Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
 
Avatar de l’usuari
Joanks
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 498
Membre des de: dj. 27 abr. 2006, 21:33
Ubicació: Namek

Re: Nueva re edicion de dragon ball y z por parte de selecta

dv. 04 oct. 2013, 11:39

Respecte al cel verd dels episodis que esmenteu, he vist que en la remasterització americana en blu ray sí que ho van arreglar. En general van arreglar els colors i semblen una mica més naturals.

Ací deixe unes comparatives DRAGON BOX vs. BLU RAY (FUNIMATION):

ImatgeImatge

ImatgeImatge

ImatgeImatge

ImatgeImatge
ImatgeUn viatge que va començar fa molt de temps, en un lloc ni proper ni llunyà.
Aquesta és la nostra història. Aquests són els nostres herois. BOLA DE DRAC!!
 
Avatar de l’usuari
tato25
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3524
Membre des de: dg. 24 jul. 2005, 16:21
Contacta:

Re: Nueva re edicion de dragon ball y z por parte de selecta

dv. 04 oct. 2013, 11:59

Això ja és una altra cosa! Però com vaig dir dies enrere, no recordava tant verd el cel ni tant Pantera Rosa en Goku. :profident:
Imatge
 
Avatar de l’usuari
terminator
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3018
Membre des de: dt. 29 jul. 2008, 11:18

Re: Nueva re edicion de dragon ball y z por parte de selecta

dv. 04 oct. 2013, 12:25

Un gran trabajo hicieron ai, lastima que cancelasen esos blurays, los nuevos no tienen futuro con el dibujo recortado
 
albert wesker
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 685
Membre des de: dc. 03 maig 2006, 08:11
Ubicació: Elm Street

Re: Nueva re edicion de dragon ball y z por parte de selecta

dv. 04 oct. 2013, 13:32

Doncs imagineu-vos quan siguin els japonesos els que facin els blurays. Tenint el màster original, el resultat encara hauria de ser millor. Però oi que és un misteri que aquest blau s'hagi tornat tant verd? És exagerat!

El que no tinc jo tant clar és que hagin estat els americans els que han retocat el color. Crec que la pel·lícula que van escanejar ja tenia els colors així de naturals, perquè pel que he vist en algun "making of" d'aquests blurays americans, on mostren imatges del màster sense restaurar i el màster restaurat, la única cosa que van ajustar va ser el nivell de gra i els defectes de cel·luloide, però en cap cas els nivells de color i llum els van manipular massa.

És possible que els colors del màster original s'hagin degradat més amb els anys i que la còpia que van fer servir els americans, pel motiu que sigui (material, condicions d'emmagatzematge...) hagi conservat la naturalitat del color.

Però vaja, tot són especulacions...
 
Avatar de l’usuari
terminator
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3018
Membre des de: dt. 29 jul. 2008, 11:18

Re: Nueva re edicion de dragon ball y z por parte de selecta

dv. 04 oct. 2013, 16:47

Los japos parece que no estan por esa labor, por eso mismo sacaron el kai, por la perreria de remasterizar 291 capis en hd
 
Avatar de l’usuari
Joanks
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 498
Membre des de: dj. 27 abr. 2006, 21:33
Ubicació: Namek

Re: Nueva re edicion de dragon ball y z por parte de selecta

dv. 04 oct. 2013, 17:08

Doncs jo crec que sí que la trauran, més tard o més d'hora. Potser el que pretenen és intentar estirar el màxim possible el que ja hi ha, això és, les dvd box amb les seues reedicions, portades, diorames... i fer, així mateix, que arreu del món se seguisca el mateix camí. Anar fent diners amb el que hi ha perquè veuen que sí que hi ha vendes. Després en traure la remasterització en alta definició crearan un altre producte nou i, sobretot, molt esperat. Si la trauen ara, la box serà substituïda pel Blu Ray que se suposa que serà l'edició definitiva i que, si la gent la compra, ja no compraran cap més edició perquè serà la màxima qualitat disponible comercialment. Ara, que també poden estar esperant a què el format del Blu Ray estiga més estés pel món, ja que on més consum hi ha és a Amèrica i Àsia. Jo, per exemple, no tinc reproductor de Blu Ray i no tinc pensament tampoc de tenir-ne. Amb els vídeos en HD i una tele que els llija, en tinc prou.

No m'estranyaria que els japonesos ja estigueren escanejant i restaurant els negatius originals. Són molts capis i segurament tinguen la feina més que començada per a quan arribe el dia. DBKai (que forma part de l'estratègia d'estirar el producte original) no em va fer gens ni mica el pes visualment parlant, a excepció d'uns colors suaus i rebaixats, no vaig veure alta definició enlloc, la imatge era massa suau, molt difuminada, supose que per eliminar el gra. Únicament em va agradar pel resum que hi implica, els capítols guanyaven en emoció perquè passaven moltes coses. Bé, i també per uns òpenings i èndings nous, que molen molt!

Ara per ara, la millor qualitat la té l'edició de Funimation cancel·lada i, com diu l'albert_wesker, la futura edició dels japos es vorà encara millor. Mentrestrant, esperarem... ^^
ImatgeUn viatge que va començar fa molt de temps, en un lloc ni proper ni llunyà.
Aquesta és la nostra història. Aquests són els nostres herois. BOLA DE DRAC!!
 
Avatar de l’usuari
Marc R.
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 479
Membre des de: dv. 09 des. 2005, 10:10
Ubicació: Tarragona

Re: Nueva re edicion de dragon ball y z por parte de selecta

ds. 05 oct. 2013, 14:37

:O :O :O

Les captures de Funimation es veuen molt millor que la KAI. Això de repintar la KAI li va donar un toc de Flash cutre molt artificial. Se sap d'on van treure aquesta qualitat tan bona? És el primer cop que la veig i m'encanta que la imatge sigui tan neta sense destruir els detalls, com fan altres companyies aplicant filtres infernals.
 
albert wesker
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 685
Membre des de: dc. 03 maig 2006, 08:11
Ubicació: Elm Street

Re: Nueva re edicion de dragon ball y z por parte de selecta

ds. 05 oct. 2013, 15:36

Funimation va escanejar una pel·lícula de segona generació, és a dir, copia de la original.

La original és en mans de Toei i té encara una mica més de qualitat. Els foscos tenen més detall i la quantitat de gra no és tan gran. En aquestes captures d'aquí no s'aprecia, en aquesta d'aquí, a mida real, ja veuràs que no és tan maco com semblava :P

Imatge

A Kai van voler treure tot el gra per que semblés una serie nova. Només hi ha algunes escenes redibuixades, no tot. Si alguna cosa bona té Kai és el color i el nivell de detall en foscos. Però no té cap mena de detall HD gairebé per culpa del suavitzat que li han fet. Només hi ha alguns capítols entre que maten a en Jees i arriba en Cor Petit al camp de batalla a Namek on Kai es veu impecablement bé, i això és degut a que la pel·lícula que tenen els japonesos de Z en aquells capítols era de molt millor qualitat que a la resta de la sèrie.

EDIT: De fet, aquestes captures que han posat aquí a munt... jo diria que son d'un video filtrat. No pot ser que no hi hagi ni mica de gra a la imatge de la dreta.
I les de l'esquerra tampoc son originals. Estan ultra saturades i molt comprimides... no és el material japonés original
 
Avatar de l’usuari
terminator
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3018
Membre des de: dt. 29 jul. 2008, 11:18

Re: Nueva re edicion de dragon ball y z por parte de selecta

ds. 05 oct. 2013, 15:56

se nota ademas de por el grano porque la version dragon box esta mega pixelada xddd, creo que si no me falla la memoria son unas raws wmv que habia de cuando salieron los box, y figurate que el wmv es una "mierda" de ai los pixeles y tal.
 
Avatar de l’usuari
Joanks
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 498
Membre des de: dj. 27 abr. 2006, 21:33
Ubicació: Namek

Re: Nueva re edicion de dragon ball y z por parte de selecta

ds. 05 oct. 2013, 18:44

Supose que les captures que he posat de les dues comparatives no són el material original de l'una ni de l'altra. Són de releases d'Internet i, clar, el seu autor les deu haver filtrat i recomprimit al gust i tota la pesca. Amb tot, això dóna compte de a quina qualitat podria arribar una release remasteritzada en HD i mínimament filtrada. L'última captura del Goku es veu brutal! :profident:
ImatgeUn viatge que va començar fa molt de temps, en un lloc ni proper ni llunyà.
Aquesta és la nostra història. Aquests són els nostres herois. BOLA DE DRAC!!
 
albert wesker
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 685
Membre des de: dc. 03 maig 2006, 08:11
Ubicació: Elm Street

Re: Nueva re edicion de dragon ball y z por parte de selecta

dl. 07 oct. 2013, 14:24

Això és el que s'hauria de fer únicament per remasteritzar Bola de Drac, correcció de color i llestos (i escanejar el cel·luloide original en HD, és clar...):



(veure-ho en pantalla completa i en HD)

Però clar, quina companyia serà la maca que ho faci? S'ha de tenir en caompte que cada capítol té una variant de color diferent. A vegades la primera part del capítol és diferent de la segona. El resum també, i l'avançament també. En total un mínim de 4 canvis de desviacions de color a cada capítol. Aquest és un dels capítols que més es nota, però.
 
Avatar de l’usuari
tato25
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3524
Membre des de: dg. 24 jul. 2005, 16:21
Contacta:

Re: Nueva re edicion de dragon ball y z por parte de selecta

dl. 07 oct. 2013, 15:37

Per això es veu el vestit d'en Goku en vermell i no taronja. Això de jugar amb el HUE... ¬¬
Imatge
 
Avatar de l’usuari
terminator
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3018
Membre des de: dt. 29 jul. 2008, 11:18

Re: Nueva re edicion de dragon ball y z por parte de selecta

dl. 07 oct. 2013, 15:40

Para corregir los colores de la dragon box pusieron un tutorial en esta pagina hace tiempo:

http://www.kanzenshuu.com/forum/viewtop ... =7&t=19448


Se pueden ver resultados buenos como estos:


Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge
 
Avatar de l’usuari
tato25
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3524
Membre des de: dg. 24 jul. 2005, 16:21
Contacta:

Re: Nueva re edicion de dragon ball y z por parte de selecta

dl. 07 oct. 2013, 16:51

¡Joer! Vaya currada, ¿no?
Imatge
 
Avatar de l’usuari
terminator
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3018
Membre des de: dt. 29 jul. 2008, 11:18

Re: Nueva re edicion de dragon ball y z por parte de selecta

dl. 07 oct. 2013, 17:04

Es que los japos deberian haber echo eso con el dragon box, espero que si algun dia sacan una version en hd, se molesten en corregir como minimo el color, ya que ese amarillo de los años da un poco de asco.
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 29 visitants