Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
blancadlcc
Usuari
Usuari
Entrades: 2
Membre des de: dc. 26 juny 2013, 22:23

Re: Recomanacions

dc. 26 juny 2013, 22:33

La veritat es que jo recomano Death Note i Inuyasha, a part també d'altres animes en català com Corrector Yui o la Màgica Doremi que estàn molt bé :) Els animes i els mangues en català són els millors!!!!
 
Avatar de l’usuari
P@1
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 487
Membre des de: dj. 20 des. 2007, 18:14
Ubicació: Vila-real
Contacta:

Re: Recomanacions

dj. 27 juny 2013, 10:15

blancadlcc ha escrit:
La veritat es que jo recomano Death Note i Inuyasha, a part també d'altres animes en català com Corrector Yui o la Màgica Doremi que estàn molt bé :) Els animes i els mangues en català són els millors!!!!


He he vist tot! Menos Corrector Yui que si heu feren per la tele encara, pero a estes edats no pense fer-ho! jajaj
 
Sanji
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2438
Membre des de: dc. 03 gen. 2007, 14:51
Ubicació: Al Bar de Ciències de la UAB

Re: Recomanacions

dj. 27 juny 2013, 11:13

Les noves pelis de Berserk són espectaculars, algú ho havia de dir.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
tato25
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3524
Membre des de: dg. 24 jul. 2005, 16:21
Contacta:

Re: Recomanacions

ds. 29 juny 2013, 15:27

També ho he sentit dir, però no les he vistes. A Berseck li vaig agafar mania per culpa de la merda de final que té la sèrie.
Imatge
 
Sanji
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2438
Membre des de: dc. 03 gen. 2007, 14:51
Ubicació: Al Bar de Ciències de la UAB

Re: Recomanacions

ds. 29 juny 2013, 23:22

Ah, és que no he vist l'anime jo, només llegeixo el manga, que encara no ha acabat (i va començar al 88... ^^u ). De totes maneres les pelis es centren en el flashback del principi de la sèrie amb la Band of the Hawk, així que es poden veure sense haver vist res de la sèrie encara.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
tato25
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3524
Membre des de: dg. 24 jul. 2005, 16:21
Contacta:

Re: Recomanacions

dg. 30 juny 2013, 01:09

Doncs l'anime està força bé, tret del final, que tela...

Et quedes amb un pam de nas.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
P@1
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 487
Membre des de: dj. 20 des. 2007, 18:14
Ubicació: Vila-real
Contacta:

Re: Recomanacions

dg. 30 juny 2013, 15:43

Vaig a posarme en pendents les pelis de Bersek aleshores Sanji ;P

Vaig veure el primer episodi de la serie i entre que no hem va agradar gens el opening (que hem va agarrar uns risa impressionant al veure que el personatge mes dur que he vist fins el moment li feien un opening de mariquita jajaja) i que pareixia que es deixaven moltes coses manga ( no apareix en Puck també) vaig passar de veure la serie.

Si en Tato ademés diu que el final es roin a saber que han fet! De moment vaig per el 15 de Berserk, espere que en el manga no la caguen perquè l'estic disfrutant molt.
 
Avatar de l’usuari
tato25
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3524
Membre des de: dg. 24 jul. 2005, 16:21
Contacta:

Re: Recomanacions

dg. 30 juny 2013, 16:26

El final l'acaben com si no tinguessin pressupost per fer-ne més episodis, o per desgana dels dibuixants, més bé diria la primera opció.

D'acord que els animes són adaptacions als mangas, uns més fidels que uns altres, (com una pel·li a un llibre), però coi, dóna-li un final digne.

És que l'hauríeu de veure per saber de què parlo, però si no heu vist la resta d'episodis...

No llegiu l'spoiler si no heu vist l'anime o el teniu pendent de mirar.
Spoiler: mostra
Resumint, l'anime no te final. Acaba d'una manera per a que segueixis amb el manga. De fet, recomanen llegir-se el maga i passar de l'anime, que és mplt bo, tret del "final".
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Steve Maister
Moderadors
Moderadors
Entrades: 2285
Membre des de: dc. 05 març 2008, 18:16
Contacta:

Re: Recomanacions

dv. 13 set. 2013, 17:22

Steve Maister ha escrit:
Doncs ara tiraré cap un manga que crec que aquest si que t'agradarà: Terra ForMars porta 5 volums i ja té prou èxit. Et recomane que el comencis a llegir sense saber de que va, però si vols una sinopsi aquí tens aquesta del bloc de Marc Bernabé:
Spoiler: mostra
Corre el año 2577 y la Humanidad está lista para comprobar los efectos del plan de terraformación de Marte iniciado hace unos siglos: la forma más barata y aparentemente efectiva de conseguir que Marte desarrollara las condiciones para albergar vida de tipo terrestre fue enviar al planeta rojo un cargamento de moho y de… ¡Cucarachas!, conocidas por ser resistentes en todo tipo de ambientes, por duros que estos sean. La idea es que el moho y las cucarachas se irían expandiendo por el planeta poco a poco e irían generando suficiente oxígeno para formar una atmósfera capaz de albergar vida terrestre.

Una primera nave con seis tripulantes, la Bugs 1, aterriza en Marte, solo para ser aniquilada de buenas a primeras no se sabe muy bien cómo ni por qué (se han apañado, por cierto, para mandar un mensaje a la Tierra in extremis en el que explican lo que se han encontrado; este mensaje se mantiene en secreto). Ahora, el gobierno terrestre manda una segunda misión conformada por 12 tripulantes que, pronto lo sabremos, han sido genéticamente modificados para adquirir propiedades de distintos tipos de insecto. ¿Y por qué motivo?

El motivo lo averiguamos cuando la segunda nave, la Bugs 2, aterriza en Marte y sus tripulantes, que a priori tienen la misión de exterminar a las cucarachas para iniciar la segunda fase del proceso de terraformación, se topan con que las cucarachas de marras han evolucionado a lo bestia (!!) hasta convertirse en enormes bicharracos llenos de músculos con una resistencia sin par, como no podía ser de otra forma. Los hombres-cucaracha empiezan entonces a cargarse a los tripulantes del Bugs 2 como quien aplasta hormiguitas… Cuando por fin los que sobreviven consiguen reaccionar e inyectarse la droga que les permitirá adquirir propiedades de diversos insectos, a cuál más pintoresco, inician un tímido contraataque que les permite al menos no acabar destrozados por las cucarachas a las primeras de cambio…


P@1 ha escrit:
Terra 4 mars te una pinta de estar molt guapo! Peró no el han traduït encara no? Per que vaig anar a norma sense mirar ni tan siquiera si havia eixit i no el tenien xD


Cito això per dir-te P@1, que justament ahir la va llicenciar Ivrea, la treuràn per al saló del manga, jo de tu li ficaria un ull que val molt la pena i crec que serà del teu estil. ;-)
 
Avatar de l’usuari
condedooku
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 818
Membre des de: dj. 18 feb. 2010, 18:24

Re: Recomanacions

dg. 15 set. 2013, 10:09

Jo per recomenar animes recomano les que ja s'han dit: Shingeki no Kyojin i Code Geass. A part també recomano: Another, Higurashi no Naku Koro ni, Mirai Nikki, Toradora!, Gosick, Steins;Gate i Clannad.

La millor per mi Steins;Gate

:adeu:
 
Avatar de l’usuari
P@1
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 487
Membre des de: dj. 20 des. 2007, 18:14
Ubicació: Vila-real
Contacta:

Re: Recomanacions

dg. 29 set. 2013, 20:31

Steve Maister ha escrit:
Cito això per dir-te P@1, que justament ahir la va llicenciar Ivrea, la treuràn per al saló del manga, jo de tu li ficaria un ull que val molt la pena i crec que serà del teu estil. ;-)


Oh de puta mare, estaré atent! El que pasa es que els comics que he vist de Ivrea son molt cars per a les poques pagines que porten.

condedooku ha escrit:
Jo per recomenar animes recomano les que ja s'han dit: Shingeki no Kyojin i Code Geass. A part també recomano: Another, Higurashi no Naku Koro ni, Mirai Nikki, Toradora!, Gosick, Steins;Gate i Clannad.

La millor per mi Steins;Gate

:adeu:


Hosti pareix que vingues de el tema de Lolesp que se diu "entre bocados de Oniguiri" jajaja

Heu dic perque tagraden del estil de pastelones (no tinc res contra ixe estil, soles que no m'agrada)

Code Geass tinc que ferme el anim que encara que no magrade el dibuix crec que al final me agradara, Mirai Nikki estava be pero no vaig poder continuar en ella, no pareixia que manara a aportar res

Steins;Gate me pareix bon anime pero li tinc mania perque et definisen els viatges en el temps com si fora el desti, i aixo cientificament me pareix una barbaritat :profident:

Gracies igualment, heu tindre en conter :yeah:
 
Avatar de l’usuari
condedooku
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 818
Membre des de: dj. 18 feb. 2010, 18:24

Re: Recomanacions

dg. 29 set. 2013, 21:21

P@1 ha escrit:
Steins;Gate me pareix bon anime pero li tinc mania perque et definisen els viatges en el temps com si fora el desti, i aixo cientificament me pareix una barbaritat :profident:
Gracies igualment, heu tindre en conter :yeah:

Crec que no parlaven pas del destí, sinó que segueix la teoria de John Titor.
Si no t'agraden pastelones Higurashi no Naku Koro ni no la definaria així les altres potser si :P

PD: Què és el Lolesp?
 
Avatar de l’usuari
P@1
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 487
Membre des de: dj. 20 des. 2007, 18:14
Ubicació: Vila-real
Contacta:

Re: Recomanacions

dl. 30 set. 2013, 13:12

condedooku ha escrit:
Crec que no parlaven pas del destí, sinó que segueix la teoria de John Titor.
Si no t'agraden pastelones Higurashi no Naku Koro ni no la definaria així les altres potser si :P

PD: Què és el Lolesp?

S;G
Es el mateix que en la peli la maquina del temps, no pots salvar una persona perque esta predestinada a morir. També me pareix molt contradictori que cambiant-li el sexe a una persona no cambie casi res del món. Jo sóc dels que diuen que si cambies alguna cosa del pasat cambiaran varies coses del futur


Y lolesp (en concret el tema ixe) es aço: http://www.lolesp.com/foros/general/off-topic/series/entre-bocados-de-onigiri--anime--manga--nv/749567/?p=643

Sóc un friki del league of legends. Si vols que te apadrine meu dius, t'agradaria comentar eixos animes en ixos salseros jajaja
 
Avatar de l’usuari
condedooku
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 818
Membre des de: dj. 18 feb. 2010, 18:24

Re: Recomanacions

dl. 30 set. 2013, 18:36

Doncs si que canvien coses quan canvia de sexe la Ruka. Tot i que com ell actuava sempre com una noia suposo que no canvia tat com en el cas de la Feiris Nyannyan. Per altra banda suposo que no has vist la seria al complert perquè és l'antologia de la película "la màquina del temps" ja que a Steins;Gate sí que canvien el passat.


PD: En la màquina del temps la teoria que exposen de que si es fas una màquina del temps per canviar quelcom del passat, sigui impossible canviar-ho perquè llavors el teu jo del passat ja no inventaria la màquina del temps. Em sembla genial, interessant i cientifica si entenem el temps com una linia recte. (A Steins;Gate no va així)
 
Avatar de l’usuari
Steve Maister
Moderadors
Moderadors
Entrades: 2285
Membre des de: dc. 05 març 2008, 18:16
Contacta:

Re: Recomanacions

dg. 09 feb. 2014, 16:33

P@1 ja que t'agrada Cowboy Bebop et recomano que li fiquis un ull a Space☆Dandy, el director és el mateix Shinichiro Watanabe, encara que només porta 6 capítols, surt 1 cada setmana. A mi m'està encantant, és el tipus de sèrie que esperava només veient el trailer, crec que aquesta t'agradarà, et deixo l'OP per aquí:


Un altra que està triunfant és Kill la Kill, encara que aquesta ja no sé si serà tant del teu gust, encara que et recomane que miris els primers capítols per a que decideixis. Si vols veure-les subtitulades en castellà, et recomano Tekeremanta per S☆D i Evermore per a Kill la Kill, aquests són els fansubs que jo estic utilitzant. :yeah:

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants