Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Avatar de l’usuari
condedooku
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 818
Membre des de: dj. 18 feb. 2010, 18:24

Recomanació animes curts

dj. 04 jul. 2013, 15:20

Hola a tots, volia demanar propostes per veure animes curts, no més de 60-70 episodis. També m'agradaria que la serie estigues acavada, per exemple miro shingeki no kyojin i pot durar força, o one piece que està durant infinitament XD
Moltes gràcies :yeah:
 
Avatar de l’usuari
Miles_prower
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 995
Membre des de: dg. 14 gen. 2007, 15:08

Re: Recomanació animes curts

dv. 05 jul. 2013, 14:48

A veure, a veure, a veure... xD Primer de tot valorem. Un anime curt és de com a màxim uns 10 o 12 episodis. Un anime "normal" és d'uns 24-26. Un anime llarg és d'uns 50-60 episodis. I després estan els llarguíssims com Bola de Drac, One Piece, etc. xD

Llavors, demanes animes de com a màxim 60-70 episodis... Estaria bé que diguessis quins gustos tens, perquè hi ha mil tipus d'animes. Jo recomano "al tuntún" i a veu.

- Imagino que els clàssic obligats com Evangelion, Cowboy Bebop, Escaflowne, Utena, Ghost In The Shell Stand Alone Complex, Cinturó Negre, Samurai Champloo, PlanetES i molts d'altres les has vist.
- Has vist Fullmetal Alchemist Brotherhood? Crec que eren uns 50 i pico episodis. Tot un clàssic.
- Eureka Seven. 50 i pico eps. i la continuació, Eureka Seven Astral Ocean. Molt ben muntades.
- Katanagatari. 12 episodis de 50 minuts cada un. Sèrie d'acció molt original, estètica colorista i hostòria força bona.
- Tengen Toppa Gurren Lagann. 26 episodis. D'acció.
- Toradora. Crec que eren 26 episodis també. Romanç i humor.
- Nichijou. Uns 12 episodis només. Humor completament boig i la millor animació que he vist mai a una sèrie d'anime.
- Robotics;Notes. 20 i picoo episodis. Una sèrie que comença com una història normal d'estudants que formen un club de robótica i que poc a poc la història es va posant més i més seria i embolicada. M'esperava que fos pitjor i em va sorprendre gratament. Molt bona.
- K-On! i K-On!! Humor inocent i monades.

De moment em venen aquestes al cap.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
condedooku
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 818
Membre des de: dj. 18 feb. 2010, 18:24

Re: Recomanació animes curts

dv. 05 jul. 2013, 18:12

Moltes gràcies, els clàssic obligats si que els he vist XD Miraré algun dels que m'has dit.

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 31 visitants