Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Avatar de l’usuari
tigrecill0
*Ishinchu*
*Ishinchu*
Entrades: 60
Membre des de: dj. 16 juny 2011, 15:15

Re: ¿Y esta mierda que es? a esto le llaman buen doblaje?

dg. 06 abr. 2014, 02:58

Si lo comparamos con el doblaje castellano el doblaje en catalán de Kai es sobresaliente, aunque claro, es mejor el de Z.
Imatge
 
Noín
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2054
Membre des de: dg. 21 març 2004, 18:00
Contacta:

Re: ¿Y esta mierda que es? a esto le llaman buen doblaje?

dg. 06 abr. 2014, 11:12

Ja se que fa il·lusió registrar-se en un forum nou, però cal que resuscitis posts que fa molt temps que estan morts? he vist que ho has fet amb alguns altres que portaven un parell d'anys inactius. No t'ho prenguis malament

Perdoneu l'offtòpic
 
Avatar de l’usuari
tigrecill0
*Ishinchu*
*Ishinchu*
Entrades: 60
Membre des de: dj. 16 juny 2011, 15:15

Re: ¿Y esta mierda que es? a esto le llaman buen doblaje?

dl. 07 abr. 2014, 01:15

Noín ha escrit:
Ja se que fa il·lusió registrar-se en un forum nou, però cal que resuscitis posts que fa molt temps que estan morts? he vist que ho has fet amb alguns altres que portaven un parell d'anys inactius. No t'ho prenguis malament

Perdoneu l'offtòpic


No sóc nou, de fet fa des del 2011 que estic registrat, però m'ha vingut de gust comentar aquests posts per que m'ha donat la gana. ¿Hi tens algún problema?
Imatge
 
Avatar de l’usuari
terminator
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3018
Membre des de: dt. 29 jul. 2008, 11:18

Re: ¿Y esta mierda que es? a esto le llaman buen doblaje?

dl. 07 abr. 2014, 01:19

Tigrecillo, parlant de aquesta manera no crec que sigui la millor solucio, a mes segur que no iria amb mala intencio el que diu.
 
Avatar de l’usuari
Miles_prower
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 995
Membre des de: dg. 14 gen. 2007, 15:08

Re: ¿Y esta mierda que es? a esto le llaman buen doblaje?

dl. 07 abr. 2014, 01:54

tigrecill0 ha escrit:
Noín ha escrit:
Ja se que fa il·lusió registrar-se en un forum nou, però cal que resuscitis posts que fa molt temps que estan morts? he vist que ho has fet amb alguns altres que portaven un parell d'anys inactius. No t'ho prenguis malament

Perdoneu l'offtòpic


No sóc nou, de fet fa des del 2011 que estic registrat, però m'ha vingut de gust comentar aquests posts per que m'ha donat la gana. ¿Hi tens algún problema?


Eis, els fums te'ls guardes a l'armari abans de respondre així.

Primer i bàsic: si t'han parlat bé, respón bé.

Després, el què t'han dit és molt cert, és poc encertat posar-se a "reflotar" fils de fa cert temps, com pot ser més de mig any o fins a dos anys com diu en Noin. Bàsicament el motiu és perquè al ser una conversa tant passada, aquells a qui respons o que participaven a aquesta conversa no et contestaran. I no crec que t'interessi parlar sol, així que si de cas millor posar-se a comentar a fils actuals. Un altre dels motius és per assegurar que els continguts del fòrum es renoven i no queden estancats, i es que un fòrum sempre amb els mateixos fils acaba aburrint i els usuaris poden cansar-se i acabar per no voler venir al fòrum. Hi ha fòrums com Elotrolado.net on els fils amb cert temps es tanquen i s'arxiven, i a d'altres on el reflotar fils com has fet és fins i tot motiu de sanció.

Pa que veas.

No és que hagis fet res mal fet (no recordo que a les normes hagi res contraindicant aquest tipos d'accions) però diguem que és una manera de fer contrària a com es sol fer de normal als fòrums. Espero que ho entenguis.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Maki
Moderadors
Moderadors
Entrades: 6323
Membre des de: dt. 18 maig 2004, 17:02
Ubicació: Donde-puedo-verte
Contacta:

Re: ¿Y esta mierda que es? a esto le llaman buen doblaje?

dl. 07 abr. 2014, 08:52

Bé, per baixar els fums no cal apujar-se més els propis, no? Bé, fantàstic.

tigrecill0: Procura adequar el to de resposta al to amb el que et parlen. Siguem respectuosos.

Miles_prower: Doncs no, no hi ha cap norma contra el reflotament de posts. No obstant, sí que hi han normes sobre la pseudomoderació i el fer quotes de textos complets.

Noín: Tampoc calía el missatge.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Miles_prower
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 995
Membre des de: dg. 14 gen. 2007, 15:08

Re: ¿Y esta mierda que es? a esto le llaman buen doblaje?

dl. 07 abr. 2014, 11:19

Rebut i em disculpo! Sincerament, m'havia oblidat de la norma de pseudomoderació.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
tigrecill0
*Ishinchu*
*Ishinchu*
Entrades: 60
Membre des de: dj. 16 juny 2011, 15:15

Re: ¿Y esta mierda que es? a esto le llaman buen doblaje?

dl. 07 abr. 2014, 11:45

El meu tó no té res de dolent. Només he demanat exactament quin és el problema. Ja heu demostrat qui ha de guardar-se els fums ons us capiguen i no sóc pas jo. Si interpreu com voleu una pregunta jo ja no hi puc fer res.
tigrecill0 l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. 07 abr. 2014, 11:49, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
 
Noín
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2054
Membre des de: dg. 21 març 2004, 18:00
Contacta:

Re: ¿Y esta mierda que es? a esto le llaman buen doblaje?

dl. 07 abr. 2014, 11:47

Disculpeu les moèsties

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 57 visitants