb l'emule o encara no te l'has baixat fes-m'ho saber i t'assessoraré. Bé, aquest és el tema:

- Un poble anomenat pànic: ho he trobat en català, encara que només n'hi ha 8 dels 20 que em deies efectivament.. L'usuari no en segueix penjant, pel que es veu està inactiu permanent. :( Aquí tens els 8: http://forum.totsrucs.cat/viewtopic.php?t=294

- Pat el carter: n'he trobat solament en català la 1a temporada ja que l'usuari, segons m'ha dit, va tenir problemes amb la gent i va parar de penjar-ne. Així que té la 1a temporada en català: http://web.totsrucs.cat/index.php?pagin ... da&id=2803
Si estàs disposat a veure-ho en castellà, aquí està tot: http://www.divxclasico.com/foro/viewtop ... 60&t=68099

- Les fabuloses tortugues ninja: res de res.. el tema està molt malament ara per trobar sèries i més en català pel maleït tancament de Megaupload ja que n'he trobat en català però estan amb el link de megaupload i res.. si tu ho vols, mira-ho en castellà encara que sigui (sí, perd molt la gràcia) per seriesyonkis.com o qualsevol altra web de seriesonline o de descàrrega directa.

Sento el gran èxit ^^u

Pd: recorda que si necessites ajuda amb l'emule (que et recomano que te'l baixis) me la demanes, que jo vaig buscar i vaig trobar un bon vídeo a Youtube on s'explica com s'ha de configurar. Si el necessites, te'l passo sense cap mena de problema.

Vinga Toni Toni Chopper, sort amb el tema! :adeu:

lupinsansei
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 327
Membre des de: dl. 24 maig 2010, 00:20

ds. 08 des. 2012, 20:41

Hola!

Si, perdona que trigui tant amb el tema pero he tingut un fort entrebanc amb els capítols i ara miro de solucionar-ho. I per cert, els episodis de la 10ª temporada ja no son cap problema ^^ Tot i que encara voldria fer unes quantes millores, però no et preocupis que us aniré informant de qualsevol novetat.

albertreche ha escrit:
Les fabuloses tortugues ninja: res de res.. el tema està molt malament ara per trobar sèries i més en català pel maleït tancament de Megaupload ja que n'he trobat en català però estan amb el link de megaupload i res.. si tu ho vols, mira-ho en castellà encara que sigui (sí, perd molt la gràcia) per seriesyonkis.com o qualsevol altra web de seriesonline o de descàrrega directa.

Ben cert. Jo mateix em vaig descarregar els episodis que hi havia de "Les tortugues ninja" en una altra web que tenia 3 audios: castellà, català i anglès. I poc temps després va passar allò de Megaupload. Tot i que he d'aportar que d'aquells episodis no en faré servir res de res: els tinc com a guia per si em falta audio dels capítols que tinc.

D'altra banda hi ha una cosa que si que voldria saber albertreche: sobre les series que ens pots oferir

¿són series que han penjat darrerament i vols aportar ajuda amb la descarrega o facilitar llocs on es troben?
¿són sèries que no s'han penjat (series noves o antigues) i que pots aportar com a novetat?

albertreche
Arashinchu
Arashinchu

dg. 09 des. 2012, 23:44

lupinIII ha escrit:
Hola!

Si, perdona que trigui tant amb el tema pero he tingut un fort entrebanc amb els capítols i ara miro de solucionar-ho. I per cert, els episodis de la 10ª temporada ja no son cap problema ^^ Tot i que encara voldria fer unes quantes millores, però no et preocupis que us aniré informant de qualsevol novetat.

albertreche ha escrit:
Les fabuloses tortugues ninja: res de res.. el tema està molt malament ara per trobar sèries i més en català pel maleït tancament de Megaupload ja que n'he trobat en català però estan amb el link de megaupload i res.. si tu ho vols, mira-ho en castellà encara que sigui (sí, perd molt la gràcia) per seriesyonkis.com o qualsevol altra web de seriesonline o de descàrrega directa.

Ben cert. Jo mateix em vaig descarregar els episodis que hi havia de "Les tortugues ninja" en una altra web que tenia 3 audios: castellà, català i anglès. I poc temps després va passar allò de Megaupload. Tot i que he d'aportar que d'aquells episodis no en faré servir res de res: els tinc com a guia per si em falta audio dels capítols que tinc.

D'altra banda hi ha una cosa que si que voldria saber albertreche: sobre les series que ens pots oferir

¿són series que han penjat darrerament i vols aportar ajuda amb la descarrega o facilitar llocs on es troben?
¿són sèries que no s'han penjat (series noves o antigues) i que pots aportar com a novetat?

Hola, aquesta ajuda que us vull oferir és bàsicament la primera opció ja que la segona és molt difícil perquè hauria d'haver descarregat les sèries abans del tancament de megaupload.. de tota manera intentaré les dues ja que buscar i buscar m'agrada i si ho acabo trobant és agraït per a mi i per la persona que espera la sèrie, com pots imaginar. Bé, a part de sèries en català també tinc moltes pel·lícules de qualsevol estil i d'algunes que no es troben amb facilitat per Internet. Així que si necessites qualsevol cosa no dubtis en demanar-la que ja saps que intentaré, de molt bon grat, donar-te-la.
Salutacions i fins aviat!

haibara21
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 283
Membre des de: dc. 17 oct. 2012, 16:04

Re: Sèries, pel·lícules, OVA's... (Català, castellà,etc)

dl. 10 des. 2012, 21:43

Que sabries on puc trobar les pel·lícules de Inuyasha ?? :huh: :huh:

Moltes gràcies!
:yeah:

albertreche
Arashinchu
Arashinchu

dl. 10 des. 2012, 23:31

haibara21 ha escrit:

Moltes gràcies!

Haibara21,

aquí tens les 4 pel·lícules d'Inuyasha en català. Si te les vols baixar descarrega't algun programa per baixar videos de Youtube (movier, atube catcher,etc).
1. L'amor que sobrepassa el temps --> http://www.youtube.com/watch?v=gcTRCYmAXbw

2. El castell a l'altra banda del mirall --> http://www.youtube.com/watch?v=qJbS1CnF6D8

3. L'espasa conquistadora --> http://www.youtube.com/watch?v=-GCdtYDTm1I

4. Foc a l'illa mística --> http://www.youtube.com/watch?v=7RfyiEh6rm4

Espero que t'hagi servit i si vols t'ajudo en el que necessitis més! :)
Fins aviat! :adeu:

OPWar
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 181
Membre des de: dg. 10 abr. 2011, 20:29
Ubicació: Parc d'atraccions Sabaody

dt. 11 des. 2012, 11:53

Hola
Tindries la serie Thunderbirds en Catala que es va emettre al 3xl?
La versio castellana ja l'hé trobada pero m'interessa mes en catala
Saluts :adeu:
ImatgeImatge
La nostra recompensa es troba en l'esforç i no en el resultat. Un esforç total és una victòria completa. Gandhi 1869-1948.

haibara21
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 283
Membre des de: dc. 17 oct. 2012, 16:04

dt. 11 des. 2012, 16:35

albertreche ha escrit:
haibara21 ha escrit:

Moltes gràcies!

Haibara21,

aquí tens les 4 pel·lícules d'Inuyasha en català. Si te les vols baixar descarrega't algun programa per baixar videos de Youtube (movier, atube catcher,etc).
1. L'amor que sobrepassa el temps --> http://www.youtube.com/watch?v=gcTRCYmAXbw

2. El castell a l'altra banda del mirall --> http://www.youtube.com/watch?v=qJbS1CnF6D8

3. L'espasa conquistadora --> http://www.youtube.com/watch?v=-GCdtYDTm1I

4. Foc a l'illa mística --> http://www.youtube.com/watch?v=7RfyiEh6rm4

Espero que t'hagi servit i si vols t'ajudo en el que necessitis més! :)
Fins aviat! :adeu:

Moltíssimes gràcies!!! :profident: :profident: Si amb el JD me les davallaré ara mateix :xiulant:
Si, si necessit algo més t'ho demanaré! Moltes gràcies!
:adeu:

Kurinyan
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 59
Membre des de: dt. 09 nov. 2010, 10:11
Ubicació: Barcelona
Contacta:

dc. 12 des. 2012, 15:30

A mi m'encantaria tornar a veure I, My, Me Strawberry Eggs, algú se'n recorda? ^^

albertreche
Arashinchu
Arashinchu

dc. 12 des. 2012, 16:21

OPWar ha escrit:
Hola
Tindries la serie Thunderbirds en Catala que es va emettre al 3xl?
La versio castellana ja l'hé trobada pero m'interessa mes en catala
Saluts :adeu:

Hola,

sento dir-te que malauradament no l'he trobat. Primer de tot t'he de dir les qüestions per la qual no ho trobo:

- El nom de la sèrie és thunder birds separat i no pas tot junt. ^^u

- Si ho posava tot junt tal i com em deies em sortia un programari software del mozilla firefox.. :no:

- Aquesta sèrie és d'origen americà i només es va cedir al k3 per retransmitir-la durant un temps X, per això no serà gens fàcil trobar-la per Internet. A més, la diferència que té amb les altres sèries és que aquesta no va tenir una acollida tan esperada com d'altres (segons he llegit en un lloc web). Si l'has trobat en castellà ha estat un miracle així que no esperis trobar-la en català. :(

Sento dir-t'ho, però és així.. de veritat!

Bé, si em demanes qualsevol altra crec que seré capaç de trobar-la!! :yeah:

Pd: des que em vas posar el missatge al post te l'he estat buscant i res.. no ha estat això de buscar 1 hora i prou m'entens..

Vingaaa! Que vagi bé! :adeu:

Kurinyan, la sèrie I, My, Me! Strawberry Eggs és molt fàcil de trobar. Aquí la tens en descàrrega directa o per visualitzar online (clicant al link de 4shared en principi t'ha de sortir el vídeo també -a mi sí que em surt-) :
http://animesm.new-forum.net/t230-i-my- ... atala13-13

Jo també la veia, és boníssima aquesta sèrie, llàstima que sigui tan curta oi? :)

Que vagi bé! :adeu:

Kurinyan
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 59
Membre des de: dt. 09 nov. 2010, 10:11
Ubicació: Barcelona
Contacta:

dc. 12 des. 2012, 18:49

Ostres! Merci :3 No coneixia aquest fòrum

albertreche
Arashinchu
Arashinchu

dc. 12 des. 2012, 19:56

Kurinyan ha escrit:
Ostres! Merci :3 No coneixia aquest fòrum

de res dona! :)

Fins aviat, aquí estic així que ja saps! :adeu:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7

Qui està connectat