Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

stex3
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 719
Membre des de: dg. 17 abr. 2005, 13:26
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: Per un Super 3 digne!!!

ds. 13 jul. 2013, 20:37

Pues un exemple jo crec que la serie: Fanboy i Chum Chum . es un d'aquestes.
Imatge

Miles_prower
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 989
Membre des de: dg. 14 gen. 2007, 15:08

ds. 13 jul. 2013, 23:19

Raylegh ha escrit:
Els dibuixos han canviat... Mes ben dit han substituit l'anime, que era divertit, didactic, i tots els adjectius bons del mon, per dibuixos francesos o anglesos dolentissims, que semblen adreçats, no als nens sinó a la gent amb problemes mentals (segons la meva visió).

Imatge
Imatge
Imatge
Imatge

tato25
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2721
Membre des de: dg. 24 jul. 2005, 16:21
Contacta:

dg. 14 jul. 2013, 12:54

Miles_prower ha escrit:
...

Imatge
Imatge

Miles_prower
Ushinchu
Ushinchu

dl. 15 jul. 2013, 02:21

Posa els gifs que vulguis que dir que l'anime és "divertit, didactic, i tots els adjectius bons del mon" i que les sèries actuals són "dibuixos francesos o anglesos dolentissims, que semblen adreçats, no als nens sinó a la gent amb problemes mentals" no deixarà de merèixer menys que la resposta que he donat. xD
Imatge

tato25
Ryushinchu
Ryushinchu
Contacta:

dl. 15 jul. 2013, 12:22

Els mateixos gifs que fas servir tu per dir que és una bestiesa.

Raylegh
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 198
Membre des de: dj. 17 maig 2012, 02:09

dl. 15 jul. 2013, 13:04

Jo he dit el que penso que són des del meu punt de vista evidentment ja que en soc totalment lliure.
Si a tu t'agraden aquests dibuixos que jo critico no et preocupis que ho respecto, encara que no entengui.
Imatge
El One Piece existeix!!

Miles_prower
Ushinchu
Ushinchu

dl. 15 jul. 2013, 18:41

tato25 ha escrit:
Els mateixos gifs que fas servir tu per dir que és una bestiesa.

No, si això ho veig. El problema està en utilitzar-los per fer veure que el meu comentari és motiu de riure quan la exageració i la comèdia està per l'altra banda, perquè la veritat, el què fa riure és que posis aquesta resposta recolzant que els animes són didàctics i la producció occidental per a nens amb problemes mentals. Més bé te'ls hauria de posar jo a tu els gifs. xD Perquè ho sento Raylegh, ets lliure de pensar el què vulguis i plasmar-ho aquí, faltaria més, però és que la cita que t'he fet no té preu noi.
Imatge

albert wesker
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 685
Membre des de: dc. 03 maig 2006, 08:11
Ubicació: Elm Street

dt. 16 jul. 2013, 10:02

A mi el que m'extranya és que mantinguin bola de drac dins del Super 3 amb la violència que hi ha a vegades. No encaixa amb la resta de sèries (les que he vist algun cop fent zapping)

No m'ho he llegit tot i potser algú ho ha dit ja però imagino que el Super 3 és com és pels següents motius:

- La gent que volem que reemetin les sèries clàssiques que tant ens agraden no som "target" del Super 3. El Super 3 és un canal sobretot per nens nens, amb alguns programes per quasi adolescents.
- El que agrada als nens d'ara no és el que agradava als de la generació anterior per molt que ens pesi...
- Presupostos, retallades, manca de diners en general... Encara que tinguin les séries en un calaix, no poden emetre-les si no recompren les llicències, com van fer amb bola de drac.
- Els personatges del Super 3 no són gaire pitjors dels que hi havia abans, el que passa que hem crescut i, novament, no som "target" de les moneries que fan, és normal que ens semblin absurts. I si no haguèssim vist mai al petri, la noti i la nets mai i els veièssim ara, sense el factor nostàlgia, segurament no ens semblarien tan bons.
- Mireu la Festa dels Súpers. Tan malament no ho fan per tenir aquest poder de convocatòria.

Tot això és opinió personal, és clar

terminator
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2557
Membre des de: dt. 29 jul. 2008, 11:18

dt. 16 jul. 2013, 10:26

Wesker es cert que ara mateix les series del super 3 son infantils, pero als anys 90 feian tot tipus de anime, las aventures de fly, bola de drac, mazinger z etc etc, potser com dius ha cambiat la edat o algo del club super 3 i ara es dediquen a fer coses mes per a nens, pero esclar, amb la desaparicio del 3xl gent com nosaltres que volem el anime per adults ens quedem sense res.

tato25
Ryushinchu
Ryushinchu
Contacta:

dt. 16 jul. 2013, 12:51

Home, amb la primera emissió de bola de drac, jo en tindria uns 8 anys, i abans ja veia l'Arale.

A més, jo no veig els nens al carrer canviant cromos, jugant als "tazos", adquirint pòsters/samarretes, disfressar-se dels personatges dels dibuixos d'ara...
És a dir, no hi ha un merchandising al darrere perquè són dibuixos que no desperten l'interès dels més petits.
Segur que tenen la TV encesa i mentre emeten un d'aquests dibuixos, s'entretenen en altres coses. És aparèixer en Goku, Shin-Chan, Doraemon, Pikachu, Inazuma Eleven, etc... i deixen el que estaven fent.

Raylegh
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 198
Membre des de: dj. 17 maig 2012, 02:09

dt. 16 jul. 2013, 14:07

Els nens d'ara ho miren perquè és l'ÚNIC producte que hi ha. Segurament a TV3 els hi surt a compte perquè és més barat i l'audiència que volen, ja la tenen. A ells els hi és igual si és anime o no, o si és clàssic o no mentre tinguin l'audiència.
Jo amb 3 anys mirava Bola de Drac i a partir d'aquí altres sèries anime que m'han marcat. Ara això ja no és així perquè aquestes sèries que emeten, no marquen a ningú, vulguis o no.

Per cert Miles, reitero que és el que mi em sembla per tant això d'exageració serà el que tu et sembla, són aspectes totalment subjectius i per tant els gifs que poses potser només són adequats des del teu punt de vista, no trobo encertat generalitzar-ho.
Imatge
El One Piece existeix!!

taketokun
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 852
Membre des de: dg. 17 gen. 2010, 21:28

dt. 16 jul. 2013, 14:40

Home tant com l'unic, a la tdt hi ha mes programacio infantil (bona o dolenta) que mai, mira clan, disney, boing, neox kidz i despres suma els de pagament (sobretots mes disneys y el cartoon network que el tenquen aquest estiu).

L'unic que trobo a faltar es que 8tv posi animacio en catala com feia fa anys y no se si barcelonatv continua donant res.

Miles_prower
Ushinchu
Ushinchu

dt. 16 jul. 2013, 17:29

tato25 ha escrit:
A més, jo no veig els nens al carrer canviant cromos, jugant als "tazos", adquirint pòsters/samarretes, disfressar-se dels personatges dels dibuixos d'ara...
És a dir, no hi ha un merchandising al darrere perquè són dibuixos que no desperten l'interès dels més petits.
Segur que tenen la TV encesa i mentre emeten un d'aquests dibuixos, s'entretenen en altres coses. És aparèixer en Goku, Shin-Chan, Doraemon, Pikachu, Inazuma Eleven, etc... i deixen el que estaven fent.

Has de pensar dues coses: primer, no totes les sèries estan relacionades amb el merchandising, ja sigui el cas serie per vendre coses (Transformers, per posar un exemple) o coses que venen gràcies a la sèrie (com Dragon Ball Z). Y segon, les sèries que aporten més merchandising són les més famoses i populars, ergo les més cares, i ja sabem com està TVC actualment...

Raylegh ha escrit:
Per cert Miles, reitero que és el que mi em sembla per tant això d'exageració serà el que tu et sembla, són aspectes totalment subjectius i per tant els gifs que poses potser només són adequats des del teu punt de vista, no trobo encertat generalitzar-ho.

Que no acabi el comentari dient "aquesta és la meva opinió" no significa que generalitzi. I sí ho sento, el teu comentari és desmesurat, suposo que degut a la nostàlgia, tant per la vista excessivament positiva que dónes de l'anime (¿didàctic?) com a la part negativa de les sèries actuals (per a nens amb problemes mentals... "Apaga y vámonos" que es diu en castellà). Fent afirmacions així d'exagerades és normal que la gent et respongui.
Imatge

tato25
Ryushinchu
Ryushinchu
Contacta:

dt. 16 jul. 2013, 20:00

Miles_prower ha escrit:
Has de pensar dues coses: primer, no totes les sèries estan relacionades amb el merchandising, ja sigui el cas serie per vendre coses (Transformers, per posar un exemple) o coses que venen gràcies a la sèrie (com Dragon Ball Z). Y segon, les sèries que aporten més merchandising són les més famoses i populars, ergo les més cares, i ja sabem com està TVC actualment...

Això està clar, però el merchandising no té perquè ser de TVC:

Panini = Cromos.
Matutano = Tazos.
Qualsevol impremta = pòsters, llibretes, carpetes.

Si no es fan és perquè no els hi interessa perdre pasta ja que no hi ha demanda. I mira tu per on, que TVC ha emès bola de drac i Selecta treu la phoenix edition de Dragon Ball i DBZ.

A mi per exemple no em crida l'atenció bob esponja, fins i tot l'afegiria als dibuixos "ni fu ni fa" del super3, però mira quin merchandising que té. Per què? Doncs perquè ha caigut en gràcia, ja sigui pels dibuixos, per la publicitat...

Amb les peles que costa comprar i doblar 4 de "dolentes", (ho posarem entre cometes perquè ningú s'enfadi), que en comprin una de nova i bona o que renovin llicències d'alguna de les velles, sigui anime o no. (millor anime).

Miles_prower
Ushinchu
Ushinchu

dt. 16 jul. 2013, 21:12

tato25 ha escrit:
Miles_prower ha escrit:

Això està clar, però el merchandising no té perquè ser de TVC:

Panini = Cromos.
Matutano = Tazos.
Qualsevol impremta = pòsters, llibretes, carpetes.

No has entés la meva resposta. No volia dir que del merchandising se n'ocupés TVC i que no podria per la falta de pressupost, volia dir que si una sèrie té molt merchandising és que és popular, i si és popular és cara, i TVC no està per gastar-se els diners en llicències cares.
Imatge

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant