Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
lupinsansei
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 337
Membre des de: dl. 24 maig 2010, 00:20

Re: Muka muka paradise

dg. 21 jul. 2013, 00:44

P@1 ha escrit:
A mi de xicotet me encantava esta serie! La veritat es que si veiera llavant el opening ja estaria content (Heu he buscat per youtube i costa encontrar-lo en japonès)


LupinIII ara men vaig de viatge i també tinc pendent passar una cinta, si en qualsevol tenda hem diuen que no poden fer-ho, ja te enviaré un MP que a lo millor te arriba un paquet bomba jajaja

Aprofite per a dir que si algú te cintes de ReBoot que contacte amb mi que vull que almenys recuperem algun episodis (ara per ara soles tenim 3+2 que falten per pasar)


Hola P@1
Ja et dic que qualsevol tenda si els hi dius "passi'm aquesta cinta en DVD" et diran "si, és clar, seran X€".

A veure, jo ho faig pel fet de que no us quedeu embaladits dient "ah si, jo tinc cintes de video de tal serie a veure si trobo el moment per fer-ho. El que faig és avançar aquest procés perquè aneu per feina pels qui volen fer els projectes. Ja veieu que no us demano diners ni res (cada bobina de 100 DVDs em poden costar 20€ com a minim, i jo "hi surto perdent"); si ho faig, és perquè les nostres nostalgiques series reapareguin, perquè avanceu amb projectes que poden ser possibles.

No busco cap mena de compensació... bé en certa manera si, que qui tingui cintes d'aquesta mena i no teniu temps per fer-ho, m'ho digueu, això si, faré això de mica en mica, es a dir, perque vegeu que vaig de bona fe, vull fer-ho d'usuari en usuari, primer un i li torno les cintes, després un altre i li torno les cintes, així no tindreu la inseguretat de que "ai, que no m'ha tornat les cintes" i així el perill per vosaltres es menor o res. Ho dic perquè a una altre web va passar amb un usuari: tenia series mitiques que li van deixar per passar-les a ordinador (no eren en català pero es igual, eren mitiques igualment) i mai les va tornar. En altres ocasions, si que m'han deixat cintes i no les he tornat perquè ja m'han dit "una vegada les passis a DVD i es faci el projecte ja les pots llençar" cosa que encara no he fet perquè no he acabat. Bé, doncs si hi ha algú més interessat en aquesta proposició ja em direu.
 
Avatar de l’usuari
P@1
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 487
Membre des de: dj. 20 des. 2007, 18:14
Ubicació: Vila-real
Contacta:

Re: Muka muka paradise

dg. 21 jul. 2013, 11:45

Pues no te la enviaré perquè entre els costos del enviament i tal serà el mateix i aixina tampoc me'l has de tornar ni res.

Me pareix molt honorable el que fas :yeah:
 
lupinsansei
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 337
Membre des de: dl. 24 maig 2010, 00:20

Re: Muka muka paradise

dg. 21 jul. 2013, 17:23

P@1 ha escrit:
Pues no te la enviaré perquè entre els costos del enviament i tal serà el mateix i aixina tampoc me'l has de tornar ni res.

Me pareix molt honorable el que fas :yeah:


Ets de fora de Catalunya? Em sembla recordar que si, de Ses Illes pot ser?

Bé, honorable no ho sé si ho és, però si més no ajudo amb el que puc, ja que no és fent el projecte en si sinó ajudant a avançar amb certs detalls dels projectes.
 
Avatar de l’usuari
P@1
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 487
Membre des de: dj. 20 des. 2007, 18:14
Ubicació: Vila-real
Contacta:

Re: Muka muka paradise

dg. 28 jul. 2013, 13:34

Sóc del País Valencià, per la zona de castelló de la plana ^^

Avore si hem faig anims i pase les cintes.
 
Avatar de l’usuari
NitaHC
Usuari
Usuari
Entrades: 17
Membre des de: dv. 04 gen. 2013, 17:12
Contacta:

Re: Muka muka paradise

dt. 30 jul. 2013, 11:58

home jo aquest cap de setmana vaig a Catellon jeje pero nose quan tornare ^^u la meva mare diu que putser tambe tenim algun video :huh: pero la dona en te tants de videos de dibuixos que em grababa que no se pas si ho trobare :(
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Sheikah
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 603
Membre des de: ds. 07 ago. 2004, 12:52
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Re: Muka muka paradise

dt. 30 jul. 2013, 21:10

Bé, el LupinIII ja té la meva cinta, aviam què en traurem! :)
amiboshi.cat · cançons d'anime en català
 
Avatar de l’usuari
NitaHC
Usuari
Usuari
Entrades: 17
Membre des de: dv. 04 gen. 2013, 17:12
Contacta:

Re: Muka muka paradise

dc. 25 set. 2013, 01:45

i be, despres de les vacances, alguna novetat? jo no he aconseguit trobar res a les meves cintes :(
Imatge

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 18 visitants