Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Avatar de l’usuari
evilgio88
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 312
Membre des de: dv. 23 març 2007, 16:11
Contacta:

El Detectiu Conan esta actulment en emisió

dl. 21 gen. 2013, 13:21

No se si ja se sap o no pero jo es que va molt temps que no em miro el CS3 ni el 3XL y l'ultima vegada que ho vig fer va ser aquest estiu pasat i el detetiu conan no estaba en emisió.


Pero fa uns minuts he entrt a la web del super3 a mira si veia cap novetat sobre la serie i me he trobat la sorpresa de que la s'esta emeten als matins, no se si algu ho sabia ja pero jo o comento per si de cas

Segons la web de dilluns a divendres a las 6:30 del mati.

http://www.super3.cat/psuper3/sp3Item.j ... idint=2630
Imatge
Tanta pau porteu com descans deixeu!!
 
Avatar de l’usuari
Sumire_Lori
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 87
Membre des de: dt. 15 gen. 2013, 04:46

Re: El Detectiu Conan esta actulment en emisió

dl. 21 gen. 2013, 14:50

Ja porta un temps que s'emet a aquesta hora als matins, però no recordo des de quan... Només recordo que quan em llevava per despertar al meu germà, ho posava per veure-ho... però ara estic sense televisió TT-TT
 
Avatar de l’usuari
haibara21
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 283
Membre des de: dc. 17 oct. 2012, 16:04

Re: El Detectiu Conan esta actulment en emisió

dl. 21 gen. 2013, 16:44

Sí abans ho feien a les 6:30 del dematí, però ja fa un parell de setmanes o més que no l'emeten ¬¬ com que varen repetir dos pics (o potser més) els capítols del 423 al 514...
En fi, esperem que canviïn d'opinió i es decideixin a comprar nous capítols que ja va sent hora.


:adeu: :adeu:
 
dcop
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1142
Membre des de: dt. 09 feb. 2010, 13:21

Re: El Detectiu Conan esta actulment en emisió

dl. 21 gen. 2013, 17:03

Encara que posi això al web del Super3, ja no l'emeten. I van dir que aquest any no en compraran de nous, però que quan millori la situació POTSER en comprarien. Així que fins l'any que ve, res de res...
 
Avatar de l’usuari
Adrià
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3028
Membre des de: dt. 24 jul. 2012, 21:11

Re: El Detectiu Conan esta actulment en emisió

dt. 03 des. 2013, 19:43

Si vols veure tots els episodis, pel·lícules, extres, i molt més en català, castellà, subs. (Esp-Cat), en molt bona qualitat, els podràs trobar aquí: MegaPost El Detectiu Conan.

PD: Estic fent un altre perquè està una mica atapaït i "lia" una mica.
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: El Detectiu Conan esta actulment en emisió

dt. 03 des. 2013, 19:44

Adrià ha escrit:
Si vols veure tots els episodis, pel·lícules, extres, i molt més en català, castellà, subs. (Esp-Cat), en molt bona qualitat, els podràs trobar aquí: MegaPost El Detectiu Conan.

PD: Estic fent un altre perquè està una mica atapaït i "lia" una mica.

Collons casi m'agafa un atac i despres he vist que era un fil antic jajajaajajjaajjaajajaajjjjajajaajajaja aixo no es fa :P

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: _Kiiwii_ i 10 visitants