Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Avatar de l’usuari
theflyingdove
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 109
Membre des de: dg. 11 set. 2011, 13:18
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Amb quina release de Bola de Drac us quedeu?

dt. 26 feb. 2013, 19:09

Voldria que opinessiu sobre quina de les releases en catala que existeixen de bola de drac, z i gt i pelicules és la que millor qualitat té (en imatge,so,muntatge de menus,caratules,extres, etc) i amb quina us quedeu:

Bola de Drac:

[Multi] Bola de Drac en DVD-Video [26/26] de Disi

Bola de Drac DragonBox de bitERROR

[YD] Bola de drac (DVDBox) [153/153] de Spriggan90

[UL]Bola de drac Remasteritzat ByXaiman 153/153 de Xaiman


Bola de Drac Z:

Bola de Drac Z - Edició Definitiva [CAT-JAP] de albert wesker

Bola de Drac Z DragonBox Z - [276/291] de enhermo

[Multi] Bola de Drac Z Vol.1 en DVD-Video [10/26] de Disi

[ME] Bola de Drac Z - Dragon Box Z [018-291] de Yuste

[UL]Bola de drac Z Remasteritzat ByXaiman 291/291 de Xaiman

Bola de Drac GT:

[YD] Bola de Drac GT (DVDBox) [64/64] de Spriggan90

[UL]Bola de drac GT Remasteritzat ByXaiman 64/64 de Xaiman

Pelicules:

Bola de drac - MOVIE BOX + Especials - Dvdrip de Super Sergi

[UL]Bola de drac Pelicules Remasteritzades ByXaiman 26/26 de Xaiman


Gràcies.
 
Avatar de l’usuari
Steve Maister
Moderadors
Moderadors
Entrades: 2285
Membre des de: dc. 05 març 2008, 18:16
Contacta:

Re: Amb quina release de Bola de Drac us quedeu?

dt. 26 feb. 2013, 19:23

Per mi la millor opció sempre ha sigut:

Bola de Drac: bitERROR
Bola de Drac Z: enhermo
Bola de Drac GT: McRight2k
Películes: Super Sergi

Però ara que ha sortit la release de Bola de Drac Z de l´albert, em quedo amb aquesta i les altres parts quan les tregui també, així que et recomano que et baixis Z de l´albert i després que esperes a que ell mateix tregui les altres parts, que si no m´equivoco el dia 1 (aquest divendres) traurà les pelis.

Per que em quedo amb la seua versió? Doncs perque en quant a l´audi no trobarás res millor, i a més la Z sense censures, en quant a l´imatge te la màxima qualitat sense utilitzar filtres(imatge original sense perdua de detall), i en quant a les caràtules estàn prou be també, i tant la Z, com la normal, com GT, tindràn tots els títols en català (no trobaràs cap versió així). I com apunt personal prefereixo que el capítol tingui de tot (opening, ending, resum,...)
 
Avatar de l’usuari
terminator
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3018
Membre des de: dt. 29 jul. 2008, 11:18

Re: Amb quina release de Bola de Drac us quedeu?

dt. 26 feb. 2013, 20:10

Sens dubte la de albert wesker, els motius doncs els mateixos que ha dit el company de adalt.
 
Neotix10
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 387
Membre des de: dc. 27 jul. 2011, 00:12

Re: Amb quina release de Bola de Drac us quedeu?

dc. 27 feb. 2013, 15:33

Be es facil com els anteriors usuaris han dit les versions preferides seves jo comparteixo la mateixa opinio....
I be si que puc dir de veritat que vaig dubtar en baixar la versio del Albert Wesker de Bola de drac z ara doncs hi estic molt satisfet per haver-ho fet :yeah:
Imatge
 
Avatar de l’usuari
theflyingdove
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 109
Membre des de: dg. 11 set. 2011, 13:18
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: Amb quina release de Bola de Drac us quedeu?

dj. 28 feb. 2013, 17:06

La d'albert wesker es la versio mes semblant en imatge i so a la que va emetre tv3 en el seu temps?? O n'hi ha alguna altra que s'assembli mes??

Per altra banda, tenint en compte unica i exclusivament la qualitat d'imatge, quina seria la de mes definicio d'entre totes les que hi ha?? Alguna en HD??

Gracies.
 
Neotix10
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 387
Membre des de: dc. 27 jul. 2011, 00:12

Re: Amb quina release de Bola de Drac us quedeu?

dv. 08 març 2013, 00:36

theflyingdove ha escrit:
La d'albert wesker es la versio mes semblant en imatge i so a la que va emetre tv3 en el seu temps?? O n'hi ha alguna altra que s'assembli mes??

Per altra banda, tenint en compte unica i exclusivament la qualitat d'imatge, quina seria la de mes definicio d'entre totes les que hi ha?? Alguna en HD??

Gracies.


Com et vaig dir els americans van paralitzar els blurays amb els episodis... pero intentaben "Digitalizar" una série de fa més de 20 anys tenía molts errors a la imatge i es veu millor els DVD's que varem treure els japonesos...

Ens oblidem que es una série de fa mes de 20 anys no es pot fer maravelles amb l'imatge... a part la del Wesker es la que millor audio pots trobar a internet i es veu millor que els DVD's de Selecta... i els audios li donem mil patades als de Selecta Vision.
Imatge
 
suburu
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 595
Membre des de: dv. 19 des. 2003, 11:25
Ubicació: Perdio por el mundo

Re: Amb quina release de Bola de Drac us quedeu?

dl. 11 març 2013, 14:23

Jo m'he baixar la versió d'en enhermo i està molt bé. Voleu dir que aquesta última nova encara és millor? A més veig que la nova és mp4, per tant per veure-ho a la tele potser millor la de enhermo que és avi. A la meva tele per exemple tinc problemes amb els mp4.
 
Neotix10
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 387
Membre des de: dc. 27 jul. 2011, 00:12

Re: Amb quina release de Bola de Drac us quedeu?

dl. 11 març 2013, 15:27

suburu ha escrit:
Jo m'he baixar la versió d'en enhermo i està molt bé. Voleu dir que aquesta última nova encara és millor? A més veig que la nova és mp4, per tant per veure-ho a la tele potser millor la de enhermo que és avi. A la meva tele per exemple tinc problemes amb els mp4.


Enhermo va fer la seva release amb el audio de Selecta Vision un audio que els 50 primers episodis estaba genial pero després varen fer una gran xapuça als audios que se sentíen horriblement malament, la release del enhermo esta filtrada i agafada d'uns masters que son els japonesos pero que els varen desgraciar també ja que en moltes ocasions quan hi havien imatges amb molt moviment en pantalla que hi sortien molts frames morts i quadricul·lats.

La versio de albert wesker es treda directament dels masters originals japonesos sense filtrar i el audio es 100 x 100 fet per ell, encara que partim de VHS en superbonestat moltes de les coses les ha masteritzat ell mateix perque sonesin millor, ha rescatat algunes cançons que selecta va desgraciar i per exemple va construir frases per evitar allo que no es va doblar al catala i ha recuperat moltes frases que en la versio de Selecta no hi son.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
heinki
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 123
Membre des de: dl. 05 nov. 2007, 17:44

Re: Amb quina release de Bola de Drac us quedeu?

dl. 11 març 2013, 23:20

La versió de albert Wesker es la millor que existeix en Català , el master es el millor que existeix de Bola de Drac perquè es agafat dels dvds originals en Japonès, i el àudio te una qualitat increïble perquè es de àudios de VHS amb la Màxima qualitat possible, es com si es sentis el àudio de la època de quant o feien a TV3, no es el filtrat de Selecta Vision.

A mes a mes, no hi ha censures, va fer una feina INCREIBLE, agafar alguna frase del Z kai, montar paraules, o frases, es algo increïble, y algo molt important també, estan tots els títols dels episodis, es la única versió que hi ha amb els títols posats, i la única que a cada episodi hi ha el opening i ending, que tambeee inclou el audio Japones, per si algu vol escoltar les veus en Japones.

Per tant, jo crec que la diferencia es clara respecte a les altres versions, i a les pelicules igual.

La de enhermo la vaig començar a a descargar fa uns anys pero quant vaig veure que els audios estan excesivament accelerats, vaig dir, PROU.
 
oolong
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 73
Membre des de: dl. 31 gen. 2005, 18:06
Ubicació: Illa del Follet Tortuga

Re: Amb quina release de Bola de Drac us quedeu?

dl. 11 març 2013, 23:32

Totalment d'acord amb en heinki!!!!

Les releases de l'albert wesker són les millors amb diferència tant en imatge com en audio. De fet, en aquest últim punt és on notaràs un salt espectacular.
A la saga Z, per exemple, es nota l'audio sense filtrar al resta de versions. La de l'enhermo és l'única que neteja gran part de l'audio però amb l'inconvenient (per mi decisiu però per d'altres poc important) que l'audio s'accelera (en les veus més agudes es distingeix clarament).

Les pelis també les tens disponibles de l'abert wesker (pujades de fa uns quants dies).

Pel que fa a la saga original, l'albert wesker ja ha assegurat que la penjarà d'aquí un temps. I pots estar segur que serà la millor que podrem tenir!! :yeah:
Mentrestant, jo tinc la versió de biterror que té una qualitat més que notable.

I si amb tot el que t'hem comentat, tens algun dubte, prova a descarregar un capítol concret de les diferents versions disponibles i tu mateix veuràs els resultats. De fet, si t'ho diem tant clarament és perquè cadascú de nosaltres hem anat millorant les edicions fins arribar a la versió final de l'albert wesker i podem comparar-ne els resultats.

Siau!!

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 61 visitants