Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7
 
Avatar de l’usuari
Kurinyan
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 59
Membre des de: dt. 09 nov. 2010, 10:11
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: Sèries, pel·lícules, OVA's... (Català, castellà,etc)

dl. 17 des. 2012, 18:46

Crec que el moderador vol dir que l'oSkY és el que s'hauria d'explicar de perquè creu que el teu post sobra, i no pas que tu t'hauries d'explicar. Jo personalment no crec que sobri, a mi m'ha estat útil i crec que a d'altra gent també ^^ Gràcies!
 
albertreche
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 80
Membre des de: ds. 09 juny 2012, 11:54

Re: Sèries, pel·lícules, OVA's... (Català, castellà,etc)

dl. 17 des. 2012, 19:20

Kurinyan ha escrit:
Crec que el moderador vol dir que l'oSkY és el que s'hauria d'explicar de perquè creu que el teu post sobra, i no pas que tu t'hauries d'explicar. Jo personalment no crec que sobri, a mi m'ha estat útil i crec que a d'altra gent també ^^ Gràcies!


Moltíssimes gràcies Kurinyan! Pensi el que pensi l'oSKY aquest m'és absolutament igual. El que m'importa és l'opinió dels moderadors. De veritat, merci pel recolzament que doneu! :jaja:
 
Avatar de l’usuari
oSkY
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 1858
Membre des de: dv. 20 nov. 2009, 16:42

Re: Sèries, pel·lícules, OVA's... (Català, castellà,etc)

dt. 18 des. 2012, 05:20

Kurinyan ha escrit:
A mi m'encantaria tornar a veure I, My, Me Strawberry Eggs, algú se'n recorda? ^^


Yo la subí hace muy poco por emule con muy buena calidad.

http://forum.animelliure.net/viewtopic.php?f=10&t=18576

P.D: Por que pienso que este post sobra? por que ya existe un apartado que se llama PETICIONS y por que hay series o películas que pide la gente que ya están subidas en este foro y se están poniendo enlaces externos a otras paginas, esta muy bien poner lo que no se encuentra aquí, pero para lo que ya esta no deberían ponerse enlaces externos, creo yo, si no para que las subimos? la gente con tal de no buscar... todo lo que le habéis preguntado esta en este foro subido menos un par de cosas. Por mi parte, me molesta que se pongan enlaces externos para descargar series que ya están aquí, lo repito otra vez si, para que lo hemos subido para que venga alguien a enviar a la gente a otro lado?

Valoro que ayudes a la gente a buscar las cosas, pero porfavor, con un poco de respeto, que para algo subimos aquí.
 
albertreche
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 80
Membre des de: ds. 09 juny 2012, 11:54

Re: Sèries, pel·lícules, OVA's... (Català, castellà,etc)

dt. 18 des. 2012, 07:35

oSkY ha escrit:
Kurinyan ha escrit:
A mi m'encantaria tornar a veure I, My, Me Strawberry Eggs, algú se'n recorda? ^^


Yo la subí hace muy poco por emule con muy buena calidad.

http://forum.animelliure.net/viewtopic.php?f=10&t=18576

P.D: Por que pienso que este post sobra? por que ya existe un apartado que se llama PETICIONS y por que hay series o películas que pide la gente que ya están subidas en este foro y se están poniendo enlaces externos a otras paginas, esta muy bien poner lo que no se encuentra aquí, pero para lo que ya esta no deberían ponerse enlaces externos, creo yo, si no para que las subimos? la gente con tal de no buscar... todo lo que le habéis preguntado esta en este foro subido menos un par de cosas. Por mi parte, me molesta que se pongan enlaces externos para descargar series que ya están aquí, lo repito otra vez si, para que lo hemos subido para que venga alguien a enviar a la gente a otro lado?

Valoro que ayudes a la gente a buscar las cosas, pero porfavor, con un poco de respeto, que para algo subimos aquí.


Te entiendo, el problema es que esta misma serie que has puesto está en ed2k y va más lenta la descarga que no por DD (4shared), y con esto estarás de acuerdo sí o sí. Repito, entiendo tu molestia pero NO tengo la culpa que como tú mismo dices la gente NO busque y venga directamente aquí, que también lo agradezco. NO ES NINGUNA "COMPETENCIA" a Animelliure, eh..
 
albertreche
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 80
Membre des de: ds. 09 juny 2012, 11:54

Re: Sèries en català

dv. 21 des. 2012, 01:44

Toni Toni Chopper ha escrit:
I després, hi ha un usuari que ha estat fent el projecte de "Les fabuloses tortugues ninja", en aquest tema surten els que li falten: viewtopic.php?f=27&t=16573#p265111 , sobretot els episodis de la temporada 10.

Amem si hi ha sort i al menys aconsegueixes els primers que me fan molta il.lusió xD.

Vagi bé!


Hola Toni Toni Chopper, he trobat aquest post d'Animelliure on hi ha episodis en català. Mira a veure què! :)
viewtopic.php?f=12&t=18657
 
Avatar de l’usuari
Javi Ciffer
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 252
Membre des de: dc. 17 oct. 2012, 17:07
Contacta:

Re: Sèries, pel·lícules, OVA's... (Català, castellà,etc)

dv. 21 des. 2012, 16:38

On puc trobar bleach subtitulat al castella? A poder ser d'un lloc on es descarregui ràpid i amb format mp4 o avi.
Imatge
 
albertreche
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 80
Membre des de: ds. 09 juny 2012, 11:54

Re: Sèries, pel·lícules, OVA's... (Català, castellà,etc)

dv. 21 des. 2012, 17:36

JaviVinaròs ha escrit:
On puc trobar bleach subtitulat al castella? A poder ser d'un lloc on es descarregui ràpid i amb format mp4 o avi.


Hola Javi!
Si el que vols és baixar-ho ràpid entenc que parlem d'uns 80Mb per capítol aproximadament.. oi?
Mira, aquí et deixo les diferents pàgines:

- http://www.seriesyonkis.com/serie/bleach --> és la que més et recomano ja que hi ha més d'un tipus de pàgina de descàrrega i totes són bones.

- http://www.argentinawarez.com/anime-y-m ... ctual.html --> no està malament encara que només et dóna l'opció de freakshare...

- http://www.mediafire.com/?fb96hyofxdrwo --> és una carpeta d'un usuari de Mediafire on estan penjats tots els capítols segons ell en excel·lent qualitat (tot i pesar uns 70Mb) i en sub. español. Per qualsevol dubte mira la pàgina inicial d'on ho he tret: http://www.otk-anime.com/2011/11/bleach ... zando.html


Bé, aquí t'he deixat diverses opcions.. n'hi ha moltíssimes més però són les que més destacaria.

Jo si fos tu em baixava primer des de Mediafire que estan bé i pots baixar-ne molts a la vegada, és realment ràpid (almenys amb mi) i si hi ha algun que falta a la carpeta aquesta de Mediafire doncs el busques on t'he posat 1r (seriesyonkis --> no et deixis enganyar pel nom! :profident:

Salutacions i la benvinguda al meu post! Si hi ha alguna cosa més no dubtis en fer-me-la saber i t'ho intento resoldre sens dubte!
Apa, fins aviat! :adeu:
 
Avatar de l’usuari
adriamichi
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 174
Membre des de: dt. 13 set. 2011, 13:53

Re: Sèries, pel·lícules, OVA's... (Català, castellà,etc)

dg. 23 des. 2012, 17:33

A veure si em pots ajudar. Estic cercant Slam Dunk en valencià, fa temps és va penjar a animelliure, però ara no trobo els enllaços

També estaria interessat en trobar els openings i endings sense les lletres de crèdit, però crec que això és més difícil, xD

Moltes gràcies!
Tota la programació de l'antic 3xl a: http://p3xl.awardspace.info/
 
albertreche
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 80
Membre des de: ds. 09 juny 2012, 11:54

Re: Sèries, pel·lícules, OVA's... (Català, castellà,etc)

dv. 28 des. 2012, 13:58

adriamichi ha escrit:
A veure si em pots ajudar. Estic cercant Slam Dunk en valencià, fa temps és va penjar a animelliure, però ara no trobo els enllaços

També estaria interessat en trobar els openings i endings sense les lletres de crèdit, però crec que això és més difícil, xD

Moltes gràcies!


Hola Adriamichi,

he trobat la sèrie en Valencià però et caldrà temps per a baixar-la ja que està per eMule.. ho sé, quin fàstig.. però és el que hi ha .
http://www.tomadivx.org/serie,anime,251 ... pones.html

En quant als openings i endings...

- Openings:
- Opening 1 --> http://www.youtube.com/watch?v=LmmrszU7rR8

Només he trobat el 1r opening en valencià. No hi ha res més per la xarxa que estigui en valencià.. ho sento.

Dit això, moltes gràcies per la publicació al post i espero haver-te ajudat mínimament!

Pd: perdó per la tardança.. estava de viatge sense Wi-Fi. :(

Adeuuu! :adeu:
 
Avatar de l’usuari
adriamichi
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 174
Membre des de: dt. 13 set. 2011, 13:53

Re: Sèries, pel·lícules, OVA's... (Català, castellà,etc)

dl. 31 des. 2012, 18:49

Ei, gràcies, els vaig possar a descarregar fa uns dies però no hi han fonts :(

Ho deixaré a veure si tinc més sort, però crec que no serà possible.

Gràcies igualment!
Tota la programació de l'antic 3xl a: http://p3xl.awardspace.info/
 
Avatar de l’usuari
Javi Ciffer
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 252
Membre des de: dc. 17 oct. 2012, 17:07
Contacta:

Re: Sèries, pel·lícules, OVA's... (Català, castellà,etc)

dt. 01 gen. 2013, 00:56

albertreche ha escrit:
JaviVinaròs ha escrit:
On puc trobar bleach subtitulat al castella? A poder ser d'un lloc on es descarregui ràpid i amb format mp4 o avi.


Hola Javi!
Si el que vols és baixar-ho ràpid entenc que parlem d'uns 80Mb per capítol aproximadament.. oi?
Mira, aquí et deixo les diferents pàgines:

- http://www.seriesyonkis.com/serie/bleach --> és la que més et recomano ja que hi ha més d'un tipus de pàgina de descàrrega i totes són bones.

- http://www.argentinawarez.com/anime-y-m ... ctual.html --> no està malament encara que només et dóna l'opció de freakshare...

- http://www.mediafire.com/?fb96hyofxdrwo --> és una carpeta d'un usuari de Mediafire on estan penjats tots els capítols segons ell en excel·lent qualitat (tot i pesar uns 70Mb) i en sub. español. Per qualsevol dubte mira la pàgina inicial d'on ho he tret: http://www.otk-anime.com/2011/11/bleach ... zando.html


Bé, aquí t'he deixat diverses opcions.. n'hi ha moltíssimes més però són les que més destacaria.

Jo si fos tu em baixava primer des de Mediafire que estan bé i pots baixar-ne molts a la vegada, és realment ràpid (almenys amb mi) i si hi ha algun que falta a la carpeta aquesta de Mediafire doncs el busques on t'he posat 1r (seriesyonkis --> no et deixis enganyar pel nom! :profident:

Salutacions i la benvinguda al meu post! Si hi ha alguna cosa més no dubtis en fer-me-la saber i t'ho intento resoldre sens dubte!
Apa, fins aviat! :adeu:

Moltissimes graciees :yeah: bona troballa perque del mediafire tots els enllaços que trobava estaven fora de linea :adeu:
Imatge
 
Avatar de l’usuari
mrballespi
Usuari
Usuari
Entrades: 4
Membre des de: dt. 01 gen. 2013, 15:20

Re: Sèries, pel·lícules, OVA's... (Català, castellà,etc)

dt. 01 gen. 2013, 16:05

Hola! Bé t'explico, fa una temporada (mooooolt) llarga que busco la serie Kimagure Orange Road+OVA's en català, l'he trobat al youtube, però falten molts capitols per temes de copyright. L'he buscat a tot arreu on se m'acudia, inclús per aquí, però res. T'agrairia moltíssim si la poguessis aconseguir. :)
Apa agi bé i merci! :adeu:
 
albertreche
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 80
Membre des de: ds. 09 juny 2012, 11:54

Re: Sèries, pel·lícules, OVA's... (Català, castellà,etc)

dt. 01 gen. 2013, 20:59

mrballespi ha escrit:
Hola! Bé t'explico, fa una temporada (mooooolt) llarga que busco la serie Kimagure Orange Road+OVA's en català, l'he trobat al youtube, però falten molts capitols per temes de copyright. L'he buscat a tot arreu on se m'acudia, inclús per aquí, però res. T'agrairia moltíssim si la poguessis aconseguir. :)
Apa agi bé i merci! :adeu:


Hola Mrballespi,

t'he de dir que jo també vaig buscar com un desesperat aquesta sèrie (KOR) però em va passar just el que et passa a tu.. ho sento però jo tampoc ho tinc..
És un fàstic perquè tinc molts capítols en català però pel mig, els que no hi eren, els tinc en castellà.. i trenca molt! A sobre, per fastidiar, l'últim capítol tampoc hi és i me'l vaig haver de baixar en castellà.. sí, asquerós.. però és el que hi ha.
Respecte als OVA's.. els tens en català, oi? sinó m'ho demanes i te'ls passo com sigui o els penjo, ok? Vingaa! Espero notícies! :adeu:
 
Avatar de l’usuari
mrballespi
Usuari
Usuari
Entrades: 4
Membre des de: dt. 01 gen. 2013, 15:20

Re: Sèries, pel·lícules, OVA's... (Català, castellà,etc)

dt. 01 gen. 2013, 22:17

albertreche ha escrit:
mrballespi ha escrit:
Hola! Bé t'explico, fa una temporada (mooooolt) llarga que busco la serie Kimagure Orange Road+OVA's en català, l'he trobat al youtube, però falten molts capitols per temes de copyright. L'he buscat a tot arreu on se m'acudia, inclús per aquí, però res. T'agrairia moltíssim si la poguessis aconseguir. :)
Apa agi bé i merci! :adeu:


Hola Mrballespi,

t'he de dir que jo també vaig buscar com un desesperat aquesta sèrie (KOR) però em va passar just el que et passa a tu.. ho sento però jo tampoc ho tinc..
És un fàstic perquè tinc molts capítols en català però pel mig, els que no hi eren, els tinc en castellà.. i trenca molt! A sobre, per fastidiar, l'últim capítol tampoc hi és i me'l vaig haver de baixar en castellà.. sí, asquerós.. però és el que hi ha.
Respecte als OVA's.. els tens en català, oi? sinó m'ho demanes i te'ls passo com sigui o els penjo, ok? Vingaa! Espero notícies! :adeu:


Eiii!

Per el que es veu tothom estem igual. És realment un fàstic perquè casi es pot donar per perduda la versió en català i aixó que estava penjada tota completa fins fa res.. el tencament de megaupload ha fet molt mal... però bé, no s'hi pot fer més.
Amb aixó dels OVA's, jo els vaig perdre tots quan vaig perdre la serie completa, així que si me'ls poguessis passar o directament penjar-los, ja que suposo que hi deu haver altre gent interessada, t'ho agrairia molt!

Apa que vagi molt bé! ja em diràs alguna cosa! :adeu:
 
Avatar de l’usuari
Steve Maister
Moderadors
Moderadors
Entrades: 2285
Membre des de: dc. 05 març 2008, 18:16
Contacta:

Re: Sèries, pel·lícules, OVA's... (Català, castellà,etc)

dc. 02 gen. 2013, 00:22

Però si KOR està penjada aquí al fòrum completament en català, tots els capítols, pel·lícules, OVA´s i extres:
viewtopic.php?f=11&t=7317
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 19 visitants